Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1

Ik wil graag mijn vaste lijn opzeggen

Reputatie 7
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!
Hallo

ik zou graag mijn tv en huis telefoon willen opzeggen maak er nauwelijks gebruik van.

Groetjes

youssef
Ik zou graag mijn vaste telefoonnummer op willen zeggen. Ik kom hier op internet niet uit dus graag op deze manier jullie hulp.
Groetjes Marieke
Reputatie 2
Hey @MaiteNL, jouw naam komt me bekend voor, ik heb jou net via social media een bericht teruggestuurd! Het is het beste om jouw vraag via één kanaal te stellen, dan kunnen we je het beste helpen. Kun je mij laten weten via welk kanaal dat gaat verlopen? Dan help ik je via jouw kanaal naar keuze graag verder!

hoi @Sterre, klopt, maar kreeg gisteren geen reactie via twitter en zag later pas dit topic. Ik heb jou inmiddels via Twitter een DM gestuurd ☺️
Goeiemiddag (en nog de beste wensen!),

Enige tijd geleden hebben we een alles-in-één abonnement afgesloten waar we eigenlijk enkel internet wilden omdat dat op het moment voordeliger voor ons bleek te zijn. Nu zijn we bijna aan het einde van het halfjaar waarin de korting geldt en nu zou ik graag vóór het begin van het tweede halfjaar het Televisie én Vaste Telefonie deel willen laten vallen van mijn abonnement en enkel het internet willen behouden. Kunt u mij hiermee verdere helpen?

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Hey @Ishaira en @JeroenTGT, ik heb jullie verzoek doorgestuurd aan de verlengafdeling. Er zal contact met jullie opgenomen worden betreft de verlenging! :-)

Hoi @Rikkert91, ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met één van mijn collega's. Fijn dat het geregeld is!

Ik heb je accountgegevens even bekeken, @Jeroen111111 en mijn collega Cheyenne heeft de korting in de eerste instantie over het hoofd gezien. Geen zorgen! Dit is inmiddels weer teruggedraaid. Je korting voor de Alles-in-1 aanbieding blijft lopen tot 02 juli 2019. Dus je kunt gewoon nog genieten van de € 20,- korting tot die tijd! Ik heb wel voor je geregeld dat vast Bellen stopgezet wordt wanneer deze actie afloopt, dus op 02 juli 2019. Je krijgt morgen een bevestiging hiervan. Dit kun je ook weer terugzien op My T-Mobile Thuis. Wel zo fijn!

Voor @Harm71, @bart76, @GroenDiepeveen en @Loukianos heb ik het geregeld dat vast Bellen per direct uit jullie abonnementen gaat.

I went to check your account details straight away, @PokPok. It seems that due to a system error, the request was not handled correctly. This has caused some delay. My sincere apologies for this. Not to worry though! I have made sure that this will be solved as soon as possible. Your internet is upgraded to Internet 100 Mbps. You will be able to enjoy now! 🙂 Furthermore, I would like to inform you that we have adjusted our return policy a little. Because sustainability is something we value at T-Mobile, we will stop sending return boxes for returning equipment such as the TV Box. You may use any old (shoe)box you can find and put the following address on it:

BNS Data Logistics
o.v.v. T-Mobile Thuis
Antwoordnummer 13545
4130 ZX Vianen

Returning equipment will remain free of charge. I would like to advise you to keep the shipping receipt. If you have any questions regarding this, don't hesitate to let me know. I would like to wish you a good day!

Hey @rimer0, voor jou geldt het ook dat vast Bellen per direct uit je abonnement gaat. Omdat TV een opzegtermijn heeft van een maand, wordt deze pas op 13 april stopgezet. Je zult hierover nog een bevestiging krijgen. Fijne dag!

Ook voor jou heb ik het geregeld dat vast Bellen uit je abonnement gaat, @lsvleeuwen. Máárrr, wel pas per 25 maart zodat jij tot die tijd nog kan genieten van de € 20,- korting! Yes! 🙂

Hoi @fgrootendorst, bedankt voor je interesse in TV Anywhere! Wist je dat er op onze website staat hoe je
TV Anywhere kunt installeren? Klik dan hier: https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/tv-anywhere-installeren/ . Ook kun je meer informatie vinden op onze Community: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-televisie-493/t-mobile-tv-anywhere-app-276674 . Laat het gerust weten als ik je ergens anders nog mee mag assisteren! :-)

Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!

