[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Hallo,

Gisteren heb ik een zwarte iPhone 13 besteld. Op de site staat 1-2 weken, maar hier staat direct leverbaar nu. Wat is dan juist en wanneer kan ik de telefoon verwachten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De  levertijden in de levertijdentabel zijn aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Ik heb mijn iphone 13 zwart op 4 oktober besteld, maar in dat overzicht staat de besteldatum vanaf 13 oktober. Het is bij mij nu ook de 5e week. Hoe zit dat dan met de eerdere besteldatums van de telefoons?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

Vanaf vandaag zullen we geen updates meer in de specifieke iPhone-topics delen. Alle actuele informatie over de iPhone 13 kun je vanaf nu vinden in ons algemene levertijdentopic.

Als je nog een vraag hebt over jouw bestelling dan kun je die natuurlijk altijd in een eigen topic aan ons stellen.

Nog een fijne, zonnige donderdag! 

Dit topic gaat op slot.

Hebben jullie nog een update mbt de levertijden? Ik heb een witte iPhone 13 128GB besteld. 

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Ik snap het niet. Is de iPhone 13 ‘zwart’ direct leverbaar of duurt het nog 2 tot 3 weken? 

Reputatie 7

@direct9898 

Op dit moment hebben we nog geen update over de levertijden. Zodra we deze hebben zullen we gelijk de informatie in de tabel updaten en dit ook als reactie in dit topic laten weten!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojust weer geüpdatet, dus daar is de meest actuele informatie te vinden.

Voor nu alvast een goed weekend toegewenst!

Willen jullie de iPhone 13 ook updaten? Nu staan de gegevens van de iPhone 13 mini er, dank! 

Nou idd blij voor niks, tot ik ‘mini’ zag staan😪

Reputatie 7

@StijnBr 

Dat ligt aan de geheugenvariant: 128 GB heeft een levertijd van 2 tot 3 weken, de andere twee varianten zijn direct leverbaar (houd hierbij wel rekening met tijd van bezorgen en/of verwerking voor ophalen). Hopelijk is het zo duidelijk!

Reputatie 7

Hi allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist wederom geüpdatet. Als er weer nieuwe informatie is, dan delen we deze gelijk weer in dit topic!

Reputatie 7

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. Kijk hierbij goed naar de besteldatum én de door jou bestelde iPhone.

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is. 

beste @Hajar @David

op 22-09-2021 heb ik een iphone 13 128GB blauw bij de winkel in Den Haag (Supistraat 19) besteld.

tot nu heb ik niex gehoord.:pensive::pensive:

zouden jullie heir mijn kunnen helpen.

 

 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Dit keer geen update over de levertijden, maar over bestellingen die opgehaald zouden worden in de winkel. In verband met de maatregelen die wij hebben getroffen zullen deze worden omgezet naar een bezorging aan huis. Hier ontvang je ook nog bericht over.

De wachtrijen voor de toestellen blijven hetzelfde als voorheen en ook de levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

In dit topic vind je hier meer informatie over.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Heel scherp! Ik heb het direct aangepast. Hierboven zie je nu de meest actuele levertijden voor de iPhone 13.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd voor de iPhone 13 Roze 512GB is aangepast. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen, de levertijden in de tabel zijn zojuist bijgewerkt! Zodra er weer een update is, zullen we de levertijden weer aanpassen! 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Dank voor de update. Er staat direct leverbaar, maar hoorde van je collega dat het probleem met name zit bij jullie koerier. Misschien goed als je die er ook bij zet hoelang het bij hen duurt, zit zelf een week te wachten en lees hier dat velen nog veel langer wachten. Uiteindelijk wil de klant zsm z’n telefoon en wil die weten waar die aan toe is. 


Bij mij stond ook ‘ direct leverbaar ‘ ik heb besteld op 14 december. Kreeg gelijk een mail van AMP voor een afspraak. Eerst volgende was 12 januari. Had op de naam van mijn moeder gedaan. Ze was niet thuis dus ik stond klaar met haar ID  in haar huis. Nou kreeg de telefoon echt niet. Hij ging weer weg met de telefoon waar ik 4 weken op heb gewacht. Ik keek voor een nieuwe afspraak de eerste volgende was pas 27 januari. Dan kon mijn moeder ook niet en zou het pas 7 feb worden! Heb de bestelling geannuleerd.. ga opnieuw een bestelling telefonisch doen. En kijken of het met postnl kan. Want dit slaat echt nergens op

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!