Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Abonnement wijzigen? Wij helpen je!

Toon eerste reactie

1288 reacties

Goedemorgen,

 

Graag wil ik mijn vast Bellen-pakket per 9-11-2019 uitzetten. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

 

Alvast bedankt.


Vriendelijke groet, 

Marianne

Reputatie 7
Badge +16

@Sobolev Het is geregeld: vanaf 6 juni aanstaande zal TV geen onderdeel meer zijn van jouw abonnement. Mag ik je nog verzoeken de TV Box aan ons te retourneren? Hoe je dit doet, kun je in dit topic zien: Hoe stuur ik de box terug?. Als het goed is, heb je hier ook een e-mail over gehad met instructies. Veel plezier met jouw abonnement! Mocht je nog iets willen wijzigen, of toch weer TV willen kijken, schroom dan niet. Check jouw eigen My T-Mobile Thuis account: https://thuismy.t-mobile.nl/abonnementen of laat het weten in dit topic. De Community zit altijd voor je klaar!

@joy635 Wat gaaf dat je wilt gaan opnemen met de TV Box! Ik zou het dolgraag voor je in orde willen maken, maar wegens een tekort aan boxen met harddisk recorder kunnen we deze momenteel niet bestellen. Zodra ons nieuwe TV-platform live gaat, zul je echter de optie krijgen om met Cloud Opnemen te gaan werken. Dan heb je straks niet langer een specifieke box met recorder nodig, maar kun je voor een vast bedrag per maand alles opnemen in de Cloud. Handig toch?! Nog heel eventjes geduld en dan zul je volop kunnen genieten van alle opgenomen films, series en TV programma’s. Deze optie komt beschikbaar te staan in jouw persoonlijke My T-Mobile Thuis account

Reputatie 7
Badge +16

@SuzanDouwma Vanuit Webcare hebben wij niet de gelegenheid om jou te bellen, je kunt contact opnemen met 0800 0092, de wachttijd bedraagt op dit moment 0 seconde. Dat gezegd hebbende, wil ik je natuurlijk met alle liefde verder helpen op de Community, dus als ik het gedetailleerder aan je kan uitleggen, laat het dan weten.

Je kunt overigens ook contact opnemen met mijn collega's van de salesafdeling, zij helpen je graag met het uitzoeken van het abonnement dat het beste bij jouw gebruik en wensen past: 0800-0419. Succes met de keuze en als ik nog iets voor je kan doen, let me know!

Dag T-Mobile, ik zag er al meer voorbij komen met dezelfde vraag, maar ook ik zou graag van het vast bellen af willen, omdat ik hier niks mee doe en deze erbij heb genomen vanwege de halfjaarlijkse korting. Ik hoor het graag! Groeten Tom
Goede Morgen,

zouden jullie mijn TV-abonnement uit willen zetten

Gr MFaas

Hoi@Carmen_AM,

 

Wat een spannende tijden! Twee keer in korte tijd verhuizen, dan heb je vast genoeg te regelen. Ik geef graag uitleg over de opties.

 

Je kunt je abonnement alleen meenemen (verhuizen) als je direct het abonnement op een ander adres laat ingaan. In jouw geval is het dus de beste optie om het abonnement op je huidige adres stop te zetten en een nieuw abonnement aan te vragen op het nieuwe adres. Je zult dan je huidige apparatuur terug moeten sturen. Dit is in de meeste gevallen ook zo bij een verhuizing. Je zult dan ook een nieuw e-mailadres van T-Mobile Thuis krijgen en een nieuw klantnummer. 

 

Mocht je nog binnen je jaarcontract zitten, dan vragen we nog een verhuisbewijs: Uitleg rondom verhuizen

 

Heel veel succes met de verhuizingen. Mocht ik iets voor je in gang moeten zetten, laat het mij weten!

 

Dan wil ik mijn abonnement graag per 1-12-2019 stopzetten. Ik zie de retourbox graag tegemoet. 

 

Dank! 

 

Groetjes,

Carmen

Reputatie 1

Jason is het normaal dat ik 4x per dag mijn klantnummer en pincode moet invoeren op tv en dan lees is mislukt word hier heel moe van gr

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.

Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk! 😄 

De 2e tv-box kan worden verwijderd en wil ik graag terug sturen.
Hoi ik wil graag de tweede interactieve tv box uit mijn abonnement halen. We gebruiken hem niet.
Groeten
Erwin
Hallo,
Binnenkort loopt mijn mobiel abonnement van tmobile af, 17 april 2019 en mijn t mobile thuis loopt af in juni 2019.

Ik ben opzoek naar mobile abonnement met onbeperkt data.

En voor thuis, internet met tv.

