Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Beste,

 

graag wil ik mijn interactieve tv abonnement  + box en bellen opzeggen dus alleen internet behouden. Eigenlijk kijken we alleen Netflix en Disney+ dus hebben we alleen internet echt nodig.

 

Mvg,

 

remco

 

Reputatie 1
Hallo,

ik zou graag mijn tv en telefonie uit willen zetten aangezien we dit toch niet gebruiken. hoe moet ik dat doen?
Goedemiddag,

Graag wil ik na afloop van de kortingsperiode, volgens mij per 30-5, Bellen en TV stopzetten op mijn thuis abonnement

kunnen jullie dit regelen

dank

David Visser


Vorige maand was het voor jullie nog niet mogelijk om Bellen en TV per 30-5 stop te zetten, kunnen jullie het nu al wel doorvoeren per 30-5. Als het nu nog niet kan per 30-5, mag het wat mij betreft ook per 18-5 stopgezet worden

Graag zou ik mijn vast bellen uit willen zetten.

 

Mvg

Sami

Wij hebben alleen los internet van T-mobile. We willen nu ook tv erbij nemen.
Maar dan wel uiteraard met een korting de eerste 6 maanden. Moet ik dan gewoon een nieuw abonnement afsluiten en vervangt dat dan ons huidige internet? Als ik gewoon tv toevoeg dan heb ik die 6 maanden korting niet. We gaan ook van 100mb naar 1000mb omdat ik per 22 april mijn telefoon abonnement verleng met unlimited.
 

Reputatie 7
@M109 Heel begrijpelijk dat je Vast Bellen uit wilt zetten als je er geen gebruik van maakt. Gelukkig is T-Mobile Thuis flexibel en kan dit gewoon! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan verwijder ik je Vast Bellen uit je abonnement.

@fhoog Ik zorg ervoor dat jouw Vast Bellen stopt zodra de kortingsperiode voorbij is, ga ik voor je regelen! Wat ik daarvoor nodig heb is jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht ? Zodra ik deze gegevens binnen heb, ga ik voor je aan de slag. 🙂

@martien1973 Dat kan en wil ik zeker voor jou doen! 😃 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jou Vast Bellen zo snel mogelijk stopt.

@AndreMobile Komt voor de bakker! Ik zal jouw T-Mobile Thuis abonnement omzetten naar Internet Only. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan regel ik dit voor je.

@Arthur-gold Gaan we doen! Zullen we de wisseltruc uitvoeren? Jij stuurt mij jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer in een privébericht , dan zorg ik dat jouw interactieve TV Box uit jouw abonnement verwijderd wordt. Vergeet je de Box niet naar ons terug te sturen? In dit topic zie je hoe je dat doet: [Video] Hoe stuur je jouw apparatuur terug?

@Livonias Ga ik voor je regelen. 🙂 Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat het Vast Bellen uitstaat zodra jouw actieperiode afloopt.

@fsiebrand77 Ik snap dat je dit uit je abonnement wilt verwijderen, als je het niet gebruikt. Scheelt toch iets in de kosten, nietwaar? Ik ga zo snel mogelijk zorgen dat jouw abonnement alleen nog maar uit Internet Only bestaat. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je aan de slag.
Ik heb de eerste jaartermijn erop zitten en wil opnieuw gebruik gaan maken van de halfjaarlijkse korting.
Tevens ontvang ik graag een nieuwe modem.
U kun contact opnemen via de bij u bekende contactgegevens.
Klantnummer : ZTZ12671

Hallo,

Ik zou graag vast bellen uit mijn pakket willen halen. Ik heb het destijds alleen maar aangevinkt vanwege de korting de eerste zes maanden maar deze zijn inmiddels voorbij. Alvast bedankt!

Groetjes Marinka

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Hoi! Ik heb op dit moment Internet, TV en vast bellen. Ik wil graag het TV abonnement (en bijbehorende TVbox) uitzetten. Ik gebruik het helemaal niet op. Ik hoor graag hoe we dit kunnen regelen.
Alvast bedankt
Goedenavond, wij hebben een T-Mobile Thuis Internet, Vast Bellen en TV abonnement sinds 31-07-2018. Vanwege de korting in de eerste 6 maanden hebben wij Vast Bellen erbij genomen. Graag zouden wij Vast Bellen stop willen zetten, omdat wij hier eigenlijk geen gebruik van maken. Internet en TV willen we nog wel behouden. Ik hoor graag of dit mogelijk is! Met vriendelijke groet, Liping Huang
Reputatie 7
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.

