Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik wil graag het TV-abonnement opzeggen.

Groeten, Klaasje
Bij deze wil ik mijn TV en Telefoon pakket stopzetten, en alleen gebruik blijven maken van de Internet verbinding. Dit mag per direct, ik heb de eerste 6 maanden van het abonnement er op zitten.

Alvast bedankt!

Hallo, 

 

Ik wil graag vast bellen en tv uit mijn abonnement halen, ik wil alleen nog gebruik maken van het internet. Zouden jullie dit voor mij kunnen doen?

 

Alvast bedankt!

 

Met vriendelijke groet,

Leanne

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @TonSt92, zoals Waqqas terecht opmerkt, kun je bij onze collega's terecht via bovengenoemd telefoonnummer. Zij staan je dan graag te woord en kijken samen met jou naar het best passende, persoonlijke aanbod. Veel succes met het vernieuwen van jouw abonnement en alvast een prachtig weekend toegewenst! 😄

Reputatie 7
@BBo Oei, daar is duidelijk iets misgegaan! Normaal gesproken nemen onze collega's binnen 1 of 2 werkdagen telefonisch contact met je op. Ik zou je af willen raden om een bedrag te storneren. Als een bedrag te lang open blijft staan dan worden er automatisch incassokosten in rekening gebracht. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega alsnog begin van de week contact met je opneemt!

@jessicapisu Hi Jessica, ik geef je graag meer uitleg! Pauzeren en opnemen is zeker mogelijk maar hiervoor heb je een Tv Box met opnamefunctie nodig. Op dit moment maak jij gebruik van twee TV Boxen zonder opnamefunctie. Ik kan de TV Boxen voor je omwisselen als je wil, de kosten hiervoor zijn wel € 5,- per maand meer per TV Box. Voor je huidige TV Boxen worden er geen kosten in rekening gebracht. Je ziet deze inderdaad wel op je factuur staan maar je ziet ook de korting vermeld waardoor je op een total van € 0,- uit komt! ;)

@janverhoeven88 Ik kan het bellen pakket voor je stopzetten met een maand opzegtermijn. Bevestig mij dit nog even dan zet ik het Bellen abonnement voor je uit!

@Manon.custers Ik kan een nieuwe TV Box voor je toevoegen, laat nog even weten of je er één wil mét of zonder opnamefunctie, dan zorg ik dat deze jouw kant op komt!

@irtimmer Voor jou geldt hetzelfde als voor jan 🙂
Goedemiddag,

ik heb bij mijn abonnement 2 interactieve TV-boxen. Ik gebruik echter maar 1 van de 2 boxen en zou er daarom graag één willen retourneren. Kunnen jullie aangeven op welke wijze dit kan en daarbij het aantal TV-boxen in mijn abonnement op 1 willen zetten?
Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,
Piet Fiege
Reputatie 7
@Eline01 Geen zorgen, het eventueel in rekening gebrachte wordt automatisch verrekend op je volgende factuur! Ik heb meteen even met je meegekeken maar ik zie dat wij de TV Box nooit ontvangen hebben. Heb je toevallgi het verzendbewijs nog? Hiermee kan ik de eventuele boete meteen voor je vergoeden.

@Stickeric Ik heb het TV pakket voor je stopgezet per 28-05-2019!

@Kersten58 Voor jou heb ik het Vast bellen pakket stopgezet op dezelfde datum.

@H45N Voor jou heb ik beide pakketten stopgezet op 28-05-2019 🙂

Ik zou graag mijn tv box zonder opname functie willen omruilen voor eentje met opname functie.  Geld ook daar de 5 euro korting voor die je krijgt als je 1 tv box  krijgt?

Hoi,

Graag zou ik het onderdeel vast bellen willen stopzetten in mijn abonnement. Kan iemand mij hiermee helpen?
Goedemiddag, ik zou mijn vast bellen abonnement om willen zetten naar onbeperkt bellen naar vast en mobile in Nederland voor 15 euro per maand. Wanneer kunnen jullie dit aanpassen?

