Beantwoord

Update Apple TV app

  • 16 December 2020
  • 91 reacties
  • 3633 Bekeken


Toon eerste reactie

91 reacties

Reputatie 2

Hier hetzelfde probleem. Ook wij gebruiken enkel de Apple TV app, geen decoder meer. Twee Apple TV’s in huis: één werkt, de andere niet meer (inlogprobleem). Hopelijk wordt het snel opgelost.

@Brian. Ik heb al eerder aangegeven dat ik de app volledig heb verwijderd met de juist tracking settings op de Apple TV aan zoals aangegeven...vervolgens de tv anywhere app opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV met restart ...zonder resultaat helaas. Dus die werkt niet hier ...

Reputatie 1

Ik gebruik de Apple TV als hoofd apparaat om tv te kijken. Ik krijg hierop de foutmelding 32751. En moet daarna opnieuw inloggen. De gegevens zijn hierbij wel vooraf ingevuld. Ik krijg de melding ongeveer om de minuut, waardoor tv kijken bijna onmogelijk is. 

Ik heb de app al geprobeerd van de Apple TV af te gooien en opnieuw te installeren. Wat het probleem niet op

lost.

 

Reputatie 1

@Sander hebben jullie nog software ontwikkelaars nodig om dit op te lossen? Ik wil het wel een paar avonden of weekend wagen. Tegen een kleine vergoeding natuurlijk :P

Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit meer dan 3 week moet duren. 

Hier hetzelfde probleem met melding : “er is iets misgegaan. Tv dienst tijdelijk niet beschikbaar. Met dan bevestigen daaronder om uit te komen bij opnieuw inloggen met klantnummer en pincode. Zoals hierboven dus  Ook Twee verschillende codes 32999 en code 32751. TvOS 14.3 maar voor de update al hetzelfde probleem als alle anderen. Gaat tijdje goed maar bij schakelen naar andere zender of na een paar minuten op dezelfde zender gaat het mis. De tv anywhere app al minstens 10 x opnieuw geïnstalleerd en de Apple TV en WiFi routers meerdere keren reset. Van de 2 Apple TV s in huis slechts met 1 Apple TV een probleem. Zeer irritant 😬Graag zsm oplossing! 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @sjorscremers, de streamkwaliteit die we kunnen leveren op de TV Anywhere stream ligt op 1080i/60 hz. Omdat dit niet op alle TV’s even goed verloopt, kun je de kwaliteit echter handmatig instellen op de volgende manier:

Streamingkwaliteit instellen

  1. Open een willekeurige zender; 
  2. Klik op het trackpad van de afstandsbediening van Apple TV; 
  3. Het opties menu verschijnt > kies 'Kwaliteit'
  4. Stel de gewenste (evt. lagere) kwaliteit in; 
  5. Klik twee op de 'menu'-knop van de afstandsbediening van Apple TV. 
Reputatie 2

Hier helaas hetzelfde probleem. Stream stopt bij wisselen van zender, of automatisch na 10 min met de vraag opnieuw in te loggen. Deïnstalleren en opnieuw installeren hielp ook niet. Graag update T-Mobile. Heb anders geen idee wat ik moet zonder tv met kerst aangezien we nergens heen mogen ;) geintje. Maar snel verhelpen zou enorm gewaardeerd worden. 

Reputatie 3

@sloewy Zal wel aan de t mobile app liggen aangezien ze er mee bezig geweest zijn :P

Reputatie 1

Hier werkt de workaround met of zonder app verwijderen ook niet. 
ik snap dat een software update op zich laat wachten, maar waarom niet terug gaan naar de vorige versie van de app?

ik weet niet hoe het is voor andere gebruikers, maar voor ons is de AppleTV App de standaard manier van TV kijken, aangezien we eigenlijk alles met de AppleTV doen. Het Animo kastje is wat omslachtiger te gebruiken en ook langzamer. 
 

ik ben het ook eens met een van de eerdere opmerkingen van iemand dat ik tracking aan moet aanzetten om TV te kijken niet helemaal is zoals het hoort. Ik snap dat het als tijdelijke workaround wordt voorgesteld, maar toch. 
 

dus, kan de vorige versie terugkomen tot er een werkende nieuwe is? 

Reputatie 1

Het probleem zit blijkbaar niet bij alle AppleTV’s.

Ik heb boven nog een tweede Apple TV, ook de 4K met TVOS14.3 en de TV-Anywhere App van 15-12, die heeft het probleem NIET.

Dus twee identieke Apple TV 4K’s, zelfde TVOS versie, zelfde TV-Anywhere app versie en 1 heeft het probleem en de ander niet?

Ik heb ze maar even verwisseld om beneden zonder problemen TV te kijken.

Heel vreemd.

Reputatie 6
Badge +3

Heb helaas het zelfde probleem na de update. 

Reputatie 3

Hmmm verschillende settings, privacy rechten blabla? weet het allemaal niet meer :joy:

Reputatie 1

Hoi, als ik de Apple TV wil wisselen van profile, dan wordt er om een pincode gevraagd, blijkbaar een andere pin dan die word gebruikt om in te loggen op TV Anywhere. Ik krijg foutmelding 32751, Failed to switch the profile. De App verwijderd en opnieuw installeren helpt niet. Ik kan me niet herinneren dat ik een pincode hiervoor heb aangemaakt en kan de pin ook niet resetten. Gevolg is dat ik geen TV kan kijken met de app. Graag advies wat te doen 🥴

Grtz. Tvboerke

 

Update Apple TV restart gegeven en kan nu weer met mijn "main" pin van profile wisselen 🤯🙋

 

oh wat nu weer🤬 kort TV kunnen kijken, 10 minutes ofzo en nu toch weer een foutmelding 32571 Failed to play the content.

 

Graag advies wat te doen 🥴

 

Met de tweede Apple TV inmiddels ook hetzelfde probleem. Nu dus helemaal geen tv anywhere app die werkt op een vd Apple TV’s meer in huis …🙈😬 

Hier idem, zelfde probleem na de update, op 1 Apple TV 4K de foutcode 32751. De overige twee Apple TV 4K kastjes, laten dit euvel (gelukkig) niet zien. Alles is up-to-date .. laatste versies geinstalleerd.

 

 

Privacy settings en overige settings zijn helemaal gelijk aan elkaar.

Het lijkt er op dat de AppleTV App die problemen geeft, zich iedere keer reset. Als ik de naam aanpas (onder account=>instellingen=>naam apparaat) dan springt de naam na het optreden van het probleem weer terug naar standaard AppleTV(ipv de door mij opgegeven naam).

Bij de Apple TV zonder problemen, blijft de aangepaste naam gewoon staan.

Dit inderdaad hier geprobeerd en exact hetzelfde.

Echter: voordat ik de naam van mijn apparaat had aangepast kreeg ik steeds de foutmelding 32999. 

nadat ik na het lezen van bovenstaande de naam van het apparaat heb aangepast is dit foutmelding 32751.

 

Reageer