Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 201 reacties
  • 41716 Bekeken
Ik ga verhuizen, wat nu?

Toon eerste reactie

201 reacties

Reputatie 7
Hi ymkonuksever, verhuizen is al druk genoeg daarom helpen we je graag een handje en kan je zónder problemen of extra kosten je aansluiting meeverhuizen. Omdat het gaat om een nieuw adres sluit je wel een nieuw contract voor een jaar af. Misschien haal je op je nieuwe adres bijvoorbeeld wel een hogere snelheid of kan je overstappen naar Glasvezel of DSL! We hopen natuurlijk dat je ook op je nieuwe adres klant bij ons blijft en regelen de verhuizing graag voor je! Wil je dit niet? Ook geen probleem, stuur ons dan even een verhuisbewijs door, dan kan je je huidige contract kosteloos opzeggen. Veel succes met de verhuizing en we horen graag van je!
Reputatie 1

De vorige eigenaar zei dat ze een keer geen kabel van KPN konden vinden en een monteur kwam en ze hebben hem aangesloten en het werkte. Helaas weet ik niet welke router ze gebruikten. Als ik deze kabel nu op blauwe kabels heb aangesloten, werkt internet met T-mobile

Ik wil graag een verhuizing doorgeven. Kan dit ook eenvoudig online? Of moet ik hiervoor per sé telefonisch contact hebben? Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Badge +15

De vorige eigenaar zei dat ze een keer geen kabel van KPN konden vinden en een monteur kwam en ze hebben hem aangesloten en het werkte. Helaas weet ik niet welke router ze gebruikten. Als ik deze kabel nu op blauwe kabels heb aangesloten, werkt internet met T-mobile.

Oh excuses, ik las er overheen maar je hebt dus wel internet.

Ik zou niet weten waarom er een rj45 connector op zat en volgens mij is er geen enkele router die een rj45 ingang heeft voor DSL @B. Lewikowski 

 

Reputatie 2
Hey Neorej,



Een verhuizing kun je op verschillende manieren doorgeven. Geen probleem!



Je kunt dit inderdaad telefonisch doen, maar ook via Facebook of Twitter! 🙂 Via deze Community is het ook mogelijk, dan zal een moderator het voor je oppakken.



Reputatie 7
Hi Neorej!



Wat Roy zegt klopt als een bus. Ik help je graag! Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Zet ook meteen jouw nieuwe adres in het privébericht. Ook hoor ik graag van je per wanneer je verhuist en of het hetzelfde abonnement op jouw nieuwe adres wilt. Ik ga dan meteen voor je aan de slag!
Reputatie 1
Jaaaaa... we gaan verhuizen en wil mijn Vodafone Thuis, uhr... T-mobile Thuis verbinding mee verhuizen.

Na dik 4 en een half jaar naar heel veel tevredenheid gebruik gemaakt te hebben van de glasvezelverbinding in de huidige woning gaan we verhuizen naar een dorp verder, ook daar is glasvezel aanwezig ( uiteraard prio 1 op de huizen wish list).

De geplande verhuizing is in het weekend van 13 Oktober. Tijd genoeg dus lijkt me.

Kan er iemand contact met me opnemen om dit verder te regelen?



Alvast bedankt.
Reputatie 7
Hoi RoGEK,



YEAH! Wat cool dat we met jou mee mogen verhuizen! Dat doen we natuurlijk graag en daarom zet ik jouw T-Mobile Thuis verhuizing graag voor je in gang. Kun je mij in een privébericht jouw huidige én nieuwe postcode en huisnummer sturen, plus je geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer ? Ook wil ik graag van je weten welk abonnement je op jouw nieuwe adres wilt hebben. Gewoon hetzelfde als nu? Of wil je toch een tandje sneller internet, misschien wil je wel een extra TV Box erbij? Let me know! Dan ga ik het voor je fixen.
Reputatie 7
Badge +14

Yes, if you do not use the "verhuis option", you pay for the full contract.  It is just what is more important to you. 2 connections or the lowest costs. 

Reputatie 1
Dankje voor de snelle reactie,



Je hebt fanmail met de gevraagde gegevens.
Reputatie 1

 @Waqqas 

Is de verbindingsmethode van belang? Dat wil zeggen, of blauw of oranje hebt gebruikt. Snelheid of op de een of andere manier zullen de verbindingen hetzelfde zijn?

Moet ik me er geen zorgen over maken en blij zijn dat het internet werkt?:-)

Hello, I am moving houses on 22-10-2018 and would like to arrange to have my t-mobile connection moved. I would also like to upgrade our internet speed from 100 to 200mbs. My 1 year contract ends on 7-11-2018 so I hope to be able to benefit from a new contract with a 6 month discount from this date.

I also wanted to find out if there is any way we can change the date payment is debited from my bank account. Currently my subscription is debited around 21st or every month - can this date be changed to the 26th?
Reputatie 7
Badge +15

@B. Lewikowski

Als je nu een speedtest doet is de snelheid bekabeld en via de WiFi snel en stabiel?

Als dat zo is dan zou je het zo kunnen laten maar ik snap niet waarom er ook een actief signaal staat op de andere draden, wellicht dat iemand anders je hier een betere uitleg bij kan geven.

Het punt waarop deze kabel is aangesloten (dus waar de kabel vandaan komt), daar zijn misschien alle draden aangesloten op 1 aansluiting?

