F.A.Q.

Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

  • 22 November 2017
  • 382 reacties
  • 62730 Bekeken
Alles over betalen en je factuur van Internet, TV en Vast Bellen van Odido

Toon eerste reactie

382 reacties

Reputatie 7
Hi Elzinga86, allereerst van harte welkom bij T-Mobile Thuis! Ik heb het meteen voor je uitgezocht en wees gerust, je factuur komt er aan. Je ontvangt deze tussen 10 en 15 mei. De factuur zal ietsje hoger uitvallen omdat je dan betaalt voor de maand mei en de laatste dagen van april. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Reputatie 7
Badge +4

Hi @KAPBisschops & @Bas0605, twee voor de prijs van één, dat is handig meegenomen! Alleen maakt het dan niet zo veel uit dat dit een gratis wijziging is. :wink: Houd er graag rekening mee dat deze wijziging volgende maand in zal gaan. Vanaf dat moment zullen jullie ons maandelijks iets later zien verschijnen!

Reputatie 7
Hoi @jomosoft

Leuk dat je nu ook TV en Bellen in je abonnement hebt! Je ziet de korting echter niet terug. Ik vrees dat de korting alleen geldt voor de eerste zes maanden van het abonnement. Als je abonnement al ouder is dan zes maanden, ontvang je deze welkomstkorting niet meer. Het goede nieuws is, dat zodra je verlengt, je wél weer aanspraak maakt op een korting per maand als je alles-in-één hebt. Ik weet niet wanneer jouw abonnement van start is gegaan, maar ik zou één à twee maanden voordat je jaarcontract afloopt contact opnemen met onze verlengafdeling! Zij zijn te bereiken via de klantenservice.
Heb begin van deze maand een internet abonnement bij jullie afgesloten. Ik heb verder nog geen rekeningen ontvangen. Heb deze vraag ook gesteld via Facebook, maar heb helaas geen reactie ontvangen.

Groeten,

Akash

Hoi Brian,

 

Ik zou graag mijn incassodatum willen verschuiven naar de 30ste van de maand. 

Ik hoor graag van jullie. 

 

Kevin

Reputatie 7
Hoi akash22,

Welkom Thuis! Wat leuk dat jij een Thuis-abonnement hebt afgesloten, ik ben blij. 😃

Fijn dat je scherp bent op de betaling. Ik leg het je graag uit. Je betaalt altijd een maand vooruit, je eerste rekening is opgebouwd uit de maand waarin je abonnement ingaat én de volgende maand. Jouw eerste rekening kun je dus volgende maand verwachten, waarin de kosten voor november én december berekend zijn. Veel plezier met jouw T-Mobile Internet!

Hallo,

 

Op 5 mei de bevestiging gekregen dat de tv box is terug gestuurd. Deze wordt toch nu in rekening gebracht

Beste T-mobile,

Graag wil ik mijn incassodatum naar de 30ste verplaatsen.

Groet,
Bert
Reputatie 7
Badge +15

Hallo @HBroekman 

Kan je zorgen dat je klantnummer in je community profiel staat en kan je het verzendbewijs hier uploaden?

Reputatie 7
Hey @BertV00, dit ga ik voor je regelen! Kun je mij voorzien van een privébericht met je persoonlijke gegevens? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.

Na meer dan 52 min nog steeds niet door weten te komen bij de klantenservice van T-Mobile Thuis, dus dan maar zo: ik kan de facturen van April, Mei, Juni en December 2020 niet meer inzien.

Zou bijna geneigd zijn om de automatische incasso van december tegen te houden.. Als ik geen factuur krijg valt er ook niks te betalen toch?

Ondertussen via Twitter geholpen en opgelost.

Hoi T-mobile,

Zojuist een mail ontvangen dat de kortingsperiode afloopt en mijn eerstvolgende rekening daarom hoger is. Echter, het contract is ingegaan op 31-10-2018. Bij dit abonnement had ik 6 maanden korting. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,
Neorej.