Hi,

I want to cancel my interactive TV and fixed call subscription because I only use the Internet.

Thanks in advance.

Hello,

 

I would like to cancel my TV subscription and keep the internet subscription, can you help with this, please?

 

Thanks.

Reputatie 6
Badge
Ik heb een aantal dagen geleden ons abonnement aangepast via My T-Mobile. Alleen is de verandering, namelijk een extra zenderpakket Entertainment, nog steeds niet beschikbaar op de set top box. Ook is het pakket niet meer uit te zetten. Er blijft een melding staan: aanvraag in behandeling

Ik hoop niet dat hij nu toch gefactureerd gaat worden. Zo ja zo deze dan teruggeboekt kunnen worden? Of zsm geactiveerd kunnen worden?
Hoi

Ik wil graag mijn TV abbonement uitzetten van mijn Tmobile thuis pakket want ik gebruik het niet meer
En bij mij? 🤗😁🤗

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Ik wil graag mijn extra tv box opzeggen, iemand enig idee hoe dit moet?
Mvg, Christine
Hoi, ik zou graag mijn tv dienst van T-Mobile thuis willen uitzetten! Zou dit mogelijk gemaakt kunnen worden??

Gr Bouwe
Ik heb bij jullie een internet en tv abbonnement
Ik zou graag het tv abbonement opzeggen .dus alleen gebruik maken van internet

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen.

hoe doe ik dit?

 

Mvg G

Margo

Goedenavond ik ben net klant en zit wat functies te bekijken en veranderen via nu t mobile thuis.. Ik wil graag mijn vast bellen functie uitzetten omdat wij geen vaste telefoon (gaan) gebruiken maar ik moet hiervoor contact met jullie opnemen. Is het mogelijk dat dit voor mij geregeld wordt ?

Groetjes Nick Jaspers
Hoi,

Zouden jullie interactieve tv willen activeren, alvast bedankt!

Groeten, Mark
Beste @Jeffviss, ik heb voor jou gekeken in je gegevens en ik zie dat je nog van de Mobiel+Thuis Voordeel geniet met de interactieve TV. Je krijgt hiervoor € 2,54 korting. Zou je mij een akkoord willen geven als je echt geen gebruik meer wilt maken van de TV? Dan pas ik dit voor je aan! Wel heb ik vast Bellen per direct uit je abonnement gehaald. 🙂 Ik hoor nog van je!
Beste Candy, ik wil inderdaad gewoon de tv laten afsluiten!

Goedendag,

Graag wil ik de onderdeel vast bellen in mijn pakket per eerst mogelijke datum stopzetten.

 

Alvast bedankt.

Reputatie 1
Hallo, aangezien we vast bellen bijna niet meer gebruiken willen we dit veranderen. Is er, gezien dat ik al ruim drie jaar abonnee ben, een nieuwe aanbieding mogelijk?
Goedendag,

ik wil iets toevoegen aan de afspraak die ik 15 januari heb staan voor de installatie, namelijk: een nieuwe afstandsbediening voor het tv kastje want de terugspoelknop heeft nooit gewerkt. Is dit nog mogelijk?

En dan nog een extra vraag: kunnen we upgraden naar een kastje met opnemen? Zo ja, hoeveel kost dat extra?

Ik hoor het graag, thanks!
Hi!

Ik heb op 8 maart jl. de snelheid van mijn internet abonnement verhoogt van 100 naar 500 Mbit. Tijdens het bestelproces werd er aangegeven dat het tot een week kon duren voordat de wijziging doorgevoerd zou zijn. Inmiddels is het 16 maart, dus ruim een week later, maar de status van de wijziging staat nog steeds op 'in behandeling'.

Kan er misschien worden aangegeven hoe lang ik nog moet wachten tot de wijziging is doorgevoerd?

Bedankt!

Beste, ik wil graag vast bellen aanzetten. Kunnen jullie dit aanpassen? Alvast bedankt.

Is al niet meer nodig. Bedankt. 

Reageer