Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 7
Hey @Nina53 ik heb zojuist je vast Bellen pakket uitgezet per 1 juni. Je kunt jammer genoeg niet je abonnement tijdelijk bevriezen, wél kun je gedurende je vakantie je TV pakket probleemloos uitzetten. Je betaalt dan alleen voor je internet abonnement. Neem wel ruim één maand van tevoren contact met ons op zodat we dit voor je in orde kunnen maken. Dit in verband met de één maand opzegtermijn.☺️
Reputatie 7

@Rtoom Ik heb je Bellen pakkket per 16-01-2020 stopgezet!

@royelbers Voor jou heb ik het TV pakket stopgezet per 22-01-2020 wanneer de kroting af loopt. Wil je wel gebruik blijven maken van Bellen?

@F4PX Ook voor jou pas ik het graag aan maar ik heb je klantgegevens niet. Als je mij een privébericht wil sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer dan zet ik het Bellen pakket voor je uit!

 

Hi Team,

 

I want to transfer my current home internet contract to my wife’s name. Is it possible to do this. If yes, please let me know how to go about it.

 

Regards

Vishal


Ik heb nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn privébericht, kan je hier nog naar kijken?
Vandaag T-Mobile thuis geïnstalleerd, ging gelukkig vlot en konden vingen 10 minuten van de Wi-Fi en tv genieten. We hebben 2 tv boxen in het abonnement maar kunnen er maar 1 aansluiten. Hoe kan ik de 2de uit het abonnement halen?

Daarnaast komen we er nu achter dat je de box met harde schijf nodig hebt om te kunnen pauzeren. Is het mogelijk om 1 box om te ruilen?

Alvast bedankt
Gr fanny
Reputatie 1
@Brian bedankt voor het registreren. Worden de kosten die voor de maand april in rekening zijn gebracht verrekend met de kosten van mei of komt hiervoor een credit nota? Ik betaal deze maand namelijk wel voor interactieve tv terwijl ik dit sinds eind maart niet meer heb. Ik hoor graag van je.

Beste Brain,

Ook graag voor mij het Bellen uitzetten!

Bedankt voor het regelen.

Reputatie 1

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Helaas werken de televisies nog niet...

Reputatie 7
Hoi @Kras91,

Mijn excuses voor de vertraging! Ik heb je direct een privébericht gestuurd met tekst en uitleg!
Reputatie 1
Hoi,

Ik zou graag mijn tv box zonder opnamefunctie willen omruilen voor een tv box met opnamefunctie. Dit kan ik hier regelen toch?
Groetjes chantal
Reputatie 7
Hi @Eline01, graag gedaan hoor! Het te veel betaalde wordt inderdaad verrekend met je factuur van mei. Ik kan de factuur nog niet inzien maar ik zie het maandbedrag al wel staan en deze is een stuk lager dus zo te zien heeft de verrekening al plaats gevonden :)

Voor mij ook graag het bellen uitzetten, deze wordt niet gebruikt.
 

Alvast dank!

Hallo, een tijdje geleden heb ik mijn televisie abonnement uitgezet. Nu wil het abonnement terug aanzetten, maar krijg ik het bericht dat dit niet gaat omdat er een lopende opzegging is. Ik heb geprobeerd de klantenservice telefonisch te bereiken, maar zonder succes zover. Is het mogelijk om via deze weg mijn televisie abonnement weer aan te zetten met 1 tv box?

Alvast bedankt!

Reputatie 1
Hi, i seriously need to disable this subscription because i never had a tv and never use it. The first 6 months was fine, but now i'm paying more and i don't want at all.
Can someone please remove this useless subscription? I cannot get in touch with the customer service, my phone rejects to call that number only.

All i want is to pay less then now, so please remove this tv subscription.
Reputatie 4
Hoi, kan ik al mijn T-Mobile Thuis al verlengen? Graag een leuke aanbieding met nieuwe Huawei 5 GHz router.

Klantnummer : WGN75273
Beste T-Mobile,

In verband met een langdurige vakantie in het buitenland wil ik graag z.s.m. mijn TV-pakket (tijdelijk) opzeggen (ik ben in oktober weer terug). Alvast bedankt!

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377
Reputatie 1

Ik wil ook graag het Vast Bellen uit ons abonnement halen, ook hier gebruiken we het eigenlijk niet meer. 

Alvast bedankt!

 

Hallo,

Op het moment heb ik T-Mobile thuis internet+tv+bellen. Nu gebruik ik tv en bellen eigenlijk nooit meer. Graag zou ik deze twee dingen opzeggen en alleen mijn internet behouden. Bedankt!

Thomas
Reputatie 7
@Geert46196968 Dat gaan we regelen! Één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op om de mogelijkheden met je door te nemen.

@kaja888 Dat kan zeker. Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@KVastenouw Ik kan je Bellen pakket voor je stopzetten als je echt wil alleen komt je eerste 6 maanden korting van € 20,- per maand te vervallen. Je bent de eerste 6 maanden goedkoper uit mét Bellen pakket dan zonder dus ik zou het, ook maak je er geen gebruik van, voorlopig lekker aan laten staan ;)

@xibalba Voor jou heb ik Bellen en TV stopgezet met een maand opzegtermijn, dus vanaf 21-02-2019. Je ontvangt een retourdoos om de spullen mee terug te sturen!

