Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Beste,

Ik heb een glasvezel account met vast bellen en tv. Ik wil graag alleen gebruik maken van internet en dus tv en vast bellen beëindigen. Hoe moet ik dit doen?

Met vriendelijk groet,

Ivor
Reputatie 1
Goedemiddag, ik zou graag mijn Vast Bellen Start abonnement opgezegd zien. Kunnen jullie dit regelen? Alvast bedankt!

Ik wilde gisteren i.v.m  prijzenoorlog die T mobile heeft ontketend  mijn Internet 100  a € 36  aanpassen naar  Internet 1Gb  a € 25 .  € 11  voordeliger  Dit heb telefonisch geregeld maar kwam van een koude kermis hier van terug.  

Mijn oude abonnement  kost met alle voordeeltje kortingen nu € 60,25   Maar dat word aanzienlijk duurder  als dit wilt aanpassen  Internet 1 GB € 40 minus korting   € 15 = € 25, dus mijn nieuw abonnement word nu € 60,00  tijdelijk want na 3 maanden gaat de actie korting eraf  a € 5,00 en word het totaal € 65,00 .

Hoezo Voordeel  volgens persbericht zou de consument € 30,00 tot € 50,00 schelen mooi niet dus 

Wat gebeurt er je raakt alle opgebouwde voordelen kwijt   in mijn geval wilden ik zoals ik dit  in het begin van mijn verhaal aangaf Internet 100 aan passen naar internet 1gb  

Dus had ik € 11, 00 voordeel op mijn totaal van mijn abonnement moeten krijgen   Is nog niet wat T-moblie  aankondigde.

Dus heb ik alles weer direct teruggedraaid zo kun ook een Oorlog winnen.

Hoi,

Kunnen jullie bellen op mijn thuis Abo uitzetten aub?

Gr,
Pepijn
Hallo @Spongemonger
Een tv kastje met opname kost 5 euro extra ten opzichte van zonder. Je betaald dus 5 euro als je het kastje wil omruilen.


Bedankt voor je reactie. Als het maar 5 euro extra kost dan wil ik het wel omruilen.
Hallo,

Graag zou ik mijn TV en bel abonnement uitzetten, omdat wij dit bijna niet gebruiken.

Kunnen jullie aangeven of onderstaande korting blijft waneer ik tv en bellen uitzet.
Actie: Internet 750, €10,17 korting p. maand

Alvast bedankt!

Hallo, ik zou graag de vaste telefonie en de interactieve tv uit mijn abonnement stopzetten. Ik hoop dat dat via deze weg kan. Alvast bedankt!

Hi there,

Sorry for the English (my Dutch is not that great yet).

I took out a deal in June 2020 for home broadband and TV on a 12 month contract.

The deal had a discount for the first 3 months and is 50 Euros a month.

The option to change the broadband speeds up to 1000Mbps is available and it says it costs 40 Euros a month. We are currently paying 35.56 Euros for the internet part and 15.24 for the TV (5 Euro discount for a free TV box).

If we were to change the broadband to 1000Mbps would this extend the minimum contract term beyond June 2021? Also would it cause the removal of the 5 Euro discount for the free TV box?

Assuming that it does not affect the TV box discount would this mean a total monthly price of 55 Euros or does VAT need adding to the 40 Euros for the internet?

Thanks in advance.

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Mpiotrek, unfortunately I can't give you a solid answer yet, because I don't know. Development is currently advancing on the tool, but just how far along they are, I have no insights on - sorry!

On average you'll be without Internet for about two to four weeks, but that really depends on when the Fiber-connection can be delivered at your address.