Ik zou graag een goede aanbieding van jullie willen ontvangen voor beide. Want het scheelt me aanzienlijk als ik overstap naar tele2 of telfort. Maar omdat ik al jaren klant ben van t mobile, zou ik wel willen blijven als ik ongeveer hetzelfe kwijt ben bij tele2 als bij jullie. Aangezien tele2 ook van tmobile is nu.
Reputatie 2

Hallo,

Per 2 november a.s wil ik mijn Vast Bellen opzeggen. Mijn alles-in-1 abo loopt dan 6 maanden.

met vriendelijke groet, Kees

Reputatie 7
Badge +16

@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Hallo,

Ik heb zojuist enthousiast op My T-Mobile Thuis in ‘Abonnement’ 4 themapakketten uitgezet (Entertainment, International, Kids&Music, Infotainment). Echter: de maandprijs is niet veranderd. Nu blijkt dat ik die 4 pakketten sowieso al gratis had door de actie waarmee ik ooit (in 2015) ben begonnen.

Willen jullie die 4 pakketten weer voor mij aanzetten onder die oude voorwaarden? Ik kan ze namelijk niet meer aanzetten nu…

Dan heb ik nog 2 vraagjes: ik overweeg namelijk om ‘Bellen Vast’  ook uit te zetten.

  • Was dit ook onderdeel van de actie in 2015? en kan ik dat daarom ook maar beter niet  veranderen? 
  • Kan ik dan nog wel gebeld worden op het vaste nummer? (ik begrijp dat ik zelf niet meer kan bellen dan)

Vriendelijke groet,

Hans

 

Reputatie 2

Hoi @Arnaud.Gouder, bedankt voor alles wat je al geprobeerd hebt! Ik heb een aanpassing gedaan waardoor TV opnieuw naar het modem verstuurd wordt. Het ontbreken van alle zenders behoudens de NPO-zenders is niet ontstaan doordat je nog geen T-Mobile TV hebt, dat staat er los van. Dit kan ik ook pas aanvragen op het moment dat alles werkt, anders gaan we een platformmigratie aanvragen terwijl de boel niet in orde is en dat wil ik je besparen! 

Kun je straks controleren of het nu wel correct werkt? Misschien nog een gekke vraag, maar wil je dit ook voor alle zekerheid checken?

Interactieve  TV

  1. Menu-knop
  2. Ga naar Instellingen > Favorieten 
  • Zie je de knop: "Activeer alle zenders"? Dan staat de favorieten functie aan. Je kunt deze hier dus ook meteen uitschakelen zodat je weer alle zenders hebt.
  • Zie je de knop: "Activeer favorieten"? Dan staat de functie uit

Het kan weleens voorkomen dat de favorieten per ongeluk ingeschakeld zijn en dat je hierdoor een beperkt aanbod aan zenders hebt. Het zou natuurlijk wel heel toevallig zijn als dat precies NPO 1, 2 en 3 zijn, maar om echt alles uit te sluiten, kun je die controle ook nog uitvoeren, alsjeblieft. Dankjewel!


Beste @Jason ,

Helaas werkt het nog altijd niet. Ik heb nog een aantal keer jullie reset procedure geprobeerd. Met echt *alleen* het modem aan de media converter, en daaraan dan weer de Aria. Het ligt ook niet aan de favorieten (is inderdaad goed om alles uit te sluiten). Ik zie echt alle zenders (en er staat ‘activeer favorieten’), inclusief de programmagids en de omschrijving van het huidige programma als ik RTL 4 ofzo kies. Ik heb nog wat uitgebreider getest, en veel van de zenders boven 500 (regionale zenders) werken ook gewoon. Ook NPO 1, 2 en 3 op 101,102 en 103 doen het. De rest echter niet. Ik kan de zenders dus perfect kiezen, en zie dus wel de titel van het programma dat nu op die zender uitgezonden wordt. Als ik op de blauwe knop druk lijkt het er ook echt op dat de Aria denkt dat hij iets vanaf het begin aan het afspelen is (ik moet echt kiezen om daarmee te stoppen voor ik weer naar de volgende zender kan zappen), maar het blijft alleen maar zwart beeld. Ik vermoed zelf dat het met de encryptie te maken heeft ;-)

Voor het geval dat nuttig is, hierbij het serienummer en mac adres van de Aria:

SN: 68-3968428

MAC: 00:03:E6:79:1B:58

Groeten,

Arnaud

 

Hoi @rvanrutten, vermoedelijk is er dan iets per ongeluk foutief gecommuniceerd aan jou of is er sprake geweest van andere miscommunicatie: wanneer je de migratie aangaat, zal je op de activatiedag zelf maximaal een paar uur geen verbinding hebben. Dit heeft ermee te maken dat KPN jouw huidige lijn vaak 's morgens dicht zet (WBA) en wij vóór 18:00 onze verbinding openzetten. Indien er inderdaad een aantal uur tussenzit, kun je altijd gebruikmaken van een 24-uurs Unlimited voucher - mits je de beschikking hebt over een T-Mobile simkaart (prepaid of abonnement). Zo ben je in ieder geval gedurende de downtime via mobiele hotspot online op PC en laptop.

