Uploadsnelheid traag T-mobile glasvezelnetwerk?

  • 22 March 2023
  • 80 reacties
  • 1900 Bekeken


Toon eerste reactie

80 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gurlerkaratas, dat is erg jammer om te horen, sorry dat het nog niet hersteld is naar het gewenste niveau! Kun je me nog een paar speedtests aanleveren waarin duidelijk te zien is dat er bekabeld getest is, alsjeblieft?

Ik heb nu een nieuwe router en converter gekregen en geinstalleerd.

Download speed is nog steeds 900mb upload ook nog 200mb.

Reputatie 7
Badge +9

@Gurlerkaratas als de monteur er ter plaatsen niks aan kan doen, ligt het vaak aan iets buitenshuis of in het netwerk. Dit wordt dan doorgezet naar onze techneuten, zij gaan kijken of ze in het netwerk of op de glasvezellijn iets kunnen vinden. Op dit moment kan ik nog niet zien waar het nou aan ligt. Weet dat onze techneuten hier druk mee bezig zijn, hopelijk kunnen zij dit euvel ontrafelen.

@Tommie wat ik niet begrijp is waarom probeert de monteur van guidion niks? hij kan de router vervangen en kijken of dat het probleem is of nog misschien iets anders doen. maar ze zeggen direct nadat ze de speedtest hebben gedaan dit kunnen wij niet oplossen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Gurlerkaratas, goed dat je dit aankaart. Ik ben ook meteen voor je gaan kijken, ik zie dat er al een ticket open staat bij onze techneuten. Zij gaan voor je aan de slag om dit euvel op te lossen. Een lage upload snelheid is altijd een lastig euvel om daar de oorzaak van te vinden. Weet dat ze hier mee bezig zijn! Zodra ze meer weten, wordt er contact met je opgezocht. Zou je mij hiervan op de hoogte willen houden?

Reageer