Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo, wij hebben ons abonnement gewijzigd door vaste telefoon en TV uit te zetten na de aanbieding. Nu hebben we een factuur ontvangen voor de TV Box, maar wij hebben niets ontvangen qua doos of iets dergelijks om deze te retournern. Graag zouden we deze retour sturen, want wij gaan niet betalen voor de TV box/modem. We zien die dan ook graag van onze factuur afgehaald.

P.S. jammer dat jullie telefonisch slecht bereikbaar zijn en de chat niet werkzaam is.
Reputatie 7
Badge +16

Super, thanks voor het doorgeven! Normaal gesproken kun je binnen maximaal een uur gebruik maken van Vast Bellen Unlimited. Zo kun je ook via de vaste lijn in contact blijven met familie, vrienden en kennissen! :smile:

Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn
@Mehrdad I can do that for you! There is a one month cancellation period. With your permission I will end the TV and Call subscriptions within one month from now.

Hi Brian. Thanks for your reply. Yes, please. Shall I return the TV box or I can keep it till end of my contract? (Maybe later I subscribe for TV again 😉 )
Hi,

Ik zou graag een nieuwe afstandsbediening willen ontvangen. De stenen vloer heeft hem helaas het leven gekost.

Thanks!
Ik zou graag een interactieve box omruilen voor een variant met opname functie. Ik weet alleen niet hoe dat zit met eventuele pakket korting en/of actieperiode. Dat kan ik zo snel ook niet vinden in de My T-Mobile omgeving.

Wat is de eenvoudigste manier om dit te regelen en wat zijn de meerkosten per maand?

Hallo.

Ik wil graag mijn tv pakket uitschakelen en alleen nog maar internet afnemen bij jullie.

 

Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen
Reputatie 1
@Btjuh Ik wissel de TV Box graag voor je om! De kosten voor de TV Box zijn € 5,- per maand hoger. Als je hiermee akkoord bent dan zet ik het voor je in gang!


Brian super! Graag
Reputatie 1
Hallo T-Mobile,

Op dit moment heb ik T-mobile Thuis internet, tv en vast bellen (ook ivm de korting tijdens het eerste half jaar). Graag wil ik nu tv en vast bellen opzeggen, zodat enkel het internet overblijft. Alvast bedankt voor de hulp en reactie!
3e keer dat ik deze vraag op dit forum zet:

Hallo,

Ik heb ook gebruik gemaakt van de aanbieding van het 3-1 abonnement voor 6 maanden. Nu wil ik alleen internet houden en tv en vaste telefonie niet. Deze twee heb ik nooit gebruikt en zijn door de monteur ook nooit geinstaleerd.
Kunnen jullie dit zsm voor mij doen?

Bedankt,

Nina
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Penning, welkom op de Community! :smile: Het is gelukt: vanaf 29 april aanstaande zal TV geen onderdeel meer uitmaken van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

 

Reputatie 3
Hoi,

Sinds februari heb ik t-mobile thuis en ben nog steeds tevreden 😉 Ik merk echter dat ik nagenoeg geen TV kijken en bellen via de t-mobile thuis lijn al helemaal niet. Kan ik nu al overstappen op internet only zodat ik goed kan besparen per maand? Blijft het t-mobile klantvoordeel met m'n mobiele abo's op dit adres wel bestaan?

Alvast bedankt voor de info, als het mogelijk is hoor ik ook graag hoe ik dit dan kan regelen ;-)

Groet,
Peter


@plindeman
Goedemiddag Peter,

Mijn reactie is wat later dan je zou willen, we hebben het wat drukker waardoor ik niet eerder aan jouw bericht toe kwam.

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent en dat je nu een internet only abonnement hebt. Fijn. Ik hoop dat alles zo opgelost is, en dat alles goed werkt.

De retourdoos voor de TV Box is inmiddels onderweg. Stuur deze binnen 60 dagen terug, en vergeet het verzendbewijs niet! Dan komt het helemaal goed.


Goedemiddag,

Ik zou wat meer informatie willen. Ik heb internet en tv thuis van tmobile.
Alleen ik kijk geen tv is het mogelijk om op te zeggen?
En zo ja wat zijn de kosten enkel voor internet?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Angela Romijn


@alegna
Goedemiddag Alegna,

Ik zie dat je inmiddels geholpen bent via de telefoon door mijn collega, en dat het ook duidelijk zal zijn wat je nu moet betalen. Dit soort gegevens kan je ook altijd terugvinden in jouw My T-Mobile Thuis https://thuismy.t-mobile.nl/ en als je daar niet in kan komen dan help ik je daar graag bij.


Hallo,

Ik zou graag een extra tv box aan willen vragen voor onze televisie boven. Stond al even op de planning maar schoot er elke keer bij in.

Mvg, Denise van Brummen


@Den85ise

Goedemiddag Denise,

Misschien ben jij inmiddels geholpen, maar als dat niet zo is: Stuur me dan even via een privébericht hier jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekening en dan ga ik zorgen dat jij een extra TV Box gaat krijgen.

Groeten van Edwin
Reputatie 7
Hoi @Mehrdad, ik heb per 21-1-2019 je TV en telefonie-abonnement stopgezet. De bevesting zit inmiddels in je inbox!

