Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hi,

Ik wil graag mijn TV-abonnement opzeggen omdat ik hier geen gebruik van maak. Kunnen jullie dit voor mij regelen? Ik hoor het graag!

 

Groet Wen

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!

Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan! 😊

Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt. 

 

Reputatie 7
Goedemiddag,
Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?
Grtz


Dat kan zeker! Bij mij ben je dan bij het juiste adres!😉 Kun je mij je gegevens sturen middels een privébericht? Dan ga ik de wissel in orde maken.
Hoi,

ik heb een half jaar geleden een combinatieabonnement bij jullie afgesloten incl. vast bellen vanwege de korting. De kortingsperiode is inmiddels verlopen en vast bellen gebruik ik niet, dus kunnen jullie vast bellen in mijn abonnement uitschakelen? Of nog beter, gebruikers de mogelijkheid geven dit zelf uit te kunnen schakelen ipv dit via een forum te moeten regelen.

Groet,
Frank
Reputatie 7
Hoi @Piedro92,

Zojuist heb ik het administratief rechtgetrokken. Met de komende factuur (die van maart) wordt het foutje gecorrigeerd. Mocht dit nou toch fout gaan of als je nog vragen hebt, laat het mij weten!

Goedenavond! 

Ik heb een vraag over het op pauze zetten van mijn tmobile home abonnement. Ik ga verhuizen, maar kan pas april 2020 in de nieuwe woning. Nu ga ik binnenkort (dec) tijdelijk op een ander adres huren (waar al internet e.d. is). Ik wil dus eigenlijk een pauze nemen in mijn abonnement, en het dan in mijn nieuwe woning in laten gaan vanaf half april. 

Wat is er mogelijk? In mijn huidige woning komen dus andere bewoners, dus ik kan het niet “stil” door laten lopen. 

Als een pauze niet mogelijk is, zou ik het abonnement stop moeten zetten en vanaf april weer een nieuw abonnement moeten nemen. Maar als ik het tijdelijk op pauze zou kunnen zetten, zou het helemaal top zijn! 

Hoor het graag! 

 

Beste Sterre,

Ik will graag TV packet uit mijn abonnement wijzigen.

Dus gebruik ik alleen internet.

Hoe kan ik dit doen?

Alvast bedankt

Alexey

Zou mooi zijn. Zou je mij kunnen bellen om af te stemmen? Dit omdat ik het ook graag wil combineren met een van onze mobiele abonnementen.

Reputatie 7
Hey @Martin1978,

Als je 'm niet gebruikt dan is dat zeker zonde van 't geld! Stuur me je gegevens in een privébericht. Ik ga het dan regelen voor je!
Hoi,
Ik zou graag het onderdeel Telefonie uit mijn abonnement willen, aangezien mijn korting volgende maand afloopt en ik het niet meer gebruik. Kunnen jullie dat fiksen?

Tnx!
Gr,
Bob
Dag,
Ik wil graag de module Vast Bellen Start stopzetten.
Scheelt toch weer €2,50 p.m.
Hoe regel ik dit?

Met vriendelijke groet,
Bas
Reputatie 7

Hoi @Carmen_AM,

 

Wat een spannende tijden! Twee keer in korte tijd verhuizen, dan heb je vast genoeg te regelen. Ik geef graag uitleg over de opties.

 

Je kunt je abonnement alleen meenemen (verhuizen) als je direct het abonnement op een ander adres laat ingaan. In jouw geval is het dus de beste optie om het abonnement op je huidige adres stop te zetten en een nieuw abonnement aan te vragen op het nieuwe adres. Je zult dan je huidige apparatuur terug moeten sturen. Dit is in de meeste gevallen ook zo bij een verhuizing. Je zult dan ook een nieuw e-mailadres van T-Mobile Thuis krijgen en een nieuw klantnummer. 

 

Mocht je nog binnen je jaarcontract zitten, dan vragen we nog een verhuisbewijs: Uitleg rondom verhuizen

 

Heel veel succes met de verhuizingen. Mocht ik iets voor je in gang moeten zetten, laat het mij weten!

Reputatie 1

ik wil graag een interactieve box met opnemen capaciteit want dit is niets

zijn ze er al

Reputatie 2

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...

