[Opgelost] geen internet/glasvezel Meppel 16-9-2022

  • 16 September 2022
  • 77 reacties
  • 1753 Bekeken

Ik heb al de hele middag geen internet. Router al gereset maar niets helpt. Ik lees iets over een storing afgelopen nacht. Ik mag toch aannemen dat deze ondertussen wel is opgelost.

 

[Mod edit: Vermoed je algemene problemen, check dan dit topic: Is er een storing bij thuis van T-Mobile? ]

 

 

 


This topic has been closed for comments

77 reacties

Ik ben nu 2 jaar internet en tv van TM. Eerlijk gezegd nooit problemen gehad. Dit is de eerste echte storing, al vind ik het wel lang duren ondertussen.

Sorry maar ik heb niets aan een prepaid kaart. Ik heb een abonnement. 

Wat de rest van de storing betreft: dit is een aanfluiting!

Dit is mijn laatste bericht. Maandag stap ik over naar een andere provider. Ik wens jullie veel succes verder. 

Reputatie 7

Hi allemaal, vanochtend heb ik meteen een nieuwe update opgevraagd bij mijn collega's! Ook heb ik gevraagd of we inhoudelijk ook meer kunnen delen. Voor de volledigheid, deel ik hoor hier de laatste update. Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd. Zodra ik deze binnenkrijg, dan plaats ik deze in het onderstaande topic:

Excuses voor het ongemak, we doen er alles aan om jullie zo snel mogelijk weer online te krijgen! 🍀

Degene waarvan ik zag dat ze een T-Mobile mobiel abonnement hebben, heb ik zojuist van een Unlimited Data voucher voorzien via een privébericht. Van degene die dit niet hebben gekregen, hoor ik graag of jullie een Tele2 of Ben mobiel abonnement of Prepaid hebben. Of wellicht iemand anders in jullie huishouden met één van de bovenstaande abonnementen, want dan stuur ik graag nog wat codes jullie kant op. Ik wil dat jullie zo min mogelijk hinder ervaren. 

Aan de hand van jouw e-mailadres kon ik jammer genoeg niet op je abonnement uitkomen @Bienvenida. Ik hoor dan ook graag of ik jou van een Unlimited Data voucher kan voorzien. Laat je dit weten? Merci! 

Vooral was het een leuk idee wifi lampen te nemen. (Niet mijn idee) En ik als niet technisch, die of in het donker of met knipperend licht zit al bijna 2 dagen. Top weekend zo hoor 🤣🤣

Het lijkt weer te werken🤗

Het lijkt weer te werken🤗

Hier werkt het ook weer!

Reputatie 2

Bij mij werkt internet weer 😃 

wat heerlijk om weer online te zijn…

hoop nu wel op een rapport wat er nu mis is gegaan in de buurt… vele vragen bij klanten denk ik

Het gezin zit zonder internet en tv. Vooral voor studie/school is dat voor de kinderen een drama. Wanneer wordt er iets verholpen?

Eric,  dat is exact hetgeen wst ik bedoel en andere boven mij ook. Het zegt niks. Geef in leken taal aan wat oorzaak is en hoelang nog duurt tot het opgeloste is.

Reputatie 7
Badge +14

De mobiele voucher voor T-mobile,  Tele2 of een Ben simkaart kan worden verkregen via de klantenservice of een moderator.  Dan heb je 7 dagen echt unlimited data via een wifi hotspot op je mobiel. Een storing blijft vervelend, maar kan soms even duren voor het probleem is gevonden, zeker als er meerdere oplospartijen bij betrokken zijn.

Het laatste nieuws; 

 

17-09-2022 [08:45] Zowel gisteren als vanmorgen is de monteur druk bezig geweest. De software is geüpdatet, maar we zien nog alle klanten offline. Er is daarom om een nieuwe update gevraagd.

@eric 

Graag zou ik alvast zo'n voucher van je ontvangen. :) 

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JeffreyB11 ,

Kan je zo snel mogelijk even je email adres verwijderen? Op de community kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen. Het is niet de bedoeling om privé gegevens openbaar te delen.

