Info

Hoe verbeter ik mijn wifi?

• 6 February 2017
  • 257 reacties
  • 224158 Bekeken

Toon eerste reactie

257 reacties

Wat een shit bedrijf dat T-mobile. Heel slecht internet tv ontvangst van de glasvezel en als je dat probeert te melden maken ze je het moeilijk! Regio Den Haag Segbroek. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Indiedied, laat me jou gelijk helpen!

Waar heb je geprobeerd om jouw melding kenbaar te maken? Ik zie namelijk dat er medio vorig jaar voor het laatst contact opgenomen is met onze Klantenservice en zie verder geen berichten op de Community van je. Ik wil graag uitzoeken waar dit dan precies fout gaat zodat het in de toekomst niet meer voorkomt.

wat betreft jouw verbinding: ik zie dat het modem al 66 dagen onafgebroken online is, dat kan ook bijdragen aan een probleem in de verbinding. Zou je deze eens kunnen herstarten op de volgende manier, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Goedendag!

Er was helaas brand geweest in mijn flat en toen was het stroom uitgevallen. Het gebeurde in het elektriciteitskast in de kelder.. en toen het stroom weer aan ging deed het internet het niet meer ineens. 

Met vriendelijke groet,

Damian

Hey T-Mobile Community!

Het is al telefonisch opgelost. In plaats van WiFi heb ik nu tijdelijk 4G netwerk gekregen tot er iemand komt kijken naar de router. Thank you!

Met vriendelijke groet,

Damian

Goedemorgen!

sinds anderhalve week hebben we elke dag wel problemen met onze WiFi. Beneden kijken we tv met de app en dit lukt dan dus ook niet. Het mobiele internet doet het wel. Een wifi-versterker gebruiken we. deze staat boven. 

nu krijg ik op de tv de melding ‘geen ethernet’. Betekent dit dat het bekabelde internet niet goed is? 

Na het opnieuw opstarten van de modem (witte kastje woonkamer) krijgen we eerst weer verbinding, maar na een paar minuten gaat het lampje bij het internetbolletje weer rood knipperen en dan valt het uit. Ik word hier echt niet goed van. Het mobiele internet doet het wel.

volgende hebben we al meerdere malen gedaan:

Modem opnieuw opstarten. 

Modem van de stroom af en opnieuw opstarten.

wifi-versterker ook van de stroom gehad en opnieuw aangesloten  

kan iemand alstublieft helpen?

aanvulling:

heb uitvoerig gekeken bij de netwerkinstellingen op de televisie. De tv kan het thuisnetwerk niet vinden. 
Een netwerk waar 5G achter staat, staat niet tussen de beschikbare netwerken. 
Via mijn account het kanaal aanpassen gaat niet, want er kan geen verbinding worden gemaakt met het kastje. Dit geeft jullie website aan. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Winters27 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Wanneer het internet lampje rood is kun je dan eens kijken welke lampjes er branden, knipperen of uit zijn op de mediaconverter?

Indien je DSL hebt is de modem aangesloten op het KPN ISRA waar de KPN kabel ook op is aangesloten zonder aftakkingen oid?

De tv heeft misschien alleen ondersteuning voor 2,4 GHz daarom dat hij het 5 GHz netwerk niet kan zien 

Hallo @Winters27 

Heb je een glasvezel of DSL verbinding? Wanneer het internet lampje rood is kun je dan eens kijken welke lampjes er branden, knipperen of uit zijn op de mediaconverter?

Indien je DSL hebt is de modem aangesloten op het KPN ISRA waar de KPN kabel ook op is aangesloten zonder aftakkingen oid?

De tv heeft misschien alleen ondersteuning voor 2,4 GHz daarom dat hij het 5 GHz netwerk niet kan zien 

Goedemorgen,

wij hebben een glasvezelverbinding. De medewerkers via de chat kwamen er ook niet uit  vrijdag komt de monteur  Godzijdank heb ik onbeperkte data op mijn mobiel en kan ik andere apparaten verbinden met mijn hotspot, maar wat een gezeik toch.  Pardon my French. Mijn man vermoedt dat de modem (het witte kastje in de woonkamer, weet nooit zeker hoe dit heet) kapot is. Via de netwerkcontrole op de tv hebben we gezien dat er wel een verbinding is via ‘bekabeld internet’. De WiFi doet het dus niet. 

soms vind de wifi op mijn telefoon het netwerk, maar zodra je koppelt, wordt er aangegeven ‘geen internetverbinding’. 

hoop dat dit snel opgelost wordt, want dit is echt heel vervelend  

Reageer