Beantwoord

Zyxel met wegvallende wifi connectie.



Toon eerste reactie

103 reacties

@Folkert, Een V10a die probleemloos werkt, geluksvogel, is de slechtste experiabox die er is op wifi gebied, en de rest is ook niet erg stabiel te noemen, de gewone V10 is stukken beter op alle vlakken.

Bij mij heeft de a nog geen week gedraaid, snel een V10 zonder a gekocht die ik nog heb liggen overigens, je weet maar nooit.

 

De Zyxel T50 is juist wel goed in de wifi is mijn ervaring, dus is er iets mis met dit exemplaar, maar tegen een Fritz van xs4all kan die niet op boxen, maar die zijn ook niet kaalgeplukt zoals de Zyxel.

Reputatie 3

Is Stegeman te volgen welke updated er voor dit modem/router uitgerold worden vanuit T-Mobile? Of ergens een topic wat ik kan volgen met de laatste verbeteringen?

Hier moest de vraag staan of er een topic is wat ik kan volgen, waar de firmware wijziging benoemd worden? En waar vermeld word van uit T-Mobile wanneer die wijzigingen uitgerold worden?

(spellingcontrole is niet altijd fijn 😊)

Reputatie 3

Helaas weer een reset moeten doen.

Maar ik vond in dit topic ets wat mij gaat helpen, namelijk het nummer van de firmware versie.
 

Update 21-11-2019] 

Hi all, we zijn vannacht begonnen met het uitrollen van de nieuwe update. De nieuwe versie eindigt op B012. Deze update wordt gefaseerd uitgerold dus in de komende dagen zal deze voor iedereen beschikbaar worden!.


Dus nu kan ik iedere dag gaan kijken of mijn modem bijgewerkt is. Wellicht is het verspreiden van een update op de manier zoals andere software bedrijven het doen makkelijker. 
 

Je meld dat de update er is en waar hij te downloaden is, dan kan de klant/gebruiker het zelf regelen. Dus vertel mij maar waar ik firmware versie kan vinden dat installeer ik hem wel, want de eerdere onderhoud belofte is gebaseerd op miscommunicatie, dat kan gebeuren. Maar klanten op zadelen met niet werkende hardware lijkt me niet te hoeven gebeuren.

Reageer