Info

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Problemen Internet verbinding van Internet + TV van Odido

Toon eerste reactie

894 reacties

@Tommie… krijg steeds te horen dat ik een update krijg. Dit is pure onwil…

2 weken geen internet… nog 2 weken en dan ben ik weg bij T-Mobile incl. zakelijke contracten. Wat een service… 

@Rick Witte

Heb je een kruipruimte? Wellicht zie je daar de blauwe KPN kabel. Je zou ook nog eens kunnen kijken of je ergens anders wat kan vinden.

Heb geen kruipruimte er is wel een water reservoir wat rondom men fundering loopt, kan daar alleen niet in want daar staat water in en weet nie hoe diep de slip laag is die er in zit.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Rick Witte, fijn dat je al deze informatie kon delen, super! Hoewel ik het met Waqqas eens ben dat er best een bridge tap op je verbinding kan zitten, meet ik eigenlijk vrijwel geen instabiliteit op je verbinding. Ik zie dan ook dat je bekabelde verbinding de afgelopen 20 uur volledig stabiel online is geweest. Heb je deze afgelopen 20 uur zelf nog problemen ervoeren? Enkel via de Wifi of ook via het kabelinternet?

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee! 🙂

Dag 15 van het T-Mobile customer frustratie service… eens kijken of iemand vandaag de moeite

neemt om een planning door te geven toegezegd. Het ergste is nog dat de organisatie al 15 dagen weet waarom internet / tv van meerdere mensen in de wijk niet werkt maar er niks aan doet… en dan ook de klanten (althans zo voel ik me niet meer) niet op de hoogte houden, compenseren of de optie geven om het contract op te zeggen. T-mobile: wil

het Contract ontbinden - heb in mijn carrière niet zo’n slechte Serivce meegemaakt (ja ken de sector te goed…).

 

Hoi @Rick Witte, fijn dat je al deze informatie kon delen, super! Hoewel ik het met Waqqas eens ben dat er best een bridge tap op je verbinding kan zitten, meet ik eigenlijk vrijwel geen instabiliteit op je verbinding. Ik zie dan ook dat je bekabelde verbinding de afgelopen 20 uur volledig stabiel online is geweest. Heb je deze afgelopen 20 uur zelf nog problemen ervoeren? Enkel via de Wifi of ook via het kabelinternet?

Ik ben benieuwd, ik denk graag met je mee! 🙂

Na mijn laatste bericht van gister waren er geen problemen, ben op het moment ook nie thuis, de problemen zijn heel sporadisch heb het nog maar een week of 3 en elke keer als het gebeurt is het maar heel kort. 

Voor de kenners, er is geconstateerd dat in de centrale een kruisverbinding is gemaakt waardoor 2 modems op 1 lijn zitten waardoor alles afgeknepen wordt en heb daar al bijna 2 weken goed last van. Beeldkwaliteit van bepaalde streamdiensten wo Canal Digital lopen vast en geven een slecht beeld, maar ook huishoudelijke zaken als mijn deurbel/Printer/lichtschakelaar doen het niet meer. Eerst medewerkers gesproken die heel ingewikkeld deden maar niets oploste tot ik vrijdag een dame sprak die in 3 seconde de oplossing als zag, iemand in de centrale heeft een verkeerde aansluiting gemaakt.  Ik wil dat probleem eindelijk eens opgelost zien.

Reputatie 7
Badge +15

@Rick Witte 

Op de eerste foto is ook een Devolo adapter te zien, wellicht is dat de boosdoener?

Voor de kenners, er is geconstateerd dat in de centrale een kruisverbinding is gemaakt waardoor 2 modems op 1 lijn zitten waardoor alles afgeknepen wordt en heb daar al bijna 2 weken goed last van. Beeldkwaliteit van bepaalde streamdiensten wo Canal Digital lopen vast en geven een slecht beeld, maar ook huishoudelijke zaken als mijn deurbel/Printer/lichtschakelaar doen het niet meer. Eerst medewerkers gesproken die heel ingewikkeld deden maar niets oploste tot ik vrijdag een dame sprak die in 3 seconde de oplossing als zag, iemand in de centrale heeft een verkeerde aansluiting gemaakt.  Ik wil dat probleem eindelijk eens opgelost zien.

Voor de goede orde, ik woon in Almere

Vandaag is de derde dag zonder internet, zelfs niemand is verantwoordelijk voor waar ik geld voor betaal

Reputatie 7
Badge +9

@j0ch3m we hebben dit probleem doorgezet naar onze technische service desk, zij gaan het probleem onderzoeken en oplossen. Meer kan ik op dit moment niet zeggen. Uiteraard wordt de volledige periode dat je offline bent geweest vergoed, dit kan wel pas gebeuren als het opgelost is. Dan hebben we namelijk een exacte periode wat we kunnen vergoeden.

Vandaag is de derde dag zonder internet, zelfs niemand is verantwoordelijk voor waar ik geld voor betaal

Gaat nog wel even duren hoorde ik… een defecte stoppenkast ?! En jawel, drie dagen geleden al besteld. (Dus na 12 dagen plat).

Maar wat ik nu niet snap T-Mobile, dat er ook klanten zijn die wel gewoon internet/tv hebben omdat deze blijkbaar op een andere switch zitten. Waarom… word ik niet aangesloten op de andere switch? (want die heeft blijkbaar wel stroom). Administratief moeten jullie idd het eea doen… maar de voorkeur heeft nu om klant(en) zonder internet/tv te laten zitten. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @JanTa48, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken maar ik zie dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice. Zij hebben een ticket aangemaakt voor onze techneuten, zij gaan nu hard voor je aan de slag om dit zo snel mogelijk op te lossen! Als hier meer over bekend is wordt er contact mte je opgezocht.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mija53, goed dat je aan de bel trekt, ik zie je graag weer snel volledig genieten van je Internet! Ik zie dat je hiervoor ook al een ander eigen topic hebt geopend, namelijk: Geen internet in Uden. Graag raad ik je aan om, conform onze huisregels, één vraag te beperken tot één topic zodat de hulp helder en consistent blijft. 

Ik zie je graag snel weer genieten, dit komt snel goed!

Ja, ik heb het sinds 13 februari meer dan eens gecontroleerd, ik heb geen internet, het is nu 3 dagen geleden, niemand doet er iets aan, het is irritant

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Mija53, graag raad ik je aan om je eigen topic hiervoor aan te houden: Geen internet in Uden. Hier heb ik ook op je gereageerd en de oplossing komt er snel aan met de monteur van Guidion! 

Ik heb een afspraak gemaakt met Guidon, maar er is veel tijd tot dinsdag en ik zit zonder internet en tv 😞

Ja ik heb

Reputatie 5
Badge +3

Ik zal je een privébericht sturen met een vouchercode! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer