Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Beste,

Graag wil ik mijn abonnement aanpassen.
Ik gebruik mijn 2e tv ontvanger niet net als het thuisbellen.

Ik wil dus mijn abonnement aanpassen naar 1 tv ontvanger en internet.

mvg Martijn
Reputatie 7
@gelbe Ik zie dat het inmiddels al gelukt is met een collega, mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust!

@M.Hendrickx Ik wissel de Tv Box graag voor je om! De TV Box met opnamefunctie is inderdaad € 5,- per maand meer. De TV Box komt jouw kant op, je huidige TV Box kan je dan terug sturen via de retourdoos die je ook van ons ontvangt!

@NicoKruithof Dat kan zeker! Ik kan het telefoon abonnement met een maand opzegtermijn voor je stopzetten. Nog even voor de volledigheid, als ik het abonnement stop zet dan komt je huidige vaste nummer ook te vervallen. Als dit geen probleem is laat het mij dan nog even weten, dan zet ik het abonnement voor je stop!

@agrasli Ik heb de pakketten voor je stopgezet met een maand opzegtermijn. Je ontvangt een retourdoos van ons om de TV Box terug te kunnen sturen. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!

@M_88 Ik heb het telefonie pakket voor je stopgezet! Dit gaat met een maand opzegtermijn dus hij stopt per 28-01-2019.
Hallo,

Ik zou graag mijn TV-abonnement en vast bellen op willen zeggen, internet wel behouden graag.

Alvast bedankt voor de moeite!

Hi T-Mobile,

Ik heb nog geen reactie ontvangen op mijn verzoek. Graag hoor ik wat de huidige status is.

Alvast bedankt!

Beste T-Mobile,

 

Is het mogelijk om mijn abonnement op 25-11 (als het goed is loopt dan de korting van het eerste halfjaar af) om te zetten naar alleen internet?

 

Alvast bedankt,

Jeroen

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @martijnder 

Voor internet only is er denk ik geen korting naast het klantvoordeel maar je kunt altijd vragen om een verlenging via Facebook, Twitter of via de klantenservice op telefoonnummer 0800 0092..

Misschien kunnen ze je een leuk aanbod doen. 👍

Reputatie 2

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor je bevestiging! Ik vermoed dat de nieuwe box nog niet goed geregistreerd is, dat zou die bug verklaren. Ik weet gelukkig wat de oplossing is, dus we gaan het samen herstellen!

Zou je de Aria en het modem beide willen herstarten via de volgende methode, alsjeblieft?

Voer een reset uit zonder internetkabel: haal het modem en de TV box van de stroom. Daarna mag je de internetkabel uit de TV Box halen. Stop na 20 seconden de stroomstekker van het modem weer in het stopcontact. Zodra alle lampjes weer branden zoals ze deden, mag je de stroomkabel van de TV Box weer in het stopcontact stoppen. De TV Box gaat nu opstarten. Pas wanneer je de melding ‘geen internetkabel gevonden’ krijgt, stop je de internetkabel weer in de TV Box.

Als het goed is, werkt daarna elke zender weer.


Hoi Jason,

 

Ik had deze ‘reset’ al gevonden op het forum, en ook al geprobeerd. Ik heb het uiteraard na jouw bovenstaande bericht nog een keer helemaal zo uitgevoerd, maar het werkt niet. Ik kan nog altijd alleen Nederland 1, 2 en 3 zien, en de rest alleen zwart beeld. Kan dit te maken hebben met dat er nog altijd ‘Interactieve TV’ bij mijn account staat, en geen ‘T-Mobile TV’? Wanneer wordt dat geactiveerd? Verder zou het ook nog kunnen te maken hebben met het feit dat ik het Zyxel modem niet gebruik (ik gebruik een unifi managed switch die het VLAN 640 direct doorstuurt naar de TV). Ik heb ook al geprobeerd om alleen VLAN 300 door te sturen (zoals bij T-Mobile TV over glasvezel zou moeten, maar dat werkt ook (nog) niet). Dan werkt het namelijk helemaal niet, en kan de Aria de server niet bereiken volgens mij…

Dank,

Arnaud

P.S. Ik heb het Zyxel modem wel aangesloten voor telefonie, dus als het echt nodig is, kan ik het wel proberen met een kabel via het modem (dat is wat werk, en heb ik daarom nog niet geprobeerd), maar ik begreep dat het ook echt zonder moet kunnen...

Reputatie 7
Hey @marifee.martijn your wish is my command! 😉

Ik wil dit gelijk voor je regelen! Stuur mij even een privéberichtje met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer. Dan doe ik dit direct!
Hi T-Mobile,

Ik wil graag mijn vast bellen uitzetten en mijn internet naar 50 mb's wijzigen.

Is dit mogelijk?

Met vriendelijk groet,

Elwin Wu
Goedemorgen,
Ik zou graag het ‘vast bellen’ stopzetten/uit zetten op m’n abbonement. Kunnen jullie dit verzorgen svp? Hoor het graag, alvast bedankt.
mvg,
Jeroen

Hoi,

Vandaag is mijn mobiele abonnement van T-Mobile ingegaan. Nu heb ik ookal T-Mobile thuis. In de winkel is mij verteld dat ik klantenvoordeel aan kan vragen. Nu wil ik dit dus doen maar op een of andere manier zie ik geen adres gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. In mijn contract staat mijn adres overigens wel goed.

Nu wil ik dus mijn adres aanpassen, maar dan krijg ik de volgende melding:

“Het is niet mogelijk om je gegevens te wijzigen. Probeer het later opnieuw.”

Ik heb dit via mijn telefoon en via de computer geprobeerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid mijn gegevens aangepast (ook niet mijn emailadres).

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Beste,

ik wil graag mijn twee tv boxen met hdd omwisselen voor twee tv boxen zonder hdd.

ga er van uit dat de kosten dan ook omlaag gaan en dat dit verder geen invloed heeft op de duur van het contract.

Mvg
Rob van der Vleuten
Hoi t-mobile,

Ik wil graag mijn Vast Bellen abonnement aanpassen. Ik betaal hier al jaren een tientje in de maand voor maar kwam er zojuist achter dat de actuele prijs nu 7,50 is. Kunt u deze prijs voor mij verlagen?
Hallo,
Ik wil graag mijn vast bellen dienst opzeggen
Reputatie 6

Hoi,

 

Ik heb sinds 08-05-2019 een abonnement bij jullie. Ik zou de telefoon na 6 maanden kunnen beeindigen, zouden jullie dit voor me kunnen regelen?

 

Dankjewel.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @martijnder, wat gaaf dat je nog een jaartje bij ons blijft! 😊 Ik zou je dolgraag willen helpen, maar we doen onze vaste klanten graag een persoonlijk aanbod. Mag ik je daarom verzoeken te bellen met 0800-0419? Ik weet zeker dat mijn enthousiaste collega's je met alle liefde voorzien van het best passende aanbod. Als we iets anders voor je kunnen doen, laat je me het dan weten? We staan altijd voor je klaar. Veel succes en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement straks!

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal perfect @BertBre! Ik heb de omruiling verzocht; je zult binnen maximaal twee dagen gemaild worden ten aanzien van de vervangingen zodat je ook het retournummer en -info ontvangt. De derde box zal ik verwijderen zodat je straks twee Aria 610s ontvangt! 😉 Laat een berichtje achter in dit topic zodra alles aangesloten is, dan zal ik de versnelde migratie naar T-Mobile TV in gang zetten.

Zodra de Zyxel + converter ontvangen zijn, kun je een afspraak maken met Guidion - hier ontvang je nog een afspraaktool voor per SMS en e-mail. Die apparatuur dient namelijk door een gediplomeerd monteur geïnstalleerd te worden.

Reputatie 7
Hi!

Nu wil ik Foxsport uitzetten A. omdat ik het nooit heb aangevraagd. B. Omdat ik het nooit kijk.
Nu zit ik in mijn tmobile thuis en zie dat fox sports al uit staat, klopt dat? Kunnen jullie dat voor mij checken?

Dan het volgende:

-Ik ben erg weinig thuis en maak dus ook weinig gebruik van mijn interactieve tv. Wat is de goedkoopste manier om toch af en toe tv te kunnen kijken maar niet hele duren pakketten met 100 zenders die ik toch niet gebruik?

-vast bellen doe ik ook nooit. Ik lees op dit forum dat het vast bellen uitgezet kan worden maar ook dat het voordeliger is om weer te verlengen met korting, wat is nu wijsheid in mijn geval?



m.v.g. Wendy



Hoi Wendy,

Kun je mij je gegevens sturen in een privébericht? Dan kijk ik voor de zekerheid of FOX Sports uitstaat bij je.

Ons goedkoopste TV-abonnement kun je krijgen voor €15,- per maand. Dit kun je dan maandelijks uitzetten (met 1 maand opzegtermijn). Dus stel je gebruikt je TV voor 2 maanden niet en na 2 maanden weer wel, dan kun je dat bij ons aangeven. En dan gaan we dat regelen voor je! 🙂

Voor het vast bellen geldt precies hetzelfde. Ook dit kun je maandelijks stopzetten. Let wel op dat als je dit in je eerste maanden doet, je Alles-in-1-korting dan ook vervalt. Na de 6 maanden welkomskorting kun je het wél zorgeloos aanpassen.
Hi,

Ik heb een half jaar geleden een t-mobile thuis abonnement (tv, telefoon, internet) afgesloten, aanbieding is ondertussen afgelopen.

Graag wil ik de tv en telefoon uitzetten.

Groetjes Jaleesa
Hallo,

Ik zou graag het vast bellen uit mijn abonnement willen hebben aangezien ik dit niet gebruik.

Jouw klantnummer : TPN45965

Alvast bedankt.
Reputatie 7

@Exavere Dat kan zeker, ik heb het TV pakket stopgezet met een maand opzegtermijn per 11-11-2019.
 

@HilleG Ik heb TV + Bellen voor je stopgezet per 13-11-2019 (de datum waarop de korting afloopt).
 

@Moad87 Goed om te horen dat je T-Mobile Thuis overweegt, alvast van harte welkom! 🙂 Je kan TV en Bellen stopzetten wanneer je wil, we houden een maand opzegtermijn voor aan. Je ontvangt de eerste 6 maanden een extra korting met Alles-in-één, als je er geen gebruik van maakt dan kan je dus het beste in maand 5 even contact met ons opnemen om het in maand 6 stop te laten zetten.
 

@HikariMisako Done :)
 

@Niicky Zo te zien is het de 15de uiteindelijk wel gelukt, top!
 

@Glassertje Uiteraard! Voor jou loopt de korting op 08-11-2019 af dus ik heb dit aangehouden als datum.

 

Hi, ik wil graag mijn tv abonnement opzeggen

Hoi

Ik zie dat er op mijn rekening 5 euro staat voor een interactieve box, die gebruiken we niet dus die wil ik graag opzeggen.

MVG,

Martin Beukman
Hi Star,

I would like to cancel my subscriptions listed below, could you please help me?
  1. Interactieve TV
  2. Interactieve TV Box
  3. Dial
In the end I want to pay for the internet only as I do not need other service at all.
Thanks,

Best,
Shuo
Goedemorgen,

Omdat we niet veel TV kijken zouden we graag onze interactieve TV uit willen laten zetten zodat we alleen internet en bellen overhouden.

is dat mogelijk via deze weg?

met vriendelijke groet,

Tim
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Whizler, het is geregeld: vanaf 23 mei aanstaande zal Interactieve TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement (maand opzegtermijn).

Zou je alsjeblieft nog de TV Box aan ons willen retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Je hebt hier ook een e-mail over gehad met instructies, voor de zekerheid. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet.

Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar! :muscle_tone2:

Reageer