[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167927 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

ik word er nu wel een beetje moe van.. Ik snap dat T-Mobile de levering vanuit Apple niet in handen heeft en zich berust op de levertijden die zij aangeleverd krijgen. Maar de communicatie naar de klant wanneer wachttijden veranderen is waardeloos. Klantenservice weet van niks (begrijpelijk) maar dat ik er via hen achter moet komen dat wachttijden constant veranderen vind ik echt laks. een simpel geautomatiseerd mailtje/ sms is niks meer dan wenselijk in deze situaties.

Reputatie 2

Precies 3 weken geleden mijn iPhone 13 Pro Max Zilver 256gb besteld en vandaag bericht ontvangen van AMP voor het maken van een afspraak voor bezorging. Eerst mogelijke dag 7 december. 😫 Ben wel blij dat ik nu precies weet hoe lang ik nog moet wachten. Alles bij elkaar toch bijna 6 weken. 

@Irisvs98 vanaf de 21ste duurt het 3 tot 4 weken

Op de toegevoegde foto in dit topic staat eronder "de data onder besteldatum zijn vanaf data." En die geeft aan vanaf 17-9-21. Dus beetje raar dat ze dat dan neerzetten. Waar zie jij dan dat het pas vanaf de dag dat ik heb besteld in gaat? 

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Ja same… Zit nu in me 4e week van wachten bijna 5e week al en nogsteeds niks, dacht het gaat eenmaal deze week wel komen en dan zie je opeens dat het 6 weken kan duren wauw! Denk dat het maar een sinterklaas kadotje wordt als het zo blijft duren.

Reputatie 1

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

Reputatie 1

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

Maar even he.. hoe is dat überhaupt mogelijk? Zij horen een indicatie in te brengen en niet weken aan te geven want dan heb je geen inzicht over wanneer jij je telefoon binnen hebt.
Hoe kan het zijn dat andere telefoon bedrijven wel hun shit op voorraad hebben en bij tmobile is dit in eens een groot probleem voor hun?

Als zij als bedrijf aangeven dat zij t niet op voorraad hebben en dan daarbij zeggen dat ze die dus besteld hebben dan zien zij de verwerking en levertijd van de telefoon die besteld is, maar wat hier nu gebeurd is dat zij na hun eigen aanleiding een indicatie maken van de lever data of te wel deze dag bestellen over 2-4 weken in huis bijv he. Dat is na mijn inzien niet de bedoeling en heel raar.

Reputatie 2

@Atilla53 ze zijn pas bij 19de .. dus waneer 24 aan beurt is kan nog wel 2 maanden duren.. heb zelf 22ste besteld maar hele grote kans dat ook pas in december keer krijg...

😂😂 dits toch zo raar man, ik annuleer hem per direct wanneer de 3-4 weken voorbij zijn vanaf mijn besteldatum.

 

Reputatie 1

Ja tuurlijk.... Op de dag dat mn bestelling precies 4 weken is, veranderd de tabel naar 4-6 weken....  Nog maar een paar weken met de klote leentelefoon.. #Teleurstelling

Ja same… Zit nu in me 4e week van wachten bijna 5e week al en nogsteeds niks, dacht het gaat eenmaal deze week wel komen en dan zie je opeens dat het 6 weken kan duren wauw! Denk dat het maar een sinterklaas kadotje wordt als het zo blijft duren.

Ja echt verschrikkelijk.. ik had ook hoop en was zou blij dat het eindelijk zo ver zou zijn zodat ik mn gare leentelefoon terug kon geven.. krijg je dit grapje voor je kiezen..

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

2 maanden ?! Dat is wel wat anders dan 3 tot 4 weken pff. Vind echt bizar 

Vanochtend klantenservice gebeld. 

De iphone 13 pro max grijs besteld op 22-09

 

Volgens de klantenservice moet ik deze week me toestel nog kunnen ontvangen..

 

Dus ik ben benieuwd..

Ben benieuwd, hen m op dezelfde datum besteld maar nog steeds niks gehoord….

Op 23/9 iPhone 13 Pro Max Sierra Blue blue 128gb besteld maar tot op heden geen bericht gehad. Over 2 dagen is het precies 6 weken! T mobile is echt waardeloos qua communicatie. 

Dat is vreemd ik heb hem 3/10 besteld precies dezelfde kleur en gb en heb vanmiddag een mail gehad om de telefoon te laten bezorgen 😯 ben benieuwd of david weet hoe dat kan? 

Ja ik heb het al opgegeven! Maar dat weet die @David @Hajar niet. Zij zijn geprogrammeerd om alleen te zeggen, kijk naar bovenstaande tabel deze is weer bijgewerkt. Erg jammer. Ik wacht tot einde van de week. Hoor ik dan nog niks dan annuleer ik die hele order.  Maar jij @ValerieV  geniet binnenkort van je nieuwe telefoon ;) 

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 1

@Jacy @Irisvs98 ik ben ook zeker niet te spreken... ik heb vanaf vandaag geen telefoon meer.. dus kan morgen met werk telefoon gaan bellen hoe ik dan de sms moet krijgen zonder telefoon...  ga ook wel van uit dat @TMobile iets ter compensatie gaat komen voor lange wachten.. mij was gezegt toen bestelde dat hem zaterdag voor 4.95 extra al in huis kon hebben ( ivm dat dan in weekend zou worden bezorgt ) de eerste zaterdag nadat die uitkwam...  maar tot op heden nog steeds geen update over waneer ik me telefoon kan verwachten..

