Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 2

Misschien moeten meer gebruikers geregeld klagen om de aandacht te krijgen van de mensen bij t-mobile die nog wel aan t werk zijn.

Al twee weken lang dezelfde problemen na de app update, zonder dat iemand binnen t-mobile hier serieus op ingrijpt. Het kan toch niet zo zijn dat je een foutieve update pushed en dan twee weken vakantie gaat vieren… 

Een update vanuit t-mobile zou wenselijk zijn. Tijdslijnen, verwachting managen, vooruitgang delen.…

Ongeacht dat wellicht maar een klein aantal abonnees volledig afhankelijk is van de Apple TV app (om welke reden dan ook) betekent niet dat deze groep minder aandacht verdiend. 

Ik kies al jaren T-Mobile om de technische voorsprong die jullie continue boeken. Echter door dit soort knullige acties verliezen jullie onderhand wel mijn vertrouwen. (ondertussen: weer zwart scherm, “er is iets mis gegaan” de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar. (32999). Ondertussen gaat audio wel gewoon door. Bij het bevestigen van het zwarte scherm dienen de login gegevens weer bevestigd te worden, start de tv stream opnieuw op en kunnen we weer 10 min kijken…) device: Apple TV 4K. 

Reputatie 3

Werkt nog niet hoor 😩

Reputatie 2

Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Breng aub een update voor de app uit waar het login scherm probleem wordt opgelost. Zowel met kerst als nu elke 10 min opnieuw opstarten. Wordt er gek van. 

Reputatie 1

@Brian @Sander sinds de meeste mensen hier (inclusief mezelf) nog geen oplossing hebben, kan deze topic als niet beantwoord worden gemarkeerd?

Heb zelf trouwens een maand NLZiet genomen als tijdelijke oplossing. Sinds ze een maand proefperiode hebben. Sinds T-Mobile het op het moment niet goed voor elkaar heeft. Misschien hebben alle software ontwikkelaars bij T-Mobile al vakantie genomen?

Reputatie 1

Dit begint nu wel echt belachelijk te worden, ik kijk alleen via AppleTV (heb geen decoder) en kan nu op twee van de drie TV’s niet normaal naar T-Mobile TV kijken.

Zet aub dan zo snel mogelijk de oude App weer terug.

Dit is onacceptabel! Nu geen flut antwoorden, ik begin mijn geduld echt te verliezen.

Reputatie 1

Hoi @Timmanj@arnevanveen@Alfaedje@sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

@Sander 

 

fijn, maar kun je ervoor zorgen dat het andere probleem wordt opgelost. Zet in hemelsnaam een oude versie van de app online zodat iedereen weer normaal TV kan kijken via AppleTV. 
 

Dank je en fijne jaarwisseling!

Reputatie 2

Probleem dat er helemaal geen TV verbinding is, is inderdaad opgelost. Oorspronkelijke probleem van continue opnieuw moeten inloggen, de kern van dit topic, doet zich nog steeds voor, dus wat dat betreft staan we na 14 dagen nog steeds zonder oplossing.

Reputatie 7

Hoi @Timmanj, @arnevanveen, @Alfaedje, @sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

Problemen worden groter T-mobile … zelfde als bij de andere community leden. Wordt nu ook uit de tv app gegooid … beeld op zwart … geen verbinding (Wifi werkt uitstekend … continu foutmelding “Er is iets misgegaan (25005). 

Hier hetzelfde probleem ...

Reputatie 2

Is nu nog dramatischer geworden. Wordt uit de TV-app gegooid, scherm op zwart, toegang geweigerd, netwerkverbinding vernieuwen (dit terwijl er gewoon verbinding is). Kortom: een groot drama dat alleen maar erger lijkt te worden. App voor de 5e keer verwijderd, opnieuw gedownload, geinstalleerd en niks, maar dan ook niks werkt. 

En geen enkele response van t-mobile. Ik geef het tot 1 januari de tijd. Ik heb dit 13 dagen geleden reeds gemeld.

