Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

I would like to get rid of TV & fixed calls.
Kind regards,
Anton.
Goede avond, ik zou graag een tv box met opnamefunctie willen omruilen met me standaard tv box. Zou je me daar mee kunnen helpen
Hallo, hierbij verzoek ik je de belbundel voor vaste telefonie stop te zetten. Ik zie, dat een bericht op dit topic daarvoor voldoende is. Alvast hartelijk dank, met vriendelijke groet, Theo
Hoi goedemorgen, kunnen jullie a.j.b mijn vaste bellen abonnement uitzetten? Groet Marc
Reputatie 7
Hoi @benthewagemakers, ik zie dat er al een TV Box onderweg is. Veel plezier van de nieuwe box!

Hi @Mike010, ik heb jouw vast Bellen per 2 januari 2019 stopgezet. Je ontvangt hierover snel een e-mail ter bevestiging.

Hoi @ericjanvanputten, dat regel ik graag voor je! Per 2 januari 2019 heb ik het TV pakket bij jou stopgezet. Eind december ontvang je van ons een retourpakket om de TV Box, adapter en afstandsbediening terug te sturen. Je kunt dit eventueel ook in een schoenendoosje doen als dat je voorkeur heeft. Zie ook deze video over het retoursturen van onze hardware.

Hoi @Mijninka, de TV Box is onderweg! De e-mail ter bevestiging is waarschijnlijk al aangekomen.

Hoi @bmw1, beide heb ik per 2 januari uit je pakket gehaald. Retourdoos en e-mail is onderweg!

Hoi @Amifleur, ik heb het direct in orde gemaakt voor je. Per 2 januari gaat vast Bellen en de tweede TV Box uit je pakket. Ook ben ik je factuur nog even nagegaan. Ik zie dat de eerste TV Box gelukkig altijd gratis is geweest in je pakket. Inclusief je Klantvoordeel word je nieuwe maandbedrag € 43,-. Voor de specificatie kun je 24/7 in My T-Mobile Thuis terecht.

Hoi @Superkurgan, ik zie dat je pakket al aangepast is! :)

Hoi @Jcup4, per 3 januari heb ik jouw vast Bellen uit het pakket gehaald. E-mail ter bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Roelof83, jouw wijziging is inmiddels al doorgevoerd!

Hi @antonl1911, I just changed your order for you. You'll receive an e-mail and returnbox for the hardware.

Hi @Stuiterbal-Stanley, ik heb je over jouw verzoek een privébericht gestuurd!

Hoi @Thend, ik zie dat er al contact is geweest en de wijziging is doorgevoerd. Helemaal top!

Hoi @MarcKeur, voor jou heb k vast Bellen per 7 januari stopgezet. De bevestiging zit in je inbox!

Vragen over je wijziging? Laat het mij weten!
Reputatie 3
Hi T-Mobile,

ik wil graag 1 extra tv-box opzeggen.
dus van 2 boxen naar 1.

het beetje tv wat wij nog kijken, kunnen we wel via de app streamen naar de tv...
Hallo,
Ik heb nu bijna een half jaar T-Mobile thuis en ik wil graag tv en telefonie opzeggen.
ik zou dan rond re 40 euro p/m uit moeten komen als het goed is?
Bedankt!
Reputatie 1
Hi Sterre,

Ik heb een T-Mobile Thuis abonnement inclusief bellen. Maar ik gebruik het bellen eigenlijk helemaal niet. Kan jij deze voor ons uitzetten?
hallo, ik wil een 2e tv ontvanger bestellen ,zonder opneemfunctie ... nu hoorde ik dat T mobiel bezig is met 4K ontvangers ... aangezien ik een UHD tv heb.....
wat zijn de kosten hiervan?
hallo, Sinds maart 2017 hebben we abonnement bij t-mobile thuis. We betallen 57,50 euro per maand voor internet 100mb, tv box met opname funktie, en vast bellen. Die laatste twee gebruiken we helemaal niet. We willen vast bellen en tv uitzetten, tv box terug sturen. Mogen jullie dit voor ons doen? Bedankt
Reputatie 1
Hoi hoi ik had graag een 2de box aan gevraagd. Kan dit hier of moet ik hier voor bellen naar de klantenservice?
Reputatie 1
Ik had graag een 2de kastje aangevraagd.
Kan dit hier of moet ik de klantenservice bellen hier voor???
Goedemorgen, ik zou graag mijn vaste telefoonlijn en de tv abonnementen op willen zeggen, want die gebruiken we bijna niet. Ik hoor graag of en wanneer dit mogelijk is.

