[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Goedemorgen allemaal,

Zojuist zijn de levertijden uit de tabel in het eerste bericht aangepast. Je kunt daar dus de actuele informatie vinden over de huidige, verwachte levertijden.

Wanneer er weer wat nieuws te melden is dan laten we het gelijk weer weten!

Oke, das apart dan, want ik heb mijn Iphone 13 Pro 128 Siera blauw nog niet binnen en heb deze de 26e besteld via de shop (Dordrecht).

Dus er klopt toch iets niet.

Reputatie 1

Ik heb net een sms van AMP gehad voor de bezorging van de iPhone. 

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 Pro vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 2

YES! Afspraak voor vrijdag gemaakt. Ik had zaterdag avond pas besteld. (iPhone 13 pro zwart). Dank t-mobile!

Wij zouden graag een persoonlijke update van onze bestelling willen ontvangen. Op 22 november jl. de mobiel betaald en daarna hoor je helemaal niets meer van T-mobile. Dit kan klantvriendelijk lijkt ons. Een vaag overzicht (in dit forum) met levertijden vanaf een datum die al een maand achter ons ligt in dit is niet voldoende.

Reputatie 2

Ten days ago (Oct 8th) when I was making the order for my new phone, I wanted to get the recycle deal but the agent advised me not to. He said it’s much better to sell second-hand phones on maaktplaats. I agreed. My bad. Yesterday I read an article about how recycling phones help the environment and found out that the recycle deal from t-mobile is actually quite good (456 euros for a 2-year-old iphone 13 pro 256g). The price on maaktplaats is not that good and it doesn’t look too easy to me to sell there. Even if I find a better deal and change my mind, worse case scenario is that I pay the amount left over. Why not?

 

Long story short, I went back and cancelled my order. Had to order again with this recycle deal and wait even longer. No thanks to those after me, now you’re one spot closer to your phone. :sob:

Beste @David,

 

ik vraag me af of mijn bestelling wel goed is doorgekomen heb namelijk nog steeds geen bericht gehad van de amp?

 

 

Mijn dank is groot voor de mensen die allemaal hebben geannuleerd om via belsimpel te bestellen ! Ik heb besteld op 21-09 en ik krijg het morgen binnen! (Kleine 2 weekjes) Sneller dan ik had verwacht!

Zal wel door een bug komen :joy:

Reputatie 1

@Hajar

Hi de iPhone pro 13 256gb 27 September besteld. Nog geen contact of info gekregen. Heb je misschien iets meer duidelijk informatie hier over? 
Dankjewel 

Ik heb ook nog niets helaas (van de 25e)! 

Hoi lezers,

Er zijn wat vragen over de aanwezigheid van Moderators in de topics en waarom er niet wordt gereageerd op vragen over bestellingen.

Nagenoeg alle vragen die gesteld worden over de bestellingen komen neer op “Wanneer krijg ik mijn telefoon?”. Het antwoord op deze vraag hebben wij niet en is afhankelijk van meerdere factoren: De verwachte levertijd van de gekozen iPhone, de hoeveelheid en frequentie van leveringen vanuit Apple, de ruimte voor AMP om een afspraak in te plannen, de drukte bij de koeriersdienst (op dit moment bijzonder druk!) en uiteindelijk de beschikbare leverdata. 

Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat wij geen eenduidig antwoord kunnen geven op de herhaaldelijke vraag waar een specifieke telefoon blijft. Door de levertijdentabel actueel te houden verschaffen wij de beschikbare informatie en proberen wij zoveel mogelijk openheid te geven over de verwachte levertijd. Door de drukte bij de koeriersdiensten kan het ook zo zijn dat de aangegeven, verwachte levertijd niet gehaald wordt, waardoor het langer duurt voor je daadwerkelijk bericht ontvangt om een afspraak in te plannen om jouw iPhone te laten leveren.

Wij snappen ook dat jullie liever een nummertje hadden, zoals bijvoorbeeld bij de slager, maar deze specifieke info hebben we niet, dus deze kunnen we ook niet delen.