Reputatie 7
Hi kion.stephen80, good to hear you want to stay with T-Mobile Thuis after moving! I'll gladly can arrange the move for you! In order to do that I need the following information through a private message:




  • Which subscription and bundles you want on the new address. You can find the availability for the new address here.
  • Your current address, your new address, your date of birth and the last four digits of your bank account number.
  • On what date you want the new subscription to start on the new address (this will also be the date on which your old subscription will stop)



With this information I can make up you new contract. Also, if you're using Klantvoordeel, don't forget to change the address for your mobile subscription as well. You can do this through My T-Mobile.

You will receive the 6 month discount for your new subscription!

I can also change the billdate for you but this can only be done after your new contract has started.



If oyu have any questions I'll be happy to help!
Reputatie 1

Ik zal proberen contact op te nemen met KPN, misschien komt er dan meer te weten waarom er zo'n verbinding is

Ik probeer via de Odido app en de klantenservice mijn verhuizing door te geven. Zowel de app als de klantenservice krijgen een foutmelding (op het nieuwe adres is volgens de website wel glasvezel beschikbaar). om te voorkomen dat ik straks zonder internet zit, zou ik graag zien dat Odido zich hier actief mee bezig gaat houden. Nu krijg ik als reactie 'probeer het morgen maar weer', alsof een foutmelding vanzelf weg gaat.

 

Reputatie 3
wanneer wordt het nieuwe modem op het nieuwe adres geleverd?

ik heb aangegeven dat mijn verhuizing 26-10-2018 is.

het heeft dus weinig zin om het heel veel eerder te leveren, omdat we niet voor 05-10 de sleutel krijgen.

aangezien het huis nu al leeg is, wil ik liever niet dat ik de levering van het nieuwe modem misloop, en zo de monteur niks aan te sluiten heeft.
Reputatie 7
Hi n.schaart, ik geef je graag meer informatie! Een aantal werkdagen voor de opleverdatum sturen we het pakket naar je op. Je ontvangt van ons een e-mail met een Track & Trace code van de verzending. Mocht je op dat moment niet aanwezig zijn dan kan je er voor kiezen om het pakketje bij het dichtstbijzijnde Post NL punt af te laten leveren!
Reputatie 7
Badge +15

@B. Lewikowski

Misschien kan je het ISRA punt eens opzoeken waar deze kabel vandaan komt want nu heb je loze draden aangesloten die je eigenlijk niet nodig hebt.

Die loze draden kunnen na verloop van tijd misschien voor problemen met de verbinding zorgen.

Ik ben verhuisd, en heeft ons 2 dagen geduurd. Ging heel snel, dus het 4 weken van tevoren doorgeven dat ging helaas niet, want ik kan niet in de toekomst kijken helaas.



Kunnen jullie helpen om mij snel weer aan te sluiten op het nieuwe adres?

Ik heb 3 kinderen die graag naar netflix kijken. Ze zitten nu te vervelen in een huis doe nog niet helemaal uitgepakt en opgeruimd is.



De modem heb ik meeverhuisd, want het oude adres staat leeg, en zal ook voorlopig leeg staan.



Het abbonement wat wij hebben is voor ons voldoende.



Alstublieft help ons.
Reputatie 7
Hi Bianca, excuses voor de late reactie! Hopelijk is alles goed gegaan met verhuizen? 🙂 Ik zie dat we je verhuizing inmiddels in gang hebben gezet, helemaal goed! Op dit moment zit je nog in de 14 dagen bedenktijd, hier kan je afstand van doen zodat we sneller voor je aan de slag kunnen. Als je dit wil laat het mij dan nog even weten, dan voer ik dit graag voor je door!
Hi Brian



Alles is goed gegaan gelukkig. En ja bedenktijd mag eraf, wij hebben het abonnement gewoon met ons meegenomen zoals die was, en die was goed. Dus niets te bedenken.

Alvast bedankt

Ik probeer via de Odido app en de klantenservice mijn verhuizing door te geven. Zowel de app als de klantenservice krijgen een foutmelding (op het nieuwe adres is volgens de website wel glasvezel beschikbaar). om te voorkomen dat ik straks zonder internet zit, zou ik graag zien dat Odido zich hier actief mee bezig gaat houden. Nu krijg ik als reactie 'probeer het morgen maar weer', alsof een foutmelding vanzelf weg gaat.

 

net toch maar weer de servicedesk gebeld. deze keer iemand aan de lijn gekregen die het ook niet voor elkaar kreeg, maar die gelukkig wel probeert om het op te lossen. De gegevens worden doorgestuurd naar de technische dienst. Zij zullen de verhuizing gaan regelen

Ik ben heel teleurgesteld in jullie als tmobile

Maar vooral in de werkneemster van de klantenservice, maar ook met U Brian.



Ik had gebeld om de verhuizing door te geven, welke onmiddellijk was door omstandigheden.

Werd beloofd dat de bedenktijd weggehaald werd, zodat het nu minder dan 2 weken zou gaan duren, in plaats van 4.

Vervolgens ziet Brian op de forum dat die er toch nog staat, en dus eraf zal halen met mijn toestemming, welke ik gegeven heb.



Nu heb ik net gebeld met klantenservice voor status. Gok eens... Staat nog steeds de bedenktijd actief, die in 2 dagen pas afloopt.

Die is nu weggehaald (zeggen ze), maar het gaat nu nog steeds lang duren voor ik mijn internet hebt.



Diep diep teleurgesteld in jullie
Reputatie 7
Hi Bianca, geen zorgen, we hebben het welkomstpakket vandaag naar je toegestuurd en de netbeheerder opdracht gegeven om je aan te sluiten. Dit staat gepland voor komende maandag dus dat gaat helemaal goedkomen! 🙂

Reageer