Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 2

Correctie, maar drukte per ongeluk op de verkeerde knop, maar topic is niet beantwoord.

Reputatie 2

Inmiddels 20 dagen sinds mijn eerste bericht, ben er wel klaar mee om mijn gezin continue te moeten helpen elke 10 minuten en het geklaag aan te moeten horen. Ik geef het tot dit weekend en anders ben ik klaar met de TV-dienst van T-mobile. Helaas want ben al sinds jaren tevreden over T-mobile (mobiel, tv, internet).

Reputatie 1

@Brian @sloewy ik krijg ook nog steeds de melding. Precies hetzelfde als @sloewy , het lijkt eerst goed te gaan, maar na een tijdje weer de melding. Heb zelfs de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd ipv stap 2 te volgen

Reputatie 7

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

@Brian we hebben weer een nieuwe foutmelding. Getdrmservercert’s ...gevolgd door een reeks nummers ...is not defined. Daaronder moet ik op bevestigen drukken en dan weer opnieuw inloggen met klantnummer en mijn pincode ....en nu start de app helemaal niet meer op! En geeft foutmelding met code 32751. En als ik blijf proberen ook nog melding : er is iets mis gegaan met code 25002. Zelf melding toegang geweigerd..?!! En op mijn iPhone nu ook geen werkzame app meer met network error code 326628. Kan niet waar zijn dit?!😬🙈

Reputatie 1

Ik heb de aanwijzingen opgevolgd en kijk nu al drie kwartier zonder onderbreking. Voor mij lijkt dit de oplossing te zijn. Nou was ik nooit eerder bij de trackinginstellingen geweest en geen van de andere apps heeft een andere instelling nodig dan de standaardinstelling (niet volgen). Ook bij de vorige versie van de TV-app was het kennelijk niet nodig. Misschien kunnen een paar zinnetjes worden gewijd aan het waarom van deze ingreep. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

De foutmelding komt gewoon tijdens het Tv kijken. Als je op Ok klikt wordt je naar de inlog gestuurd, kan je weer inloggen en verder kijken tot dat de melding weer komt. 

Reputatie 2

Is nu nog dramatischer geworden. Wordt uit de TV-app gegooid, scherm op zwart, toegang geweigerd, netwerkverbinding vernieuwen (dit terwijl er gewoon verbinding is). Kortom: een groot drama dat alleen maar erger lijkt te worden. App voor de 5e keer verwijderd, opnieuw gedownload, geinstalleerd en niks, maar dan ook niks werkt. 

En geen enkele response van t-mobile. Ik geef het tot 1 januari de tijd. Ik heb dit 13 dagen geleden reeds gemeld.

Ook hier sinds enkele dagen hetzelfde irritante probleem, zou fijn zijn als T-mobile dit snel opgelost heeft.

Reputatie 7

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Hier ook nog steeds hetzelde probleem. Mogelijke oplossing uitgevoerd maar probleem blijft hetzelfde. Nog steeds om de zo veel minuten opnieuw inloggen. Is niet weekbaar zo. 

Hier hetzelfde probleem ...

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Bij stap 3 heb ik na het verwijderen van de app eerst de Apple TV opnieuw opgestart alvorens de app opnieuw te installeren. 
 

App draait hier nog steeds goed, geen issues meer gehad (afkloppen).

Problemen worden groter T-mobile … zelfde als bij de andere community leden. Wordt nu ook uit de tv app gegooid … beeld op zwart … geen verbinding (Wifi werkt uitstekend … continu foutmelding “Er is iets misgegaan (25005). 

Reputatie 2

Helaas werkt de voorgestelde oplossing niet, lees elke 10 minuten opnieuw inloggen. Wordt erg gewaardeerd hier thuis op kerstavond, 10 min Robert en daarna weer zwart scherm, afstandsbediening zoeken en 10 minuten boze vrouw. Goed bezig team T-Mobile. 
(geintje natuurlijk)
 

Hoop nog steeds op een fix vanuit jullie kant, al ben ik bang dat door de afwezigheid van het personeel bij Apple tot 27 december app updates geen optie zijn. 

