Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 120688 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 1

Door deze slordigheden snijden ze zich toch behoorlijk in de vingers, daarbij een belabberde kwaliteit van hun internetbandbreedte en TV-beeld. Overstappen naar KPN, die levert wat ze beloven👍

Reputatie 2

Ook ik heb mijn modem netjes teruggestuurd maar krijg nu toch de e-mail dat er €75 gaat worden berekend. Ik heb het verzendbewijs bijgesloten.

 

Reputatie 1

Bedankt voor de snelle reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @jevdwall, volkomen terecht dat je dit hier meldt, bedankt dat je gelijk het verzendbewijs meestuurt! 

Ik heb meteen een vergoeding aangemaakt die de openstaande afkoopsom/boete op 0 moet brengen. Je hebt het bedrag direct gestorneerd zie ik, dat kan ik absoluut begrijpen. Omdat de vergoeding pas over 32 dagen gecompenseerd zal worden met de openstaande boete, kan het zijn dat je nog aanmaningen, dan wel waarschuwingen binnenkrijgt: deze mag je negeren. Sorry voor de overlast!

Reputatie 1

 

Bewijs van inlevering bij Bruna Heyhoef Tilburg

Reputatie 1

 

Is dit bewijs genoeg dat ik de apparatuur heb terug gestuurd?

 

Reputatie 1

 

Reputatie 1

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Miken88, sorry voor de overlast: jouw retourzending is gewoon correct aangekomen en netjes verwerkt, maar onze systemen lopen achter. Het is helemaal in orde, hartstikke bedankt voor het verzendbewijs! De eventuele toekomstige waarschuwing en e-mail kun je negeren. Nogmaals, bedankt en een prachtige maandag toegewenst! 😄

Hallo,

 

Ik heb volgens jullie website en emails het volgende nog niet terug gestuurd:

1 modem
1 Interactieve TV Box(en)

Alleen klopt dit niet, ik heb een week geleden dit al terug gestuurd.

Volgens postNL:
 

Zie ook het bewijs van postNL zelf:

Zou graag willen dat ik niet de “boete” krijg voor te laat inleveren.

Groeten Mike

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Cgeesink, bedankt voor je verzendbewijs! Het gewicht van jouw geretourneerde pakket komt overeen met het gewicht dat een pakket zou moeten hebben waar één Zyxel modem in zit. 

We ervaren nog een nasleep van verzendissues waarbij afgeleverde pakketjes inderdaad niet retour gemeld worden bij de distributie - sorry voor het ongemak. De problemen lijken inmiddels grotendeels verholpen, maar we werken nog aan een definitieve oplossing om de workaround overbodig te maken. Nogmaals bedankt en negeer alsjeblieft de waarschuwingen en e-mails met aankondigingen afkoopsom/boete die je straks ontvangt. Een prachtig weekend toegewenst! 😎🌞

@Waqqas Thanks voor je reactie en hulp! 😄

Reputatie 7
Badge +15

@Cgeesink 

Hij was afgeleverd op 4 augustus en kan 2 a 3 weken duren het proces. Die tijd is nu wel voorbij, wacht even op de reactie van een moderator.

Het pakketje in doos verstuurd op 2-8 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Cgeesink 

Het retourproces kan 2 tot 3 weken in beslag nemen dus alle herinneringen die je in de tussentijd ontvangt kun je negeren.

Wanneer had je het pakketje opgestuurd? Het advies is om die 2 tot 3 weken even af te wachten.

Edit hij was 4 augustus ontvangen zie ik via de barcode.

Ik heb brief ontvangen dat ik mijn modem nog niet heb teruggestuurd maar dat dus wel heb gedaan. Het Barcodenummer van PostNL is : 3SLFVZ106545740. Graag hoor ik of het  pakket in goede orde is aangekomen.

 

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

Super, heel erg bedankt!

@Jason

Heel erg bedankt voor het uitzoeken. 

Hoop dat het nu in orde is en blijft. Thnx. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bmw1, klasse dat je het verzendbewijs alsnog gevonden hebt en gelijk meestuurt! Ik heb het bewijs inclusief de vergoeding samengevoegd en direct in het systeem verwerkt. 

Je zult het afkoopbedrag dat al afgeschreven is, à € 125,00, teruggestort krijgen over 32 dagen. Het verwerken van de terugbetaling zal dan nog één tot drie werkdagen in beslag nemen - dit heeft te maken met de onderlinge verwerkingstijd tussen banken. 

Sorry voor het ongemak en dat je hierdoor wat langer wacht op een terugbetaling!