Alvast bedankt, Kim
Reputatie 3
goedenavond. mijn eerste 6 maanden zitten er bijna op (05-05-2019 als het goed is), dus zou graag vast bellen willen opzeggen.

vriendelijke groeten,

A de Jong
Via deze weg willen wij graag onze extra tv box opzeggen. Graag uw reactie T-Mobile! Mvg.
Hoi,
Hoe kan ik een interactieve tv box uitzetten?
Reputatie 1
@Brian Bedankt voor je bericht. Vervelend dat jullie de box niet ontvangen hebben. De track&trace code geeft aan dat deze op 1 april bezorgd is. Bijgevoegd de foto van het verzendbewijs. Alvast bedankt voor het verwerken!

Beste T-Mobile,

Ik zou graag mijn vast bellen / Bellen Start stop zetten. Destijds voor korting benodigd, maar nooit gebruikt.

Alvast bedankt!

Ik wil graag per direct mijn extra tv box stopzetten. Dit lukt niet op de site.
alvast bedankt
Hallo,

Wij kijken eigenlijk nooit TV en hebben ook geen telefoon aangesloten. Als ik deze beide uitzet, krijg ik dan nog wel de korting voor ons internetabonnement? Wat gaan we dan per maand betalen?

Alvast bedankt.
Reputatie 7
@AndredeJong3 Dat pas ik graag voor je aan! Zou je mij hiervoor een privébericht willen sturen met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?

@Eline01 Bedankt voor het verzendbewijs, ik heb deze geregistreerd. Ik kan de boete niet tegen houden maar stuur weer even een bericht zodra je de factuur hebt ontvangen, dan vergoed ik de kosten voor je!

Hoi,

 

Ik heb de eerste maanden bij T-Mobile veel problemen gehad met mijn TV box, nu bijna een half jaar verder is de actie verlopen van 6 maanden gratis TV. Nu wil ik graag mijn TV abonnement stop zetten, maar ik kan dit nergens terug vinden.

Kunnen jullie voor mij het TV-abonnement stop zetten 6 maanden na de eerste dag dat ik TV had (dit zodat er geen extra kosten bij komen).

Hoor het graag,

Met vriendelijke groet,

Roy Elbers

Reputatie 1

Goedemiddag,

 

Heb zojuist mijn TV abonnement incl. ESPN Complete stopgezet, echter wordt aangegeven dat dit pas per 03/04/2022 wordt uitgezet. Ik was in de veronderstelling dat er een opzegtermijn van 30 dagen werd gehanteerd. Is het mogelijk om het per 03-03-2022 stop te zetten?

 

Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
@Jessica0704 Daar wil ik je graag bij helpen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik jouw vast Bellen zo snel mogelijk uit jouw abonnement.

@MdW7681 Ik ga voor je regelen dat jouw extra TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Geef ook meteen door of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Vergeet je de TV Box niet naar ons terug te sturen? Thanks!

@jantje81 Het klopt dat dat niet via de site kan, maar ik ben er om je hierbij te helpen! Ik verwijder de extra TV Box voor jou uit je abonnement. Hier zit geen opzegtermijn aan vast, dus dit kan ik inderdaad per direct voor je doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook van jou hoor ik graag of dit een TV Box mét of zonder opnamefunctie is. Graag zien we de TV Box terug, dus vergeet hem niet naar ons terug te sturen!
Beste T-Mobile,

Ik ben een aantal maanden op vakantie en zou graag mijn abonnement willen bevriezen/tijdelijk stopzetten. Hoe kan ik dit regelen?

Tevens wil ik graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement halen.

Groet,
Nihada
Klantnummer : GEC34377

Goedemiddag,

Ik zou graag per direct het vaste bellen uit mijn abonnement willen schrappen.

Kunnen jullie dat doorvoeren?
 

Alvast dank

Reputatie 7
@BBo Mijn collega heeft vandaag geprobeerd om telefonisch contact met je op te nemen maar hij heeft je niet kunnen bereiken. Je kan eventueel zelf contact opnemen via het gratis nummer 0800 0092 of laat mij nog even weten wanneer we jou het beste kunnen bereiken, dan laat ik mijn collega opnieuw contact met je opnemen!
Kunnen jullie mijn TV-abonnement uitzetten en de TV-Box stoppen?
Internet wil ik wel graag blijven gebruiken

Reageer