Reputatie 2
Wij willen graag onze internetsnelheid aanpassen. We hebben nu een 200Mbits/s vanwege thuis voordeel maar met jullie Draytek modem hebben we hier niet veel aan. Halen amper 70Mb, vaak zelfs maar tussen 30-35Mb, dus we kunnen net zo goed weer terug naar een 100mb/s abo. Als ik dat zelf wil aanpassen krijg ik de melding dat ik dan mijn thuis voordeel verlies, klopt dat? We willen dus graag 100 Mb/s voor de prijs van 50Mb/s
Goedemiddag,

Ik zou graag vast bellen en TV uit mijn abbonnement willen verwijderen of een aanbieding voor verlenging van TV en internet.

Mvg Lean Dijkstra
Goedemorgen,

S.v.p. Vast Bellen Start uitzetten i.v.m. geen gebruik van deze dienst. Bij voorbaat dank!

Telefonische wijziging Internet-pakket niet verwerkt

Geachte heer, mevrouw,

Op 11-10-2019 zegde ik mijn mobiele abonnement op bij T-Mobile per 15-11-2019. Aangezien Klantvoordeel i.c.m. dit abonnement is geactiveerd, en daardoor mijn bestelde Internet 50 abonnement (€ 28,-) is geüpgrade naar het Internet 100 pakket (van € 31,- voor € 28,-), belde ik de klantenservice om te melden dat ik per 15-11-2019 € 28,- (i.p.v. € 31) wil blijven betalen en daardoor naar het reguliere 50 abonnement zou gaan. Dit zou per 15-11-2019 gebeuren, echter heb ik daarvan tot op heden geen bevestiging ontvangen. Zelf kon ik via My T-Mobile de mutatie niet verrichten per 15-11-2019 (wijzigingen gaan direct in) waardoor ik contact opnam met de klantenservice om de juiste wijziging uit te voeren, dat is kennelijk niet goed uitgepakt. Hierbij alsnog het verzoek van mij om mij per 15-11-2019 terug te zetten naar het Internet 50-pakket á € 28,- per maand. 

 

Met vriendelijke groet,

Windows 

Reputatie 7
Hallo @ppdiana,

Als ik het goed begrijp wil je dus in jouw T-Mobile Thuis abonnement alleen internet hebben, klopt dat? Dit ga ik voor je regelen! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan zorg ik dat Vast Bellen en TV uit jouw abonnement verwijderd worden.

Met Internet Only kun jij ook gebruikmaken van Klantvoordeel! Je kunt dan een gratis speed upgrade doen, dus een stap sneller internet voor de prijs van de snelheid die ervoor komt. Stel dat jij nu 100 Mbps afneemt, kun jij dus voor dezelfde prijs 200 Mbps krijgen. Ook als je jouw Internet Only Thuis-abonnement combineert met T-Mobile Mobiel, ontvang je ook voor jouw mobiele abonnement korting. Want wie combineert, verdient meer!
Reputatie 7
Hoi @Tjitze, mijn collega heeft je vraag in dit topic gezien en heeft nog een vraag voor je: TV Boxen. Geef je hem daar antwoord?

Hoi @Peter2m, dit heb ik zojuist voor je in orde gemaakt met een opzegtermijn van één maand. Je hebt een bevestiging in je inbox zitten!

Hoi @DennVer, dat heb ik direct voor je in orde gemaakt. Je hebt hiervan een bevestiging per e-mail ontvangen. Je kunt eventueel nog wijzigingen doorvoeren via My T-Mobile Thuis om je voicemail in te stellen of je gegevens beschikbaar te maken voor de digitale telefoongids.

Hoi @Spongemonger, zojuist heb je een e-mail gehad met de wijziging! Je ontvangt binnenkort de TV Box met opnamefunctie en een retourdoos om de oude terug te sturen.

Hoi @Ivor, met een maand opzegtermijn heb ik allebei uit je abonnement gehaald. Je ontvangt nog een retourdoos voor de TV Box.