Je kan het bericht bewerken door in te loggen en dan onder in je bericht op de drie puntjes te klikken daarna op bewerken en na het bewerken op opslaan.
Dit kan tot net geen uur na het plaatsen

 

Je kan dan om het makkelijker te maken voor @Lisa  en andere moderators je klantnummer invullen op je profiel
Dit kan door op je naam te klikken daarna profiel bewerken en dan graag je klantnummer invullen. Dit kan alleen een moderator inzien

Hallo @Nicaptm ,

Lisa is volgens mij nog wel druk bezig.

Alleen als ze jou gevraagd heeft om een privé bericht te sturen, antwoord ze vanzelf.
Zo niet lees dan het volgende topic: Hoe gaan wij met elkaar om even. Daar staan de huisregels duidelijk vermeld.
 

Tnx voor je bericht. Ik had de huisregels niet gelezen, excuses.

Dan wacht ik wel tot @Lisa  reageert. Hopelijk duurt dat niet al te lang.

Hallo @JeffreyB11 ,

Kan je zo snel mogelijk even je email adres verwijderen? Op de community kijken ook mensen mee met minder goede bedoelingen. Het is niet de bedoeling om privé gegevens openbaar te delen.

Je kan het bericht bewerken door in te loggen en dan onder in je bericht op de drie puntjes te klikken daarna op bewerken en na het bewerken op opslaan.
Dit kan tot net geen uur na het plaatsen

 

Je kan dan om het makkelijker te maken voor @Lisa  en andere moderators je klantnummer invullen op je profiel
Dit kan door op je naam te klikken daarna profiel bewerken en dan graag je klantnummer invullen. Dit kan alleen een moderator inzien

Hi @soepkip67 

Heb ik zo snel mogelijk gedaan, bedankt. 

En heb zojuist mijn klantnummer toegevoegd aan mn account. Kan iemand mij een voorzien van een voucher of wat dan ook voor tele 2 mobiel? 

Vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @JeffreyB11 ,

Heel goed dat je, je bericht hebt aangepast.

@Lisa zal als ze er nog tijd voor heeft vanzelf reageren.

Hoe kan er ook geen backup of ons doorverbinden met een tijdelijke andere provider als oplossing 

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

14:45 Er zijn andere mensen ingeschakeld en onderweg naar de locatie in Meppel om bij te springen. 
laaste update die ze hadden.. is de monteur van ellende vertrokken?

Reputatie 7
Badge +14

Dochter kan inmiddels niet meer op internet voor studie. Is er een voucher voor youfone of kan ik extra databundel declareren? 

Unlimited vouchers voor t-mobile,  Tele2 en Ben sims. Je kunt deze ook op een prepaid van t-mobile laten werken, alleen zijn de winkels nu dicht om er 1 af te halen. Verdere compensatie komt voor de dagen dat je geen werkende verbinding had.

@Lisa zou ik ook een voucher mogen ontvangen? Bundel gaat hier ook hard.

@eric @Lisa De vouchers werken niet toevallig ook voor voor simpel? Simpel maakt ook gebruik van tmobile netwerk.

Is er nou al meer bekend? 2dagen is schunnig en verder ook geen informatie. Zo ga je niet met klanten om. Dit kost veel geld ivm data

@lisa heb je voor mijn vriendin ook een voucher code?

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil jullie graag laten weten dat ik een vergoeding in orde ga maken voor de issues die jullie onlangs hebben ervaren. Zodra ik dit heb geregeld, voorzie ik je van een privébericht. Mocht ik iemand zijn vergeten die niet in dit topic aan de bel heeft getrokken, stuur mij dan een privébericht (door op mijn naam te klikken). Dan zorg ik dat iedereen de vergoeding gaat krijgen. Maak er een mooie dag van! 🍀

20:00 gepasseerd, ervan uit gaande dat het zoals gisteren ging wordt er morgenochtend pas weer een monteur naar toe gestuurd..