Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Reputatie 1
Geachte,

Vandaag heb ik T-Mobile thuis gekregen. (had al een mobiele abbo en zeer tevreden).

Internet, vast bellen en TV. Je raadt het al, ik ga vast bellen niet gebruiken :-)

Kan deze (alvast) uit mijn abonnement gehaald worden?

Mvgr.
Alex
Hi!

Ik wil graag een derde tv box bestellen, kunnen jullie mij helpen?

Gr.
Hi,

I would like to cancel my telephone subscription because I never used it.

Thank you!

Beste,

Ik wil het vast bellen uit mijn abonnement opzeggen, hoe doe ik dit

Groet Margo

Reputatie 7
Hoi @Christienfey, jazeker! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat jouw extra TV Box stopgezet wordt!
Hoi T mobile ik ben tevreden over t mobile thuis, maar gebruik de vaste telefoon en de opname functie niet. deze wil ik graag opzeggen.
Beste,

Ik wil graag een TV abonnement toevoegen aan mijn bestaande abonnement. Inclusief Fox Sports.
Echter zie ik op de website dat ik dit via het forum moet aanvragen.. dus bij deze!

Gr

Jan

Hi, ik heb 5,5 maanden terug een abonnement afgesloten met internet, tv en vast bellen. Dit vanwege de korting de eerste zes maanden. Ik wil nu graag tv en vast bellen stopzetten omdat de kortingsperiode bijna is verlopen. Kunnen jullie me daar bij helpen? Graag stopzetten per einde van de 6 maanden (kortingsperiode) bedankt

Reputatie 7
Hoi @Stickeric, dat maak ik graag voor je in orde! Met een maand opzegtermijn heb ik vast Bellen uit je abonnement gehaald. De bevestiging zit in je inbox!

Hi @aicha1967, ik heb het gelijk voor je in orde gemaakt. Je kunt de twee TV Boxen retourneren middels de retourpakket dat jouw kant opkomt. je kunt ook een doosje van de super gebruiken of een oude schoenendoos. Dat kan met het adres uit dit topic: retourpakket.
Goede morgen,

Ik zal graag mijn abbonement aanpassen
Ik heb nu internet tv en bellen
En zou graag alleen nog gebruik willen maken van het internet en de rest stoppen
Is dit mogelijk ?

Groeten
Wouter

Beste T-mobile,

Twee vraagjes:

  1. Ik wil graag mijn vast bellen stopzetten per de eerstvolgende mogelijkheid (na de kortingsperiode) omdat ik er geen gebruik van maak. 
  1. Als ik nog overstap naar het nieuwe abonnement; raak ik dan de (vaste) korting kwijt die ik heb op het tweede tv kastje en de reeds geldende korting voor 6 maanden? Want dan is het niet erg voordelig.

 

Reputatie 1

Hallo,

Ik zou graag een abonnements wijziging willen maken, alleen Internet en dat televisie wordt uitgeschakeld. Dus alleen Thuis Internet en zonder tv.

Wanneer de wijziging is gemaakt kunnen jullie dat laten weten via email die staat geregistreerd op T-Mobile Thuis en hier op de forum, thank you!

 

Met vriendelijke groet,

Damian

Reputatie 7
Hi @Nickjasp,

Wat leuk dat jij zit te kijken bij jouw My T-Mobile Thuis account! Hier kun je inderdaad veel zaken zelf regelen wat betreft je abonnement. Het Vast Bellen kun je inderdaad via mij uitzetten. Kun je mij hiervoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan ga ik dat voor je regelen!
Graag ontvang ik een tweede tv box
Wat verschilt het in prijs met of zonder interactief?
Reputatie 1

Hoi,

Ik maak geen gebruik van vast bellen en wil graag deze dienst opzeggen. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

Reputatie 7
Hi @BBo,

Leuk om zo'n trouwe klant als jij te mogen helpen! Ik kan het Vast Bellen uit jouw abonnement halen, maar grote kans dat je kunt verlengen en zo een mooie aanbieding kunt krijgen. Ik kan vragen of onze verlengingsafdeling je kan bellen hierover. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, 06-nummer en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik het voor je in gang zetten!
Reputatie 7
Hi @Youssefb85, ik heb vast Bellen en TV (en het extra TV pakket) per 2 februari uit je pakket gehaald. Zie inbox voor de bevestiging. Je ontvangt binnenkort een retourdoos voor de TV Box.

Hi @Pjoxy, daar help ik je graag bij! Ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Jasper176, ik heb het direct voor je in orde gemaakt, zie e-mail. Per 2-2 stopt jouw TV abonnement. De retourdoos komt eind van de maand jouw kant op!

Hoi @bouwesch daar help ik je graag bij, maar ik kan op jouw e-mailadres geen abonnement terugvinden. Zou je daarom je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers via een privébericht kunnen toesturen. Je kunt hiervoor op mijn naam klikken. Dan spreken we daar verder!

Hoi @Smietz, ik zie dat je al contact hebt gehad en dat de wijziging in behandeling is. Alles wordt in orde gemaakt!

Hoi @Sahit, ik help je graag met jouw twee verzoeken! Allereerst de afstandsbediening. Graag probeer ik eerst de stappen uit dit topic: afstandbediening reset. Ik hoop dat deze hiermee direct weer volledig werkt. Helpt het niet, laat het mij dan weten! Je kunt inderdaad de TV Box omruilen (dan krijg je overigens ook een nieuwe afstandsbediening). Dit kost € 5,- per maand meer voor de opnamefunctie. Laat mij weten of je dit wenst!

