Info

Hoe installeer je Internet + TV?

Hoe installeer je Internet + TV?

Toon eerste reactie

293 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @draco2000, so sorry for the late response! 

Guidion will come and finalize the installation on Wednesday. I'm absolutely sure it'll work on the 28th, so that's good news. The converter seems to have been disrupted in some manner, the spare converter may be the same model, but it'll definitely work. Please keep us updated on Wednesday, if possible. If there's anything else we can help you with, please don't hesitate to ask. The Community's always very eager to help! 

Stay safe and healthy and enjoy your subscription! 

Reputatie 1

goededag t-mobile, 

 

mijn naam is jeroen van den berkmortel. 

 

ik heb een glasvezelpakket binnen gekregen, maar nu is de kabel van glasvezel wel al binnen maar nog niet van de meterkast naar mijn appartement getrokken. schijnbaar heeft iemand met mij contact opgenomen, maar deze persoon krijgt mij niet te pakken. ik krijg daarnaast ook geen melding van een gemiste oproep. deze bedrijf wilt dus een afspraak maken voor de kabel van beneden naar boven toe te brengen. laatst had ik de klantenservice aan de lijn, en hun zeiden dat er helaas op geen andere mogelijkheid een afspraak kan maken, dit hebben ze dus zo gezegd. nu weet ik mij geen raad meer en zou toch graag mijn probleem opgelost willen hebben. als de bedrijf mij niet kan bellen en ikzelf kan dus geen afspraak kan maken met hun, hoe wil ik ooit dat mijn internet het doet en deze kabel naar boven getrokken worden? ik hoop dat er iemand mij kan helpen. ik vind het zelf vervelend maar voor hun ook. 

 

groetjes van jeroen van den berkmortel.

Reputatie 7

Hi @Jeroen Van Den berkmortel, in dit geval is het de netbeheerder Netwerk NL (voorheen Reggefiber) die de glasvezelaansluiting aanleggen. Als ze je niet kunnen bereiken dan ontvang je normaal gesproken bericht met een telefoonnummer waarop je ze zelf kan bellen. Ik vermoed dat de e-mail in dit geval alleen niet bij aan is gekomen omdat er een ander e-mailadres vermeld staat. Hebben mijn collega’s het 06-nummer al met je gecontroleerd? Je kan in dit geval het beste telefonisch contact opnemen met Netwerk NL via 088 006 3744 om alsnog de afspraak te maken, dan gaat dat helemaal lukken. :wink:

Reputatie 1

Ik heb op 16 oktober thuis internet besteld en ik heb nog niets binnen gekregen. geen brief, geen pakket. Ik ben student en ik heb online colleges de hele week… dit is geen goede service

mijn klantnummer is XXXX

Moderator edit: geen persoonsgegevens en gevoelige informatie in een openbaar bericht plaatsen, alsjeblieft.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Mahshid ,

 

Zou je vraag in één topic willen stellen?(dit wordt ook in de gebruiksvoorwaarden aangegeven) Je hebt namelijk ook in dit topic:Nieuwe aanvraag alles op een rijtje je vraag geplaatst

Door het op meerdere plekken te vragen helpt niet om het sneller te laten verlopen. Dit veroorzaakt eerder vertraging en onduidelijkheid.

Reputatie 1

terwijl ik mijn vraag in twee plekken heb gesteld, kreeg ik twee keer technisch info maar geen antwoord op de inhoud van mijn vraag. zou u misschien ook mijn vraag willen beantwoorden? alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +7

@Mahshid ,

De berichten worden op volgorde van binnenkomst door de T-Mobile medewerkers opgepakt.

Ik ben gewoon een klant, dit forum werkt hoofdzakelijk met het principe klant helpt klant

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Mahshid 

Via deze link kun je een account aanmaken met het opgegeven contact emailadres.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Status zie je ook in het T-Mobile account als het lukt om aan te maken.

Hopelijk kan een moderator specifieker kijken wat er aan de hand is.

Reputatie 1

Hallo @Waqqas 

Ik heb lang geleden een account aangemaakt. Nu hoef ik niets te doen volgens de website en moet alleen wachten op t-mobile. De eerste mogelijke leverdatum was 2 november. maar er is nog niets gebeurt. Het is zo onhandig met Corona en mijn online lessen. Ik overweeg om mijn bestelling te annuleren en een andere provider te zoeken.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Mahshid, welkom op de Community!

De officiële activatiedatum was 5 november, dat zal de reden zijn waarom er nog geen werkende verbinding is geweest in de periode daarvoor. Wat echter nu het geval is, is dat jouw verbinding nog steeds niet werkt. Ik heb een lijnmeting gedaan om te kijken hoe het ervoor staat met de connectie, maar zie geen actieve verbinding. Daarom heb ik nu Guidion aangestuurd zodat er een monteur kan langskomen om de installatie uit te voeren voor je. Houd alsjeblieft rekening met onderstaande, belangrijke punten:

  • De Guidion monteur komt kijken wat het probleem is. Is het meteen op te lossen dan zal hij dat doen, anders neemt hij contact op met T-Mobile voor verdere stappen.
  • Na enkele minuten krijg je een SMS en een e-mail met een link om een afspraak in te plannen.

