Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hoi, ik heb T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. Ik doe echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kan vast bellen dan uitgezet worden?

Ik heb het abonnement afgesloten voor 1 jaar, dat verliep op 29-11-2019. Loopt dit daarna maandelijks door of kan ik een nieuwe aanbieding krijgen om te verlengen? 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wacht inderdaad langer dan gebruikelijk, waarvoor mijn oprechte excuses. E-mails worden momenteel niet binnen de gestelde termijn van drie tot vijf werkdagen opgepakt. 

Ik heb jouw documenten gevonden en zal dit meteen in orde maken. Mag ik je adviseren om jouw e-mailadres wel aan te passen (@t-mobilethuis) of anders een nieuwe aan te laten maken door de nieuwe contractant. Anders zijn al jouw gegevens zichtbaar voor de ander, dat lijkt me niet de bedoeling. 

Zodra het in orde gemaakt is, hoor je het direct van me!

Update: de contractovername is gelukt. Indien ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag! 

Ik wil graag mijn T-mobile thuis abonnement aanpassen na de huidige contractperiode. Tv en vaste telefonie heb ik niet meer nodig, en wil de snelheid aanpassen naar Internet Basic.

Mocht de snelheid van het internet toch wat laag zijn, dan wil ik mijn mobiele abonnement upgraden naar Unlimited om zo de hoogste snelheid te krijgen. Als het goed is kan dat ook gewoon door de bundel te verhogen bij mijnhuidige contract.

Reputatie 1
@BBo

Bedankt voor de gegevens. Ik zorg ervoor dat er binnenkort contact opgenomen wordt!

Sander

Een maand geleden heb ik aangegeven dat ik mijn abonnement wilde aanpassen. Er zou contact met me worden opgenomen. Maar tot nu toe (dus ruim een maand later) geen enkel contact. Ik zal de kosten voor de vaste telefoon dan maar zelf debiteren van de automatische incasso...

Dat moet een goede aanbieding worden anders ga ik elders kijken. Zo ga je niet met klanten om.
Hallo.
Ik wil graag mij extra tv box stopzetten.
De reden is dat tmobile blijkbaar niet werkt via een draadloze verbindings set en ik geen internet kabel wil trekken door mijn hele huis.

Grasg hoor ik snel wat
Mvg.
Mark
Reputatie 7
@davidvisser Oeps, ik was zo te zien niet helemaal wakker. Ik zie dat mijn collega inmiddels ook het TV pakket stop heeft gezet per 30-05!

@Gijs L Ik heb Vast bellen voor je stopgezet per 22-05-2019! Ik kan het Klantvoordeel jammer genoeg niet met terugwerkende kracht voor je toepassen. Na het activeren van Klantvoordeel sturen we je ook nog een extra e-mail om je er aan te helpen herinneren dat je het adres ook voor je mobiele abonnement aan moet passen :)

@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.
Reputatie 1

Graag wil ik de interactieve TV opzeggen uit mijn Internet Thuis abonnement. Ik wil alleen het internetsignaal behouden. Is het ook zinvol om de TV box op te zeggen of scheelt dat niets in abonnementsbedrag (ik betaal 5 euro voor de box maar krijg daar ook 5 euro korting op).

Graag ontvang ik een mail met de bevestiging van de wijziging van mijn abonnement. 


Dank je;

Met vriendelijke groeten,

Mark 

Reputatie 7

Hey @Robert_TM,

Allereerst welkom bij T-Mobile Thuis! :smile:  Momenteel zijn we druk bezig met het uitrollen van ons nieuwe TV platform, meer daarover lees je hier. Die update kun jij gelukkig ook in de toekomst verwachten. Zodra je hiervoor in aanmerking komt dan ontvang je een e-mail met alle informatie. Na de update kun je ook opnemen in de cloud activeren binnen je My T-Mobile Thuis omgeving. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

@Dre2748 Je kunt jouw abonnement aanpassen wanneer je inlogt op My T-Mobile Thuis (link is klikbaar). Indien je er niet uitkomt, of iets niet werkt, of je het liever door één van ons laat aanpassen, geef het alsjeblieft aan, dan regel ik dat zo snel mogelijk voor je! 😊

Hallo,
wij hebben sins deze week tv van jullie. Maar kunnen nu eigenlijk niet meer eerst keken we altijd Netflix. En we kunnen nu ook niet meer pauzeren. Had dat wel in de winkel gezged dat we wilde pauzeren. Er Staat ook €5 op mijn rekening voor de tv box.
als we dat vantevoren hadden geweten waren we denk ik niet overgestapt.
Komt er in de toekomst wel Netflix op?
Groetjes Jessica
Mijn jaarcontract is bijna afgelopen, zou ik een nieuwe aanbieding kunnen krijgen om te verlengen? Bij voorbaat dank.
Reputatie 1
Hallo,

