Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 2

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Apple TV van mijn zoon even omgezet naar mijn eigen Apple ID. Na het opnieuw opstarten van de Apple TV kon ik de privacy setting wel ‘aan’ zetten. Blijkbaar dus leeftijd gebonden. 

T-Mobile app verwijderd en de Apple TV nogmaals opnieuw opgestart. Daarna de T-Mobile app opnieuw geïnstalleerd en aangegeven dat het kijkgedrag bijgehouden mag worden. Tv kijken gaat nu al uren probleemloos, lijkt voor ons dus de oplossing.

Reputatie 2

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Reputatie 2

Helaas werkt de voorgestelde oplossing niet, lees elke 10 minuten opnieuw inloggen. Wordt erg gewaardeerd hier thuis op kerstavond, 10 min Robert en daarna weer zwart scherm, afstandsbediening zoeken en 10 minuten boze vrouw. Goed bezig team T-Mobile. 
(geintje natuurlijk)
 

Hoop nog steeds op een fix vanuit jullie kant, al ben ik bang dat door de afwezigheid van het personeel bij Apple tot 27 december app updates geen optie zijn. 

Hier ook nog steeds hetzelde probleem. Mogelijke oplossing uitgevoerd maar probleem blijft hetzelfde. Nog steeds om de zo veel minuten opnieuw inloggen. Is niet weekbaar zo. 

Reputatie 2

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Het leek zo waar goed te gaan. Had ook in de Account Instellingen de naam van mijn apparaat gewijzigd aangezien de wijziging daarvan voorheen ook tot een error leidde. Dit ging goed en gewijzigd van “Apple TV” naar “Apple TV Woonkamer”. Kon vervolgens door alle programma’s heen scrollen en was bijna helemaal blij totdat de foutmelding weer verscheen zoals hierboven ook wordt bevestigd. Nogmaals mijn Account Instellingen gechecked en de naam van het apparaat was weer teruggezet naar “Apple TV”.

Dus helaas nog steeds geen oplossing 😠

Reputatie 1

Ik heb de aanwijzingen opgevolgd en kijk nu al drie kwartier zonder onderbreking. Voor mij lijkt dit de oplossing te zijn. Nou was ik nooit eerder bij de trackinginstellingen geweest en geen van de andere apps heeft een andere instelling nodig dan de standaardinstelling (niet volgen). Ook bij de vorige versie van de TV-app was het kennelijk niet nodig. Misschien kunnen een paar zinnetjes worden gewijd aan het waarom van deze ingreep. 

Reputatie 1

@Brian @sloewy ik krijg ook nog steeds de melding. Precies hetzelfde als @sloewy , het lijkt eerst goed te gaan, maar na een tijdje weer de melding. Heb zelfs de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ipv stap 2 te volgen

Initieel leek het in orde. Na een tijdje weer De melding er is iets mis gegaan , de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar met de code 32999. Daarna verzoek om weer opnieuw met klantnummer en pincode aan te melden. Ik het de privacy settings aangepast en de app opnieuw geïnstalleerd overigens. Ook nog een restart gedaan van Apple TV. Daarna ook nog bij schakelen naar andere zender als het weer even werkt code 32751

@Brian helaas niet. 

 

Reputatie 7

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Reputatie 2

Hier helaas hetzelfde probleem. Stream stopt bij wisselen van zender, of automatisch na 10 min met de vraag opnieuw in te loggen. Deïnstalleren en opnieuw installeren hielp ook niet. Graag update T-Mobile. Heb anders geen idee wat ik moet zonder tv met kerst aangezien we nergens heen mogen ;) geintje. Maar snel verhelpen zou enorm gewaardeerd worden. 

Reputatie 1

Versie 1.3.4 lost het probleem inderdaad niet op. App nogmaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. 

Reputatie 2

Zie dat er gisteren (21 december) een update heeft plaatsgevonden, v 1.3.4.

TV Mobile App afgesloten, Apple TV herstart…. maar helaas nog steeds exact dezelfde irritante problemen. ‘T Zou fijn zijn als T-Mobile ons op de hoogte houdt.

