Info

Hoe installeer je Internet + TV?

Hoe installeer je Internet + TV?

Toon eerste reactie

293 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @stanleyanja, mijn collega Cal heeft ervoor gezorgd dat jouw vorige aansluiting actief blijft zolang er nog niet op ons netwerk geleverd kan worden. Sorry dat er nog geen duidelijkheid is over de plandatum! Ik kan je nog geen exacte aansluitdatum geven, maar wat ik wel kan doen is je vertellen dat morgen de netbeheerder weer een poging doet om een poort vrij te maken in de centrale. 

Ondanks het wachten, hoop ik dat je een prachtig, zonovergoten weekend zult hebben! 😊🌞

 

Reputatie 2

Oke ,ik weet ik ben lastig.

Maar als ik het goed begrijp hangt alles af van een vrij poort.

Die kan dus alleen vrij komen als iemand op zegt.

Dat betekent dat het ook nog wel een jaar kan duren of langer.

Ik wil dat gewoon weten,want ik heb het gevoel dat jullie me aan het lijntje houden .

Als ik dat verkeerd zie is ook goed,maar leg het me dan maar uit!

Alsnog iedereen een fijn weekend en hoop echt dat er heel snel wat gaat gebeuren .

 

Reputatie 7

Hi @stanleyanja,

 

Mag ik vragen hoe je aan de informatie komt dat er alleen een poort vrij komt als iemand weggaat? Dat is namelijk onjuist! We groeien als vaste provider enorm snel en zijn constant apparatuur aan het bijplaatsen om al onze nieuwe klanten te mogen verwelkomen. In sommige gebieden is er een kleine achterstand ontstaan. Dit verwachten we op zeer korte termijn in orde gemaakt te hebben. Dus ook voor jou, zonder dat iemand anders zijn plaatsje hoeft af te staan. We willen je dus graag verwelkomen en zodra het kan, ontvang je van ons communicatie over het hoe en wat!

Reputatie 2

Als je goed leest ,heb ik geschreven als ik het verkeerd zie leg het mij dan uit!

En dat jullie een achterstand hebben dat kan,maar vertel dat aan de klanten die bij jullie een contract afsluiten .

En stuur anders een mail naar je klanten zodat ze niet zelf steeds contact met jullie moeten opnemen.

Sorry ,maar ik snap gewoon niet waarom jullie mij vertellen dat de eerst mogelijke aansluit datum rond de 25ste juli was en dat jullie daarnaeen ander verhaal vertellen.

Het lijkt me toch logisch dat de klant wil weten wanneer iets geleverd wordt?

Nogmaals het is niet persoonlijk bedoeld maar ik moet het toch even kwijt.

Met vriendelijk groet Stanley

@Sander En als ik lees wat @Jason schrijft zit er dagelijks een monteur te zoeken of die een poort kan vrijmaken om @stanleyanja er aan te kunnen sluiten.

Dus of ik lees het ook verkeerd, maar ik lees ook dat er eerst iemand moet vertrekken zodat die plek ingenomen kan worden door stanley, ik lees niet dat de netbeheerder druk doende is om overal poorten bij te plaatsen en dat die wat achter loopt in de planning.

Reputatie 2

Goedenavond,ik wordt er een beetje moe van (en jullie van mij)

Is er nou echt niemand die me gewoon antwoord kan geven op mij vraag?

Wanneer kan ik nou genieten van jullie snelle internet ?

En ja ik weet dat er geen poort vrij is ,iedere dag gekeken wordt of hij vrij is,er achterstand is,dat het heel snel goed komt,dat er poorten worden bij gemaakt.

Dus vertel me iets waar ik werkelijk iets aan heb,want ik ga niet weken of maanden wachten 

Anders denk ik er toch over om naar een andere provider te gaan,wat ik best een beetje jammer vind.

Maar dat is omdat jullie geen antwoord geven wanneer ik aan gesloten wordt.

Met vriendelijk groet Stanley

Reputatie 2

Oke jullie zijn van me af!

Heb contract opgezegd,ik ga naar ander provider.

Het gaat jullie goed allemaal.

Groet Stanley

Reputatie 7

Hi @stanleyanja, ik baal ervan dit het op deze manier is gegaan, oprecht! Wij zijn op dit gebied afhankelijk van de netwerkbeheerder. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk gereed te maken en ook jou hierbij in mee te nemen. Ik begrijp dat dit niet snel genoeg is gegaan en dat je hebt gekozen voor een andere provider. Weet dat je in de toekomst altijd met open arme wordt ontvangen, mocht je je bedenken. Wij zitten hier bij de Community voor je klaar!

Hi,

I am looking for a bit of help in English if possible..

I have tried installing my DSL modem, but the Globe does not turn on at all - the only things that have a steady light are the ON, 2.4G and 5G lights.

I have tried unplugging and resetting but no luck so far. The date of possible installation was from the 25-08-2020.

Would be great to get some help, difficult to reach an costumer service agent when calling.

 

Many Thanks,

Tim

Reputatie 7

Hi @tplazol Apologies for the late reply! It looks like my colleague already sent out a request for a mechanic and we’ll get you online as soon as possible. If you have any questions in the meantime I’ll be happy to help!

