[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1753 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

77 reacties

Reputatie 7

Hi @pxember, @MeppelBWR, ik heb jullie meteen van vouchers voorzien in een privébericht! 

Hi @Daphnetha, terechte vraag van je! Ik heb meteen een vergoeding voor je ingediend, die je kunt inzetten voor jouw bundel. Omdat ik vermoed/hoop dat het vandaag nog wordt verholpen, heb ik de helft van € 10,00 overgemaakt. Je kunt dit checken in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties

@lisa je schreef;  “Daarnaast is dit issue ook op meerdere lagen geëscaleerd”

bedoel je te zeggen dat het probleem groter is geworden? Graag heldere communicatie. 

Zijn er prognoses wanneer dit probleem opgelost zal zijn? 

@Lisa zou je voor mij hetzelfde willen doen als voor @Daphnetha ? Dan verhoog ik ook mijn bundel bij mijn provider. Alvast bedankt!

Ik besef dat klagen niet helpt, maar het duurt nu bijna 3 dagen. Ik kan me voorstellen dat mensen die vanuit huis werken (voor hun zelf) kapitalen mis lopen en dat in deze tijd.. Mijn contract bij T-mobile zal in ieder geval niet verlengd worden..

Hoe kan er ook geen backup of ons doorverbinden met een tijdelijke andere provider als oplossing 

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

14:45 Er zijn andere mensen ingeschakeld en onderweg naar de locatie in Meppel om bij te springen. 
laaste update die ze hadden.. is de monteur van ellende vertrokken?

Sorry maar ik heb niets aan een prepaid kaart. Ik heb een abonnement. 

Wat de rest van de storing betreft: dit is een aanfluiting!

Dit is mijn laatste bericht. Maandag stap ik over naar een andere provider. Ik wens jullie veel succes verder. 

Reputatie 7
Badge +14

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

Unlimited vouchers voor t-mobile,  Tele2 en Ben sims. Je kunt deze ook op een prepaid van t-mobile laten werken, alleen zijn de winkels nu dicht om er 1 af te halen. Verdere compensatie komt voor de dagen dat je geen werkende verbinding had.

@Lisa zou ik ook een voucher mogen ontvangen? Bundel gaat hier ook hard.

@eric @Lisa De vouchers werken niet toevallig ook voor voor simpel? Simpel maakt ook gebruik van tmobile netwerk.

Is er nou al meer bekend? 2dagen is schunnig en verder ook geen informatie. Zo ga je niet met klanten om. Dit kost veel geld ivm data

@lisa heb je voor mijn vriendin ook een voucher code?

Vooral was het een leuk idee wifi lampen te nemen. (Niet mijn idee) En ik als niet technisch, die of in het donker of met knipperend licht zit al bijna 2 dagen. Top weekend zo hoor 🤣🤣

20:00 gepasseerd, ervan uit gaande dat het zoals gisteren ging wordt er morgenochtend pas weer een monteur naar toe gestuurd..

Het lijkt weer te werken🤗

Het lijkt weer te werken🤗

Hier werkt het ook weer!

Hier ook weer! :-)

Hier is het ineens weer offline haha

Hij stop er weer mee😭

Hier nog steeds niet

En hij ligt er weer uit, een gebed zonder einde zo..

En het is er weer

☀️en hij werkt weer hopelijk nu iets langer

Reputatie 2

Bij mij werkt internet weer 😃 

wat heerlijk om weer online te zijn…

hoop nu wel op een rapport wat er nu mis is gegaan in de buurt… vele vragen bij klanten denk ik