Hallo @Pluto0 

De 6 maanden korting is een welkomstkorting voor nieuwe klanten dus een nieuw abonnement.

Opzeggen en een nieuwe abonnement aanvragen zou kunnen maar dan heb je zeker 2 weken geen internetverbinding.

Daar was ik al een beetje bang voor. Ivm werk kunnen we echt niet zonder internet zitten. Vind het zonde dat we geen gebruik kunnen maken van een korting terwijl we nooit van een bundel korting gebruik hebben gemaakt. Al las ik hierboven ergens dat zelfs iemand die verlengt weer opnieuw een goede korting kreeg, dus ik ga binnenkort wel even bellen en kijken wat er mogelijk is. Anders zijn er misschien ergens anders goedkopere opties. 
Opzeggen en een nieuw abonnement nemen is ook wel een beetje omslachtig.
​​​​​​​Ook dan ben je geen echt nieuwe klant natuurlijk ;-) 

Bedankt voor de antwoord.  

Reputatie 1

Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! 😉 Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.

Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.

 

Modem is vandaag netjes geïnstalleerd, echter de TV kastjes werken (nog) niet. Monteur heeft gebeld met de helpdesk, samen nummers ingevoerd, (ook gecontroleerd in de online omgeving). Maar helaas. Aangesloten rechtstreeks op het modem met een lange kabel, zonder iets anders aangesloten. Kastje ook een keer 20 seconden van het stroom gehad. Werkt allemaal niet, als het goed is zijn ze er mee bezig, maar misschien heb jij nog een snelle suggestie?

 

 

Hallo,

ik wil graag ons Vast Bellen uit zetten.
Hi!

ik wil graag mijn vast bellen abonnement uitzetten

grtz

Kevin
@mereldj Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 17-05-2019! :)

@davidvisser Voor jou heb ik het Vast bellen pakket per 30-05-2019 stopgezet omdat je anders een deel van de korting die je de eerste 6 maanden ontvangt misloopt.


Kun je ook TV stopzetten per 30-5

He Hello T-Mobile operator(s),

Ik zou graag mijn Vast Bellen van mijn Thuis-pakket willen laten verwijderen. Kan daarvoor gezorgd worden? Opzeggen graag zo snel mogelijk binnen de voorwaarden.

 

Alvast bedankt,

Groetjes.

 

Hallo,

lk zou graag vast bellen uitgezet hebben en een extra digitale ontvanger zonder opnemen toevoegen.

Kan dit?
Ik heb mijn internetsnelheid verhoogd (750/750) en wil graag bellen en TV stoppen, zodat ik alleen nog internet afneem.

Alvast bedankt,

Niels
Beste T-Mobile

Ik wil graag het vast bellen uit mijn abonnement halen.

Daarnaast blijk ik lange tijd het langverwachte combinatievoordeel mis te zijn gelopen op thuis+mobiel omdat ik na 27-01-2017 (verhuisdatum) vergeten ben mijn adres te veranderen bij mijn mobiele contract, ik zou dit als langdurig klant graag alsnog willen ontvangen.

Bij voorbaat dank.
Gijs

Hallo,

Graag zou ik TV en vast bellen willen beëindigen zodra de actieperiode afloopt. Willen jullie dat voor me regelen? 

 

 

Reputatie 7
@Garjan Hey Garjan! Ik help je hier graag bij. Begrijp ik goed dat je in jouw abonnement Internet en vast Bellen over wilt houden? Dan ga ik jouw TV inclusief box zo snel mogelijk uit jouw pakket verwijderen! Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ga ik het voor je regelen! 😃

@Hbeen Ga ik voor je doen, Hbeen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zet ik jouw vast Bellen uit.

@JGBargeman Natuurlijk kan dat! Ik check eerst graag of een extra TV Box zonder opnamefunctie mogelijk is op jouw adres. Maar het vast Bellen uitzetten kan ik meteen al doen. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je puzzelen en aan de slag. 🙂
Hai Piort,

ik wil graag de extra TV box zonder opnamefunctie voor €5,- extra per maand.
Tevens wil ik graag de vaste telefoon laten vervallen zsm.
Reputatie 1
Hallo,
Als ik interactive TV uit mijn abonnement wil, wat worden dan mijn maandelijkse kosten?
Zodat ik alleen nog maar T-mobile thuis internet heb.
En blijft klantvoordeel meer snelheid wel actief?

Reageer