Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

@Sander bedankt voor de update. Kun je enige indicatie geven over wanneer je verwacht dat het opgelost is? 

Reputatie 7

Een kleine groep van onze T-Mobile Thuis klanten kan op dit moment hinder ondervinden met onder andere het benaderen van enkele Google/Youtube/Stadia gerelateerde producten/websites/apps.
De melding kan bijvoorbeeld zijn dat jij je in een ander land bevindt (bijvoorbeeld België). Google/Youtube/Stadia denken dan dat jij je daadwerkelijk buiten Nederland bevindt terwijl dit uiteraard niet het geval is.
Wij zijn met man en macht bezig met alle betrokken partners om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Sorry voor het ongemak.

hier werkt socialclub.rockstargames.com ook nogsteeds niet.

Reputatie 7

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Reputatie 7

@Asharon @TBoudewijns De eerdere Youtube link die gepost is lijkt inderdaad ook bij andere providers niet te werken. Hebben jullie voorbeelden van andere videos die niet werken via de vaste verbinding en bijvoorbeeld wel via de mobiele verbinding?

@Asharon Zou je ook de link van het NOS artikel kunnen delen? Dan gaan we er verder mee aan de slag!

Ik heb dan geen stadia, maar heb hier ook het probleem dat ik verschillende websites in het Belgisch aangeboden krijg. Ook is sommige content hierdoor niet te bekijken. Graag wordt ik meegenomen in het onderzoek.

Reputatie 2

weer 18 dagen verder sinds mijn laatste post, nog steeds geen oplossing...

[afbeeldingen verwijderd door moderator]

de fout lijkt hem te zitten in de locatie zoals die door tele2 wordt doorgegeven?

.

@PaulvdSchoot  Wordt aan gewerkt dus. :wink: Het wordt met prioriteit opgepakt maar nog geen uitsluitsel.

@Franky_D Dank voor de melding, op dit moment hebben we voldoende voorbeelden en we gaan er mee aan de slag. Ik houd jullie op de hoogte!

Ik heb hetzelfde probleem met YouTube/YouTube music en ook F1 TV pro.

Wel vervelend nu het laatste F1 weekend is ingegaan.

Ik heb ook nog niet zo lang een ander ip adres wat begint met 62. Had volgens mij altijd een IP wat begon met 48 of 45.

Hello @Sander ,

 

I really appreciate the hard work by you guys. But untill there is no deadline it wont help.

It’s approx 4 months since I started a contract with TMobile broadband. I will wait for a couple of days and if there is no fix applied I will close my TMobile connection and I assume you wont charge me for that, Since you’re not able to provide the service for which I pay.

 

Regards,

Aditya

@Brian zou je ook nog naar https://socialclub.rockstargames.com/ kunnen kijken. Die is bij mij ook niet bereikbaar.
 

Reputatie 1

Hallo,

 

Ook ik ondervind hier hinder van.

Jullie kunnen neem ik aan net zo makkelijk de IP adressesering terug draaien. Graag mij zsm terug plaatsen op het IP adres wat ik jaren heb gehad.Pas nadat de RIPE database overal is bijgewerkt de klanten pas weer terug plaatsen. Dit lijkt me nu de beste en snelste oplossing.

En nee ik wil geen VPN of snelheid verhoging of verlaging, ik wil gewoon alles kunnen doen wat ik normaal ook doe want daar betaal ik voor !

 

 

 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Gelieve de wijziging terugdraaien. Foutieve YouTube ads, geen Stadia, vreemde Google Store redirects. Dit heeft echt impact.

Ik heb ook hetzelfde probleem en het is ontzettend vervelend. YouTube video's van Ziggo Sport over voetbal van de afgelopen dagen kan ik niet meer bekijken. Dit zijn samenvattingen van Ziggo Sport van Champions league voetbal. Ik krijg de volgende melding: Video niet beschikbaar. De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land. Dit gebeurt bijvoorbeeld als ik deze video wil bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=1Q1xWELGluc 

Wanneer is dit opgelost? 

 

Hier ook hetzelfde probleem, Had graag dit weekend Cyperpunk willen Spelen!

