Info

Ik ga verhuizen, wat nu?

  • 15 February 2017
  • 211 reacties
  • 41885 Bekeken
Ik ga verhuizen, wat nu?

Toon eerste reactie

211 reacties

Ik probeer via de Odido app en de klantenservice mijn verhuizing door te geven. Zowel de app als de klantenservice krijgen een foutmelding (op het nieuwe adres is volgens de website wel glasvezel beschikbaar). om te voorkomen dat ik straks zonder internet zit, zou ik graag zien dat Odido zich hier actief mee bezig gaat houden. Nu krijg ik als reactie 'probeer het morgen maar weer', alsof een foutmelding vanzelf weg gaat.

 

Reputatie 3
wanneer wordt het nieuwe modem op het nieuwe adres geleverd?

ik heb aangegeven dat mijn verhuizing 26-10-2018 is.

het heeft dus weinig zin om het heel veel eerder te leveren, omdat we niet voor 05-10 de sleutel krijgen.

aangezien het huis nu al leeg is, wil ik liever niet dat ik de levering van het nieuwe modem misloop, en zo de monteur niks aan te sluiten heeft.
Reputatie 7
Hi n.schaart, ik geef je graag meer informatie! Een aantal werkdagen voor de opleverdatum sturen we het pakket naar je op. Je ontvangt van ons een e-mail met een Track & Trace code van de verzending. Mocht je op dat moment niet aanwezig zijn dan kan je er voor kiezen om het pakketje bij het dichtstbijzijnde Post NL punt af te laten leveren!
Reputatie 7
Badge +15

@B. Lewikowski

Misschien kan je het ISRA punt eens opzoeken waar deze kabel vandaan komt want nu heb je loze draden aangesloten die je eigenlijk niet nodig hebt.

Die loze draden kunnen na verloop van tijd misschien voor problemen met de verbinding zorgen.

Ik ben verhuisd, en heeft ons 2 dagen geduurd. Ging heel snel, dus het 4 weken van tevoren doorgeven dat ging helaas niet, want ik kan niet in de toekomst kijken helaas.



Kunnen jullie helpen om mij snel weer aan te sluiten op het nieuwe adres?

Ik heb 3 kinderen die graag naar netflix kijken. Ze zitten nu te vervelen in een huis doe nog niet helemaal uitgepakt en opgeruimd is.



De modem heb ik meeverhuisd, want het oude adres staat leeg, en zal ook voorlopig leeg staan.



Het abbonement wat wij hebben is voor ons voldoende.



Alstublieft help ons.
Reputatie 7
Hi Bianca, excuses voor de late reactie! Hopelijk is alles goed gegaan met verhuizen? 🙂 Ik zie dat we je verhuizing inmiddels in gang hebben gezet, helemaal goed! Op dit moment zit je nog in de 14 dagen bedenktijd, hier kan je afstand van doen zodat we sneller voor je aan de slag kunnen. Als je dit wil laat het mij dan nog even weten, dan voer ik dit graag voor je door!
Hi Brian



Alles is goed gegaan gelukkig. En ja bedenktijd mag eraf, wij hebben het abonnement gewoon met ons meegenomen zoals die was, en die was goed. Dus niets te bedenken.

Alvast bedankt

Ik probeer via de Odido app en de klantenservice mijn verhuizing door te geven. Zowel de app als de klantenservice krijgen een foutmelding (op het nieuwe adres is volgens de website wel glasvezel beschikbaar). om te voorkomen dat ik straks zonder internet zit, zou ik graag zien dat Odido zich hier actief mee bezig gaat houden. Nu krijg ik als reactie 'probeer het morgen maar weer', alsof een foutmelding vanzelf weg gaat.

 

net toch maar weer de servicedesk gebeld. deze keer iemand aan de lijn gekregen die het ook niet voor elkaar kreeg, maar die gelukkig wel probeert om het op te lossen. De gegevens worden doorgestuurd naar de technische dienst. Zij zullen de verhuizing gaan regelen

Ik ben heel teleurgesteld in jullie als tmobile

Maar vooral in de werkneemster van de klantenservice, maar ook met U Brian.



