[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 Blauw 128 GB en Wit 128 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden in de tabel blijven hetzelfde als voorheen. 

Zodra er weer een update is dan horen jullie het van ons!

Reputatie 7

Goedenavond,

De levertijd van iPhone 13 Zwart 256 GB is zojuist aangepast. De overige levertijden in de tabel blijven op dit moment hetzelfde.

Een nieuwe update delen we natuurlijk weer direct in het topic!

Ook ik ben vandaag in de "direct leverbaar” leugen getrapt. T-Mobile weigert hier duidelijk, transparant en eerlijk te zijn tegen haar klanten. Aangezien alle grote(re) webwinkels binnen een paar dagen kunnen leveren (druk, want feestdagen) dook ik vol overgave en vertrouwen het bestelproces in op de website. Eerst hier in het forum de beschikbaarheid gecheckt. Mooi! De iPhone van mijn keuze staat op “direct leverbaar”. Binnen een paar minuten krijg ik een mailtje en een SMS dat ik een bezorgdatum kan inplannen. 15 JANUARI? Dat is niet “direct leverbaar”. En dan moet ik nog 9,95 extra betalen? Want anders wordt het pas 19 januari! DAT IS DUS EEN LEVERTIJD VAN EEN MAAND T-MOBILE! Na gebeld te hebben met een duidelijk vermoeide, maar verder keurige medewerker (Ik krijg al twee weken lang alleen maar dit soort telefoontjes meneer, werkelijk waar niets anders, echt) werd mij duidelijk dat T-mobile hier al langer van op de hoogte is. Het koeriersbedrijf in kwestie levert namelijk ook medische goederen en die krijgen per definitie voorrang op alle andere verkeer. Ergens wel logisch, maar dus ook duidelijk een verkeerde keus voor transport partner. Tel daar bij op dat de telefoons uit de winkels zijn gehaald omdat die eikels het nodig vinden om de winkels te overvallen, en dat dus ALLE nieuwe telefoons via een koerier geleverd moeten worden. En tenslotte nog de drukte van de feestdagen, plus eindelijk de op gang gekomen leveringen van de toestellen. Kortom, het recept voor een stuwmeer aan bestellingen is compleet. Let wel, ik heb alle begrip voor vertraging om deze redenen. MAAR WEES DAAR DAN OOK EERLIJK OVER! Ja als je daar eerlijk over bent, loop je orders mis. Maar nu loop je orders mis EN heb je boze klanten. T-Mobile en ook de moderators op dit forum (al handelen die waarschijnlijk uit opdracht, wat ook weer te begrijpen is) geven dus gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die via T-mobile een toestel wil bestellen. Ja, het geld is binnen, je wacht maar lekker. Inmiddels mijn toestel elders besteld, overmorgen komt deze binnen (is de planning). Weet je, al is het volgende week, ook goed. De kerstdagen kom ik wel door zonder telefoon. Maar kom op T-mobile, WEES GEWOON EERLIJK EN GEEF TOE DAT HET EEN GROTE PUINBAK IS BIJ DIE KOERIERS!

@xkelski & @Gab007,

Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!

Hoi David,

bedankt voor je snelle antwoord. Die van mij komt met PostNL, niet met de koerier. 

Ook ik ben vandaag in de "direct leverbaar” leugen getrapt. T-Mobile weigert hier duidelijk, transparant en eerlijk te zijn tegen haar klanten. Aangezien alle grote(re) webwinkels binnen een paar dagen kunnen leveren (druk, want feestdagen) dook ik vol overgave en vertrouwen het bestelproces in op de website. Eerst hier in het forum de beschikbaarheid gecheckt. Mooi! De iPhone van mijn keuze staat op “direct leverbaar”. Binnen een paar minuten krijg ik een mailtje en een SMS dat ik een bezorgdatum kan inplannen. 15 JANUARI? Dat is niet “direct leverbaar”. En dan moet ik nog 9,95 extra betalen? Want anders wordt het pas 19 januari! DAT IS DUS EEN LEVERTIJD VAN EEN MAAND T-MOBILE! Na gebeld te hebben met een duidelijk vermoeide, maar verder keurige medewerker (Ik krijg al twee weken lang alleen maar dit soort telefoontjes meneer, werkelijk waar niets anders, echt) werd mij duidelijk dat T-mobile hier al langer van op de hoogte is. Het koeriersbedrijf in kwestie levert namelijk ook medische goederen en die krijgen per definitie voorrang op alle andere verkeer. Ergens wel logisch, maar dus ook duidelijk een verkeerde keus voor transport partner. Tel daar bij op dat de telefoons uit de winkels zijn gehaald omdat die eikels het nodig vinden om de winkels te overvallen, en dat dus ALLE nieuwe telefoons via een koerier geleverd moeten worden. En tenslotte nog de drukte van de feestdagen, plus eindelijk de op gang gekomen leveringen van de toestellen. Kortom, het recept voor een stuwmeer aan bestellingen is compleet. Let wel, ik heb alle begrip voor vertraging om deze redenen. MAAR WEES DAAR DAN OOK EERLIJK OVER! Ja als je daar eerlijk over bent, loop je orders mis. Maar nu loop je orders mis EN heb je boze klanten. T-Mobile en ook de moderators op dit forum (al handelen die waarschijnlijk uit opdracht, wat ook weer te begrijpen is) geven dus gewoon een dikke middelvinger naar iedereen die via T-mobile een toestel wil bestellen. Ja, het geld is binnen, je wacht maar lekker. Inmiddels mijn toestel elders besteld, overmorgen komt deze binnen (is de planning). Weet je, al is het volgende week, ook goed. De kerstdagen kom ik wel door zonder telefoon. Maar kom op T-mobile, WEES GEWOON EERLIJK EN GEEF TOE DAT HET EEN GROTE PUINBAK IS BIJ DIE KOERIERS!