Hoi @Btjuh, de nieuwe TV Box (met opnamefunctie) komt jouw kant op. Tesamen met een retourdoos om de andere terug te sturen.
Reputatie 7
Hoi @Juhr, ik heb jouw verzoek doorgegeven aan de verlengafdeling. Zij zullen binnenkort contact opnemen om je pakket en de verlenging door te spreken!

Hoi @rvelting, ik heb per direct TV aangevraagd voor je. De TV Box (zonder opnamefunctie) is onderweg. Je abonnementsgeld is nu € 15,- per maand verhoogd. Het klopt dat je met een maand opzegtermijn je TV ook weer uit kunt zetten indien gewenst!

Hoi @JoStAn, ik heb het voor je in orde gemaakt!

Haha, @Rene196400, superleuke plaatjes! Ik zie dat alles inmiddels alweer een paar eeuwen in orde is.😉

Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Hi @wesleytje, ik heb het in orde gemaakt! Bevestiging zit in je inbox en retourdoos komt eind maart!

Hoi @lindahilbrink, ik zie dat er al contact is geweest. Bedankt voor je vertrouwen voor het nieuwe jaar!
Reputatie 7
Hoi @nmbadoux, ik heb je abonnement aangepast per 16-11. Dan loopt namelijk je eerste half jaar af. ZO heb je de maximale korting. Als ik hem per direct had stopgezet, had je ook korting misgelopen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! De bevestiging zit in je inbox!

Hoi @Jeffrey88Gro, het klopt dat je geen retourpakket van ons hebt ontvangen. We sturen een brief met uitleg hoe je de TV Box het beste kunt retourneren. De informatie hebben we ook in dit topic geplaatst: Hoe stuur je je apparatuur terug? Als de boete al op je factuur staat, dan is het het beste om het verzendbewijs vai de klantenservice op te sturen: contact met de klantenservice. Hoe dan ook: geen zorgen! We maken het helemaal in orde, zodra de hardware retour is!

Hi @Zahne, hier help ik je graag bij! Het makkelijkste is om dit te regelen in My T-Mobile Thuis: wijzigen TV Box. Je kunt hier een TV Box met harddiskrecorder bestellen en een andere verwijderen. De kortingen op de TV Box blijven hetzelfde. De opnamefunctie kost je per maand € 5,- extra, dat is het enige verschil.
Hallo,
ik heb nu 3 tv boxen waarvan er 1 niet gebruikt wordt en 1 wil ik omruilen voor een tv box met opname functie

Thanks!
Hoi,

Bij deze wil ik graag zsm de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten:

Interactieve TV abonnement
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Bij voorbaat dank.
Reputatie 7
Hi @Piedro92, je hebt helemaal gelijk. Volgens mij gaat hier iets fout. Ik ga dit maandag voor ja controleren. Dan kan onze administratie-expert meteen meekijken. Kom ik op terug!

Hoi @MarcoEnschede, ik kan je Tv abonnement met een maand opzegtermijn beëindigen. Je zit echter nog in je eerste zes maanden (inclusief de alles-in-;e;en korting). Hiermee verlies je de korting als ik het voor 31-6 stopzet. Wat zal ik doen?

Hi @zzzulfan, I've cancelled TV and telephone per April 1st. Returnbox will arrive at the end of this month.

Hi @Anke22, per 2-4 heb ik vast Bellen uit je pakket gehaald!

Hoi @mayco, ik heb per direct TV toegevoegd met een TV Box zonder opnamefunctie (à € 15,- per maand). Binnenkort ontvang je de TV Box.

Hi @Denn90, een nieuwe is onderweg!

Hoi @Eline01, per 3 april stopt vast Bellen en TV. De retourdoos volgt eind van deze maand om de TV Box te retourneren. De bevestiging zit al in je mailbox!
Hoi t-Mobile, ik wil graag het onderdeel Vast Bellen stopzetten in mijn pakket per eerst mogelijke datum. Hartelijk dank!🙋🏼

Hallo,

Ik heb nu pas een paar maanden het tv pakket. Het bevalt echter helemaal niet. Is het al mogelijk dit pakket te stoppen? In “My-t-mobile thuis” kan ik alleen maar extra zaken aanvragen; ik kan het pakket niet stopzetten.

 

Reputatie 7
Hi Floatingfox, daar gaan we voor zorgen! Even voor de duidelijkheid, je wilt dus 1 TV-Box stopzetten én één TV-Box omruilen voor een exemplaar met opnamefunctie? Dan ga je dus van drie TV-Boxen naar twee TV-Boxen waarvan één met opnamefunctie, klopt dat? En maakt het nog uit welke TV-Boxen ik dan verwijder of omwissel voor je? Zo ja geef mij dan nog even de serienummers door van de TV-Boxen je om wil wisselen of verwijderen, dan zet ik het voor je in gang
Wij willen graag onze tv box omruilen voor een box waarbij we kunnen opnemen en pauzeren ( als er geen extra kosten bij komen voor t omwisselen. Kosten per maand erbij waren 5 euro geloof ik? ) Waar kunnen we dit doen?
Hallo T-Mobile, kan ik via hier mijn Vast Bellen laten stopzetten? Na de kortingsperiode maak ik er geen gebruik van namelijk. Alvast bedankt!
Goedemiddag,

Ik zie dat mijn contract over 3 dagen afloopt. Is er een mogelijkheid voor een aantrekkelijk aanbod voor een verlenging?

Reageer