Ik had gebeld om de verhuizing door te geven, welke onmiddellijk was door omstandigheden.

Werd beloofd dat de bedenktijd weggehaald werd, zodat het nu minder dan 2 weken zou gaan duren, in plaats van 4.

Vervolgens ziet Brian op de forum dat die er toch nog staat, en dus eraf zal halen met mijn toestemming, welke ik gegeven heb.



Nu heb ik net gebeld met klantenservice voor status. Gok eens... Staat nog steeds de bedenktijd actief, die in 2 dagen pas afloopt.

Die is nu weggehaald (zeggen ze), maar het gaat nu nog steeds lang duren voor ik mijn internet hebt.



Diep diep teleurgesteld in jullie
Reputatie 7
Hi Bianca, geen zorgen, we hebben het welkomstpakket vandaag naar je toegestuurd en de netbeheerder opdracht gegeven om je aan te sluiten. Dit staat gepland voor komende maandag dus dat gaat helemaal goedkomen! 🙂
Hi, I will move in November to Almere, do I need to pay the installation again? I currently pay 28 euros for 100mb internet, is it going to increase when I move ?
Reputatie 7
Badge +5
Hi @FlaviaLuisa, so exciting that you are moving! Congrats! If you are moving to a house were you can receive a fiber connection, you will have to pay for the installation costs. This is only when you choose to subscribe to Internet Only. When you choose to subscribe to Internet, TV and a landline, the installation costs will be for free. Whether you will pay more or the same on your new address, you can check right here with your new postalcode. Good luck!😀
Hi @Cheyenne is it possible to not pay the one-off costs (installation costs) since I am already a customer?



I can also install it myself.
Reputatie 7
Hi FlaviaLuisa,



There are several reasons why you may not install fiber yourself. First of all, we care about your health. By looking into the fiber wire your eyes can be damaged. Also, when you make one tiny mistake, the whole fiber wire can get broken. The costs for the repair are expensive (€ 300,- or more) and you have to pay for it. I'll advise you to let our technician install your modem!
Wij hebben ons huis verkocht, maar nog geen ander huis gekocht. We gaan, tot we een ander huis hebben gekocht, vanaf 3 december in een leegstaand kantorenpand wonen. Er is daar geen mogelijkheid om een internetaansluiting te realiseren, de eigenaar van het pand staat het niet toe.

Wat doen we met ons abonnement? We zitten nog binnen de contractperiode (tot april volgens mij).
Goedemorgen,



Ik ga verhuizen en t-mobile wil ik graag mee hebben. dit zou per 1 december moeten. Ik hoor graag wat ik moet doen.



Vriendelijke groet,

Camilla van Commenee
Reputatie 7
@Sjaalia Hoi Sjaalia. Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Jammer dat de eigenaar van het pand niet toestaat om internet aan te sluiten. Misschien is 4G voor Thuis iets voor jullie? Hier heb je alleen een stopcontact nodig, geen ISRA-punt.



Je kunt het T-Mobile Thuis contract in jouw geval gratis opzeggen, ik heb dan jouw verhuisbewijs nodig om dit in orde te maken. In de beginpost van dit topic lees je welke documenten voldoen aan de eisen. Omdat zo'n soort document persoonlijke informatie bevat en dit een openbare Community is, raad ik je aan om het document in een privébericht naar ons te sturen via Facebook , Twitter. Ik zie het graag tegemoet, dan ga ik voor je aan de slag!



@Camiltje YES! Wat leuk dat wij met je mogen meeverhuizen. 😃 Ik zorg er graag voor dat jouw T-Mobile Thuis abonnement op 1 december voor jou klaarstaat op je nieuwe adres. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook ontvang ik graag jouw nieuwe adres. Succes alvast met de verhuizing!
Ik heb een aantal weken terug doorgegeven dat ik op de 31e zou gaan verhuizen en graag t-mobile thuis mee zou willen nemen. Gelijk daarna werd contact opgenomen door guideon dat ik een afspraak moest maken voor de installatie. Ik had alleen nog lang niet de sleutels & ook nog geen router binnen. Dus afgesproken dat ik contact met hun op zou nemen zodra ik zeker weten de sleutels had.



