Beantwoord

Problemen Nummerweergave bij vaste telefoon

  • 9 September 2019
  • 131 reacties
  • 14639 Bekeken


Toon eerste reactie

131 reacties

Reputatie 3

Ook hier nog steeds geen nummerweergave.

Wordt wel een héél lang lijntje op deze manier.

Benieuwd wanneer het breekt.…

Bovendien veroorzaakt T-Mobile zelf nog grotere problemen, als ik het nieuws een beetje volg. Goed bezig daar!

De ACM heeft al interesse blijkbaar.

Nou ook geen nummerweergave, maar ook geen update gehad, weer een belofte gebroken.

Ik zit en zat op V5.50 (ABPY.0) B9 dus niks veranderd.

 

En de nummers die gebeld hebben staan gewoon in het log, dus ze komen wel binnen op het modem.

Hoe lang gaat het nog duren voordat nummerweergave het gaat doen?

Wi hebben het Zyxel T50 modem op kantoor en het is ontzettend vervelend dat wij niet zien wie er belt.

Zou afgelopen nacht moeten zijn opgelost, er is een update verzonden naar de Zyxel modems volgens de mail, ik ga het zien straks als ik thuis kom.

Ik zie er helaas nog niks van:neutral_face:

Reputatie 2

………..

 

En de nummers die gebeld hebben staan gewoon in het log, dus ze komen wel binnen op het modem.

Wat bedoel je daarmee? en hoe kan je dat zien dan?

 

Bij ons op kantoor doet de nummerweergave het eindelijk.

 

Modem nu opnieuw opgestart en nog steeds geen nummerweergave. Ik kan niet wachten om over te stappen naar KPN. :unamused:

Het is nu de zaterdag vlak vóór 11 november 2019. Nog geen email van t-m ontvangen over zyxel update tbv inkomende nummerherkenning/weergave vastbellen. Wat is nu de status Sander?

Ik zie in de het overzicht van de Zyxel router (VOIP - Call history) dat de nummers wel bekend zijn... het is dus puur het laatste stukje : router naar telefoon
Graag zou ik willen weten hoe lang het nog gaat duren voordat dit probleem opgelost is!
Wij hebben ook een abonnement op de zaak en het is ontzettend vervelend dat wij niet meer zien wie er belt.
Hiervoor hadden wij Ziggo en KPN, bij beide geen problemen met dezelfde telefoon.
Eigenlijk zou ik het liefst van het hele abonnement vervroegd af willen, maar dat zal juridisch wel niet kunnen. Toch ga ik het als dit nog langer duurt wel proberen.
Jullie falen hierin ontzettend!
Reputatie 3

@naalroc  inloggen in het modem en dan bij de logs van de telefoon gaan kijken.

Reputatie 3

@naalroc  inloggen in het modem en dan bij de logs van de telefoon gaan kijken.

Om precies te zijn bij VoIP => gespreksgeschiedis

Wij hebben sinds 3 dagen thuis T-mobile thuis internet abonnement aangesloten. Wij gebruiken onze Gigaset VoIP telefoon om met andere gigaset.net gebruikers onderling te bellen.

Sinds het overstap naar T-mobile thuis internet alleen maar problemen gehad met bellen en gebeld worden via onze vertrouwde Gigaset VoIP telefoon.

Bij andere internet providers had wij nooit problemen gehad met met onze Siemens Gigaset VoIP telefoon.

Ik heb het probleem onderzocht bij T-mobile thuis internet Zyxel modem en hieronder beschreven hoe ik voor elkaar gekregen heb via T-mobile internet Zyxel modem samen te laten werken met Gigaset VoIP telefoon.

Nu kunnen wij onderling probleemloos bellen en gebeld worden via Gigaset VoiceIP telefoon die rechtstreeks aangesloten is op T-mobile thuis internet modem.

Als je zelfde probleem ondervonden hebt, kan je onderstaande link klikken, instructies lezen en eventueel toepassen op jou T-mobile Zyxel modem en Gigaset VoIP telefoon.

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-telefonie-494/probleem-met-gigaset-net-inkomende-gesprekken-314310#post1527335

@rob.vogel hier ook spijt als haren op mijn hoofd, zowel privé als zakelijk overgestapt.

Ook tv thuis is waardeloos en hopeloos ouderwets. Kan niet wachten tot het jaar voorbij is.

Reputatie 2

@naalroc  inloggen in het modem en dan bij de logs van de telefoon gaan kijken.

Om precies te zijn bij VoIP => gespreksgeschiedenis

 

HELAAS, NOG NIET PRECIES GENOEG: NA INLOGGEN KRIJG IK 6 VENSTERS, MET DE VOLGENDE TOPICS:

 

Verbondenheid………...System info

Wifi-instellingen…...Gast wifi instellingen

LAN………………………….Ouderlijk toezicht

 

En geen van deze heeft iets met de telefoon te doen, dus graag nadere info a.u.b
want ik heb in elk van deze blokken gekeken, maar niets gevonden wat met de tel. te maken heeft

Reputatie 3

@rahrah: nee écht van harte gaat het niet, dat geeft al weer te denken.😏 Nu staat er geen jaartal achter 4 t/m 11 november dus ehh...

Reputatie 7

@mdsm ik heb zojuist al gereageerd en je eigen topic, wat goed dat je de oplossing hebt gevonden. Ik hoor graag van anderen of het voor hen inderdaad ook werkt met deze stappen!

Edit: Wat de update betreft, deze is inmiddels voor ongeveer 90% van onze klanten uitgerold. Zie dit topic voor meer informatie.

Brian 

Ik heb nog geen mail ontvangen en ik heb wel een zyxelT50 modem maar misschien komt hij nog

Ik hoop dat de update goed gaat.

Bedankt 

Vriendelijke groet

J.S.H

Reputatie 1

Ok, sorry voor mijn berichtje. Ben ik ingetrapt door het toch door te sturen.

Zal ik voortaan beter op letten.

Maar blijft natuurlijk een vervelend verhaal, die niet werkende nummerweergave.

Misschien kan T-Mobile in de leer gaan bij KPN of Zeelandnet waar e.e.a., toen ik daar abonnee was,

wel goed werkte.

 

 

Er zit wat aan te komen de komende weken in 3 fases, maar of dit de beloofde update is is afwachten.😧😯
Reputatie 2

Goedenavond, ik ben sinds vandaag klant bij T-mobile thuis na overstap van Telfort. Heb reeds de klantenservice moeten bellen aangezien mijn nummerweergave niet werkt op mijn Panasonic dect telefoon. Nu lees ik van alles op dit forum echter zie ik nergens een oplossing. Bij Telfort/KPN nooit problemen ondervonden met de nummerweergave. Wat is de oplossing in deze? 

Gisteren is dan de aansluiting opgeleverd , met het Zyxel DX5401-B0 modem , maar nummerweergave is mij niet gelukt nog . 
Dat is wel een beetje lastig .

ik heb een dect telefoon Panasonic tg6821 nl en wil toch wel weer graag zien wie er belt en gebeld heeft . 
De aangeboden aanwijzingen heb ik al geprobeerd . Dat werkt niet . 
oplossing ? 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Svlijmen,

 

Het zou nu opgelost moeten zijn! Ik ben gistermiddag naar mijn collega gelopen en zij heeft het vanmorgen verwerkt. Kun je me laten weten of dit zoden aan de dijk gezet heeft? :hugging:

@Svlijmen Ik heb de regio indeling in de router op België gezet en daarna gewoon weer nummerweergave op mijn Panasonic dect telefoons.

Reageer