 

 

Er is voor mij ook nog geen verandering. Ook de YouTube link naar de video van Ziggo werkt niet. 

NPO werkt bij mij nog steeds niet, webshops geven ook aan dat er niet in België bezorgd wordt. Ik begin stilaan mijn geduld te verliezen aangezien dit probleem al ruim een maand duurt. 
Beter gezegd, ik vervloek Tmobile iedere avond, aangezien we geen tv abonnement hebben en dus alles moeten kijken via internet, helaas geen onbeperkt internet op mijn telefoon dus dat schiet ook niet op nu. 

Reputatie 2

De meeste belangrijke sites doen het wel weer goed, maar nog altijd zijn er webwinkels en andere sites die mij als Belg beschouwen.

Kan ik een ander IP adres krijgen waarbij dit niet speelt, want we zijn nu 4-5 maanden verder en het is dus nog steeds niet volledig opgelost, het blijft een terugkerend verhaal.

voorbeeld: https://iplocation.com/ met mijn ip adres, maar ook als ik userbencmark doe (https://www.userbenchmark.com/) zit ik in belgie, en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen.

Bij mij doet ie het ook nog niet, ik zit nu al vanaf donderdagavond te wachten op een oplossing :(

Kan er misschien verteld worden wat de status is van het probleem, want het begint nu toch wel een beetje vervelend te worden zo.

De eerder gedeelde YouTube video van Danny Vera werkt hier ook nog altijd niet. 

Om maar niet te spreken van totaal geen stadia te kunnen spelen. Zonde, nu net mijn stadia controller binnen was en ik eindelijk op tv zou kunnen spelen. 

@Sander / Tmobile team, I had a question, can you please answer?

Reputatie 2

Hi @MaartenZeeland Ik geef je graag wat meer toelichting. Het gaat hier inderdaad om een reeks IP-adressen die voorheen onder Tele 2 vielen. Deze IP reeks die begint met 62.166.xxx.xxx staat of stond om één of andere reden bij een aantal derde partijen geregistreerd als zijnde uit België. We hebben deze partijen benaderd en de gegevens zijn inmiddels voor 90% bijgewerkt. We hebben nu nog 6 gevallen waarbij het IP-adres niet juist geregistreerd staat bij www.kijk.nl, de NPO en http://www.ip2nation.com/. We zijn nog bezig om ook hier de informatie bij te laten werken door de partij of partijen die de gegevens beheren. Overigens lijkt voorgaande bij jou niet helemaal het geval, ik laat hier nog eens extra naar kijken! Ik zou je overigens adviseren om het laatste deel van je IP-adres even te verwijderen/zwart te maken in je post vanuit veiligheidsoverwegingen.


Ik snap het, het is inderdaad bij sommige sites opgelost, maar ik kom toch nog regelmatig sites tegen waar het kennelijk nog niet verholpen is. De screenshots heb ik gisteren gemaakt bij https://whatismyipaddress.com/location-feedback en https://mylocation.org/ daar is het kennelijk dus nog niet helemaal doorgedrongen. Ik denk dat het dus nu gewoon afwachten is tot de juiste locatie naar alle servers/locatie databases gepropageerd is?

Ik ga de plaatjes uit mijn vorige post wel even weghalen voor de veiligheid dan.(oh ik mag hem niet meer bewerken?… als u dit wel kunt, graag.)

Volgens mij doet ie het weer, nog ff testen, anders ben ik helemaal blij!

 

Reputatie 7

Hi @MaartenZeeland Dank voor het testen! Één van onze netwerk engineers zou graag wat zaken na willen lopen op klant niveau. Zou mijn collega je hiervoor telefonisch mogen benaderen? Ik hoor het graag!

@Sander stadia werkt hier weer. Bedankt voor alle hulp. Kleine tip voor de toekomst, het schept vertrouwen om perspectief of uitleg te geven. Bijvoorbeeld: we gaan vannacht een wijziging door voeren. Of: we hebben gesproken met partij x, we verwachten vandaag reactie en dan zou het opgelost moeten zijn. 

Reageer