Hoi @MarlinHooijer, dat regel ik graag voor je! Wil je een TV Box met (€ 10,- extra per maand) of zonder (€ 5,-) opnamefunctie? Wil je ook je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam) aan mij sturen, dan heb ik alles compleet!
Dat wordt unlimited zappen, @jbu86! Natuurlijk wil ik je abonnement voor je aanpassen. Laat je mij eerst weten of je de TV Box met of zonder opname functie wilt hebben? Mocht je eerst even willen inlezen wat de opname functie inhoud, kun je de informatie terugvinden op onze website. Ik hoor het graag van je! ☺️


Hoi Candy, zonder opname functie is prima!

Hallo,

 

Ik maak geen gebruik vast bellen. Ik wil dit opzeggen per eerst volgende mogelijkheid.

 

Bedankt

Reputatie 7
Welkom, @AlexHoekstra ! We gaan een leuke tijd tegemoet en daar kijk ik erg naar uit. Hoogstwaarschijnlijk ontvang jij nu korting omdat je Internet, TV én Vast Bellen van ons hebt. Als ik nu Vast Bellen uitzet, verlies je de korting. Dan kom je duurder uit per maand. Ik kan wel alvast instellen dat over zes maanden, wanneer jouw korting afloopt, Vast Bellen stopt. Zo hoef je je geen zorgen te maken over de kosten hiervoor wanneer jouw kortingsperiode afloopt. Zal ik dit voor je regelen? Zo ja, kun je mij dan in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?

PS Maak je ook al gebruik van Klantvoordeel? 🙂
Reputatie 7
Hoi @kaaaa,

Een extra TV Box met opnamefunctie kost € 10,- per maand extra. Eentje zonder opnamefunctie kost € 5,- per maand. Welke zal het worden? 🙂
Beste lezer,
Ik heb ook vanwege de korting vaste telefonie bij mijn internet+tv abonnement genomen. Volgens mij loopt deze aanbieding (6 maanden) voor mij op 22 April af.
Bij deze wil ik graag vaste telefonie per eind datum kortingsactie opzeggen (TV en internet dus niet).
Graag uw bevestiging van doorvoeren
Reputatie 4

Hi @Stickeric, ik heb het meteen voor je gecheckt! Als je voor Internet Fast (Thuis) en Unlimited (mobiel) kies, dan betaal je inderdaad € 25,00 + € 25,00 voor Internet Thuis (exclusief kosten Interactieve TV en vast Bellen) en mobiel. Let wel op:  als je voor Internet Fast kiest, krijg je max. 100 Mbps. Je hebt momenteel 200 Mbps. Indien je het verlies van snelheid niet erg vind, dan kun je kiezen voor Internet Fast + Unlimited om te genieten van deze mooie prijzen!

 

Hoi @anton71, ik wil je graag helpen om vast Bellen uit te zetten! Stuur mij je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht (klik op mijn naam). Hier mee mag ik in je gegevens neuzen én de wijziging voor je doorvoeren!

 

Hi @momrashan, ik heb het direct voor je gecheckt en ik zie dat de wijziging netjes is doorgevoerd. Je nu geniet van 1000 Mbps!

 

Hey there @NestorHR, I’ve canceled Interactive TV and Landline for you. With a month’s notice, the subscription on Interactive TV and Landline will end per 30 November. To keep your house tidy, we’d like to receive our TV Box back from you. If you want to know how you can return this device, please check out this topic (Dutch). One quick tip: keep the receipt. Feel free to contact me again if you need any assistance with the translation. I’m happy to help!

 

Voor jullie @Gebruiker thuis, @zschuschen@mkersbergen en @beznic, heb ik jullie abonnement gewijzigd. Met een maandopzegtermijn wordt Vast Bellen stopzet. Op je tweede vraag @mkersbergen, begrijp ik het goed dat je Uit & Thuis bedoeld? De eerste zes maanden korting geldt voor de eerste zes maanden en deze zijn nu om. Als je Uit & Thuis activeert, dan verlies je niet de bestaande korting op de TV Box.

 

 @MargoR  ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met één van mijn collega’s. Vast Bellen is stopgezet.

 

Ook voor @Ziya heb ik de wijziging doorgevoerd. Per 5 december stopt Interactive TV en vast Bellen voor jou. De wijziging kun je terugvinden door in te loggen op My T-Mobile Thuis. Ook ontvang je per e-mail een bevestiging hiervan. Wil je alvast weten hoe je de TV Box moet retourneren? Check dan dit topic.

 

Mijn excuses aan @DaveAshleyMax , ik heb je bericht niet gezien dat vast Bellen niet meer aan hoeft. De wijziging heb ik al doorgevoerd. Deze wijziging kan ik niet annuleren. Máár geen zorgen, ik zet het meteen weer uit zodra dit kan!

Goedemorgen T-mobile thuis.

Graag wil ik vast bellen uitzetten, jullie kunnen mij daar vast bij helpen.
Ik maak hier geen gebruik van.

met vriendelijke groet,
Hallo,

Wij hebben T-Mobile Thuis internet, vast bellen en tv. Vanwege de korting in het eerste half jaar hebben wij vast bellen er destijds bijgenomen. Wij doen echter niets met het vaste bellen. De kortingsperiode is inmiddels verlopen. Zouden jullie het vast bellen willen uitzetten? Alvast bedankt!

Reageer