3 maart ben ik geholpen door jullie en is vast bellen en interactieve tv uit mijn abonnement gehaald. De kosten hiervoor staan echter nog wel op mijn april factuur (interactie tv box is op 1 april bij jullie afgeleverd door PostNL, deze moest voor 4 april binnen zijn). Kunnen jullie dit corrigeren? Alvast bedankt,

Vriendelijke groeten Eline
Reputatie 7

Hoi @ReDSw, ik heb TV en vast Bellen per 7-1-2020 uit je pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Sami2014 en @M_88, ik heb vast Bellen per 7-1-2020 uit jullie pakket gehaald. Bevestiging zit in je inbox!

 

Hoi @Dorgeli, ik heb de wijziging doorgevoerd. Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie. Vergeet niet de oude te retourneren

 

 

 

 

Reputatie 1

@BertBre Dit registratieprobleem lijkt voort te komen uit een onjuiste registratie op de aansluiting, maar of dat 100 procent zeker is, durf ik niet te zeggen. Wat ik wel wil proberen, is om een reprovisie op het modem uit te voeren zodat het signaal opnieuw aangemaakt kan worden. Mocht dat ook niet werken, dan is het aan onze techneuten om dit op te lossen. De monteur heeft netjes het rapport aan hen doorgegeven dus zij zijn helemaal op de hoogte van het euvel en zullen dit binnen ongeveer drie tot vijf dagen herstellen. Sorry voor het ongemak!

 

Die reprovisie zouden we kunnen proberen? (baat het niet schaad het ook niet denk ik?). 3 tot 5 werkdagen geen TV, ik geef het door aan me vrouw :grinning:

 

Ik wil graag mijn vast bellen abbonnement stopzetten. Hoe doe ik dat?
Goedemiddag,

Graag wil ik mijn vast bellen abonnement opzeggen want ik maar hier geen gebruik van maak. Ik had dit genomen in verband met de korting op het complete pakket. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groeten,


Lars
Reputatie 1
@Stickeric Als je jouw TV pakket stop zou zetten dan wordt je nieuwe maandbedrag € 36,61 (je huidige maandbedrag is € 56,86). Verder verandert er dan niets en blijft je Klantvoordeel inderdaad gewoon actief. Mocht je TV inderdaad stop willen zetten laat het mij dan even weten, dan pas ik het graag voor je aan.

Bedankt voor u snelle antwoord, bij deze wil ik mijn TV pakket stopzetten.

Ik wil mijn vaste telefoon opzeggen. Ik gebruik het niet.

Kan dit echter niet in mijn T-mobile. 

Kan een moderator dit evt. aanpassen? 

Ingang, z.s.m. 

Alvast bedankt! ​​​​

Hallo,
ik wil graag een extra tv box ontvangen.
Groetjes,
manon Custers
Hoi,

Ik heb een T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar heb ik vast bellen er destijds bijgenomen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen, kunnen jullie vast bellen voor mij uitzetten.

Ook heb ik via klantvoordeel een gratis upgrade van mijn mb's. Ik heb nu een Internet200 abbonement en dit is voldoende voor mij. Kan mijn abbonnement worden teruggezet naar Internet100 abbonement, zodat ik met het klantvoordeel alsnog op 200 MB uitkom?

Groet Emiel
Beste,

Ik wil het vastbellen van T-Mobile thuis opzeggen. We maken er geen gebruik van.

Met vriendelijke groet,
Tinie

Hallo,

 

ik wil ook graag Vast Bellen uit mijn abonnement halen. Graag jullie ondersteuning hierin.

 

met vriendelijke groet,

Arjan

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @TonSt92 

Voor een verlenging kun je contact opnemen op 0800 0419, zij kunnen je dan vast een mooi aanbod doen 🙂

Reputatie 7
Badge +16

@BertBre Dat is de perfecte instelling, helemaal mee eens! Ik voer de reprovisie uit; je zou dit in de loop van de dag moeten gaan merken - probeer ergens aan het begin van de middag nog eens te registeren.

Mocht het zo zijn dat het inderdaad niet baat, dan kun je via TV Anywhere middels een stream/cast in ieder geval het grootste deel van de zenders bekijken! Heb je een smart TV en smartphone? Dan kun je vaak al via mirrorview/screencast TV Anywhere streamen op je TV.

Kijk voor alle tips and tricks op onze website: TV Anywhere! 😊

Ik zou graag mijn vast bellen stopzetten aangezien ik dat toch niet gebruik.

Reageer