@Maddy1958 Dat gaan we voor je aanpassen! Ik heb alleen jouw klantgegevens nog niet. Als je mij je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer door wil sturen via een privébericht dan pas ik het graag voor je aan!

@Oldeman We kunnen de werking van een powerline adapter inderdaad niet garanderen en we raden deze dan ook niet aan maar in 99% van de gevallen kan je hier zonder problemen gebruik van maken. Zorg dan wel dat de adapter op poort 3 of 4 van de modem aan is gesloten, deze zijn gereserveerd voor je TV en op poort 1 of 2 zal de TV Box inderdaad niet werken. Mocht de TV Box wel verbinding hebben maar niet de instellingen ophalen sluit deze dan eerst even rechtstreeks aan op de modem zodat hij zichzelf in kan stellen. Daarna kan je hem alsnog aansluiten via de powerline adapter. Laat zeker even weten of het gelukt is! ;)

@hdle Dat kan zeker, één van mijn collega's neemt telefonisch contact met je op!

@LVL1992 Ik heb je Bellen pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.

@EMIELZ Ik heb Vast Bellen voor je stopgezet per 21-02-2019 en ik heb je snelheid naar 100 Mbps gezet. Het kan een aantal dagen duren voordat de wijziging verwerkt is. Zodra de snelheid aangepast is kan je 'Meer Snelheid' activeren via Klantvoordeel op My T-Mobile Thuis zodat je met Klantvoordeel op 200 Mbps uit komt!

@KvLaar Ik heb je TV pakket zojuist stopgezet met een maand opzegtermijn, hij stopt per 21-02-2019.
Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen willen opzeggen. Kunnen jullie dit regelen?

Met vriendelijke groet,
Iwan Smit.
Reputatie 7

Hey @royelbers & @FQR,

Ik heb zojuist jullie vast Bellen pakket uitgezet. De e-mail met de bevestiging volgt! :wink:

Reputatie 7
Badge +16

Hi @vishalrs, you want your contract to be transferred to the new tenant. No problem! I will give you some information, because we need a few documents before we can arrange this, namely: 

- ID copies of both parties. 
- Bankcard copies of both parties. 
- Written statement that both parties agree to this change, signed by both parties. 

We’d also like to receive some details of the new tenant: 

- Zip code and house number of the subscription 
- Mobile phone number of the new tenant. 
- E-mail address of the new tenant. 

You can send these documents in for instance a Facebook or Twitter conversation, or by email (klantenservice@t-mobilethuis.nl) → please add your customer number in the subject/title, that way our administrators can easily spot your email and assign it to your customer profile. The changes will take place immediately.

Thank you in advance!

Reputatie 7
Hoi @Thomasssz,

Dat ga ik voor je regelen! Is jouw actieperiode al voorbij? Zo niet, raad ik je aan om nog even te wachten met deze twee producten uit te zetten. Juist omdat je Alles-in-1 hebt, ontvang je het eerste half jaar korting namelijk! Mocht je buiten de actieperiode zitten, zet ik jouw TV en vast Bellen zo snel mogelijk voor je uit. Kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Reputatie 7
@pfiege83 Ik heb zojuist één TV Box voor je stopgezet. Je ontvangt een retourdoor waarmee je de TV Box naar ons terug kan sturen!

@Kim Horsnell Je Bellen pakket is aangepast naar Bellen Plus, het kan tot 24 uur duren voordat de wijziging is verwerkt. Je ontvangt een bevestiging zodra het is aangepast!

@Poldert Ik kan een TV Box voor je uitzetten, je ontvangt dan een retourdoos waarmee je de TV Box terug kan sturen. Laat nog even weten of je hier gebruik van wil maken, dan zet ik één TV Box voor je uit.

@steven90 Hi Steven, de periode van de eerste 6 maanden is inmiddels voorbij dus je kan de pakketten zonder problemen aanpassen. Je huidige maandbedrag is € 55,88. Als je Bellen en TV stop zou zetten dan wordt je maandbedrag € 38.13. Laat het mij nog even weten of je dit aan wil passen :)

@brooos Vast Bellen stopt bij deze met een maand opzegtermijn per 22-02-2019!

@m.hezeman Je TV pakket stopt per 22-02-2019 en de retourdoos is onderweg.

@fanny h Goed dat om te horen dat het soepel ging met het aansluiten en van harte welkom! Ik kan één TV Box voor je stopzetten, deze kan je dan terug sturen. Begrijp ik het goed dat je één TV Box stop wil zetten en de ander om wil wisselen voor een TV Box met opnamefunctie? De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat het zeker even weten, dan pas ik het graag voor je aan!

@Chanmegan Dat kan zeker! De kosten voor een TV Box met opnamefunctie zijn € 5,- per maand meer. Laat nog even weten of je hiermee akkoord bent, dan wissel ik de TV Box voor je om.

@WhySoSerious We hadden al even contact via Twitter, laten we het daar verder voortzetten zodat we niet langs elkaar heen gaan praten 🙂
Ik zou graag mijn tv abonnement en vaste telefoon willen opzeggen per 3 juni as.
Ik maak hier namelijk geen gebruik van.
Danku danku

Reageer