hetzelfde bij mij stond direct leverbaar. De bezorgingsdienst ook pas 12 jan. En dat van in het weekend €9,95 betalen vind ik ook echt belachelijk! Vooral al omdat ze zo laat leveren echt schoften. Ik snap niet dat ze niet gewoon met post.nl ofso leveren dan hadden we het allang gehad

 

Reputatie 7

Goedemorgen allemaal,

De levertijdentabel is zojuist weer geüpdatet. Wanneer er weer een nieuwe update te delen is, dan laten we dat wederom zo spoedig mogelijk weten!

@NawalSamir

Hoe lang en of je moet wachten is afhankelijk van de kleur en geheugen van de bestelde iPhone 13 én wat de datum is waarop je deze besteld hebt. In het eerste bericht vind je een overzicht van de verwachte levertijden en daar kun je dus even checken of jouw toestel al geleverd zou moeten zijn of niet. Mocht dit het geval zijn, laat het nog even weten!

Ik heb mijn iphone 13 zwart op 4 oktober besteld, maar in dat overzicht staat de besteldatum vanaf 13 oktober. Hoe zit dat dan met de eerdere besteldatums?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

 De levertijden zijn zojuist aangepast in de levertijdentabel. Wanneer er weer een nieuwe update is dan laten we het natuurlijk gelijk weer weten.

Voor nu iedereen een goed weekend toegewenst! :thumbsup:

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

 

Ik heb net mijn abbonement verlengd met een nieuw toestel, en vanuit mijn ongeduld (en ook frustratie met te weinig geheugen in het verleden) ben ik voor de 256gb gegaan, omdat deze volgens de site, in tegenstelling tot de 128gb, direct leverbaar zou zijn. In de winkel is me verteld dat deze uberhaubt in verschillende filialen een levertijd van 2 tot 3 weken heeft. Als ik dit had geweten, was ik voor de 128gb gegaan. Als student scheelt elke euro toch een hoop. Ik begrijp dat de vraag waarschijnlijk groter is dan het aanbod op dit moment, en dat het lastig inschatten is wanneer de toestellen op voorraad zijn, maar ik voel me wel foutief geïnformeerd waardoor ik een keuze heb gemaakt waar ik niet helemaal tevreden over ben. Ik erken mijn eigen aandeel hier volledig in, maar ik wilde toch mijn teleurstelling uiten. Correcte info op de website zou in het vervolg enorm gewaardeerd worden. Either way zal ik maar geduldig wachten tot het toestel op voorraad is! 

Reputatie 6
Badge +3

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

 

Ik heb hem de 23e besteld en gister kreeg ik een smsje dat ik een afspraak kon maken voor de levering dus ik denk dat je deze week nog wel wat hoort!

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

 

Ik heb hem de 23e besteld en gister kreeg ik een smsje dat ik een afspraak kon maken voor de levering dus ik denk dat je deze week nog wel wat hoort!

Oh dat zou echt super zijn! Hoop dat ik ook snel wat hoor dan.. veel plezier ermee! ☺️

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw en Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Wit 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

Ja dat heb ik ook gelezen maar vind wel, als dat daadwerkelijk zo is, ze wel iets info kunnen geven. Vind het ook echt vreemd dat ik foutief geïnformeerd ben. Helaas niks aan te doen. Hou je wel op de hoogte als ik iets gehoord heb!

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden gelden vanaf je besteldatum. Ik verwacht dat je direct een bericht krijgt van AMP of de Shop zodra je toestel leverbaar is. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijden van de iPhone 13 Roze 512GB en Wit 256GB zijn zojuist gewijzigd. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer nieuws te delen is laten we dit gelijk weer weten!

Ik heb afgelopen maandag een bestelling geplaatst voor de iPhone 13 128GB Blauw, en wil deze ophalen in de winkel. Hoelang duurt het voordat ik hem daadwerkelijk kan ophalen?

Zie ook dat de levertijd is veranderd naar 1-2 weken vanaf besteldatum 25-01. Ik heb de bestelling geplaatst op 24-01 maar hij is bevestigd op 25-01. Betekent dit dan ook dat ik 1-2 weken moet wachten?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!