Beantwoord

Compensatie 7 weken geen Internet



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

55 reacties

@Lisa ik zal de facturen sturen in een privébericht.

@Jason Dag, Klopt het dat ik nog altijd geen internet heb?

Reputatie 7

Yay, super dat je nu (eindelijk) probleemvrij bent @Giel van Lanen! Thanks voor het melden en onwijs bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd. Zojuist heb ik de vergoeding voor je in orde gemaakt. Dit kun je checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: My T-Mobile Thuis | Rekeningen inzien en informatie over je abonnement. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het dan zeker even weten. 

Reputatie 7
Badge +1

https://www.totaaltv.nl/nieuws/vier-is-te-veel-blijven-alleen-ziggo-en-kpn-over-/

Op totaaltv stond nog een artikel over of er in woningen soms niet te veel netwerken liggen meestal een van Ziggo en dan in een aantal gevallen een of meerdere glasvezel aansluitingen.

Heel eerlijk gezegd en dat lees je op meerdere plekken zou de hele uitrol van glasvezel niet in handen van providers moeten zijn maar net als bij het gas en energienet in handen van bedrijven als Stedin of Liander.

Providers zouden dan alleen nog diensten mogen verkopen vergelijkbaar met het energie net

Reputatie 7
Badge +4

@BeMu voor het passieve gedeelte ben ik het er eigenlijk wel mee eens. Maar voor actieve niet. Dat blokkeert de vooruitgang.