[Info] Levertijden Apple iPhone 13

  • 17 September 2021
  • 183 reacties
  • 68805 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

183 reacties

Hey Hajar ,

 

een vraagje ik heb iets langer mijn iPhone 13 besteld , en tot heden hebben wij niks meer gehoord ? Kunt u kijken wat de status is ? 
 

mvg 

Reputatie 7

@Maja1912 

De datum van 11-10-2021 is een vanaf-datum. Ik weet niet precies wanneer jij welke telefoon hebt besteld, maar je moet de levertijd dus rekenen vanaf jouw eigen besteldatum.

Reputatie 7

@NawalSamir 

Hoe lang en of je moet wachten is afhankelijk van de kleur en geheugen van de bestelde iPhone 13 én wat de datum is waarop je deze besteld hebt. In het eerste bericht vind je een overzicht van de verwachte levertijden en daar kun je dus even checken of jouw toestel al geleverd zou moeten zijn of niet. Mocht dit het geval zijn, laat het nog even weten!

@David 

Dan snap ik denk ik echt de meerwaarde van een fictieve besteldatum als je toch al vanaf jou eigen besteldatum moet rekenen. Ik heb 25-10-2021 besteld en zou dus dan deze week al m’n bestelling moeten krijgen. Ik zit eigenlijk al op de uiterstste van de verwachte levertijd (week 3). 
 

Ik heb een blauwe 13 (128gb) besteld. :) 

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

Reputatie 7

@Maja1912

Als ik het bericht zo lees, dan weet ik het niet zeker maar het lijkt alsof er een ‘niet’ ontbreekt in jouw eerste zin, kan dat kloppen? 

De bestellingen die vóór de datum in de tabel zijn geplaatst, die zijn al voldaan of in het proces van levering. Op die manier weet je dus of je al aan de beurt had moeten zijn of niet. De levertijden gelden vervolgens voor jouw specifieke besteldatum, zodat je een inschatting kunt maken van wanneer jouw telefoon ongeveer geleverd zal worden.

In jouw geval zit je dan inderdaad in de derde week. Houd hierbij wel rekening met het feit dat het verwachte levertijden zijn en dat er altijd wat aan kan veranderen. Daarnaast is het op dit moment erg druk bij AMP (de koeriersdienst), dus een bericht om een afspraak te maken én de afspraak zelf kunnen wat langer op zich laten wachten.

Hopelijk ontvang je spoedig jouw iPhone!

Hi,

27-9-21 Apple iPhone 13 128gb roze besteld, wanneer kan ik deze verwachten? 
 

zijn ondertussen 2 weken verder..

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Zwart 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Goedemiddag,

Ik heb mijn Iphone 13 zwart 128gb 28 september besteld. Heb een bevestigingsmail gekregen. Wanner kan ik hem verwachten?

 

denk dan tussen 12 en 19 oktober

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

 

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

Er zijn veel onbeantwoorde vragen maar ik ga ervan uit, dat wanneer je besteld hebt vanaf 24 sept (voorheen 21 sept) de levertijd 4 a 5 weken zijn wat inhoud dat er niets voor jou verandert. Ik heb de mijne de 26ste besteld. Maar ik begrijp niet, waarom de datum verandert en de levertijd niet… het enige wat ik kan bedenken is dat de mensen die voor de 24ste hun telefoon besteld hebben deze ontvangen hebben en daarom de vanaf-data verandert is.
Maar stel dat ze morgen de vanaf-data wijzigen naar de 25ste en de levertijd veranderen naar bijv 6 weken tja dan wordt het nog een week langer wachten en zeggen de levertijden in principe niets.
In ieder geval hoop ik dat er nu niets meer verandert voor ons anders wordt het wel een hele langdurige kwestie

 

 

Hoi!

ik heb op 25 september iPhone 13 roze 126gb besteld. Nu is dit al mijn 4e week dat ik wacht. Zoals aangegeven staat er 4-5 weken, maar de bestel datum is ook ineens veranderd naar 24.09. Betekend dit dat ik langer moet wachten dan 5 weken?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Hoi,

ik zie dat de verwachte levertijd van de iPhone 13 128 gb roze is verandert van 2-3 weken naar direct leverbaar. Houdt dit dan ook in dat ik hem eerder geleverd krijg? 

Reputatie 7

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update voor handen is laten we het gelijk weer weten!

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Roze en Blauw 128 GB is zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde

Hi Hajar,

toen ik mijn bestelling deed een aantal dagen geleden stond er nog levertijd 2-3 weken. Worden de toestellen nu ook eerder verzonden of moet ik die 2-3 weken aanhouden?

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 

Willen jullie hier nog op reageren? Bedankt!

Als een telefoon direct leverbaar is binnen hoeveel dagen kan ik hem dan verwachten ?

Ik heb mijn iPhone 13 wit 128GB op 24 november besteld. De levertijd is 2 a 3 weken, dus ik had hem gisteren moeten ontvangen. Nu krijg ik gisteren een sms voor een afleverafspraak en kan de telefoon pas 20 januari 2022 geleverd worden. Dan heb ik een levertijd van 7 weken, dat is niet wat aangegeven staat. Waarom is dit verschil zo groot? 

Willen jullie hier nog op reageren? Bedankt!


Ik heb mijn rose Iphone 128GB 14 december besteld. Het stond op direct leverbaar maar toen ik een half uur later de mail kreeg voor de bezorging afspraak kon dat pas op 12 januari. 
 

De telefoons zijn uit alle winkels gehaald door overvallen. Nu moeten alle telefoons bezorgd worden. En is er drukte doordat ze bij iedereen moeten leveren. En ze het eigenlijk niet aankunnen. Super zuur is dat, mijn telefoon was direct leverbaar maar uit eindelijk alsnog 4 weken wachten. En voor jou is het zelfs nog langer. 

Reputatie 7

@xkelski & @Gab007,

Als de telefoons vanuit ons direct leverbaar zijn kan het nog wel even duren voor je een afspraak kunt maken bij de koerier. Zij hebben het op het moment erg druk, dus dit kan even duren. Je ontvangt vanzelf bericht van ze om een afspraak in te plannen!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Ebru2801 

Wat leuk dat je voor de iPhone roze bent gegaan. Prachtige kleur! Zoals je hierboven in de levertijdentabel kunt zien is de levertijd vanaf besteldatum 2 tot 3 weken. Ik verwacht dat je ergens deze of volgende week bericht krijgt over de levering. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!