@Brian we hebben weer een nieuwe foutmelding. Getdrmservercert’s ...gevolgd door een reeks nummers ...is not defined. Daaronder moet ik op bevestigen drukken en dan weer opnieuw inloggen met klantnummer en mijn pincode ....en nu start de app helemaal niet meer op! En geeft foutmelding met code 32751. En als ik blijf proberen ook nog melding : er is iets mis gegaan met code 25002. Zelf melding toegang geweigerd..?!! En op mijn iPhone nu ook geen werkzame app meer met network error code 326628. Kan niet waar zijn dit?!😬🙈

Reputatie 1

@Brian ik ben het helemaal eens met @Jevadebo. Als er niet per direct een fix (in de vorm van een update) beschikbaar is, zet het gewoon terug naar een oudere versie. Ik weet dat het niet moeilijk is om gewoon een oudere versie te pakken en die live te zetten. Ik ben zelf namelijk software (iOS) developer

Reputatie 1

Hier werkt de workaround met of zonder app verwijderen ook niet. 
ik snap dat een software update op zich laat wachten, maar waarom niet terug gaan naar de vorige versie van de app?

ik weet niet hoe het is voor andere gebruikers, maar voor ons is de AppleTV App de standaard manier van TV kijken, aangezien we eigenlijk alles met de AppleTV doen. Het Animo kastje is wat omslachtiger te gebruiken en ook langzamer. 
 

ik ben het ook eens met een van de eerdere opmerkingen van iemand dat ik tracking aan moet aanzetten om TV te kijken niet helemaal is zoals het hoort. Ik snap dat het als tijdelijke workaround wordt voorgesteld, maar toch. 
 

dus, kan de vorige versie terugkomen tot er een werkende nieuwe is? 

@Brian. Ik heb al eerder aangegeven dat ik de app volledig heb verwijderd met de juist tracking settings op de Apple TV aan zoals aangegeven...vervolgens de tv anywhere app opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV met restart ...zonder resultaat helaas. Dus die werkt niet hier ...

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Brian,

 

het kan toch niet zo zijn dat ik een optie scherm krijg waarin ik kan aangeven of kijkgedrag mag worden bijgehouden, en dat ik verplicht ben om dit te accepteren omdat ik anders geen gebruik kan maken van de app? Dit zegt toch genoeg dat als je bij het keuzescherm tracking aanzet (binnen de app) dat het dan wel blijft werken. Klinkt als een software fout waarin de keuze voor niet bijhouden ervoor zorgt dat je weer wordt uitgelogd. Anders dan het accepteren dat jullie mijn kijkgedrag niet mogen bijhouden heb ik alle stappen doorlopen en werkt de app voor geen meter. (Eke 10 min inloggen). Kom alsjeblieft met een oplossing ipv het voorstellen van workarounds, die vanuit privacy oogpunt onacceptabel zijn. 

Hier ook de bevestiging dat ik de aangegeven stappen in volgorde heb verricht. Maar helaas zonder resultaat. 10 minuten kijken zonder foutmelding zit er niet meer in. :(

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

De rest dus niet Brian, als je de eerdere berichten goed leest. Natuurlijk volgen we ook de andere gebruikers en kijken wat zij doen. Kortom: ik heb alle stappen nogmaals doorlopen maar geen succes. Dus neem de rest van de gebruikers serieus, dit is simpelweg waardeloos.

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Bij stap 3 heb ik na het verwijderen van de app eerst de Apple TV opnieuw opgestart alvorens de app opnieuw te installeren. 
 

App draait hier nog steeds goed, geen issues meer gehad (afkloppen).

Reputatie 7

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

  1. Ik snap niet waarom deze update niet goed is getest 2. Als je merkt dat het niet werkt rol je de update dan niet terug??

Hier ook hopende op een wel werkende oplossing! Reguliere kastje is al terug en dus geen optie. Tot voorheen zeer tevreden over de app maar de vrouw heeft het al over overstappen. 
Zo’n slechte update had niet gemogen. 

Reputatie 1

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Dit heeft het probleem helaas NIET verholpen. Graag een echte oplossing nu.

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Helaas, dit werkt niet.

Sinds de update heeft de app op mijn Apple TV foutcodes 32751 en 32999. Na ca. 5min kijken komen deze naar boven. Tracking privacy setting ingesteld volgens advies & app volledig gesloten, lost het niet op.

Kan deze update worden teruggedraaid, tot het probleem is opgelost?

Reputatie 1

Ook bij mij geen oplossing, ik krijg nog steeds diverse foutcodes voorgeschoteld. Met TV Anywhere is TV kijken op dit moment gewoon niet mogelijk.

Ik vind het onvoorstelbaar dat zo vlak voor de feestdagen (veel kijkers) zo'n grote software release op productie is gezet. Deze release is onvoldoende getest.

Voor mij is het TV Nowhere geworden en ik verwijder de app van mij Apple TV en zie volgende jaar of er een goed werkende versie komt.

Grtz. TVboerke

 

Reageer