Beantwoord

Wederom geen Internet verbinding(Apeldoorn)



Toon eerste reactie

457 reacties

Reputatie 3

@Jason het is vandaag weer zo ver. Geen internet sinds 11.30. Heel soms vliegt het even aan; 

 

Als het aan schiet dan branden alle lampjes op de modem. PON alles behalve Los.

Als internet er uit vliegt is het 3e lampje rood.

 

Zowel bedraad als draadloos haal ik nu ook max 13mbs..

Reputatie 3

@Jason alles nog in orde hier

paar keer test gedaan , download en upload zijn allebei hartstikke goed

Reputatie 3

@dannyde Nou eindelijk is het geregeld: alle lof aan jou en de monteur! 😁

Het heeft eventjes geduurd - understatement of the year - maar het werkt in ieder geval weer. Wil je me morgen een update geven? Dan blijven we ‘em elke dag checken totdat zeker is dat de port move helemaal goed uitgepakt heeft.

@Jason overigens wederom , net zoals eerder deze week, petje af hoe je dit oppakt.. echt kwaliteitswerk 

ook heeft eind vorige week Demi die op Valencia zit me telefonisch ook uitermate goed geholpen

Helemaal mee eens! Vooral Demi heeft mij ook onwijs goed geholpen. Was trouwens de enige die ik gesproken heb ; de tijd voor mij nam en haar afspraken na kwam wat betreft het terugbellen.

 

Wil haar daarom graag via deze weg ook nogmaals bedanken!

Reputatie 3

@dannyde Nou eindelijk is het geregeld: alle lof aan jou en de monteur! 😁

Het heeft eventjes geduurd - understatement of the year - maar het werkt in ieder geval weer. Wil je me morgen een update geven? Dan blijven we ‘em elke dag checken totdat zeker is dat de port move helemaal goed uitgepakt heeft.

@Jason overigens wederom , net zoals eerder deze week, petje af hoe je dit oppakt.. echt kwaliteitswerk 

ook heeft eind vorige week Demi die op Valencia zit me telefonisch ook uitermate goed geholpen

Reputatie 7
Badge +15

@Hidden.nld

Dan kan je hem misschien beter zelf al kopen voordat je overstapt naar T-Mobile of migreert naar 1000 MB zodat je die in ieder geval thuis hebt.

Kost maar een paar euro 🙂

Reputatie 7
Badge +4

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

@Jason ik heb weer internet

ze hebben me op de nieuwe poort gezet en ook iets met de kabels gedaan, zat een verkeerde kabel op blauw ipv groen of id, dat was iig niet goed zei hij

Klopt @Jason TMO levert verkeerde patch snoeren.  De witte converter heeft een APC ingang en tmo levert een PC patch. Wanneer je een PC in een APC ingang stopt, verlies je licht omdat hij niet aansluit. Dus uiteindelijk verlies van bitjes/data
 

 

De installatie monteur en patch monteur hoort de juiste kabel bij zich te hebben. Een verkeerde patch zorgt niet alleen voor een airgap maar ook voor beschadiging van de connector.

 

 

 

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

@Jason ik heb weer internet

ze hebben me op de nieuwe poort gezet en ook iets met de kabels gedaan, zat een verkeerde kabel op blauw ipv groen of id, dat was iig niet goed zei hij

Klopt @Jason TMO levert verkeerde patch snoeren.  De witte converter heeft een APC ingang en tmo levert een PC patch. Wanneer je een PC in een APC ingang stopt, verlies je licht omdat hij niet aansluit. Dus uiteindelijk verlies van bitjes/data
 

 

Interessant!

 

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

@Jason ik heb weer internet

ze hebben me op de nieuwe poort gezet en ook iets met de kabels gedaan, zat een verkeerde kabel op blauw ipv groen of id, dat was iig niet goed zei hij

Klopt @Jason TMO levert verkeerde patch snoeren.  De witte converter heeft een APC ingang en tmo levert een PC patch. Wanneer je een PC in een APC ingang stopt, verlies je licht omdat hij niet aansluit. Dus uiteindelijk verlies van bitjes/data
 

 

Reputatie 3

@dannyde Nou eindelijk is het geregeld: alle lof aan jou en de monteur! 😁

Het heeft eventjes geduurd - understatement of the year - maar het werkt in ieder geval weer. Wil je me morgen een update geven? Dan blijven we ‘em elke dag checken totdat zeker is dat de port move helemaal goed uitgepakt heeft.