Hi,

I got a T-Mobile subscription to get internet at home (50Mbps). According to the letters from T-Mobile the connection should have happened today (March 6th, 2019). I have seen the intallation video se eral times and I have followed the installation instructions carefully. Although I used to have an internet connexion with Ziggo (via coaxial cable), I located an ISRA (wandcontactdoos) in my meterkast.

The Huawei modem turns on and after a while the WiFi LED goes green. The WAN and Internet lamps remain off. Thus, I can connect via WiFi to the modem but I don't get any internet connection (as expeted).

Could you please confirm that my internet connection is active? Can you help me to get this problem solved?

Kind regards

 


Ik heb precies dit probleem,

en heb geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken maar ongeacht het moment waarop ik bel is deze 'drukker dan ik van ze gewend ben'... aangezien ik als nieuwe tmobile thuis klant inmiddels gewend ben dat klantenservice dus gewoon niet te bereiken is probeer ik het maar even via deze weg voordat ik simpelweg een nieuwe provider zoek.

De reactie van een moderator was overigens al:
"Our technical support looked at the issue and immediately made sure that grid operator KPN will work on a solution. Our technical support will keep you updated!"

Kan dit voor mij ook opgelost worden?

In afwachting van een zeer spoedig antwoord,

Thomas

 

Ik heb ook dit probleem.

Ben al de hele dag in de wacht bij de klantenservice. 1x mij terug laten bellen om 15 uur, maar ik moet nog steeds gebeld worden... 

Ik heb ook al contact gehad met Gudion, maar de eerst volgende mogelijk voor de monteur is 20 oktober. 

Ik kan niet 11 dagen zonder internet zitten. Hoe moet ik thuiswerken in deze coronatijd? Hoe moet ik videobellen met het ziekenhuis voor ernstige medische complicaties?

Ik hoor graag een oplossing, want ik heb echt zsm internet nodig. 

Met vriendelijke groet, 

Meindert Jan van Wijngaarden 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Meindert Jan Van Wijngaarden, welkom op de Community!

Slim dat je hier om hulp vraagt en ik bied mijn hulp heel graag aan. Kun je mij alsjeblieft de volgende gegevens toesturen in een privébericht?

-postcode en huisnummer

-geboortedatum

-laatste vier cijfers van jouw IBAN

Heb je een mobiel telefoonnummer van T-Mobile (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik controleren of je in aanmerking komt voor een Unlimited Internet voucher. Wat is er precies aan de hand? Indien je geen verbinding hebt met het Internet, kan ik je deze noodoplossing namelijk aanbieden. Laat me weten wat ik voor je kan doen, dan pak ik het zo snel mogelijk op. Samen komen we er altijd uit!

Goedemorgen, sinds13-10 zou mijn nieuwe DSL-verbinding actief moeten zijn. Het modem hangt eraan en start op, maar t lampje bij het wereldbolletje blijft altijd uit. De internetverbinding lijkt niet actief. Telefoonaansluiting gecontroleerd, ook volgens de handleiding. Lijkt helemaal goed. Wie kan me helpen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @buijsjk, welkom op de Community!

Ik ga meteen onderzoeken waarom je verbinding nog niet actief is. Voordat we het over laten aan de expertise van onze technische dienst, wil ik je eerst een paar checkvragen stellen:

-Welke lampjes branden er allemaal wel? 

-Hoe heb je het modem aangesloten op je ISRA-punt (hoofdaansluitpunt)? Heb je de korte DSL-kabel gebruikt die wij hebben meegestuurd (ongeveer anderhalve meter)? 

-Werkt de vaste telefoon wel of doel je met “telefoonaansluiting” op het aansluitpunt? 

-Wat gebeurt er wanneer je het modem 20 seconden van de stroom houdt en daarna weer opnieuw opstart? Gaat het wereldbolletje dan wel branden?

-Heb je thuis een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)?

Zodra ik de antwoorden hierop heb, zal ik je meteen te hulp schieten. We komen er sowieso uit samen, dat weet ik 100% zeker!

Hoi @buijsjk, welkom op de Community!

Ik ga meteen onderzoeken waarom je verbinding nog niet actief is. Voordat we het over laten aan de expertise van onze technische dienst, wil ik je eerst een paar checkvragen stellen:

-Welke lampjes branden er allemaal wel? 

-Hoe heb je het modem aangesloten op je ISRA-punt (hoofdaansluitpunt)? Heb je de korte DSL-kabel gebruikt die wij hebben meegestuurd (ongeveer anderhalve meter)? 

-Werkt de vaste telefoon wel of doel je met “telefoonaansluiting” op het aansluitpunt? 

-Wat gebeurt er wanneer je het modem 20 seconden van de stroom houdt en daarna weer opnieuw opstart? Gaat het wereldbolletje dan wel branden?

-Heb je thuis een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement)?

Zodra ik de antwoorden hierop heb, zal ik je meteen te hulp schieten. We komen er sowieso uit samen, dat weet ik 100% zeker!

