[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

  • 17 September 2021
  • 543 reacties
  • 139574 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

543 reacties

Afgelopen maandag heb ik de iPhone 13 Pro (128GB Grafiet) besteld, kan ik dan vandaag nog een bericht verwachten van AMP?

Alles kan, niemand die het weet.. Het lijkt er alleen wel op dat nog veel mensen die een Pro hebben besteld nog zitten te wachten op een AMP bericht. 

Beste medewerker, 

hoe gaat het met de nog te gebruiken abonnementstijd, mijn abonnement is verlopen, maar loopt door tot ik mijn nieuwe contract aanga bij het verkrijgen van mijn nieuwe telefoon, ik heb nu nog een paar dagen tot de volgende maand ingaat, wat gebeurt er als ik mijn bestelde telefoon niet morgen krijg maar net na het ingaan van de nieuwe maand, heb ik dan dubbele kosten of wordt het verdisconteert? 
 

daarnaast, wanneer krijgen ik een update wanneer ik mijn bestelling kan ophalen, en hoe het verder verloopt, normaal waren jullie best goed in klanten op de hoogte houden, geen sugarcoating maar gewoon vertellen hoe het er voor staat, dat mis ik een beetje.. 

groeten, 

Reputatie 7

Goedemorgen,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Zilver 256GB is zojuist gewijzigd. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Houd er rekening mee dat het op dit moment erg druk is bij AMP, waardoor het maken van een afspraak langer dan normaal kan duren.

Wanneer er weer nieuws te delen is laten we dit gelijk weer weten!

Reputatie 7

Hi allemaal,

Ik begrijp dat de irritaties soms wat hoog oplopen, maar laten we het vriendelijk houden in dit topic. 

@LCordia,

Dit wil ik graag voor je nakijken om uitsluitsel te kunnen bieden. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw ordernummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dit heb ik ook nodig van jouw man om deze gegevens in te kunnen en mogen zien.

Als ik deze gegevens heb kan ik hier mee aan de slag en hopelijk uitvogelen wat er precies aan de hand is.

@Laeyon

Belsimpel heeft een eigen voorraad en wij hebben geen inzicht in de details van deze toestellen en voorraad. Ik kan dus niet zeggen waarom zij een kortere levertijd kunnen bieden dan wij of andere providers. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 13 Pro

Deze levertijden zijn aangepast op 12 november 2021 om 16:44

NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. 

 

[Update 4 november 2021]

Hi allemaal, 

Vanwege het leeghalen van de T-Shops moeten we veel bestellingen wijzigen en kijken we op dit moment wat er met levertijden gaat gebeuren. Het kan zijn dat de levertijd niet wordt gehaald.

We doen op dit moment ons best om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen. Zodra we meer nieuws hebben laten we het gelijk weten. Excuus voor de eventuele verwarring en alvast bedankt voor het begrip!

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

 

Door het leeghalen van de winkels en alles thuis bezorgen komt er zomaar twee weken extra levertijd bij.  AMP kan de de bestellingen niet aan..  Dit kun je beter ook aangeven bij de wachttijden. 

Voor degene die nog wachten en bijhouden;

Ik heb mijn 128GB blauwe versie op 11 oktober besteld. Gister een mailtje gekregen van AMP en ik krijg hem op donderdag de 11e (vroegste mogelijkheid) binnen!

 

Succes iedereen!

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Reputatie 1

Wat ik heel raar vind is dat de libertijnen van de iPhone 13 pro 128GB in het goud ineens 4/5 weken levertijd is, terwijl er hier word gezegd ze krijgen iedere dag telefoons binnen behalve zondag en maandag, hoeveel krijgen ze er dan binnen? 

Dat werd er niet gezegd. Enige wat er werd gezegd is dat ze dinsdag tot zaterdag levering krijgen. Maar ze zijn ook afhankelijk van de bestellingen die worden gedaan per dag ofs

Verlenging abonnement geplaatst op 20 sept voor iPhone 13 Pro, vanmiddag 28 sept een e-mailbericht ontvangen voor het maken van een bezorg afspraak. Gekozen voor a.s vrijdag zsm! Eindelijk geduld word beloond!

Dat is snel waar heb je hem besteld? Ik heb mijn verlenging de 17e gedaan maar nog niets gehoord

Jammer dat er vanuit de community hier geen reactie komt om enige coulance aan te bieden voor het ongemak. 
 

Gisteren mijn order via AMP geannuleerd. Nog eens 5 weken wachten nadat ik al 5 weken gewacht heb ga ik niet doen. 
 