Dit moet niet te lang duren wat mij betreft, tv-kijken is nu gewoon niet te doen. Anders stappen we maar over naar een ander alternatief, iets wat ik liever niet wil ben al jaren T-Mobile fan, zelfs nog uit het Knipr tijdperk.

 

Reputatie 1

Ik sluit me aan bij de overige reageerders. Stream stopt om de haverklap sinds update (geluid loopt wel door). TV box nooit uitgepakt omdat de Apple TV app een volwaardig alternatief biedt. Komt hopelijk snel weer goed. 

Reputatie 1

Zelfde probleem hier…. 

gelukkig doet het gewone kastje het nog, algoewel we die

sinds de AppleTV App niet meer gebruiken. 

Reputatie 3

Wij hebben gewoon gratis maand proef abbo genomen op een tv streaming service van NL die op de Samsungs staat haha. Heb je ook gelijk ff fox sport enz voor maandje, aangezien we toch moeten afwachten 😅🤷‍♂️

Met de tweede Apple TV inmiddels ook hetzelfde probleem. Nu dus helemaal geen tv anywhere app die werkt op een vd Apple TV’s meer in huis …🙈😬 

Reputatie 1

Hoi, als ik de Apple TV wil wisselen van profile, dan wordt er om een pincode gevraagd, blijkbaar een andere pin dan die word gebruikt om in te loggen op TV Anywhere. Ik krijg foutmelding 32751, Failed to switch the profile. De App verwijderd en opnieuw installeren helpt niet. Ik kan me niet herinneren dat ik een pincode hiervoor heb aangemaakt en kan de pin ook niet resetten. Gevolg is dat ik geen TV kan kijken met de app. Graag advies wat te doen 🥴

Grtz. Tvboerke

 

Update Apple TV restart gegeven en kan nu weer met mijn "main" pin van profile wisselen 🤯🙋

 

oh wat nu weer🤬 kort TV kunnen kijken, 10 minutes ofzo en nu toch weer een foutmelding 32571 Failed to play the content.

 

Graag advies wat te doen 🥴

 

Reputatie 2

Hier hetzelfde probleem. Ook wij gebruiken enkel de Apple TV app, geen decoder meer. Twee Apple TV’s in huis: één werkt, de andere niet meer (inlogprobleem). Hopelijk wordt het snel opgelost.

Reputatie 3

Wordt de t-mobile box tevoorschijn halen binnenkort als ze niet snel een oplossing vinden, gebruik de app namelijk ipv de box.

Hier ook sinds enkele dagen hetzelfde probleem met dezelfde foutcodes. Hopelijk wordt dit snel opgelost aangezien wij maar 1 Apple TV hebben (4e gen. model A1625).

Reputatie 1

Ik gebruik de Apple TV als hoofd apparaat om tv te kijken. Ik krijg hierop de foutmelding 32751. En moet daarna opnieuw inloggen. De gegevens zijn hierbij wel vooraf ingevuld. Ik krijg de melding ongeveer om de minuut, waardoor tv kijken bijna onmogelijk is. 

Ik heb de app al geprobeerd van de Apple TV af te gooien en opnieuw te installeren. Wat het probleem niet op

lost.

 

Ook hier sinds enkele dagen hetzelfde irritante probleem, zou fijn zijn als T-mobile dit snel opgelost heeft.

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Dit inderdaad hier geprobeerd en exact hetzelfde.

Echter: voordat ik de naam van mijn apparaat had aangepast kreeg ik steeds de foutmelding 32999. 

nadat ik na het lezen van bovenstaande de naam van het apparaat heb aangepast is dit foutmelding 32751.

 

Hier idem, zelfde probleem na de update, op 1 Apple TV 4K de foutcode 32751. De overige twee Apple TV 4K kastjes, laten dit euvel (gelukkig) niet zien. Alles is up-to-date .. laatste versies geinstalleerd.

 

 

Reageer