Reputatie 2

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Ik krijg de foutcode 32999 ook steeds en moet opnieuw inloggen. Het vreemde is dat wij in huis 3 apple tv’s hebben en op 1 krijg ik deze foutcode sinds 2 dagen. Op de andere 2 apple tv’s hebben wij er geen last van. Op de apple tv waar we de problemen mee hebben kunnen we geen live tv kijken en ook niet kijken wat we opgenomen hebben. Het vreemde is dat bij live tv kijken we de foutcode krijgen, geen beeld hebben maar het geluid van de uitzending blijft wel gewoon doorgaan.

Is het beeldkwaliteit op de Apple TV gelijk aan de TV box?

Reputatie 2

Hi all, we gaan hier mee aan de slag, dank voor de melding! Even ter controle, het gaat dus om de update van T-Mobile TV/TV Anywhere waardoor jullie nu een foutmelding te zien krijgen bij het inloggen via Apple TV? Voor de volledigheid, een complete restart heeft geen effect? 

Complete restart heeft geen enkel effect. Feitelijk werkt niets dus moet vanuit de app zelf komen. Hoogst irritant, maakt kijken zeer irritant en terugkijken volledig onmogelijk. Graag zsm oplossing.

Reputatie 7

Herstel: Deze update zal algemeen beschikbaar komen. 

Hier ook sinds enkele dagen hetzelfde probleem met dezelfde foutcodes. Hopelijk wordt dit snel opgelost aangezien wij maar 1 Apple TV hebben (4e gen. model A1625).

Reputatie 2

Humm, ik kan de tracking niet ‘aan’ zetten. De optie is greyed out (staat op ‘Uit’) en niet te selecteren. Geen idee waarom. Iemand een suggestie? Kan via Google weinig over vinden,


Toevoeging; de Apple TV waarop het niet werkt, werkt met het Apple ID van mijn zoon (<18jr). De Apple TV die wel werkt, werkt met mijn eigen Apple ID. Wellicht dat het niet kunnen selecteren van de privacy setting daar mee te maken heeft. Zal het morgen even met mijn ID proberen op zijn Apple TV.

.

Apple TV van mijn zoon even omgezet naar mijn eigen Apple ID. Na het opnieuw opstarten van de Apple TV kon ik de privacy setting wel ‘aan’ zetten. Blijkbaar dus leeftijd gebonden. 

T-Mobile app verwijderd en de Apple TV nogmaals opnieuw opgestart. Daarna de T-Mobile app opnieuw geïnstalleerd en aangegeven dat het kijkgedrag bijgehouden mag worden. Tv kijken gaat nu al uren probleemloos, lijkt voor ons dus de oplossing.

Reputatie 3

Wordt de t-mobile box tevoorschijn halen binnenkort als ze niet snel een oplossing vinden, gebruik de app namelijk ipv de box.

Reputatie 1

Versie 1.3.4 lost het probleem inderdaad niet op. App nogmaals verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. 

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

Brian,

 

het kan toch niet zo zijn dat ik een optie scherm krijg waarin ik kan aangeven of kijkgedrag mag worden bijgehouden, en dat ik verplicht ben om dit te accepteren omdat ik anders geen gebruik kan maken van de app? Dit zegt toch genoeg dat als je bij het keuzescherm tracking aanzet (binnen de app) dat het dan wel blijft werken. Klinkt als een software fout waarin de keuze voor niet bijhouden ervoor zorgt dat je weer wordt uitgelogd. Anders dan het accepteren dat jullie mijn kijkgedrag niet mogen bijhouden heb ik alle stappen doorlopen en werkt de app voor geen meter. (Eke 10 min inloggen). Kom alsjeblieft met een oplossing ipv het voorstellen van workarounds, die vanuit privacy oogpunt onacceptabel zijn. 

Reageer