Beantwoord

Stadia werkt niet meer



Toon eerste reactie

115 reacties

Stadia werkt bij mij ook weer

Bij mij socialclub.rockstargames.com helaas nogsteeds niet. Probleem is voor mij dus nog niet opgelost.

@Sander ik ben weer online! Alles doet het weer...

Stadia werkt hier ook weer. 

 

 

Stadia is up, thank you:)

 

Ik heb hier ook issues mee inderdaad.. Veel websites krijg ik in het Frans of geeft België als locatie aan.. Heel irritant! 

Ik vond recentelijk de YouTube reclames al zo vaag... 

Zelfde issue, leaving a dot!

everything is fine as of now, but not sure if it is a fix applied by Tmobile or Google. As I have raised a high priority ticket in Stadia support. 

Reputatie 1

Dag allen, 

 

Weet dat wij keihard druk uitoefenen om dit zo snel mogelijk te fixen. De oplossingen die ik hierboven aandroeg zijn niet ideaal, ik wil ook zeker niemand op kosten jagen. Het zijn alleen opties, de uiteindelijke keuze is aan iedereen zelf. Wij bieden particulier internet, maar in sommige gevallen zijn we afhankelijk van derde partijen. Zodra ik meer weet, zal ik het direct melden in het topic. 

Whereismyip geeft aan dat ik in Nederland (Amsterdam) zit, maar op alle andere services kom ik uit België. Wellicht dat jullie hier nog iets aan hebben. 

Het is wel iedere keer wat hoor met T-Mobile. Kan dat gekloot aan het netwerk een keer ophouden!? Vorig jaar heb ik ook al een hoop ellende gehad toen jullie de routing helemaal omgegooid hadden via het buitenland. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Brian Pellicaan, bedankt voor je update en sorry dat het nog niet opgelost is bij jou! Ik zet jouw bericht door naar (andere) Brian want hij is hiermee bezig en staat in direct contact met de juiste afdeling. Je hoort snel meer van ons.

Alvast een geweldig weekend toegewenst en stay safe!

Reputatie 2

Hi @MaartenZeeland Dank voor het testen! Één van onze netwerk engineers zou graag wat zaken na willen lopen op klant niveau. Zou mijn collega je hiervoor telefonisch mogen benaderen? Ik hoor het graag!


Ja, als dat ergens vandaag of morgen tussen 15u en 18u zou kunnen is dat prima.

Is hier nog steeds geen update over? 

Dit wordt nu toch wel vervelend. Nu heb ik ook t-mobile mobiel met onbeperkt data en dan werkt 't wel gewoon maar de NOS vind dat ik op basis van t-mobile thuis niet in Nederland ben....

Reputatie 7

Hey @MaartenZeeland Klopt inderdaad. Het lastige is, er is een soort centraal punt waar dit allemaal bijgehouden wordt maar er zijn ook vele kleinere partijen die de informatie ook bijhouden en bij moeten werken. Maar mocht je nog andere websites tegen komen deel ze dan zeker dan pakken we dat op! Ik heb de screenshots doorgezet naar mijn collega’s en ze verwijderd uit de vorige post.

Stadia werkt weer, de hierboven ergens genoemde video van Danny Vera niet, maar dat boeit me geen rate. :joy:

Reageer