Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 1

Ook bij mij geen oplossing, ik krijg nog steeds diverse foutcodes voorgeschoteld. Met TV Anywhere is TV kijken op dit moment gewoon niet mogelijk.

Ik vind het onvoorstelbaar dat zo vlak voor de feestdagen (veel kijkers) zo'n grote software release op productie is gezet. Deze release is onvoldoende getest.

Voor mij is het TV Nowhere geworden en ik verwijder de app van mij Apple TV en zie volgende jaar of er een goed werkende versie komt.

Grtz. TVboerke

 

Reputatie 1

@Sander zo te zien lost de update het probleem op. Heb in ieder geval tot nu toe niet opnieuw hoeven inloggen

Reputatie 2

Hi allen, dank voor het teste. Het lijkt bij @Nico73 wel goed te gaan, ik zie dat hij de app tussendoor eerst verwijderd heeft. Zouden jullie deze stap ook willen proberen? Mocht dit de sleutel zijn dan weten we dat meteen. De stappen worden dan:

  1.  Zet de privacy settings aan: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON
  2. Log uit en sluit de app
  3. Verwijder de app en installeer deze opnieuw
  4. Log opnieuw in

 

De rest dus niet Brian, als je de eerdere berichten goed leest. Natuurlijk volgen we ook de andere gebruikers en kijken wat zij doen. Kortom: ik heb alle stappen nogmaals doorlopen maar geen succes. Dus neem de rest van de gebruikers serieus, dit is simpelweg waardeloos.

Hier ook de bevestiging dat ik de aangegeven stappen in volgorde heb verricht. Maar helaas zonder resultaat. 10 minuten kijken zonder foutmelding zit er niet meer in. :(

Reputatie 1

Afgelopen nacht is 1.3.5 geïnstalleerd. Bij deze update gaat het om oplossingen voor de beruchte foutmeldingen.

Bij mij werkte de workaround met de trackinginstellingen, maar die heb ik nu weer teruggezet in de verwachting dat die noodgreep niet meer nodig is. Goed nieuws: je kunt die optie in de systeeminstellingen inderdaad weer uitzetten. Mooi!

Reputatie 1

Fijn dat er eindelijk een oplossing is. 
ik heb de beta versie een dag of twee geleden geinstalleerd en die werkt gelukkig ook goed!

Reputatie 3

Werkt nog niet hoor 😩

Hallo T-mobile, graag een update!!!!!

Reputatie 1

Hoi @Timmanj@arnevanveen@Alfaedje@sloewy,

 

Op dit moment is er een probleem met TV en TV Anywhere. We werken hard aan een oplossing. 

 

Houd dit topic in de gaten voor updates:

@Sander 

 

fijn, maar kun je ervoor zorgen dat het andere probleem wordt opgelost. Zet in hemelsnaam een oude versie van de app online zodat iedereen weer normaal TV kan kijken via AppleTV. 
 

Dank je en fijne jaarwisseling!

Reputatie 3

Zelfde hier foutcode 32751 

 

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Reputatie 2

Wij hebben na de update hetzelfde probleem op de Apple TV. Naast de foutcode 32999, krijgen wij ook telkens de code 32751 te zien. Wij hebben naast wat hierboven staat, ook geprobeerd de app te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dit werkt ook niet.

Klopt, die andere code krijgen wij ook. Kortom, bevestigd de diagnose. Hopelijk morgen een update vsn de app als ze deze community in elk geval een beetje bijhouden

Reputatie 2

Update 1.3.5 lijkt het probleem inderdaad te verhelpen. Top! Komende dagen verder kijken of t goed blijft werken, zal dan ook over een paar dagen een definitieve update plaatsen. 

Reputatie 1

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Reputatie 1

@Brian @Sander ik ben het 100% eens met @RicoW . Er had op zijn minst 2 dagen geleden (maandag) een reactie van een t-mobile medewerker kunnen komen in deze topic om aan te geven wat de huidige status is. Dit maakt de app onbruikbaar voor veel gebruikers die het hebben laten merken in deze topic alleen al. Waarschijnlijk zijn er vele die niet in deze topic vocaal zijn geweest die er ook last van hebben. 
 

Dat gezegd, weet ik zelf dat het terugzetten van code naar een oudere versie en dat live zetten in de meeste gevallen niet moeilijk is om te doen. (Sinds ik zelf software developer ben). 
 

 

Reputatie 3

Wij hebben gewoon gratis maand proef abbo genomen op een tv streaming service van NL die op de Samsungs staat haha. Heb je ook gelijk ff fox sport enz voor maandje, aangezien we toch moeten afwachten 😅🤷‍♂️

Reputatie 7

Dag allemaal!

 

Ik kan iets meer achtergrondinformatie geven. Apple heeft iets aangepast bij Apple TV waardoor de app niet meer kan connecten (binden) met het MAC adres van het apparaat. Als je de privacy options uit hebt staan kan onze app geen verschil meer zien tussen de verschillende Apple TV's wat resulteert in een foutmelding. Daarom wil ik graag het volgende proberen:

 

1. Turn on the privacy permissions of the device:
Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again."

Let op: we zijn nog niet helemaal overtuigd dat dit het probleem 100% oplost. Daarom hoor ik graag wat jullie ervaringen zijn na het aanpassen van deze instelling.  :fingers_crossed:

 

 

Reputatie 7

Oeps! Deze aanpassing heeft Brian al eerder gecommuniceerd en bleek niet de oplossing. Mijn fout, excuus voor deze dubbele post. 

Reputatie 7

Update: Ik heb iedereen die zich gemeld heeft in dit topic aangemeld voor een snelle oplossing. Zodra ik meer informatie heb wanneer deze doorgevoerd wordt, laat ik het weten. 

 

@TimH8 @RicoW @Jevadebo 

 

Van jullie heb ik geen gegevens. Als jullie meegenomen willen worden, willen jullie dan je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) sturen? Dan voeg ik jullie toe! 

Reputatie 7

Hi allemaal,

 

Weet dat ik dit zowel hier op de community als aan onze techkant monitor. We hebben dit in onderzoek en willen dit zo snel mogelijk oplossen. Zodra ik concrete updates heb, zal ik die hier direct posten. 

Reputatie 7

Hi all,

We hebben inmiddels contact gehad met de leverancier en onderstaande stappen zouden het probleem moeten verhelpen. Ik hoor graag of dit inderdaad het geval is.

 

1. Turn on the privacy permissions of the device: Settings-General-Privacy-Tracking-Allow App to Ask to Track ON

2. Kill the APP process and log in again.

Reputatie 2

Werkt sinds de update als een zonnetje. Helemaal top. Geen klachten meer gehad. 

@Brian helaas niet. 

 

Initieel leek het in orde. Na een tijdje weer De melding er is iets mis gegaan , de tv dienst is tijdelijk niet beschikbaar met de code 32999. Daarna verzoek om weer opnieuw met klantnummer en pincode aan te melden. Ik het de privacy settings aangepast en de app opnieuw geïnstalleerd overigens. Ook nog een restart gedaan van Apple TV. Daarna ook nog bij schakelen naar andere zender als het weer even werkt code 32751

Reputatie 1

@Brian ik ben het helemaal eens met @Jevadebo. Als er niet per direct een fix (in de vorm van een update) beschikbaar is, zet het gewoon terug naar een oudere versie. Ik weet dat het niet moeilijk is om gewoon een oudere versie te pakken en die live te zetten. Ik ben zelf namelijk software (iOS) developer

Reageer