We blijven in ieder geval zo snel mogelijk de info in de tabel updaten en voor nu alvast een hele fijne avond! :thumbsup:

 

Beste David,

Ik begrijp, dat er onzekerheden zijn en dan mn de levering door Apple.

Ik zie echter dat de levertijd bij Apple 2 wkn is, dus neem aan, dat ze jullie dan ook gaan leveren!!
Waar ik nu bang voor ben, en ik denk velen met mij, dat AMP het zo druk krijgt, dat de bezorgtijd 4-6 wkn wordt. 
Misschien is het toch verstandig om een koerier te nemen, die wel snel kan bezorgen. 
Ik krijg alle bestellingen via Post- nl en DHL binnen 2 dgn binnen, kan echter ook zijn dat deze leveranciers betere afspraken maken met de koeriers. 
Dus het wij kunnen er ook niets aan doen is wel erg kort door de bocht. 
Mbt tot de levertijden tabel, stel ik voor de te verwachten bezorgtijd er in mee te nemen (de op dit moment actuele). 
Dat voorkomt nl veel teleurstelling en moeten we ons realiseren, dat de nieuwe fel begeerde iPhone waarschijnlijk dit jaar niet meer geleverd wordt. 
Mvrgr. Gert

Hi allemaal,

Ik zie nog wat vragen en doe m’n best om zo goed en compleet mogelijk alles te beantwoorden!

In de loop van de week krijgen we natuurlijk een beeld van het aantal toestellen wat we ontvangen, maar de bestellingen blijven ook binnenstromen. We geven ieder jaar op vrijdag een update, omdat we op dat moment exact weten wie we de bestelling toe kunnen sturen of op laten halen.

De “wachtrij" voor afhalen in de winkel en laten bezorgen is dezelfde rij. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat AMP volgeboekt is waardoor je later jouw telefoon pas kan ontvangen of dat de koerier heel snel bij de winkel is waar jij je toestel kan afhalen en de medewerker die jou dit snel laat weten. Dit zijn factoren waardoor er iets aan verandering kan optreden, maar de wachtrij voor de iPhones blijft altijd onveranderd.

Voor nu een goed weekend, geniet ervan!

Dus laten bezorgen in een winkel of aan mijn deur maakt geen verschil qua levertijd?

@dani milano

Zou je mij een privébericht met jouw ordernummer kunnen sturen, zodat ik kan controleren of alles goed gaat met jouw order? 

@Warddominicus

De levertijden zijn gisteren geüpdatet, dus dit is de actuele stand van zaken. Wat wel een verschil kan maken is de drukte bij de koeriersdienst AMP. Door drukte bij hen kan het langer duren voor je bericht krijgt om een afspraak in te plannen. Hopelijk ontvang je binnenkort bericht!

@Ruv en andere lezers,

Je moet de datum van jouw bestelling erbij pakken en vanaf dan de levertijden tellen die in de tabel zijn aangegeven. Dus stel, je bestelt vandaag een iPhone 13 Pro Zwart 1 TB, dan moet je 2 tot 3 weken levertijd rekenen vanaf vandaag. De vanaf-datum in de tabel geeft aan welke orders er vervuld zijn, namelijk de orders van vóór die datum. Zoals ik hierboven echter ook aangeef is het momenteel erg druk bij AMP, dus het kan daardoor langer duren en de levertijden in de tabel zijn altijd onder voorbehoud.

 

Hi David, 

Bedankt voor je reactie. Maar aan de tabel met de actuele stand van zaken heb ik op dit moment toch niets? Deze laat namelijk de verwachte tijdsplanning zien vanaf 20oktober. Gezien ik de telefoon op 10 oktober heb besteld en hem dus uiterlijk vandaag (21nov) binnen zou moeten hebben gekregen.

Ik heb echt sterk het gevoel dat het ergens mis gaat, omdat mijn bestelling van 'ophalen in de winkel' naar 'leveren op adres' is gewisseld (ook al verzekeren jouw collega's mij van niet). Tot op heden overigens nog steeds niks gehoord van AMP. 

Daarbij heb ik nog geen antwoord gekregen op de vraag of er eventuele compensatie wordt gegeven voor mensen die tot tweemaal toe enorm lang moeten wachten. 