@Jason dank

ik zal morgen je updaten, ik heb net een test gedaan en dat ziet er allemaal weer goed uit

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Nou eindelijk is het geregeld: alle lof aan jou en de monteur! 😁

Het heeft eventjes geduurd - understatement of the year - maar het werkt in ieder geval weer. Wil je me morgen een update geven? Dan blijven we ‘em elke dag checken totdat zeker is dat de port move helemaal goed uitgepakt heeft.

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

@Jason ik heb weer internet

ze hebben me op de nieuwe poort gezet en ook iets met de kabels gedaan, zat een verkeerde kabel op blauw ipv groen of id, dat was iig niet goed zei hij

Reputatie 3

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

Ja ik dacht probeer het en belde hem met name om naar het service nummer van reggefiber te vragen

maar toen ik mijn naam noemde moest ie lachen dus hij wist waarover het ging en zei gelijk we zijn onderweg

zal zo wel goed komen, als dit niet helpt wist ie het ook niet meer…

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Dat heb je echt puik geregeld: ik zie dat de afspraak via onze weg om 17:00 staat - maar die kan dus middels jouw eigen contact bespoedigd worden, lekker bezig! 👍 

Reputatie 3

@Jason ik heb net de KPN monteur gebeld die gisteren bij mij was, die is over een kwartiertje op locatie en zal de poortwissel dan fysiek omzetten

Reputatie 3

@dannyde Ik geef het door, zodra ik een update heb van KPN/RF hoor je het direct.

Ok dank, ik bel zo zelf ook even ;-)

Reputatie 3

Hallo @dannyde 

Was de verbinding weer weggevallen en een reset van de mediaconverter heeft niet geholpen?

Correct, inmiddels 3x gereset

maar het probleem zit echt niet binnenshuis

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde Ik geef het door, zodra ik een update heb van KPN/RF hoor je het direct.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @dannyde 

Was de verbinding weer weggevallen en een reset van de mediaconverter heeft niet geholpen?

Reputatie 3

@Jason ik heb het zonet gereset maar dat heeft niet geholpen

Reputatie 7
Badge +16

Dat biedt hoop, thanks voor je snelle reactie @KevinJK88! Houd me updated; als ik iets kan doen, let me know!

Reputatie 3

@KevinJK88 RF/KPN heeft doorgegeven dat het incident bij jou definitief verholpen is. Er is signaal gemeten, de dempingwaardes zijn goed, er is geen fout meer te ontdekken. Strookt dit met jouw eigen bevindingen sinds gisteravond?

Het is tot nu toe nog niet weggevallen nee! Dus dat is positief. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

@KevinJK88 RF/KPN heeft doorgegeven dat het incident bij jou definitief verholpen is. Er is signaal gemeten, de dempingwaardes zijn goed, er is geen fout meer te ontdekken. Strookt dit met jouw eigen bevindingen sinds gisteravond?

Reputatie 3

@dannyde ReggeFiber heeft het ticketverzoek met port move geaccepteerd - dat was natuurlijk te verwachten, maar ik meld het zodat je meegenomen wordt in het proces. Ik weet nog niet precies wanneer ze langs kunnen komen echter, sorry. Ook dit houd ik scherp in de gaten. To be continued!

@Jason ok thanks

Hopelijk snel en voor het weekend

Reputatie 7
Badge +16

@dannyde ReggeFiber heeft het ticketverzoek met port move geaccepteerd - dat was natuurlijk te verwachten, maar ik meld het zodat je meegenomen wordt in het proces. Ik weet nog niet precies wanneer ze langs kunnen komen echter, sorry. Ook dit houd ik scherp in de gaten. To be continued!

Reputatie 3

@dannyde No problemo, heel graag gedaan! En jouw frustratie is 2000 procent gegrond dus no worries, ik snap je helemaal! Het is ook gewoon naar dat het elke keer terug blijft komen.

Omdat een port move in principe alleen volledig werkt wanneer de patch nog handmatig omgezet wordt, heb ik toch nog voor de zekerheid KPN/RF op pad gestuurd - mocht het toch nog niet werken straks.

Top merci

Reageer