Hoi Jason,

 

Update op dit vorige bericht: Ik heb inmiddels ook getest zonder unifi hardware, en met alleen het Zyxel modem (dus nu de Aria aangesloten op 1 van de gele lan poorten van het modem): Dan gebeurt precies hetzelfde. Alleen NPO 1,2,3. Alle andere zenders zwart beeld.

 

Groeten,

Arnaud

Hoi @SuzanDouwma, welkom op de Community!

Je kunt sinds kort overstappen op het eigen glasvezelnetwerk van T-Mobile Thuis (ODF) met een maximale snelheid van 1000 Mbit/s. Dit kunnen wij voor je in orde maken, dat is denk ik ook meteen de reden dat je de optie er zelf nog niet bij ziet staan! 😊

Wanneer je er voor zou kiezen om over te gaan op de maximale snelheid en onze netwerktechnologie, stijgt de maandprijs wel een klein beetje naar € 50,00. Dit betekent dat je per maand ongeveer € 5,00 meer betaalt, maar dan wel voor een snelheid die tien keer zo hoog ligt natuurlijk.

Laat me weten of ik dit voor je in orde kan maken, dan doe ik dat zo snel mogelijk. De procedure neemt ongeveer twee tot vier weken in beslag - net als bij een verhuizing, maar met het grote verschil dat je het huidige jaarcontract behoudt. 

 

Hi @Jason,

Ik sprak vorige week met een medewerker van de klantenservice hierover en hij vertelde mij dat ik dan een aantal weken geen internet heb. Ik lees dat niet terug in jouw toelichting op het verhuisproces. Klopt dat?

Ik zou ook graag de overstap maken naar 1000 Mbit/s op ODF maar een lange periode geen internet is natuurlijk niet wenselijk.

 

Hello, I wish to change my T-Mobile Thuis subscription. I do not watch TV or use my phone, and I want to reduce my bill. So I want to cancel TV, TV Box and Dial, but upgrade my internet from Internet20 to Internet100. Please let me know how this is possible, confirm what my cost per month would be, and let me know when the changes to my account would take effect. Sorry, mijn Nederlands is erg slecht. Excuseer mij alstublieft. I hope that you can help me, bedankt.
Ik wil graag mijn tv box omruilen voor een box met opnamefunctie. Bedankt!
Hallo, ik wil graag me telefoon thuis uitzetten en de tv ook. Waar kan ik dat laten wijzigen tot aan de einde van mijn contract

Ik wil graag mijn abbonement wijzigen zodat ik programma's kan terugkijken of vanaf het begin kan kijken.

Hoe doe ik dat?

Groetjes!!

Reputatie 1

Hallo vandaag alles opgeleverd tv internet alles doet het kan alleen geen progamma`s opnemen heb zo hele klein box wil graag opnemen box hoe doe ik dit? gr Arnolda

Reputatie 7

Hey @wenschwillens,

U vraagt, wij draaien! Zojuist heb ik je TV pakket stopgezet met één maand opzegtermijn. Je ontvangt binnen enkele ogenblikken netjes een bevestiging van de wijziging en de retour procedure. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!

Reputatie 7
@Robvdv Excuses, ik zie dat we je bericht per ongeluk over hebben geslagen! Ik heb het voor je nagekeken en jij ontvangt op beide TV Boxen al € 5,- korting per maand. Als je deze Tv Boxen met opnamefunctie zou wijzigen naar TV Boxen zonder opnamefunctie dan kom je op hetzelfde maandbedrag uit maar dan zonder opname mogelijkheid. In jouw geval zou ik het dus lekker zo laten! ;)

@EricaB I checked your subscription as well. It's certainly possible to change to 100 Mbit and change your TV and Call packages. You can also renew your contract which is even better because this means you will receive a new discount! I can't renew your contract myself as a simple moderator but you can call our free number 0800 0419 where one of my colleagues will take you through the possibilities! 🙂
Hallo,

ik wil graag 2 TV boxen opzeggen en retourneren. Dat retourneren kan ik per direct regelen (afgeven bij Postnl, maar waar kan ik aangeven dat ik het abonnement voor deze 2 extra tv boxen wil stopzetten?
Hallo, ik.zou graag me tv abonnement willen stopzetten. Hoe kan ik dat doen.

Reageer