Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon

  • 9 September 2019
  • 131 reacties
  • 14637 Bekeken


Toon eerste reactie

131 reacties

Reputatie 7

Hoi @franpple,

Dank je wel voor je snelle terugkoppeling! Om ervoor te zorgen dat de technische dienst met het probleem aan de slag kan, heb ik alleen nog twee voorbeeldgesprekken nodig waarbij dit euvel voorkomt. Deze met tijd en datum. Hierop kunnen we actie ondernemen. Let me know! 

Reputatie 2

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

Nou sorry Jason er is wederom weer niks gebeurt. Het werkt nog steeds niet

Reputatie 2

@Svlijmen Dat kan kloppen want het zou vanmorgen verwerkt zijn. Ik hoop oprecht dat het gelukt is, laat het vanavond maar weten! 

Nou sorry Jason er is wederom weer niks gebeurt. Het werkt nog steeds niet

Tot op heden kan ik helaas niemand aanraden ook over te stappen naar T-mobile. Veel telefonisch contact gehad sinds de installatie van vorige week dinsdag, 7 werkdagen zijn ook voorbij, maar krijg alleen maar te horen "we zijn nog met uw klacht bezig". Beetje teleurstellend omdat ook van jou te moeten lezen dat het opgelost zou zijn....niet dus

Reputatie 7
Badge +16

@bantak en @Svlijmen Volledig mee eens, het lijkt wel alsof er een wat gedateerde batch Zyxels naar een aantal klanten is verstuurd. Sorry voor het ongemak! Ik speel jullie feedback door aan de specialisten want jullie mogen hier niet de dupe van zijn. 

Reputatie 7
Badge +16

@bantak Je hebt een Panasonic KX TG 6811NL en dat is toch echt een vast telefoontoestel (of lees ik verkeerd?). :wink: Superfijn trouwens dat je een oplossing gevonden hebt! Chapeau en hopelijk hebben meer mensen op de Community hier baat bij. Thanks voor het delen! :smile:

Helaas nog steeds geen nummerweergave.

Ik kan niet wachten om over te stappen naar KPN. :unamused:

Reputatie 7

Super dat je dit zo snel mogelijk door gaat geven @franpple, merci! We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. 

Reputatie 7
Badge +15
Hallo ik ben ook overgestapt naar T mobile thuis, mijn huistelefoon werkt prima bij mijn huidige provider (Online.nl)

Het gaat om een MT Logic TE-5746ALBB Dect telefoon, zal deze goed werken?
Reputatie 2

@bantak en @Svlijmen Volledig mee eens, het lijkt wel alsof er een wat gedateerde batch Zyxels naar een aantal klanten is verstuurd. Sorry voor het ongemak! Ik speel jullie feedback door aan de specialisten want jullie mogen hier niet de dupe van zijn. 

Hey Jason, met andere woorden dat ik nog vanavond voorzien ben van deze update zodat de nummergave weer werkzaam is😉👍🏻

Hoi @franpple,

Dank je wel voor je snelle terugkoppeling! Om ervoor te zorgen dat de technische dienst met het probleem aan de slag kan, heb ik alleen nog twee voorbeeldgesprekken nodig waarbij dit euvel voorkomt. Deze met tijd en datum. Hierop kunnen we actie ondernemen. Let me know! 

Komt zsm . 
 

Waar stuur ik dat naar toe ? Zodat het privé blijft . 

Reputatie 1

===

Reputatie 3

@Sander áls er een update is geweest heeft dat niet geholpen, nog steeds geen nummerweergave.😝

Reputatie 2
@Waqqas Dat zal jij als eerste weten, als je hem in plugt.......
Reputatie 7
Badge +15
@naalroc
Op 1 november wordt ik overgezet naar T-Mobile, Ik zal het dan laten weten.
Reputatie 3
@Doornekamp33 een "grote TV upgrade" dat klinkt heel spannend, en gezien de problemen met zoiets relatief simpels als nummerweergave
véél te moeilijk om op korte termijn te realiseren.
We gaan het meemaken...of niet natuurlijk!😂
Reputatie 3

@Doornekamp33 heb begrepen dat het net als met de eerder "beloofde" grote TV-update gaat (september zou die toch zijn?).

