Info

Hoe stuur je de apparatuur terug?

  • 22 February 2018
  • 529 reacties
  • 121067 Bekeken
Hoe stuur je de apparatuur terug?

Toon eerste reactie

529 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hi @samux9292, I immediately put in a refund for you. This will be settled with your next invoice. You have also received a confirmation by e-mail and you can always check it on My T-Mobile. Have a nice weekend! 😊 Greetings, Ishana

Hoi @samux9292, great, thanks for the information! I’ll make sure that your package still has a few weeks to arrive before the deadline expires. I expect that you will receive a confirmation email from us that the TV Box arrived next week or, at most, the week after. If you receive any reminder emails in the meantime, please ignore them. 

I’ll make sure that all the administration is arranged so that your package will arrive before any final deadline. Thanks for returning the TV Box! 🙂

 

Hello,

well it looks like the package is still pending on DHL site and now I got charged for the cost of the TV box.

what is the best next step ? I contacted DHL, they claim it was collected by T-Mobile and they advise to contact you so you can start the investigation on your side. 

 

Reputatie 7
Badge +16

@PJM53 Kijk dat is mooi, bedankt voor het retourneren! Had in deze niet veel uitgemaakt overigens omdat de box al afgemeld was, maar better safe than sorry! 😊

Hoi @PJM53, als ik de track&trace bekijk, zie ik dat het pakket onderweg is naar ons distributiecentrum - tenzij hierin een foute weergave getoond wordt of er sprake is van een bug, denk ik dat het wel goed zit. Heb jij de box inmiddels wel kunnen retourneren of is de QR-code nog steeds verlopen? Om alles voor te zijn en eventuele nevenschade te voorkomen, meld ik de TV Box meteen af, dan sta jij straks niet tegenover een onterechte boete. Sorry voor de verwarring!

 

Hoi @erikrip, hmm dat is zeker een vreemde bug want ik zie hier ook niets van terug. Ik meld beide apparaten af zodat ze te boek staan als retour. Dan voorkomen we problemen. Thanks voor het melden! 😄👍

Jason, dank voor je (re)actie. Ik heb de box inmiddels via DHL naar jullie antwoordnummer verstuurd, met vermelding van mijn gegevens en de retourcode. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @PJM53, als ik de track&trace bekijk, zie ik dat het pakket onderweg is naar ons distributiecentrum - tenzij hierin een foute weergave getoond wordt of er sprake is van een bug, denk ik dat het wel goed zit. Heb jij de box inmiddels wel kunnen retourneren of is de QR-code nog steeds verlopen? Om alles voor te zijn en eventuele nevenschade te voorkomen, meld ik de TV Box meteen af, dan sta jij straks niet tegenover een onterechte boete. Sorry voor de verwarring!

 

Hoi @erikrip, hmm dat is zeker een vreemde bug want ik zie hier ook niets van terug. Ik meld beide apparaten af zodat ze te boek staan als retour. Dan voorkomen we problemen. Thanks voor het melden! 😄👍

Hi, ik krijg onderstaande melding, zou ik een retourlabel mogen ontvangen?

 

Eind vorige week m’n tv box opgezegd en een QR code ontvangen om deze terug te sturen.

Vandaag bij de DHL pakketautomaat krijg ik de melding dat deze QR code inmiddels verlopen zou zijn.

En nu???

Hartelijke groet,

Paul

Reputatie 7
Badge +5

Hi @AlbertG, goed dat je dit laat weten! Ik heb meteen gecontroleerd wat je kunt verwachten. Gelukkig geven we je tot 10-06-2023 om de apparatuur te retourneren. Hou in de gaten of je komende week of begin van volgende week een bevestiging van de ontvangst krijgt. Dan weet je zeker dat alles goed is aangekomen, gezien je niet de QR code hebt gebruikt. Hou tot zover het verzendbewijs bij je. Bedankt! 😄

Hallo! Ik was door omstandigheden te laat met het inleveren van de apparatuur. Ik baal natuurlijk van de boete en vond het zonde van de apparatuur. Ik heb het daarom maar naar het antwoordnummer uit dit topic gestuurd: 3SOPKL26636520. Ik heb de boete nog niet binnen, kunnen jullie nog iets regelen?

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Ha-ns, allereerst hartelijk bedankt voor het retourneren van de apparatuur! Geen zorgen, de QR code is gekoppeld aan jouw klantdossier en hierdoor kan het distributiecentrum snel en eenvoudig achterhalen dat jij de afzender bent van de apparatuur.

Hierdoor zal je komende week een bevestiging van ons ontvangen dat de apparatuur retour is. Daarom rest mij niks anders dan je nog een hele mooie week te wensen! 😃

Heb vandaag alle apparatuur teruggestuurd mijn abo is beëindigd op 25 mei. Alleen ik heb vergeten een briefje in de doos te doen met mijn adresgegevens en naam gaat dit wel goedkomen?Pakketje is verstuurd via QR code. Track trace code JVGLOTC0038931287.

Hallo @edekeijzer 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/wijzigen/apparatuur-terugsturen

Hier lees je welke apparatuur terug moet en welke niet, voor het retourneren kan je het retouradres gebruiken, het is een antwoordnummer dus er zijn geen kosten voor het verzenden.

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Voeg een briefje toe met je gegevens.

Dank voor je supersnelle reactie!

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @edekeijzer 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/mijn-abonnement/wijzigen/apparatuur-terugsturen

Hier lees je welke apparatuur terug moet en welke niet, voor het retourneren kan je het retouradres gebruiken, het is een antwoordnummer dus er zijn geen kosten voor het verzenden.

