Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

@Sander helaas nog steeds dezelfde problemen. Is een modem reset nodig? 

@Sander helaas man!

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Helaas werkt Stadia nog steeds niet en geeft dezelfde foutmelding. Ook na opnieuw starten modem. whatsmyip.com geeft ook nog steeds als land ‘Belgie’ aan.

Reputatie 1

Bij mij geeft hij Nederland aan, maar werkt ook niet. 

Zelfde probleem hier idd. 

Verbinding in NL, geen vpn en sinds vandaag niks op Stadia te spelen. 

Hoop op snelle fix nu ik net Cyberpunk 2077 wilde spelen. 

Ik krijg bij TuneIn franstalige reclame vooraf…. lijkt me ook niet helemaal goed.

@Sterremerkelbach @lfas @PaulvdSchoot @Franky_D @Jhnieuwenhuis @Juleszuidwijk @Pitt96 @Asharon @adityasi @TBoudewijns @christian1122 @JohnRoz 

 

Sinds deze ochtend is er iets aangepast en ik ben heel benieuwd of dit ervoor zorgt dat iedereen nu weer ‘gewoon’ in Nederland zit. Dit hoor ik het liefst van jullie als klant. Dat is voor mij de echte graadmeter of de aanpassing effect heeft gehad. Kunnen jullie controleren of jullie de foutmelding nog krijgen op youtube/Strada?

Ik ervaar ook nog steeds dezelfde foutmelding.

Reputatie 7

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Bedankt voor het controleren! Ik zal een update plaatsen, zodra ik meer weet. 

hearing this excuse since ages now! any deadline or will you mind replying to my post in this thread?

@Sander stadia werkt nog steeds niet. Hoe moeilijk kan het zijn om andere ip adressen toe te voegen? Het enige wat ik met internet doe is stadia.. 

@Sander I don't have any VPN and not in a mood to purchase any and there is only one speed option available for me. It will be good if your team can fix the issue.

Reputatie 7

Goedemorgen all, we zijn hard op zoek naar de beste manier om dit zo snel mogelijk op te lossen. Jullie individuele meldingen zijn doorgestuurd en worden met zorg opgepakt. Bedankt voor jullie geduld, updates volgen!

 

@lfas Zou jij mij een privébericht willen sturen met wat meer informatie? Ik zou graag je postcode en huisnummer ontvangen en wat meer informatie over wat er geblokkeerd wordt op Youtube (zie je bijvoorbeeld de melding dat er content niet afgespeeld kan worden in jouw land?).

@Sterremerkelbach Dank voor de informatie! Ik heb voor de zekerheid het IP-adres in je post verwijderd omdat dit persoonlijke informatie is (zie het als je digitale adres).

Ik heb er ook last van. Pathé thuis werkt niet, kan niet registreren. 

vanmiddag kon ik even op de website socialclub.rockstargames.com Nu werkt het helaas niet meer. hoelang gaat dit nog duren?

Bedankt voor de snelle terugkoppelingen! De aanpassing heeft dus nog niet het gewenste effect. Ik heb van andere klanten inmiddels twee (tijdelijke) oplossing gehoord die ik hier graag deel. Mocht je niet kunnen wachten tot de officiële oplossing, dan is dit misschien een optie.

 

  • VPN gebruik. Als je een VPN gebruikt dan gebruikt Google die geo data om jouw locatie te beoordelen. Hierdoor zul je weer gebruik kunnen maken van de Google diensten. 
  • Snelheidswijziging. Door een snelheidswijziging door te voeren op je abonnement, verandert in de meeste gevallen ook je IP-adres. Mocht je ooit gedacht hebben aan een snelheidswijziging, dan is nu wellicht een mooie gelegenheid!

Aan beide zitten kosten verbonden. En een VPN werkt misschien wel maar een cloud game spelen via vpn is geen werkbare oplossing. dat heeft een hoop lag. En ik vind het vreemd dat jullie met dit probleem nog eens wat extra geld willen verdienen. denk je nou echt dat ik mijn abbonement gaat upgraden bij een falende provider. als dit langer gaat duren moeten jullie mij geld geven ipv dat ik jullie meer geld gaat geven. ik heb een youtube music abbonement en en stadia abbonement van bij elkaar 23 euro per maand waar ik nu niets mee kan. als dit lang gaat duren vind ik dat er compensatie moet komen

Ik weet dat het geen oplossing mag heten en dat TMO dit inderdaad zelf zsm moet oplossen maar als je echt behoefte hebt aan Stadia of YouTube music kan je in ieder geval ProtonVPN gebruiken. Zij hebben volgens mij een gratis server in NL en ook een 7 daagse proefperiode voor de betaalde variant.

Althans, zodra Googles diensten weer goed werken want ze zijn gedeeltijke offline nu (niet ingelogd werkt wel).

Reputatie 7
Badge +5

Heb jij dit probleem ook bij YouTube? Kun je bijvoorbeeld deze clip afspelen?

https://youtu.be/X91otyp1Z2g

De NL werkt bij mij ook niet en ik heb geen IP adres in België

https://www.youtube.com/watch?v=h-hrL06V994&list=PLCZuBtExFB4eZ_zuyVDsVlHJ2Pear8970&index=1 werkt wel

Hmm, een via duitsland versie? gelukkig wel engels gezongen :grinning: .

Voor de volledigheid wil ik hierbij melden dat ik precies dezelfde problemen heb en dus ook graag wordt meegenomen in een oplossing.

Een snelheidswijziging heeft helaas bij mij niet gewerkt om het probleem op te lossen. 

 

Is er enig zicht op wanneer de officiele oplossing er is? 

Reputatie 7

Hi allen, goed om te horen dat Stadia weer werkt. We zijn nog met verder onderzoek bezig en we houden jullie uiteraard op de hoogte!

 

Is hier al een update van? Via PM wordt er ook niet meer gereageerd en als ik bel met support kom ik ook niet verder.
 

Ik heb het probleem dat KIJK (van sbs6 etc.) de video’s niet wil afspelen. Met een vpn lukt het wel, maar dat is niet wat ik wil. Kunnen jullie hier ook naar kijken?

 

 

whatsmyip.com geeft nu wel Nederland aan maar iets in de routing (vermoed ik) geeft nog steeds Belgie aan. Bijvoorbeeld duckduckgo denkt nog steeds dat ik in Belgie ben. En Stadia werkt dus nog steeds niet.

Reputatie 7

Onze welgemeende excuses voor het feit dat jullie nog met deze ongemakken te maken hebben. Dankzij ons eigen onderzoek en jullie input is er inmiddels veelvuldig contact met de eerder genoemde externe partijen om het euvel zo snel mogelijk te verhelpen. Wij kunnen op dit moment nog niet het sein brandmeester geven, maar zullen jullie onder andere hier meteen berichten als wij te horen krijgen dat alles weer zou moeten functioneren zoals jullie gewend zijn.

@Brian  al bericht?

 

Reageer