Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Hallo,

Ik wil graag Vast Bellen Start toevoegen aan mijn abonnement. Uiteraard wil ik ook nummerbehoud aanvragen.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 1

Ik wil graag het tv gedeelte van mijn abonnement beëindigen maar loop tegen een probleempje aan. 

Eerst heb ik Ziggo Sport Totaal uitgezet; dit zal effectief over 1 maand zijn, op 16 december. (Prima, dan is het F1 seizoen afgelopen :wink: )

Vervolgens wil ik tv in zijn totaliteit uitschakelen maar daar staat deze melding:

Je hebt op dit moment een lopende bestelling. Zodra deze bestelling is afgerond kun je hier je TV-abonnement uitzetten.

Ik ga er van uit dat hier ook een maand opzegtermijn op zit. Per 16 december zou ik dus alles wat betreft tv kijken, beëindigd willen zien. Hoe krijg ik dit geregeld? Zou raar zijn dat ik eerst een maand moet wachten om dit te kunnen doen.

In het verlengde van deze wijzigingen, zag ik dat ik momenteel € 32,50 betaal voor Internet50. Dat is in het actuele prijsplan € 30 en dankzij mijn mobiele abonnement bij T-Mobile zou dat € 25 moeten worden. Hoe kan ik dat bewerkstelligen?

Hallo, ik wil graag mijn abonnement op naam van mijn partner zetten. Voor de rest blijft alles hetzelfde, adres, rekening, abonnement. Hoe doe ik dit?

Dat klopt helemaal (van 3 naar 2, waarvan 1 met opname)! En het maakt niet uit welke boxen worden verwijderd/omgewisseld
Hallo,

Ik wil mijn vaste telefoon lijn stopzetten. Kunnen jullie dat voor mij regelen?
Hoi @Sander,
Ik had gekozen voor het stopzetten van TV en Vast bellen na de kortingsperiode(jouw 2e optie). Echter krijg ik van T-mobile een e-mail waarin wordt vermeld dat ik binnenkort een retourdoos krijg om de TV box op te sturen en dat mijn abonnementsprijs nu al wordt aangepast naar 28 eur(2,50) duurder. Hoe kan dit?
Mvg
@JoStAn
Reputatie 7
Hoi @Mirjam1217, ik heb vast Bellen per 4-11 uit je pakket gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hoi @dvankemenade, wat leuk om te horen! Dat regelen we graag voor je. Dat kan het beste via telefoon: 0800-0092. Dan bespreken ze meteen het meest actuele aanbod en hetgeen het beste bij jouw abonnement past. Daar komt vast iets moois uit!
Reputatie 7

Hi @Florisssss Wat jammer om te horen dat het niet bevalt! Is er misschien nog iets dat ik voor je kan betekenen hierin? Als je het zeker weet dan kan ik het TV pakket voor je stopzetten, laat het maar weten!
 

@twotwo Dat doe ik graag voor je! Stuur mij hiervoor even een privébericht met de volgende informatie:

  • Je volledige adres 
  • Geboortedatum 
  • De laatste vier cijfers van het rekeninnummer
  • Het volledige telefoonnummer dat je mee wil nemen
  • De te naamstelling op het contract bij de huidige provider
  • Eventueel het adres mocht deze afwijken je woonadres
  • De datum waarop het nummer over moet (houdt rekening met minimaal 4 dagen verwerkignstijd)
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BertBre, om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu geen van die apparaten thuis hebt staan, zullen we die inderdaad eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.

Ook vervallen eventuele lopende kortingen op je huidige tweede TV Box: in sommige gevallen hebben gebruikers namelijk nog een oude kortingsactie lopen op de TV Box(en) waarbij ook de tweede box gratis aangeboden wordt. Deze actie hebben we al een tijdje niet meer en is ook niet nadien nog toe te passen. Houd hier alsjeblieft rekening mee wanneer je de overstap maakt. Om hier klanten in tegemoet te komen, vergoeden we in zo'n uitzonderlijk geval de tweede TV Box voor de abonnementsduur van één jaar, oftewel 12 keer € 5,00 = € 60,00. Dit bedrag zal in één keer vergoed worden en wordt verrekend op een volgende factuur! 😉

Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik beide boxen, alsmede het modem om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten - en zal het dan nog maximaal twee weken duren eer je overgezet bent op T-Mobile TV. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat. 

Hi!

Ik heb een aantal vragen:

Ik kreeg vanmiddag een SMS met daar in het volgende:Vanaf morgen ontvang je geen T-mobile mobiel+thuis voordeel meer de A 2,50 korting op thuis tv komt te vervallen. Voor je Fox sports compleet ga ja automatisch betalen. Wil je dit liever niet? geen probleem zet jouw pakket eenvouding uit bij thuis tmobile etc. etc.

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy
Goedemiddag,

Ik wil graag per ommegaande de volgende onderdelen van mijn abonnement opzeggen/stopzetten.

Interactieve TV abonnement
FOX Sports Eredivisie
Interactieve TV Box
Vast Bellen Start.

Hiermee maak ik alleen nog gebruik van Internet 50 met klantvoordeel.