Zie je reactie graag tegemoet!

Vriendelijke groet, 
Ward

Hi Ward, ik heb precies hetzelfde probleem… ik heb de telefoon op 8-10-21 besteld de 6 weken levertijd waren vrijdag versteken, ik heb meteen gebeld. Ze konden voor mij ook niks betekenen qua compensatie of iets dergelijks. Werd gewoon gezegd dat ik nog meer geduld moest hebben… Volgens mij gaat er iets goed mis. Ook mijn bestelling is gewisseld van ophalen in winkel naar bezorgen op adres. Ik zou nog steeds dezelfde positie in de wachtrij hebben, maar ik betwijfel het ten zeerste! 

 

Beste,

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik heb mijn bestelling op 10-10-21 besteld en nog steeds geen bericht van AMP ontvangen. Graag hoor ik wanneer ik deze kan krijgen, want het duurt nu wel erg lang. 

Hi! Ik krijg net een bericht van AMP binnen dat ze mijn telefoon kunnen bezorgen. Hartstikke fijn, wel alleen pas over drie weken…neem aan T-mobile dat jullie dergelijke situaties nog wel ergens in tegemoet komen, toch? Want van 2-3weken wachttijd naar 9 is toch wel een behoorlijke kloof. 

Vandaag gebeld door T-mobile, kan morgen vanaf 9u mijn iPhone 13 pro 128GB space grey ophalen 😁

Wanneer had je deze besteld als ik vragen mag ?

Ik had hem 17de besteld om 14:30 ongeveer bevestiging kwam uurtje later 😁

update 24ste 

 

Reputatie 1

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Het lijkt alsof het is maar T-Mobile se manier om continu onzin te praten omdat ze weten hoe slecht zijn customer service is! Echt Jammer 😢

Jullie zeggen dat wie het eerst besteld toestel als eerste krijgt..

 

Hoe kan het dan zo zijn dat iemand het toestel op 28 sept besteld en deze persoon een afspraak heeft om hem te ontvangen,  en ik die hem de 24ste heeft besteld tot de dag van vandaag niks gehoord heeft?? Daar ben k wel echt heel benieuwd na! 

 

En ja dit gaat over precies het zelfde toestel! 

128 gb zwart! 

Ik heb 2-3 uur geleden een 13 pro sierra blue besteld om af te halen in de shop, weet iemand hier wanneer dit zou kunnen zijn, omdat als je 17 september had besteld je hem ongeveer vandaag kon ophalen.

Hmm .. ik schat zo’n beetje in 2-4weken :/ waarschijnlijk langer aangezien je ‘m pas vandaag besteld hebt

 

 

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!


Beste Hajar,
 

De levertijd van 4 weken is gisteren verstreken op mijn iPhone 13 pro 512gb grafiet. Hoe word ik nu op de hoogte gehouden van de correcte levertijd wanneer ik mijn bestelling in de winkel mag gaan ophalen? Als ik met de klantenservice contact probeer te krijgen en het menu doorloop krijg ik een link naar deze website en wordt de verbinding verbroken.

 

Kijk opzich vind ik dit allemaal geen probleem, maar dat is in de veronderstelling dat er duidelijk met “klanten” gecommuniceerd wordt. Daarnaast verwonder ik me over het inkoopbeleid van T Mobile. Volgens mij kun je na 10 jaar iPhones verkopen een zeer nauwkeurige inschatting maken van de behoefte om aan de vraag van jullie “klanten” te voldoen. Een kleine zoekronde leert dat de modellen via diverse andere kanalen inmiddels al wel uit voorraad leverbaar zijn.

 

Goed, zover de klaagzang. Het gaat natuurlijk om mijn eerste vraag. Wanneer kan ik mijn iPhone gaan ophalen?

 

Met vriendelijke groet,

Robert

Reputatie 2

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Beste Hajar,

De levertijden kloppen niet. Ik tik inmiddels al 8-9 weken aan en heb nog steeds geen telefoon…. Waarom veranderen jullie dit niet? Bestelling gedaan op 3/10, krijg nauwelijks meer reactie en telefoon komt pas einde vd week. Super teleurstellend dat jullie de klant aan het lijntje proberen te houden en de fouten die daar gemaakt worden op de klant (in dit geval mij dus) af te schuiven. 