Laat het me weten als ik dit in orde voor je kan maken, of neem contact op met mijn collega's indien je het liever telefonisch bespreekt natuurlijk! 😄 

Hi @Jason, Dat klinkt goed. Graag zou ik dat willen! Ik heb inderdaad ook meerdere mobiele Tmobile abonnementen (ook met Unlimited). Wat worden de kosten dan per maand met Tmobile Klantvoordeel?

Reputatie 7
Hoi Tom_V_,

Geen probleem, zo flexibel is T-Mobile Thuis! Ik ga dit voor je regelen. Kun je mij daarvoor in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen?
Ik merk nu ik vandaag het installatiepakket heb gekregen dat ik het 'opnemen' ben vergeten aan te vinken. Gelukkig is de installatie pas 8/1, dus niks aan te hand. Willen jullie bij mijn abonnement de tv-box veranderen in 'TV Box met HD recorder' . Ik heb hiervoor al gelezen dat dit 5 euro p/m extra is. Hartelijk dank alvast.
Hoi,

Graag zou ik naast mijn Internet abonnement nu ook tv willen. Wat zijn de kosten van een tv abonnement en kan ik het per maand opzeggen?
Reputatie 7

Hey @bwnd.0809,

Je kunt je TV Box omruilen voor een TV Box met opnamefunctie. Je betaalt dan € 5,- euro extra per maand en kan dan probleemloos al je favoriete programma's opnemen. :smile:  Laat me weten of ik dit voor je kan regelen!

Hoi ​​​​@mariannecraats,

Stuur mij een privébericht met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw IBAN. Dam regel ik dit graag voor je. 

​​​​Hey @Carmen_AM,

Ik heb zojuist je verzoek verwerkt. Later op de dag ontvang je van mij een bevestiging van de opzegging. Ik wil je bedanken voor het aantal jaren dat je bij ons hebt gezeten! Succes met de verhuizing en tot ziens! :smile:

​​​​Hey @kees88,

Geregeld! Je ontvangt van mij nog een bevestiging van de wijziging. :relaxed:  

Reputatie 1

@joy635 We hebben momenteel problemen met het opnieuw registreren van de TV Box bij een aantal klanten. Vanmorgen is een mogelijke oorzaak gevonden. Ons netwerkteam doet verder onderzoek met het TV team. Als het goed is kun je door de box 20 seconden van de stroom te halen en daarna weer aan te sluiten, het euvel verhelpen.

Dit is niet in alle gevallen de definitieve oplossing: deze wordt nog gezocht. Zodra deze er wel is, krijg je hier een melding van in het reeds bestaande TV topic: Problemen registreren TV Box.

Sorry voor het ongemak, ik beloof je dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen!

Ik word er een beetje simpel van net overgestapt en nu al zoveel gezeur al bijna 6x geen tv in 2dagen tijd en het van de stroom halen werkt voor geen meter en ik hoop dat het vanavond is opgelost gr Joy

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Arnaud.Gouder, volgens mij hebben we nu wel alles gehad. Ik zet het allemaal door naar de technische dienst zodat er binnen enkele dagen een oplossing kan worden aangeboden!

Bedankt voor het meesturen van het MAC-adres en serienummer! 👍

Mocht ik tussentijdse updates hebben, dan hoor je het meteen en als ik nog iets anders kan doen, laat het alsjeblieft weten.

Reputatie 7
Hi Papabear,

Wanneer je toch op minder TV's kijkt dan je had gedacht, kun je natuurlijk jouw abonnement aanpassen. Daar help ik je graag bij! Wil je daarom mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Dan kan ik jouw abonnement erbij pakken en aanpassen voor je!
@Cheyenne , bedankt voor je bericht. Ik vroeg me alleen af of het vaste bellen er ook afgehaald kan worden nadat de korting is verlopen? Na 2/3maanden geloof ik? Hoor het graag, dankjewel alvast.
Reputatie 3

Mijn half jaar korting voor T-mobile thuis zit erop en wil daarom graag mijn vaste telefonie stopzetten. We maken er toch geen gebruik van. 
 

Dank alvast!

Reageer