Uploadsnelheid traag T-mobile glasvezelnetwerk?

  • 22 March 2023
  • 80 reacties
  • 1900 Bekeken


Toon eerste reactie

80 reacties

Reputatie 3

Hoi tommie ik heb screenshot gemaild naar klantenservice 

Reputatie 7
Badge +9

@GS1905GS ik zag je bericht voorbij komen.

Onze techneuten hebben de speedtesten bekeken en deze zijn niet goed uitgevoerd, ook niet door de monteur. Om toch het onderzoek door te zetten moet ik je opnieuw vragen om de test volledig uit te voeren. Graag alle screenshots in het topic delen, dan kan ik het persoonlijk voor je doorzetten!

Reputatie 3

Tommie ik stuur je privé bericht daar staat monteur raport dat is ook een bewijs hij heb alles checkt screenshot lukt niet heb teksten kopiëreerd opgestuurd 

Reputatie 3

Hoezo moet ik telkens testen en opnieuw foto's sturen vorige week maandag heb monteur heb getest en gebeld tmobile en hun moeten checken waarom dat mijn uploadsnelheid zo laag is en schommel onder uur van 500 naar 600 700 en nooit  boven 900

Reputatie 7
Badge +9

@GS1905GS zou je voor mij nog één keer een volledige test willen doen? Onze techneuten hebben je laatste verzoek afgekeurd omdat er geen volledige test aanwezig was. Zou je deze stappen goed kunnen volgen en de screenshots hier willen delen? Dan zet ik het door naar onze techneuten! 

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 3

Down is stabiel  930 mb maar uploadsnelheid blijft op 500mb

Blijkbaar is mijn snelheid verschillend per tijdstip?
het was 940mb download en upload
2 uur later is het weer 200mb upload

Reputatie 3

Hoi monteur was vorige week gekomen en upload ge checkt en hij belde T-Mobile dat er moest gecheckt moest worden er is week verder op maar nog steeds uploadsnelheid schommeld tussen 500mb 700mb

referentienummer is: 63886840

Reputatie 7
Badge +9

@Gurlerkaratas bedankt voor de terugkoppeling.

Ik wacht nog op antwoord van mijn collega van de technische dienst om dit onderzoek weer voort te zetten. Zodra dit gebeurt is zal ik in het verzalem topic een update plaatsen!

opgelost door kabel te veranderen upload is wel nog steeds 160mb
download 930mb

Ik heb net een speedtest gedaan? 
nu is het inplaats van 930mb download en 160mb upload
gedaald naar de 90mb?

Reputatie 7
Badge +9

@Gurlerkaratas ik heb antwoord gegeven in het andere topic!

Ik neem aan dat er nog geen update is in de onderzoek?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Stefan63 Bedankt voor je screenshot, ik heb alleen een uitgebreidere test nodig zonder dat je switch is aangesloten. Dan kan ik namelijk een onderzoek starten. Zou je de stappen hieronder kunnen volgen en de screenshots in het topic kunnen plaatsen? Alvast bedankt!

 

@GS1905GS Ik zie dat je gisteren al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er was wat misgegaan met je ticket. Als het goed is wordt Guidion nu aangestuurd en ontvang je binnenkort een bericht om een afspraak in te plannen met de monteur!

 

Speedtest bekabeld

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, hebben we meer informatie nodig. Deze informatie is nodig om een onderzoek te starten voor het achterhalen van eventuele problemen met de internetverbinding.

 

De instructies hiervoor vind je op onze website.

Volg alle stappen alsjeblieft zorgvuldig, graag de screenshots in het topic delen in plaats van naar onze e-mail. Een aanvraag met ontbrekende stappen kunnen we niet in behandeling nemen.

Reputatie 3

Mijn uploadsnelheid is sinds begin al 500mb en heb eerder foto's van speedtest en andere testen opgestuurd technische afdeling via mail. Ik wacht al 2 maanden voor oplossing en heb nog niks van gehoord

Reputatie 3

Ik heb geen eigen modem/router, gewoon de Zyxel die ik van jullie heb.

Achter die Zyxel heb ik wel eigen gigabit switches, maar ook een kabel direct op het modem geeft hetzelfde resultaat.

 

Toen ik de eerste m,elding hierover maakte, was de upload snelheid alleen in de ochtend, gedurende de morgen werd dat dan steeds beter.

Maar nu is het 12:00 midden op de dag en het is nu ook wat langzaam.

 

 

Pc is bekabeld aangesloten trouwens

 

Reputatie 7
Badge +9

@Stefan63, ik heb je verbinding nagetrokken. Ik zie inderdaad dat je een eigen router/switch hebt aangesloten. Als je deze loskoppelt en ons eigen modem gebruikt, ervaar je dit dan als nog?

Reputatie 3

Poosje geleden ook gehad, en daarna werd het weer goed nadat er diverse monteurs geweest waren.

Nu zie ik dit topic en dacht laat ik ook eens kijken of het nog in orde is.

 

 

Ik heb weinig zin om weer monteurs over de vloer te krijgen die het uiteindelijk niet kunnen oplossen

Reputatie 3

Ja ik heb ook getest met een router asus wifi 6. Is zelfde resultaat. Downloadsnelheid haal ik gewoon 940mb alleen uploadsnelheid wisselende snelheid nooit boven 900 hoogste is 700 laagste 400 ik gebruik altijd cat 8 kabel

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GS1905GS 

Heb je al eens de verbinding getest met een eigen VLAN ondersteunende router om te kijken of het dan beter is?

Reputatie 3

Zelfde probleem heb ik ook bijna 2 maand heb eerder veilig modems getest met bekabeling foto's gestuurd en moest  opwachten van technische afdeling reactie niks van ze gehoord. Wanneer ik speedtest voer dan komt  down 900 maar up telkens wisselend up ochtend 400 middag 600 avond 500. Heb nog nooit 900 gehaald bij upload. Ik weet zeker dat het niet bij mij ligt ik gebruik zyxel t-54. Vorige keer was medewerker van hier die zegt dat ik  tp-link gebruik haha echt drama terwijl ik gewoon zyxel t-54 van jullie gebruik. Ik wil een oplossing en dat serieus wordt genomen

nog geen update?

Reputatie 7
Badge +16

UPDATE: excuses, ik was ietwat te vlug in mijn constatering en zie dat er een openstaand onderzoek loopt. Ik wil je vragen om, hoe lastig ook wellicht, toch nog eventjes geduld te bewaren. Tommie gaat hier achteraan zodra hij terug is!

Topic gaat weer open.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Gurlerkaratas, we pakken het op in het verzameltopic, anders wordt het te onoverzichtelijk - ik hoop dat je dat begrijpt! 

Dit topic gaat nu op slot.

Blijkbaar hebben andere mensen ook deze probleem:
 

Alles gaat goed naar de server van t-mobile maar

 

naar andere server is er wel echt een groot verschil

Reageer