Gisteren via de Apple store de iPhone 13 pro besteld en zojuist ontvangen en in gebruik genomen. Zo moeilijk is dat toch niet zo zie je maar. 

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hoogstwaarschijnlijk wel want ik heb graniet 2 oktober besteld en tegen mij werd gezegd dat ik hem volgende week zou krijgen omdat ze die dan binnen hebben ofs

Reputatie 1

Hi @Hajar,

Moet wij begrijpen dat vanaf de aangegeven datum boven wij moeten wachten ie. Vanaf de 25-09-2021 twee to drie weken wachten voor de silver iPhone 13 pro. 256gb. Of van de datum dat wij hebben de toestel besteld? 

Betekend dit dat als ik heb de iPhone 13 pro 256gb silver besteld op 27-09-2021. Dat ik kan verwachten dat ik zal meer informatie en hopelijk mijn telefoon krijgen tussen 11-10-2021 en 18-10-2021? Of is er een ander maneer dat jullie gebruiken om de datums te rijken?


Als ik het goed heb begrepen, is de levertijd vanaf het moment dat je besteld 2 á 3 weken, en zijn ze nu bezig met het uitleveren van iPhones van 25 september! Vanaf zaterdag al overigens; ik heb 25 september ‘s avonds deze iPhone besteld en nog niets gehoord, duurt dus wel lang 😞 maar ik neem aan dat ik bijna aan de beurt ben. Denk in ieder geval dat je er wel ongeveer vanuit kan gaan dat je uiterlijk 18 oktober iets hoort! 

Ik heb vandaag geannuleerd bij T-mobile, en verlengd via Belsimpel. Heb net bericht gekregen dat ik hem morgenvroeg al krijg.

Reputatie 1

Hi allemaal,

Zojuist zijn de levertijden in de levertijdentabel aangepast. Voor de meest actuele levertijden van de verschillende varianten iPhone kun je dus weer terecht in het eerste bericht van dit topic. 

Wanneer er een nieuwe update voor handen is dan laten we dit weer direct weten!

De levertijden van de telefoon die ik heb besteld (pro 128 gb blauw) is veranderd van 1-2 naar 2-3 weken. Houdt dit in dat ik dan nu 1 week langer moet wachten? Ik heb hem op 5 oktober besteld.

Hoogstwaarschijnlijk wel want ik heb graniet 2 oktober besteld en tegen mij werd gezegd dat ik hem volgende week zou krijgen omdat ze die dan binnen hebben ofs

K zou daar niet vanuit gaan,  k heb de grafiet 24-9 besteld en is nog altijd niet op voorraad... 

Ik heb ongeveer 1,5 uur geleden het belletje gehad dat ik mijn 13 Pro morgen kan ophalen in de winkel! Maandag besteld rond 11 uur in de ochtend.

Reputatie 1

De 17e om 14:05 mijn bestelling geplaatst, helaas nog geen bericht gehad van de T-Shop (Sierra blauw 256GB). Hopelijk krijg ik vandaag nog bericht maar heb er een hard hoofd in.


Precies hetzelfde moment maar dan 13 Pro zwart 256. Ook nog aan het wachten op de tshop, voorheen kwam dat nog einde middag dag ervoor of zelfs in de ochtend op de dag zelf…

Het kan nog, maar wel beetje jammer dat de communicatie zo moet gaan idd. 

Reputatie 3

Ik weet natuurlijk dat het “maar” om een nieuwe telefoon gaat,maar duidelijke communicatie zou toch wel heel fijn zijn. Dan weten we tenminste waar we aan toe zijn en of je plannen voor de dag dat je de telefoon in ontvangst mag nemen moet omgooien🥳😎

Reputatie 3

Ik heb een vraagje! Ik heb mijn iPhone 13 pro zwart 256GB besteld op zaterdag 18 september (de tweede dag van de pre-order). De geschatte levertijd is 3 tot 4 weken. Zijn dit 3 tot 4 weken vanaf de besteldatum of 3 tot 4 weken na de eerste leverdatum?

Ander vraag: betekend 3 tot 4 weken dat ik hem niet eerder kan verwachten dat over 3 weken?

Thanks.

Dat is vanaf de datum dat jij hem heb besteld dus vanaf 18 sept 

Reputatie 2

I ordered my iPhone 13 Pro silver/white 256Gb on 18 Oct. Yesterday (25 Nov) I received email from amp. Unfortunately due to the removal of phones from offline stores, it will take amp a long tome to deliver.  The earliest deliver time was 17 Dec. So overall 2 months waiting time. 