Sandra
Hallo, ik heb al een tijdje vast bellen in mijn pakket maar maak er geen gebruik van. Kunnen jullie dat stop zetten? Dat zou toch ook weer 2,50 euro schelen in mijn factuur? Alvast bedankt
would like to cancel both as the 6 month period ends.
Appreciate your assistance on this.
Goedemiddag, graag TV en Vast bellen beëindigen. Worden niet gebruikt, Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
@n.schaart Helder! Ik heb zojuist 1 TV Box uit jouw abonnement verwijderd. Vergeet je 'm niet naar ons terug te sturen?

@Breszwalski Ik heb jouw vast Bellen en TV uit je abonnement verwijderd met een maand opzegtermijn. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@MvS1981 Dat kan ik zeker. Ik heb het voor je uitgezet! Het verlies van telefoonnummer geldt ook voor jou.

@Bertus. Dat kan ik voor je regelen! Er is nog niets bekend over HD-ontvangers, hier kan ik je dus ook geen prijsindicatie voor geven en ook geen verwachte datum van uitgave. Laat je mij het weten of ik je nu al een TV Box mag opsturen?

@misi3k Natuurlijik! Ik heb zojuist jouw TV en vast Bellen uit je abonnemet verwijderd met een maand opzegtermijn. Ook voor jou geldt het verlies van telefoonnummer.

@Ferrarigek Kan allebei, ik help je ook vraag via deze weg. Welke TV Box wil je bestellen, eentje mét of zonder opnamefunctie? Laat het me weten, dan ga ik aan de slag!

@littlebirdnl Ik heb jouw TV en TV-pakketten per 10-01-2019 uit je abonnement verwijderd. Tot die tijd kun je er dus nog van genieten! Ook vast Bellen heb ik uitgezet. Het verlies van telefoonnummer geldt ook voor jou.

@WinstonF Ik heb jouw vast Bellen uit je abonnement verwijderd. Let wel op: Het stopzetten van Vast Bellen heeft als gevolg het verlies van de telefoonnummer na 60 dagen. Binnen de 60 dagen kan het nummer nog teruggezet worden, dus mocht je dat willen dan hoor ik dat graag van je.

@Ftiryaki I'd love to help you with that. Can you send me your postal code, house number, date of birth and the last four digits of your bank account number in a private message? This way I can find your subscription and remove TV and vast Bellen.

@GouweNL Ik heb zojuist jouw TV en vast Bellen uit je abonnemet verwijderd met een maand opzegtermijn. Ook voor jou geldt het verlies van telefoonnummer.
Ik wil graag een extra tv box voor op mijn slaapkamer aanvragen waarmee ik ook kan opnemen.
Groet Joery Buitelaar.
Wij willen erg graag een extra tv box bestellen zonder opname functie. Omdat wij on ww niet meer weten en de mail van t-mobile te laat aankomt kan ik het thuis account niet meer in.
Reputatie 1
@Sterre
Ik had van het weekend gebeld met de klantenservice.
En die zei eerst dat het ging, en erna ging het niet of ik moest mijn kastje wat ik nu beneden heb staan met opname functie moest om ruilen voor een zonder opname functie. Dit omdat er schijnbaar niet genoeg capaciteit zou zijn. Vind het toch erg jammer want ze hadden ons beloofd dat we precies het zelfde zouden krijgen als bij onze vorige provider. Maar daar kon ik zonder problemen 2 kastjes hebben 1 voor beneden en 1 voor boven. En zo zijn er nog een aantal dingen waar we niet helemaal tevreden over zijn.
We zijn nog niet helemaal tevreden tot nu toe helaas..
Hallo,
Ik wil graag mijn internetsnelheid verhogen van 20 Mbits naar 100 Mbits, maar kan dit wel met behoud van mijn huidige voordelen? tevens wil ik graag de telefonie uit mijn abonnement halen.
is dit mogelijk?
Groet
Theo
Goedemorgen, Hierbij wil ik graag mijn vast bellen stop zetten. Groet!
Reputatie 2
Wil graag een extra tv box kan je mij ook vertellen wat prijsverschil is vab gewone box en opnemen?
Reputatie 7
Badge +4
Opnemen is 5 euro extra. Dit bovenop de prijs van de box zelf.
Reputatie 2
Dan zou ik graag een extra box met opnemen willen bestellen

Reageer