Telkens een weekje of zo erbij sjoemelen en voor je het weet is er weer een jaar voorbij! 

Overigens lijkt die TV-update helemaal in het zwarte gat verdwenen, want daar hoor je niks meer van. Wie weet verdwijnt de nummerweergave problematiek daar ook wel in, ruimte genoeg! 😂

Hi @franpple, je mag dit in een privébericht naar @Boris of mij (door op mijn naam te klikken) doorzetten! Dan zorgen wij dat het onderzoek wordt ingeschoten. 

Dank je ! pb @Boris gestuurd . Ik kon helaas geen foto meesturen , dus de gegevens gestuurd : datum, tijdstip en nummers . 

Dat is hier tussen de regels door bekent gemaakt, en op TotaalTV, na de aankondiging van de Next box van Ziggo, dat is een echt parade paardje, beter is er op dit moment niet in providerland.

 

Ik weet niet of ik het ga meemaken, zal zeker wel wat moeten gebeuren op TV gebied, en aan de storinkjes hier en daar.

 

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Excuses, excuses, excuses: het aangekondigde upgrade met de oplossing voor het nummerweergave probleem is uitgesteld. Vandaar dat het op dit moment nog niet werkt. Ik snap het sentiment helemaal, ik leg graag uit hoe dit werkt, om verwarring te voorkomen.

 

Om dit werkend te krijgen, moet je de firmware aanpassen. Het is dus geen knopje omzetten of een kleine update doorvoeren. De software moet herschreven worden, uitgebreid getest en ingepland worden. Je wilt natuurlijk niet iets uitrollen en dat blijkt dat er alsnog een foutje in zit. Aangezien we begin deze week vrij abrupt een grote wijziging moesten doorvoeren in de routering van ons internetverkeer, wilden we niet tegelijkertijd een upgrade van de modem software doorvoeren. Als er onvoorziene tegenslagen waren met één van de twee heb je te maken met een groot risico. De routering is inmiddels doorgevoerd en geslaagd. We hebben dan ook direct een nieuwe datum ingepland (op korte termijn) om de firmware upgrade door te voeren. Degenen met een Zyxel modem zullen hier in de week van 4 t/m 11 november een e-mail over ontvangen. Ik zal het tegen die tijd ook in dit topic delen. 

 

Wat in het vat zit, verzuurt niet!

Reputatie 3
@Doornekamp33 volgens mij hebben de techneuten bij T-Mobile, die dit probleem op hun bordje hebben gekregen, geen idee hoe of wat.😂

Geen nummer weergave telefoon gigaset

Modem (ZyXel T-56) telefoon poort 1 

Reputatie 2

@bantak en @Svlijmen Volledig mee eens, het lijkt wel alsof er een wat gedateerde batch Zyxels naar een aantal klanten is verstuurd. Sorry voor het ongemak! Ik speel jullie feedback door aan de specialisten want jullie mogen hier niet de dupe van zijn. 

Hey Jason, met andere woorden dat ik nog vanavond voorzien ben van deze update zodat de nummergave weer werkzaam is😉👍🏻

Vanavond wederom contact gehad met T-mobile, zou deze avond nog opgelost worden door de technische dienst, oa nieuwe firmware upload. Wat blijkt, er is wederom niks gebeurt, geen update, nog geen nummerweergave, niks. Wederom teleurgesteld door de slechts service van de klantenservice cq technische dienst van T-mobile. Prijs mag dan wel voordeliger zijn dan bij KPN maar de service laat te wensen over. 

bij mij nog gewoon firmware V5.50(ABPY.0)b9 , er is dus niets gebeurd...

Reputatie 3

@Sander "wat in het vat zit verzuurt niet" inderdaad.......behalve als het er héél lang in zit natuurlijk, dan bederft het alsnog!😂 Ben hoe dan ook erg benieuwd wát er uit het vat komt.

 

Reputatie 7
Badge +16

@Svlijmen Goedemorgen! Mijn collega zal je vandaag bellen en uitleggen wat de status is en wat er precies gebeurd is. 

Reageer