Veel succes met de afspraak en een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 1

@Jason maar ik heb nog geen installatie pakket ontvangen! Dus zelfs als iemand komt is er geen modem of dergelijke

Reputatie 7
Badge +16

Oh wow, dan heb ik echt finaal verkeerd zitten kijken. Mijn excuses, dan snap ik dat je nog geen werkende verbinding hebt. Het modem is nog niet eens aangesloten natuurlijk omdat je het pakket nog niet hebt! 🤦‍♂️

Ik ga de afspraak uit het systeem halen. Je pakket is zojuist bezorgd zie ik, dat is mooi! Laat je het me weten indien ik je toch nog kan verder helpen, alsjeblieft? Succes met installeren, neem voor de zekerheid een kijkje hier (de link is klikbaar).

Reputatie 1

Beste @Jason , Ik wil je laten weten dat de installatie ging goed en is gelukt. ik heb nu internet. Bedankt.

Reputatie 7

Fijn om te horen @Mahshid ! Geniet van je verbinding en mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, weet dat de Community er voor jou is!

 

Hoi.

 

Vandaag zou ik terug overstappen van KPN glasvezel naar T-Mobile. De afspraak was gemaakt en precies binnen het tijdslot belde de monteur aan. Hij was verbaasd dat het KPN signaal nog actief was, en is inderdaad weggegaan zonder een werkende verbinding te hebben opgeleverd.

Wat hij wel heeft gedaan is de T-mobile apparatuur netjes aan de wand bevestigd en de KPN apparatuur terug aangesloten.

Hij heeft instructie achtergelaten hoe ik het zelf om kon prikken als ‘later vandaag de verbinding weg valt’. Er moet blijkbaar fysiek in een wijkkast wat omgeprikt worden?

Wat heeft de monteur niet gedaan:

  • Wifi getest
  • Werkend internet achter gelaten
  • Televisie aangesloten
  • kabels gelegd
  • telefoon getest

Intussen is inderdaad de verbinding weggevallen en heb ik zelf de router omgeprikt.

  • Internet werkt nu, maar (lang) niet op de beloofde gigabit snelheid (500 Mbit down, 650 Mbit up, getest met een bedrade connectie rechtstreeks vanaf de router).
  • De televisie kastjes zal ik later wel doen; daar verwacht ik geen problemen
  • Ik heb op de vaste lijn al wel een kiestoon maar kan nog niet bellen of gebeld worden.

Moet ik voor deze “service” nu echt de monteurskosten gaan aftikken? Ik vind dat eigenlijk niet echt netjes...

Reputatie 7
Badge +4

Hi @MikeMu,

Leuk dat je inmiddels van ons internet gebruik maakt! :smile: Excuus dat niet alles direct gestroomlijnd verloopt, maar ik weet vast zeker dat wij echte service kunnen verlenen en hier goed uit kunnen komen. Ik denk graag met je mee hoe wij dit snel opgelost kunnen krijgen, alleen heb je jouw Community account nog niet gelinkt met jouw T-Mobile Thuis abonnement. Daarom raad ik je graag aan om mij via een privébericht van de volgende gegevens te voorzien zodat ik bij jouw abonnement kan komen:

  • Postcode en huisnummer.
  • Jouw geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee verken ik zo snel mogelijk hoe wij alles volledig aan de praat kunnen krijgen!

Hallo,

mijn huis heeft draadloos internet, nu wil ik verbinding maken met de tv, maar ik heb geen manier om in te loggen op mijn t-mobile home.
Mag ik vragen hoe het moet worden opgelost

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @wangl8445 

Het tv kastje dient bekabeld aangesloten te worden wel kan je tv Anywhere draadloos gebruiken op een apparaat.

Heb je al een My T-Mobile thuis account aangemaakt? Hier kan je een account aanmaken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Hallo,

ik heb geen manier om mijn t-mobile home account aan te maken, want mijn @gmail. Com mailbox kan geen e-mail ontvangen om een wachtwoord aan te maken

Hallo @wangl8445 

Het tv kastje dient bekabeld aangesloten te worden wel kan je tv Anywhere draadloos gebruiken op een apparaat.

Heb je al een My T-Mobile thuis account aangemaakt? Hier kan je een account aanmaken.

https://thuis-sso.t-mobile.nl/Account/RequestPassword?clientid=selfcare.client&isnew=true

Hallo,

ik heb geen manier om mijn t-mobile home account aan te maken, want mijn @gmail. Com mailbox kan geen e-mail ontvangen om een wachtwoord aan te maken

Reputatie 7
Badge +15

Die mail valt soms de volgende dag pas binnen, maar nadat je T-Mobile thuis had genomen kreeg je ook een mail met een link om een account aan te maken.

Hi, sorry I don’t speak Dutch, hope that’s fine.

I have a problem with installation. My previous provider - KPN (worked great) and ISRA spot is:

(cabel on photo is from KPN, from previous modem, but it doesn’t matter, it doesn’t work with cabel from the box either)

So I disconnected KPN modem, put DSL cabel to T-mobile Zyxel modem, and there is no internet.

I tried to use another spot

Same result. Calling to 0800 0092 doesn’t help, I somehow succeeded to pass through Dutch automated IVR and landed in a queue, but after 40 minutes of some announcements I started to hear only white noise and gave up after an hour.

Can I somehow get my internet working please? Could you please send a mechanic (manteur) to my address?

Reputatie 7
Badge +15

Hello @sabudaev 

Can you remove both cables going in the wall socket on picture 1? Connect a DSL direct from the modem to the wall socket (try both ports).

Don't use the y cable adapter because you don't need it.

@Waqqas thanks! Blue port worked (before I tried only gray one)

ik heb al van alles geprobeerd om een mo9ntuer te laten komen, zonder resultaat, ik probeer zo een datum te prikken, lukt het niet stuur ik alles terug.

 

Reageer