Nu heb ik guideon gebeld en geven zij aan dat de eerstvolgende aspraak op z'n vroegst pas de 20e kan zijn (waarvan ze zelf ook aangaven dat dat best gek is)! Dat is wel vrij bont. Helemaal omdat het internet op mijn oude adres wel gewoon direct op de 31e is afgesloten.



Hoe komt het dat deze enorme vertraging er zit? En betekent dit dat ik wel vrolijk betaal voor internet dat ik dus nog helemaal niet heb?
Reputatie 7
Hi kingtim, ik geef je graag meer duidelijkheid! Jouw aanmelding voor de 31ste was in eerste instantie goedgekeurd en we wilden een monteur gaan inplannen maar bij controle bleek de lijn nog niet vrij te zijn. Er liep dus nog een ander contract op deze aansluiting waar wij op moesten wachten waardoor we je pas later aan kunnen sluiten. Maar wees gerust, je gaat uiteraard ook pas betalen zodra je aangesloten bent!



We hebben vanochtend het welkomstpakket naar je opgestuurd, op 19 november wordt je aangesloten vanaf de centrale en op 20 november komt de monteur om ook de modem aan te sluiten. Vanaf die datum ben je dan online! Excuses voor de vertraging en als je nog vragen hebt stel ze dan gerust!
Hallo,

Kan er een moderator met mij contact opnemen ivm onze aanstaande verhuizing. Wij willen weer verder gebruik maken van het Thuis abonnement in onze nieuwe woning.

Dank alvast.

Groet Dennisvl
Reputatie 7
Hoi @Dennisvl,



Wij verhuizen graag met je mee! Ik maak dit voor je in orde. Kun je mij in een privébericht jouw huidige postcode en huisnummer sturen, waarin ook jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ook hoor ik graag wat jouw nieuwe adres gaat worden en per wanneer je wenst dat jouw T-Mobile Thuis abonnement daar in gaat. Dan ga ik het voor je regelen!
Hallo,



Wij hopen binnen 4-5 weken te gaan verhuizen en in het nieuwe huis wil ik overstappen naar glasvezel.



Is het mogelijk om 1-2 weken overlap te hebben? Dus tijdelijk internet in zowel de oude als nieuwe woning?
Ik wil graag een verhuizing doorgeven. kunnen jullie mij daar mee helpen?
Reputatie 7
@Richard_d Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Ik zorg graag voor een T-Mobile glasvezelabonnement in jouw nieuwe huis. Ik kijk graag voor je na wat er mogelijk is wat betreft de overlap. Kun je mij in een privébericht jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van jouw rekeningnummer sturen? Ook hoor ik graag jouw nieuwe adres. Ik ga voor je strijden dit voor elkaar te krijgen!



@CoeSto Uiteraard. Ik help je graag. Kun je mij in een privébericht jouw huidige postcode en huisnummer sturen, waarin ook jouw geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Ook ontvang ik graag jouw nieuwe adres. Dan ga ik het voor je regelen!
Ik heb een maand geleden mijn verhuizing (per 3 november) doorgegeven. Op 13-11-2018 hebben jullie mijn diensten op het oude adres beëindigd en heb ik mijn router ook teruggestuurd. Nu moet ik tot 29 november wachten totdat er een monteur komt om de boel weer te activeren op mijn nieuwe adres en is het nieuwe modem nog niet binnen.Waarom duurt dat zo lang en waarom is het niet gewoon mogelijk om per 4 november of per 14 november op je nieuwe adres tv en internet te hebben? Ik heb nu een factuur van het oude adres gehad waar ik dus al 10 dagen geen tv meer kijk. Ga ik ook nog een factuur voor diensten op het nieuwe adres ontvangen waar ik dus pas vanaf 29 november gebruik van kan maken? Zouden jullie hier nog eens naar kunnen kijken?

Reageer