 

Good luck and enjoy your new phones. 

Reputatie 1

Na iets langer dan 4 weken, net bericht gehad van AMP en hij wordt morgen bezorgd (zilver, 256gb). 25 sept besteld. Dacht nu eigenlijk dat het nog een stuk langer zou duren, dus ben blij. Iedereen succes met wachten en veel plezier ermee alvast! 

k wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Wat fijn dat jij hem zo snel krijgt! Ik ben ook altijd tevreden over T-mobile. 
 

Ik heb nog niet eerder een bericht geplaatst in de community, maar zou toch graag antwoord willen van T-mobile op het volgende:
Ik heb precies dezelfde telefoon besteld op zaterdag 25 september met optie afhalen in de winkel maar nog niets gehoord hierover vanuit T-mobile... De orders op volgorde afhandelen wordt lijkt mij dus niet nageleefd? Ik zou toch wel graag willen weten hoe dit precies zit en wanneer ik mijn toestel kan verwachten als er al orders van 30 sept geleverd gaan worden.

Ik heb 12-12 mijn abonnement verlengd met een iphone 13 pro, ik zie iedereen het over bezorgdienst AMP hebben, in mijn bevestigingsmail staat postnl als bezorger, heel leuk en aardig maar een telefoon van deze prijsklasse gewoon met de reguliere postbezorger mee laten gaan vind ik aardig tricky, word deze wel aangetekend/verzekerd verzonden?

Nou bereid je maar voor want je zorgen zijn terecht. Mijne kwam ook met PostNL. Eerste poging krijg ik bericht dat ik niet thuis was wat ik wel degelijk was. Volgende dag moest ik hem ophalen bij een PostNl punt dat al weken dicht was wegens corona. Vervolgens zou hij vrijdag konen wat uiteraard niet gebeurde. Toen zou hij vandaag komen tussen 14:00 en 16:30 en ja hoor…aflever moment uitgesteld tot volgende werkdag. Nou een ding kan je je met zekerheid zeggen, die komt niet morgen. Wat een ramp zeg. Waarom niet gewoon AMP? Daar heb ik nooit last mee gehad. Geen idee dus waar mijn telefoon is of waneer ik hem krijg

Reputatie 7

Hi allemaal,

Goed om te zien dat jullie elkaar op de hoogte houden van de bestellingen en alles eromheen!

Vanavond zal er geen update meer komen, maar morgenochtend zijn we er weer en dan zullen ook de levertijden van de iPhone 13 Pro (waar nodig) in de tabellen worden aangepast.

Voor nu een fijne avond!

Reputatie 1

k wil alleen even zeggen dat ik bij elke lancering van een nieuwe iPhone onwijs tevreden ben met jullie service en levertijd. Ik ben al ruim 20 jaar T-Mobile abonnee. Ben vanaf de allereerste iPhone nog steeds trouw aan Apple. Donderdag 30 september mijn iPhone 13 Pro 256GB besteld in het zilver en vandaag, na 4 dagen, een sms ontvangen voor een bezorgafspraak met AMP. Ik was stomverbaasd maar uiteraard heel blij! Bij het nieuwe contract staat overigens nog geen nieuwe IMEI vermeld, enkel de oude is zichtbaar.

Wat fijn dat jij hem zo snel krijgt! Ik ben ook altijd tevreden over T-mobile. 
 

Ik heb nog niet eerder een bericht geplaatst in de community, maar zou toch graag antwoord willen van T-mobile op het volgende:
Ik heb precies dezelfde telefoon besteld op zaterdag 25 september met optie afhalen in de winkel maar nog niets gehoord hierover vanuit T-mobile... De orders op volgorde afhandelen wordt lijkt mij dus niet nageleefd? Ik zou toch wel graag willen weten hoe dit precies zit en wanneer ik mijn toestel kan verwachten als er al orders van 30 sept geleverd gaan worden.


Nou, precies dit! Ook de eerste keer dat ik reageer; ik heb namelijk ook 25 september precies die iPhone besteld (met thuisbezorging), en nog niets gehoord. En ik wacht echt geduldig af, maar wel gek dat een bestelling van 5 dagen later sneller wordt geleverd (het is je uiteraard wel gegund!). En aangezien dit het zoveelste voorbeeld is van dat het blijkbaar niet op volgorde gaat, gaat er lijkt me toch iets niet goed in de systemen van T-mobile.