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Ik heb het zelfde, alleen voor afhalen bij de winkel, ik verwacht vandaag nog iets te horen en anders morgen, kreeg van een medewerker te horen dat het als het niet voor Zaterdag binnen is, pas dinsdag weer mogelijk is.

Deze levertijden zijn wel een suggestie, dus als het 3 dagen langer duurt, is het gewoon minimaal vertraagd…

Het zou wel fijn zijn om in iedergeval tussentijds nog iets van een bericht te krijgen ofzo...

Oh oké, duidelijk! Laten we hopen op max. zaterdag dan! Bedankt voor de reactie

Hey vraagje,

ik heb op zondag 26 september mijn iPhone 13 Pro Sierra Blue (128gb) besteld. Er staat een levertijd van 1-2 weken in het bovenstaande schema. Dus dat zou dan tot max. aanstaande zondag zijn (10 oktober). Ik heb een thuislevering als bezorgoptie gekozen. Toch heb ik nog geen bericht van AMP gehad. Hoe zit dat exact? Want ik was onder de indruk dat de levertijd dus ook inclusief het letterlijk in het bezit van mijn toestel zijn betrof (dus binnen die max. 2 weken al de levering van zou hebben plaatsgevonden), maar misschien heb ik dit  verkeerd geïnterpreteerd? 
 

BVD!

Vanmiddag dan ook echt mijn toestel in ontvangst mogen nemen! Veel succes aan iedereen die er nog op wacht

Vrijdag om 14:01 besteld (Iphone 13 pro zwart 256GB) maar nog geen mail van AMP ontvangen. er is inderdaad 0% duidelijkheid voor klanten zoals hierboven al werd gezegd.

 

Ben ondertussen 7 weken aan het wachten op de iPhone 13 Pro in Gold, 128 gb. Wanneer je contact opneemt, telefonisch of via chat, kan geen een medewerker iets vertellen. Ik moet maar wachten tot AMP contact met me opneemt, maar duurt wel erg lang… En ben er ondertussen een beetje klaar mee.

 

 

 

 

Hi allemaal,

Wij streven ernaar om je toestel zo snel mogelijk te leveren, maar hierin zijn wij ook afhankelijk van de voorraad van Apple. Het kan ook zijn dat je een bepaalde kleur hebt gekozen die erg populair is waardoor een andere kleur sneller te leveren is door ons. Zelfs als deze later is besteld. De levertijden die hierboven staan gelden vanaf besteldatum en ik hoop dat jullie je toestel snel in handen krijgen!

Hi, today is 4 week from order date and I haven’t received any message. What I should to do in this case?

I think the best thing is to wait a little bit longer. I got the confirmation today that my iPhone 13 Pro will be delivered tomorrow. 

Regarding the delivery status I ordered september 23rd and the delivery status says 2 to 3 weeks now. It looks like without the people who got it way earlier that the last week of the delivery status is the guideline to get a message regarding your order. And to be honest I didn’t expect my phone this week, since thursday would officially be the end of the delivery cycle. This thursday would be exactly the 3rd week. I think that if your delivery status says 3 to 4 weeks that you would probably get it next week maximum. 

Heeft iemand de iPhone 13 pro 128GB in het goud al ontvangen? Bestellingen vanaf oktober 

Misschien heeft je man aandelen bij T-Mobile, kent daar een leuke medewerkster of is gewoon de lucky loterij winnaar.. maakt het uit?! Je krijgt gewoon geen duidelijk antwoord op je vraag.

ik heb vandaag gegeten en gedronken, heb nog een oud toestel en ben online..gewoon relaxt. Ik leef! Nog even twee weekjes wachten en dan heb je je nieuwe toestel ook binnen (na 4 weken ga ik dan trouwens ook wel rellen 🙂 maar for now.. inademen..uitademen en even rustig afwachten. Sending positive vibes LCordia!