Bij voorbaat dank.
Hallo. Ik heb nog geen bevestiging en geen doos ivm verwijderen vast bellen en tv. Ik heb wel bericht dat mijn rekening duurder wordt. Iets klopt niet. Kan iemand aub dit uitzoeken? Bedankt!
Goedemorgen,

Zou ik via dit topic ons televisie abonnement stop kunnen zetten?

We hebben op dit moment een alles-in-1 pakket, maar gebruiken de televisie eigenlijk nooit. Ons internet en vast bellen willen we wel graag behouden.

Alvast bedankt,
Marieke
Goedemiddag,
Ik wil T-Mobile Thuis installeren met een Interactieve TV Box, maar ik heb een vrij oude tv en heb dus een scart aansluiting nodig. Als ik mij niet vergis zit die wel op de tv-box met HD recorder. Kan ik deze omruilen ?
Grtz
Goedemiddag,

Bij het afsluiten van mijn T-Mobile Thuis abonnement voor Internet, TV en Bellen, heb ik een half jaar geleden ook voor de optie bellen gekozen zodat ik de eerste maanden gebruik kon maken van extra korting. Nu maak ik geen gebruk van de telefoonlijn en loopt de korting de komende maand af. Zouden jullie mijn belbundel van 2,50 euro kunnen stopzetten per vandaag?
Reputatie 7
Hoi @Piedro92,

Ik ben er nog niet uit. Ik heb nog iets meer tijd nodig. Deze week heb ik een antwoord voor je!
Ik heb 5,5e maand geleden een thuis abonnement genomen met internet+TV+telefonie. Ik gebruik de digitale TV te weinig om de toekomstige hogere abbo kosten te verantwoorden (€67,50 i.p.v. €50,-).
Kan TV+telefonie uit mijn abonnement worden gehaald of moet ik dit telefonisch regelen? Alvast bedankt!
Reputatie 1

Goedemiddag,

Hier ga ik mee akkoord, ik heb zelfs nog een gratis derde box die heb ik niet nodig, alleen een tweede box is nodig. Als u het in gang wilt zetten heel graag.

Gr.

Goed nieuws! Het verzoek om je nummer te behouden is gelukt. Vanaf nu kun je weer bellen met je vertrouwde nummer. Probeer maar en kijk of het werkt!
werkt niks, zit nu voic mail op en gaat er NIETY AF , DOE ER WAT AAN
Goedemiddag.

Ik wil graag de 'vast bellen' optie van mijn abonement stopzetten, omdat ik hier 2,50 euro/maand voor betaal, maar deze optie in de praktijk niet gebruik. Kennelijk is dit niet mogelijk via de website, dus vandaar mijn verzoek via deze omweg.

Hoi,

 

Als ik een Tmobile Alles in 1 neem, die nu in de aanbieding is.

Na hoeveel maanden zou ik Telefoon en eventueel Tv kunnen uitschakelen?

Want ik zal de telefoon niet gebruiken en tv moet nog blijken.

maarja de aanbieding alles in 1 is nu wel erg voordeling.

Ik hoor graag van u

Beste tmobile,

Ik ben sinds ruim 1 jaar klant bij u en heb een 50mbps glasvezel abonnement. Daar ben ik op zich best tevreden over. Kunt u mij een verlengingsaanbieding doen? Het gaat alleen om internet.

Mvg,

Martijn

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @TeLa, welkom op de Community!

Je wilt jouw contract overdragen aan iemand anders. Natuurlijk! Geen probleem, ik regel dat graag voor je. Ik geef je graag wat meer informatie. We hebben namelijk een aantal documenten nodig om dit in orde te maken. Dit is wat er nodig is: 
 
- Kopie ID beide partijen 
- Kopie bankpas beide partijen 
- Geschreven verklaring van de contractovername met handtekening van beide partijen 
 
Ook ontvangen we graag algemene informatie: 

- Postcode en huisnummer van het aansluitadres  
- Per wanneer dient de overname plaats te vinden 
- 06-nummer van de nieuwe contractant 
- E-mailadres van de nieuwe contractant 

Je kunt de documenten én de gegevens in een e-mail aan me toesturen. Geen zorgen, deze documenten zijn veilig zolang je ze in die e-mail verstuurt. Zodra de e-mail binnen is, pakken wij het zo snel mogelijk voor je op. Zorg ervoor dat je mailt naar: klantenservice@t-mobilethuis.nl en noteer jouw klantnummer (van Thuis) in de titel/het onderwerp. Wanneer je mailt met het e-mailadres dat bij ons geregistreerd staat (check My T-Mobile Thuis voor die info), wordt het direct aan jouw klantprofiel gekoppeld, dan kunnen wij het vervolgens in behandeling nemen. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.

Dag,

 

Ik wil graag mijn abonnement van thuis en mobiel omzetten naar unlimited. Nu had ik net al even gebeld en werd ik verwezen naar mijn account om het aan te passen. Ik zie alleen nergens de unlimited optie staan en ook niet dat ik tmobile thuis kan aanpassen naar 1000 MBits. Als ik zoek op mijn postcode geeft tmobile wel aan dat het al beschikbaar is. Wie kan ons verder helpen?

 

Groet

 

 

Reageer