Gister zijn mijn diensten geblokkeerd en kreeg ik een mail met dat ik via de link de betaling kan doen, echter geen link ontvangen ook niet eerder een link mogen ontvangen vervolgens gister het openstaande bedrag betaald krijg ik vanmorgen pas een mail met daarin de link….  nu kan ik dus nog een dag wachten tot ik weer actief ben terwijl als ik de link gister had gehad ik gister al weer gedeblokkeerd zou zijn...

 

 

Ik wil een rekening indienen, naar welk emailadres mag dat?

Reputatie 3
Ik wil graag weten wanneer mijn creditnota à 128,22 terugbetaald wordt.
Factuurnummer: TMT1006921737
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RHoutman,

 

Goed dat je het aangeeft hier! Graag zoek ik voor je uit of ik de blokkade kan opheffen. Mag ik in een PM het betaalbewijs waar duidelijk op te zien is dat je het openstaande bedrag betaald hebt, alsjeblieft? Dan controleer ik hoe ik je ga helpen! Ik ben vandaag tot 17:30 aan het werk.

Hallo,

Ook ik heb een maand gemist, maar kan nergens info of een ideal link vinden om te betalen. Ook heb ik geen mail gehad. Wachten op een brief lijkt me dom. Kan iemand mij een linkje sturen via een prive bericht?

Vriendelijke groet

Hans Brandenbarg
Reputatie 1

Graag wil ik de incasso datum na achter de 24e verschuiven.  Op de site draai je in rondjes als je dat zoek dus ik kom er niet uit hoe ik dat moet doen

graag hulp hiervoor

Reputatie 2

Goedenavond,

 

Mijn boete voor het niet op tijd retourneren was teruggedraaid, hierdoor kreeg ik volgens de factuur van februari geld terug. Echter zie ik dat jullie nu weer hebben afgeschreven, hoe kan dat?

 

 

Hallo, 

er staat een factuur voor t-mobile thuis klaar welke veel hoger uitvalt dan normaal. Voordat ik deze factuur betaal wil ik hem graag eerst inzien. bij het in willen zien van de factuur wordt een foutmelding weergegeven.

Reputatie 7
Hoi @n.schaart, ik heb je vraag in jouw topic gevonden en beantwoord!

Hoi @Rcthans, dat kan gebeuren natuurlijk. Het makkelijkste is om het bedrag via internetbankieren over te maken naar ons op:
NL05RABO0121503038
t.n.v. Buckaroo inzake T-Mobile Thuis
o.v.v. klantnummer 'spatie' factuurnummer
Het bedrag kun je terugvinden op My T-Mobile Thuis. Lukt het met deze informatie?
Reputatie 7
Badge +16

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Reputatie 2

Ik zag zojuist op mijn bankrekening dat er 62,29 Euro is afgeschreven. voor mijn alles-in-1 abo (geen idee hoe het precies heet).

Afgelopen maanden was het 31,48 Euro. Dat is al 1,48 Euro hoger dan in mijn contract staat welke van 9 april 2020 tot 9 april 2021 loopt.

In dat contract heb ik ook 25 Euro korting voor de duur van 12 maanden.

 

De rekening kan ik nog niet bekijken, er staat alleen een info knop bij voor het filmpje met uitleg.

Dat gaat in dit geval dus niet op.

 

Waar komt die 62,29 Euro dus ineens vandaan? Want 31,48 + 25 = 56,48, dus dat gaat ook niet op.
Heb wel iets over inflatie correcte gelezen, maar dan bijna 6 Euro wel veel.

Reputatie 1

Hoi @roestslc, ik zou het dolgraag voor je willen aanpassen, maar jouw incassodatum staat al op rond de 25e. Dat betekent dat je of naar rond de 20e kunt switchen of naar rond de 30e. Indien je naar 1 van die 2 wilt switchen, dan hoor ik het graag. De Community zit altijd voor je klaar! 😉

Dan graag naar de 30e

bedankt Jason

Reputatie 2

@weust Het is niet zo netjes dat T-Mobile eerst incasseert voordat je een specificatie kunt inzien, maar deze komt binnen een paar dagen wel beschikbaar online. Dan kun je zien wat er precies anders is t.o.v. je vorige facturen. Weet je zeker dat je 12 maanden € 25 korting zou krijgen? Als het 6 maanden zou zijn, verklaart dat alvast een groot deel van het verschil.

Reageer