Hoi @leandijkstra, dan is de beste optie om direct contact op te nemen met ons via telefoon, Facebook of Twitter. Op die manier kunnen we kijken wat voor een verlengaanbieding we kunnen geven en welke diensten je graag meeneemt.
Hoe zet ik TV Anywhere aan? Bedankt!
Reputatie 7

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

Reputatie 7
Wat gaaf dat jij supersnel internet van 750 Mbit/s wilt, @Mdevries ! Op dit moment is het niet mogelijk om, als je nu WBA klant bent, over te stappen op ODF. We zijn wel bezig met het onderzoek hiernaar. Zodra we een uitslag weten, laten we je dat uiteraard weten!
Reputatie 1
Hallo de kortingsperiode is afgelopen en wil graag Vast Bellen Start uit mijn abonnement want ik gebruik het toch niet.
Beste klantenservice,

Ik zou graag mijn tv en bellen pakket willen afsluiten uit mijn bundel omdat ik daar geen gebruik van maak.
Verder heb ik maanden geleden aangegeven dat mijn wifi bereik slecht is, ik heb daarvoor van jullie een afspraak met een monteur gekregen. Echter had ik er toen op geen enkele mogelijkheid tijd voor deze monteur. Zou ik deze afspraak opnieuw kunnen plannen?
Reputatie 1

@Dennisk76 Dat ga ik voor je in orde maken! Kan je mij hiervoor een privébericht sturen met je volledige adres, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer?
 

@JanWS Ik heb TV + Bellen stopgezet per 26-11-2019!
 

@iJasper Mooi dat het al gelukt is, bellen is inderdaad sneller! :)
 

@Linda.kroese Dat kan zeker! Vast Bellen stopgezet per 28-11-2019.
 

@Ling Tsai Jammer dat het voor jou niet voordeliger is Voor 90% van onze klanten is het nieuwe aanbod aantrekkelijker maar als je in het verleden gebruikt hebt gemaakt van een mooie eerdere actie dan kan het inderdaad zijn dat je niet voordeliger uit bent. Overigens is een snelheidsverhoging met een factor 10 (van 100 Mbps naar 1000 Mbps) voor € 0,25 cent minder per maand alsnog wel een mooie deal lijkt me ;)
 

@Heimdallir Ik zie dat het voor jou inmiddels ook al is gelukt, top!

 

 

 

 

Ik betaal nu voor mobiel 52,99 per maand voor 10gb.

En 36,61 voor tmobile thuis.

 

Als ik nu overstap naar tmobile fast en unlimited wat ga ik dan in totaal betalen? omdat dan waarschijnlijk sommige aanbiedingen of kortingen vervallen.

Reputatie 2

Hi T-Mobile,

ik heb sinds vandaag T-mobile thuis, en het viel me op dat mijn ziggo sport totaal pakket nog niet is geactiveerd. (deze blijft in behandeling staan) Kan deze geactiveerd worden?

 

Met vriendelijke groet,

Feike

Reputatie 7
Hi @peptalk ,

Allereerst wil ik je graag meegeven dat ik jouw forumnaam erg leuk en creatief vind, goed verzonnen! 😃

Ik help je graag bij het uitzetten van jouw Vast Bellen. Om een wijziging in jouw account te kunnen doen, heb ik jouw gegevens nodig. Kun je mij daarom in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Hoi, ik wil graag 2 van mijn 4 tv boxen opzeggen.
Met vriendelijke groet,
Aicha Azzaoui
Reputatie 1
Hi @PokPok, I see your wishdate for the renewal is set on 7-3. So it's almost ready. The TV Box will be delivered soon!

Follow-up:
I has been checking my internet speed for the past few days since 7-Mar (agreed date). It has not been upgraded to 100mb, and I have not received any new contracts from T-mobile as discussed. On the other hands, the cable has already been terminated. Please clarify on the internet speed. Thanks.

To follow up again:
  1. Internet is still not yet upgraded. Any updates on the speed increase of the internet? Cable was already stopped on 7-Mar.
  2. Why am I getting a bill for this month with all (internet+cable+call) STILL???

Reageer