Hoi @rlambert, met de opgegeven informatie in jouw Communityprofiel kan ik geen contract bij Thuis vinden. Graag check ik voor je wat de status is van de retourzending! Mag ik alsjeblieft je postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfer van jouw IBAN in een privébericht ontvangen? Dan check ik meteen hoe ik je ga helpen! 😉

Hoi @KamHui, ik ben op onderzoek uit, je hoort spoedig meer van! Er komt een update aan, dat beloof ik! UPDATE: jouw verzendbewijs dat op 11 juni jongstleden meegestuurd is met de e-mail die je stuurde, geeft aan dat het gewicht overeenkomt met het verwachte gewicht van een retourzending waar twee TV Boxen en één modem in zitten. Bedankt voor je enorme geduld en medewerking en tegelijkertijd uitvoerig sorry voor hoe het gelopen is. Ik ga de boete direct compenseren zodat er geen bedrag betaald hoeft te worden. Eventuele buitengerechtelijke incassokosten en aanmaningen, kun je negeren, die herstellen we vanuit ons systeem!

Aanvulling:

Maar wel inmiddels een sms en mail ontvangen met betaallinken. 

Ik denk dat jullie mij nu gaan verzoeken deze boete te betalen en het vervolgens terug te storten. 

Kortom, mijn vraag is tweeledig: kunnen jullie:

1. er nu eindelijk voor zorgen dat dit even uitgezocht en vooral opgelost wordt, en

2. dat jullie die boete nu intrekken ipv het later weer te verrekenen. Ik ben inmiddels al enkele maanden elders voor mijn tv en internet en nog steeds doe ik ongewenst zaken met jullie over iets wat van mijn kant al lange tijd geleden juist en correct is afgehandeld.

Dank alvast

Goeiemorgen, 

Ik zie dat ik niet de eerste ben en verwacht ook zeker niet de laatste te zijn die problemen ondervindt met het retour sturen van de apparatuur. 

Enkele maanden terug overgestapt na meerdere bezoeken van een monteur in korte tijd en aanhoudende problemen. Modem was destijds door monteur omgeruild voor een nieuwe (oorzaak probleem?)

Netjes van jullie een doos ontvangen, apparatuur volledig en netjes opgestuurd en doir jullie ontvangen. 

Enige tijd later mail dat modem niet ontvangen was en dat er kosten in rekening gebracht werden daarvoor. 

Contact gehad via de mail, verzendbewijs verzonden en geruststelling gekregen van collega van jullie dat alles goed ontvangen was, maar door het geautomatiseerde proces er toch nog mails of rekeningen konden volgen.. 

En inderdaad, zo geschiedde.. Inmiddels al een incassopoging van jullie kant geweest voor die 75 euro. Deze heb ik gestorneerd omdat het een onterechte rekening/boete is.

Wederom gemaild, geen reactie tot op heden, maar

Beste,

 

Ik heb inmiddels ruim een maand geleden de hardware retour gezonden. Helaas ontvang ik nog steeds berichten dat jullie e.e.a. niet ontvangen hebben. Nu ben ik geloof ik niet de enige die daar last van heeft… ;-). Desondanks hoor ik graag hoe het zit. Zou je dit voor mij kunnen nakijken?

T&T code: 3SLFVZ605801945

 

Dank op voorhand.

Groet,

Ramon

Ik heb een melding gekregen dat t-mobile mijn apparatuur niet heeft ontvangen:

Apparatuur niet ontvangen

We hebben je apparatuur niet ontvangen

We hebben je apparatuur niet ontvangen. Hier moeten we helaas kosten voor in rekening brengen.


De modem is echter al een hele tijd geleden terug gestuurd (aantal maanden), ik vroeg me dus af of er misschien iets mis is gegaan in dit proces.. Na veel zoeken heb ik gelukkig de track en trace code nog kunnen vinden, geheel onverwacht aangezien het al zo'n tijd geleden is. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?

Track en trace: 3SLFVZ517062063

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bonnyvm, goed dat je ermee voor de dag komt op de Community en tegelijkertijd van harte welkom hier! 😊

Ik heb het meteen uitgezocht: jouw retourpakket is netjes retour gemeld bij ons distributiecentrum. Hartstikke bedankt voor je medewerking! Zoals @Waqqas aangeeft, kan het tot twee à drie weken duren eer het retourproces verwerkt is. De e-mails en waarschuwingen met afkoopsom die we je toegestuurd hebben, mag je absoluut als niet verzonden beschouwen. Sorry voor het ongemak!

Hoi @HFvanderSluis, ook voor jou geldt: alles is retour gekomen en in ontvangst genomen. Sorry voor de overdadige berichtgeving, je mag de waarschuwingen negeren!

Apparatuur al lang teruggestuurd, verzendbewijs in huis en het is ook afgeleverd.

 

Maar ik blijf maar mail ontvangen dat er niks is ontvangen, en inmiddels willen jullie 160euro in rekening brengen .

 

Het gaat eigenlijke precies als dat ik verwacht had.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bonnyvm 

Apart dat je alleen het modem moest terugsturen, de tv box met afstandsbediening is ook in bruikleen die teruggestuurd moet worden.

Het retourproces neemt ongeveer 2 weken in beslag en herinneringen die je in die tijd ontvangt kan je dan even negeren.

Jammer dat je het verzendbewijs niet meer hebt die zou je nu echt nodig hebben.

Hopelijk kunnen de moderators het nog in orde maken.

Reageer