Hey Jason,

  • power-lampje, wifi 2,4 en 5ghz, en ethernet branden.
  • Jah, Aangesloten op het ISRA-punt. En de korte DSL-kabel gebruikt
  • ik bedoel idd het aansluitpunt, ik heb geen vaste telefoon.
  • Wanneer ik de stroom van het modem haal, voor iig 20 sec gaat het wereldbolletje nog niet branden.
  • ik heb een mobiel abonnement bij t-mobile ja. 

Alvast bedankt!

Ik heb een bericht gehad op de dag voor ik het installatiepakket kreeg dat de DSL aansluiting is geactiveerd. Ik heb nu (een paar dagen later) alles aangesloten, maar de 2 lampjes tussen de power en 2.4G gaan niet branden. Ik heb een Zyxel T-50 gekregen en aangesloten aan een wandcontactdoos in de woonkamer. Ik heb gezocht naar een ISRA, maar in de meterkast is niets te vinden, er komen alleen 2 buizen (elektriciteit en gas) binnen. Is het verstandig om een monteur langs te laten komen om te helpen zoeken naar het probleem?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @gidomanders 

Je kan inderdaad een monteur laten langskomen, dat kan webcare of de klantenservice voor je regelen.

Je zal mogelijk wel voor langere tijd zonder internet zitten.

Heb je in de woonkamer een wandcontactdoos waar een 4 pin telefoon adapter in gaat? Misschien kun je hem eens openschroeven en een foto plaatsen van de bedrading en wie weet kan het probleem via deze weg opgelost worden.

Reputatie 7

@buijsjk Bedankt voor het nakijken! Ik stuur in dit geval graag een monteur bij je langs en je hebt als het goed is bericht ontvangen om direct een afspraak te maken.

@gidomanders Ik zie dat mijn collega voor jou gisteren al hetzelfde heeft gedaan, we gaan er voor zorgen dat jullie allebei zo snel mogelijk online zijn!

@buijsjk Bedankt voor het nakijken! Ik stuur in dit geval graag een monteur bij je langs en je hebt als het goed is bericht ontvangen om direct een afspraak te maken.

@gidomanders Ik zie dat mijn collega voor jou gisteren al hetzelfde heeft gedaan, we gaan er voor zorgen dat jullie allebei zo snel mogelijk online zijn!  

Hallo Brian,

Zitten daar extra kosten aan? Ik heb het idee dat een monteur de problemen niet oplost. Er zit gewoon geen DSL-signaal op de telefoonlijn. Het wereldbolletje brandt niet. Op het aansluitpunt wat mijn woning binnenkomt heb ik twee verschillende doosjes geprobeerd. Ook degene die in de T-mobile-doos zit. In beide gevallen blijft het wereldbolletje op het modem gewoon uit.

Kan er gecontroleerd worden of ik ben aangesloten op de wijkcentrale? Alvast bedankt!

John

Reputatie 1

Hi,

 

Ik krijg bijna een installatie pakket. 
dit is vermoedelijk de telefoonaansluiting.

kan ik het pakket hier zelf op aansluiten?

 

groet!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @drekkween 

Dit ziet er niet uit als je telefoonaansluiting, ik zie een coax kabel. Heb je in ieder geval niet nodig.

Zoek naar iets van dit :

Kan ook een losse telefoonkabel zij die hersteld moet worden.

Reputatie 1

Dank voor je reactie. Het is sowieso geen coaxkabel. Het gaat om de kabel die uit de grond komt via het pijpje. Volgens mij zitten er meerdere draadjes in. Je ziet het een klein beetje bij dat zilveren deel. 

 

Denk je dat de monteur dit moet oplossen of kan ik dit zelf aansluiten straks met het aansluitpakket?

Reputatie 7
Badge +15

@drekkween 

Ik dacht de rechter kabel, de kabel in het pijpje is een beetje onduidelijk maar als dat de binnenkomende kabel is dan moet hij worden hersteld door een monteur. Er is geen aansluitpunt te zien waar je de modem op kan aansluiten.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @drekkween, kan het kloppen dat daar normaliter een kapje overheen zit? Het lijkt op een ouderwetse ‘varkenssnuit’-aansluiting, maar dan zonder de witte kap eroverheen. In principe kun je de draadjes die bevestigd zijn achter het schroefwerk op het modem aansluiten, maar dan moet je wel eerst de boel loshalen. 

Nu ik er wat beter naar kijk, komt het nog meer overeen met dit ISRA-punt:

Dat zou ook meteen die grijze kabel rechts verklaren. In dat geval kun je met de DSL-aansluitset in het installatiepakket gewoon zelf aansluiten. Wil je toch hulp? Probeer het eerst zelf en indien je er echt niet uitkomt, kun je altijd bij ons terecht. Mocht het ons ook niet lukken, dan sturen we graag een monteur langs die het voor je aansluit, maar in beginsel is DSL een DIY-installatie. Het komt sowieso goed, dat weet ik zeker! 

Reputatie 1

Can any moderator reply here? https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/yet-another-dead-fo-lamp-326743?postid=1579792#post1579792 seems nobody really care

Reageer