[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Ik heb 26 sept mijn order geplaatst Iphone roze 128 gb en dacht een 3 weken te moeten wachten. Zie ik dat de levertijden zijn aangepast😔

Houd dit in dat ik nog eens een 2,5 week moet wachten? Of in het ergste geval nog langer als net daarvoor nog een keer de levertijden aangepast worden?

Ik overweeg serieus om mijn bestelling te annuleren want het is maar allesbehalve zeker wanneer ik mijn telefoon zal ontvangen..

Mocht ik annuleren en een nieuwe bestelling plaatsen dan moet ik opnieuw eerst het toestel betalen alvorens ik het geld van het eerste toestel terugkrijg wat op zich wel logisch is maar hoelang duurt het verwerken daarvan?

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden weer aangepast in de tabel, dus je vindt er weer de meest actuele informatie.

Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die natuurlijk, zoals altijd, weer direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hi! 

Net op de valreep voor het weekend hebben we nog een update, kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel. Zodra er een nieuwe update is delen we dit natuurlijk!

Maar: Hoe dan?

Hoe moet ik dit overzicht lezen? Is het zo dat de levertijd steeds opschuift? Ik heb een Iphone13 Blauw 128GB besteld op 30 januari. Is het vanaf nu nog steeds 2 a 3 weken wachten?

Er staat ook een besteldatum (vanaf) bij, maar wat geldt voor mijn besteldatum kan ik er niet uithalen..

“kijk dus snel of dit ook invloed heeft op jouw toestel." → het zou gewoon fijn zijn als bij mijn orderstatus een geschatte leverdatum staat.

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik het toestel, besteld op 26 september, op kan komen halen. Gaat om een zwarte 128GB versie. Ruim binnen de 3 weken dus. 

Ik heb een vraag. ik heb de iphone 13 roze op 2 oktober besteld en nu is het de vijfde week maar ik heb de berichten van jullie niet ontvangen. weet u wanneer mijn bestelling kwam?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Beste,

 

ik heb m'n Iphone 13 roze besteld op 22 september 2021, betekend het dan dat ik hem kan verwachten tussen 6 en 13 oktober?

 

 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten. Voor nu alvast een fijn weekend!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Hi ik had 30 september iphone rood 128gb besteld kan ik hem morgen verwachten want dan is het precies 2 weken ?! 

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Ik heb hem 26 september besteld, betekent het dan dat ik deze week mijn toestel moet krijgen want dan zijn er al 3 weken voorbij

Ik heb zojuist bericht gekregen dat ik het toestel, besteld op 26 september, op kan komen halen. Gaat om een zwarte 128GB versie. Ruim binnen de 3 weken dus. 

Voor een zwarte is dat prima maar bij de roze staat nu een levertijd van wel 4-5 weken. Is dat alleen voor nieuwe bestellingen of ook voor bestaande bestellingen?

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Ik heb op 2 oktober een 128 gb roze iphone 13 besteld, het is nu al de vijfde week maar ik heb nog geen brief van jullie ontvangen.  weet u wanneer mijn iphone komt?

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Heb een aantal dagen geleden de rode iphone 13 256gb bestelt naar de winkel. Hier staat dat hij direct leverbaar is maar hij ligt nog niet in de winkel en zij zeggen dat ze hem al een tijdje niet hebben. Heb hem met grote spoed nodig!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

Ja dat heb ik ook gelezen maar vind wel, als dat daadwerkelijk zo is, ze wel iets info kunnen geven. Vind het ook echt vreemd dat ik foutief geïnformeerd ben. Helaas niks aan te doen. Hou je wel op de hoogte als ik iets gehoord heb!

Ik heb inmiddels bericht gehad😊

 

 

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast.

Voor nu alvast een fijne avond! 

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

Ja dat heb ik ook gelezen maar vind wel, als dat daadwerkelijk zo is, ze wel iets info kunnen geven. Vind het ook echt vreemd dat ik foutief geïnformeerd ben. Helaas niks aan te doen. Hou je wel op de hoogte als ik iets gehoord heb!

Ik heb inmiddels bericht gehad😊

 

Dat meen je niet! Ik heb nog niks gehoord….

 

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

Ja dat heb ik ook gelezen maar vind wel, als dat daadwerkelijk zo is, ze wel iets info kunnen geven. Vind het ook echt vreemd dat ik foutief geïnformeerd ben. Helaas niks aan te doen. Hou je wel op de hoogte als ik iets gehoord heb!

Ik heb inmiddels bericht gehad😊

 

Dat meen je niet! Ik heb nog niks gehoord….

 

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

Ja ik vind het echt heel onduidelijk allemaal. Ik had vorige week iemand van tmobile aan de telefoon en die vertelde mij dat ik hem vorige week zou krijgen. Begrijp wel dat er levertijden zijn, maar het word echt heel onduidelijk aangegeven en vind het ook heel irritant dat je geen persoonlijk bericht krijgt over een verwachte levertijd. Enige wat we dus kunnen doen is afwachten…

 

Ik hoop dat het meevalt maar één ding is zeker… naar de levertijden kijken heeft geen zin en op een vraag krijg je een standaard antwoord of gewoon geen.
Ik lees over een chiptekort en dat daardoor de levertijden langer zijn.
De apple watch 7 zou zelfs pas in dec leverbaar zijn ..
​​​​​​Ook raar dat je foutief geïnformeerd bent…. ik dacht ook in de buurt van levering te zijn .. net voordat de levertijden aangepast werden.

Ja dat heb ik ook gelezen maar vind wel, als dat daadwerkelijk zo is, ze wel iets info kunnen geven. Vind het ook echt vreemd dat ik foutief geïnformeerd ben. Helaas niks aan te doen. Hou je wel op de hoogte als ik iets gehoord heb!

Ik heb inmiddels bericht gehad😊

 

Dat meen je niet! Ik heb nog niks gehoord….

Ja echt..ik neem aan, dat je snel iets hoort

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. 

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!