T-Mobile Thuis

Antwoordnummer 15021

1117 ZZ Schiphol

Voeg een briefje toe met je gegevens.

Hallo T-Mobile, onlangs heb ik mijn abonnement opgezegd en bericht gehad over het retour sturen van de apparatuur. Echter heb ik ook al een e-mail ontvangen dat mijn apparatuur ontvangen is, terwijl het hier nog in een doos staat. Daardoor kan ik het verzendlabel niet meer downloaden. Ik kan het spul natuurlijk bij de milieustraat brengen of op Marktplaats zetten, maar ik stuur het liever gewoon terug zodat het opnieuw gebruikt kan worden. Wat te doen?

Ik heb de chatbot op de website en het telefoonmenu al geprobeerd, maar die verwijzen me steeds naar de pagina voor terugsturen apparatuur die me naar Bestellingen in My T-Mobile stuur, waar het formulier dus niet (meer) staat.

Groet, Erik

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @LazeWoterz, Ik zie inderdaad dat het al is aangekomen! Ik heb dit meteen in orde gemaakt. Mocht je nog herinneringen of emails krijgen dan kan je dit negeren. Het komt nu helemaal goed, met de track & trace code! 😊 Groetjes, Ishana

Goedemorgen,

 

ik heb een mailtje gehad dat jullie mijn apparatuur deels hebben ontvangen. De TV-box wel, het modem niet. Ik heb echter alles in één doos verstuurd. Hoe nu verder?

Groet,

Lars

 

Track en trace DHL: JVGLOTC0034221862

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @allesindesoep, goed dat je mij op de hoogte brengt en geen zorgen, dit komt helemaal goed! Ik zie dat DHL inmiddels aan ons kenbaar heeft gemaakt dat het pakket op dinsdag 11 april binnenkomt. Ik ga er voor je voor zorgen dat het pakket nog enkele weken heeft om verwerkt te worden. Mocht je in de tussentijd nog een herinneringsmail van ons dan kan je deze als niet-verzonden beschouwen.

Ik wil je nog hartelijk bedanken voor het retourneren en ik ga dit voor je rechtzetten! 😃

Goedemorgen, ik heb de modem 4 april geleverd aan DHL express in Antillen 19, 7333 PE Apeldoorn, het bewijs van afgeven is JVGLOTC0036593360.

Dit is 7 dagen na het mail waarin vermeld stond waarin ik 8 dagen kreeg. waarin ik voldoe aan jullie vraag van “Wil je deze alsnog binnen 8 dagen opsturen?”

Graag zou ik dan niet opnieuw rekeningen krijgen die tegen geschreven/besproken afspraken gaan.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Robdeg123, fijn dat je mij op de hoogte brengt en geen zorgen, hier kan jij absoluut niks aan doen! Daarom ga ik er ook voor zorgen dat dit geheel voor je wordt rechtgezet. Ik verwacht dat het niet lang meer zal duren voordat DHL alsnog jouw pakket bij ons aflevert. Desondanks zal ik ervoor zorgen dat je pakket tot begin mei heeft om bij ons binnen te komen en dit lijkt mij volstrekt haalbaar voor DHL.

Zodra het is gelukt en het pakket door ons is verwerkt krijg je ook nog een bevestiging van ons. Dit komt helemaal goed en ik ga hier voor je achteraan! 😃

Goedendag, 

Ik heb hetzelfde als diverse andere mensen hier. Heb de tv box en het modem reeds teruggestuurd. Nu een mail van t-mobile gekregen dat ze mij 90 euro in rekening gaan brengen voor het niet terugsturen.

 

Ook mijn retourzending staat dus stil op een sorteercentrum van dhl, zo blijkt.

 

T-mobile, ik heb netjes volgens de instructies het pakketje verstuurd. Kunt u even zorgen dat ik geen narigheid met boetes etc ga krijgen? Ik zit daar niet echt op te wachten.

 

Mvg Rob

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Bishop, bedankt voor het ter attentie brengen van dit issue. Ik heb zo het vermoeden dat dit ontstaan is omdat DHL nog niet het apparaat afgemeld heeft bij de retourmelding, sorry voor de overlast! De TV Box is nu afgemeld en je zult geen onterechte waarschuwingen meer ontvangen - mocht dit om wat voor reden toch nog gebeuren, weet dan dat dit een e-mail is die eerder gezonden is dan de afmelding die ik zojuist uitgevoerd heb; deze mag linea recta de prullenmand in. 

Bedankt voor je begrip!

Op 6-3 heb ik jullie apparatuur retour gestuurd via het DHL. De zending is 7 maart opgehaald bij het DHL ServicePoint en blijft op sorteren staan. Ondertussen blijf ik mailtjes krijgen van jullie dat ik mijn apparatuur moet retourneren.

Ik stel voor dat jullie dit gaan regelen met DHL en mij niet meer mailen.😉

p.s. Gezien de bovenstaande reacties in dit topic ben ik niet de enige en is er sowieso iets aan de hand bij/met DHL.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @samux9292, great, thanks for the information! I’ll make sure that your package still has a few weeks to arrive before the deadline expires. I expect that you will receive a confirmation email from us that the TV Box arrived next week or, at most, the week after. If you receive any reminder emails in the meantime, please ignore them. 

I’ll make sure that all the administration is arranged so that your package will arrive before any final deadline. Thanks for returning the TV Box! 🙂

Hi @samux9292, I would call DHL to see what's going on. After that, could you provide feedback here? 

Hello,

yes they say it is still being sorted and that is all. via their chatbot. and on the phone none is answering.

more details on the status:

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @samux9292, I would call DHL to see what's going on. After that, could you provide feedback here? 

Reageer