Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 1

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Reputatie 3

Hmmm verschillende settings, privacy rechten blabla? weet het allemaal niet meer :joy:

Reputatie 1

Het probleem zit blijkbaar niet bij alle AppleTV’s.

Ik heb boven nog een tweede Apple TV, ook de 4K met TVOS14.3 en de TV-Anywhere App van 15-12, die heeft het probleem NIET.

Dus twee identieke Apple TV 4K’s, zelfde TVOS versie, zelfde TV-Anywhere app versie en 1 heeft het probleem en de ander niet?

Ik heb ze maar even verwisseld om beneden zonder problemen TV te kijken.

Heel vreemd.

Reputatie 3

@sloewy Zal wel aan de t mobile app liggen aangezien ze er mee bezig geweest zijn :P

Hier hetzelfde probleem met melding : “er is iets misgegaan. Tv dienst tijdelijk niet beschikbaar. Met dan bevestigen daaronder om uit te komen bij opnieuw inloggen met klantnummer en pincode. Zoals hierboven dus  Ook Twee verschillende codes 32999 en code 32751. TvOS 14.3 maar voor de update al hetzelfde probleem als alle anderen. Gaat tijdje goed maar bij schakelen naar andere zender of na een paar minuten op dezelfde zender gaat het mis. De tv anywhere app al minstens 10 x opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV en WiFi routers meerdere keren reset. Van de 2 Apple TV s in huis slechts met 1 Apple TV een probleem. Zeer irritant 😬Graag zsm oplossing! 

Reputatie 3

Zelfde hier foutcode 32751 

 

ook hier foutcode (32999) sinds apple tv update tvOs 14.3 

 

Reputatie 1

Ik heb exact hetzelfde probleem met TV-Anywhere op AppleTV. Ieder keer een foutcode en opnieuw inloggen. Dit is echt niet te doen.

Het lijkt sinds de laatste update (15-12) te zijn ontstaan.

Ik heb al een herstart gedaan, App opnieuw geïnstalleerd, maar het probleem blijft aanwezig.

Reputatie 2

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

Complete restart heeft geen enkel effect. Feitelijk werkt niets dus moet vanuit de app zelf komen. Hoogst irritant, maakt kijken zeer irritant en terugkijken volledig onmogelijk. Graag zsm oplossing.

Ik krijg de foutcode 32999 ook steeds en moet opnieuw inloggen. Het vreemde is dat wij in huis 3 apple tv’s hebben en op 1 krijg ik deze foutcode sinds 2 dagen. Op de andere 2 apple tv’s hebben wij er geen last van. Op de apple tv waar we de problemen mee hebben kunnen we geen live tv kijken en ook niet kijken wat we opgenomen hebben. Het vreemde is dat bij live tv kijken we de foutcode krijgen, geen beeld hebben maar het geluid van de uitzending blijft wel gewoon doorgaan.

Reputatie 6
Badge +3

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

De foutmelding komt gewoon tijdens het Tv kijken. Als je op Ok klikt wordt je naar de inlog gestuurd, kan je weer inloggen en verder kijken tot dat de melding weer komt. 

Reputatie 7

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

Reputatie 2

Correctie, maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop, maar topic is niet beantwoord.

Reputatie 6
Badge +3

Heb helaas het zelfde probleem na de update. 

Reputatie 2

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Klopt, die andere code krijgen wij ook. Kortom, bevestigd de diagnose. Hopelijk morgen een update vsn de app als ze deze community in elk geval een beetje bijhouden

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Reageer