Reputatie 1

@2honest2myself net maar weer eens gebeld na t-mobile. Krijg nu te horen dan als ik hem de 22tigste heb besteld ik hem binnen nu en 2 weken moet hebben. Dus ook t mobile mensen weten niet wat ze met de tabellen bedoelen...

Reputatie 1

@Niels0598 ook nog niks wacht op 2telefoons...

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

De goude 128gb iphone 13 pro max de 21e besteld. Dus als het goed is zou ik hem dan volgende week of die week erop kunnen verwachten toch ? Omdat er staat 3 tot 4 weken levertijd. Tot nu toe nog niks gehoord en vind ik het ook vreemd dat ze niet kunnen zeggen bij de klantenservice wanneer er zekerheid wordt gebracht bij de klanten. Ook heb ik €70 extra betaald voor vervroegd verlengen omdat dit normaal 4 maanden voor je oude abonnement afloopt pas kan. Ik zou hem dus eind november kosteloos kunnen verlengen. Ik zou het dus een kwalijke zaak vinden als ik hem tegen die tijd ook pas binnen zou hebben. €70 uitgegeven voor niks dan.

Bereid je maar voor… Ik had 2 jaar geleden de IPhone 11 Pro Max gekocht bij T-Mobile op launchday (20 sep). Ik kreeg hem pas op 16 NOVEMBER! 

Reputatie 2

@2honest2myself net maar weer eens gebeld na t-mobile. Krijg nu te horen dan als ik hem de 22tigste heb besteld ik hem binnen nu en 2 weken moet hebben. Dus ook t mobile mensen weten niet wat ze met de tabellen bedoelen...

ik ga maar ook ff bellen en laat je ff weten wat ze te vertellen hebben. Welk model had je besteld?

8 Oktober de Iphone 13 pro max space grey besteld, tot op heden geen email niks van AMP. Zeer teleurgesteld in de service van T-Mobile loopt allemaal erg rommelig zo. Wacht al 6 weken en heb nog geen eens de kans gehad om een afspraak te maken. Als ik alles zo hoor dan word de totale levertijd rond de 8-9 weken voor mijn iphone absurd.

Reputatie 7

@Mert_k

De levertijden in de tabel zijn zowel voor ophalen in de winkel als leveren aan huis, dus ook voor ophalen in de winkel staat er voor de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB 4 tot 6 weken levertijd, vanaf jouw besteldatum. Het kan dus nog even duren voor jouw bestelling binnen is bij de desbetreffende winkel. Een winkelmedewerker zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, zodat je weet wanneer je de bestelling op kunt halen. 

De tip overwogen om via Belsimpel de Iphone 13 Pro max Gold 128 GB te bestellen. 
naar verwachting 2-4 dagen leveren. 

er is daar in ieder geval een hoop meer duidelijk qua wat ze in huis hebben en hoe de bestellingen verdeeld worden. 

Klopt maar zoals ik net ook zei kunnen ze geen garantie geven dus kan maarzo netzolang duren als bij t mobile ik weet niet of ik t daarop ga gokken dat ik straks nog langer kan wachten

doordat er duidelijk verteld werd wat ze in huis hebben en wat er binnen zou komen en hoe groot de kans was. heb ik dus morgen mn iphone 13 pro max gold.  zojuist de track en trace gekregen !  ik ben normaal gesproken niet snel te overtuigen met dit soort acties maar het werkt oprecht !
succes allen  met het wachten.

 

Reputatie 1

@2honest2myself Ik heb de pro max grijs 128g

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

Je gaat hier alleen maar nog langer moeten wachten. Ik heb op de goude versie ook dik 7 weken zitten wachtend eindstand nog niks heb mn bestelling geannuleerd en via belsimpel verlengd. Dag erna in huis. Heb effe voor je gekeken jouwn model is op voorraad bij belsimpel. Dus als advies zou ik je willen geven annuleer je bestelling bij tmobile en verleng hem via belsimpel. Als je op amp moet wachten ben je dik 3 maanden verder. Zooitje ongeregeld bij tmobile. Is ook laatste keer dat ik rechtstreeks via hun ooit nog verleng. 

@Mert_k

De levertijden in de tabel zijn zowel voor ophalen in de winkel als leveren aan huis, dus ook voor ophalen in de winkel staat er voor de iPhone 13 Pro Max Sierra Blue 128 GB 4 tot 6 weken levertijd, vanaf jouw besteldatum. Het kan dus nog even duren voor jouw bestelling binnen is bij de desbetreffende winkel. Een winkelmedewerker zal dan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen, zodat je weet wanneer je de bestelling op kunt halen. 

Dat is wel raar, want de sales afdeling zei dat het sneller was om het op te halen. Vandaar dat ik ook koos om in de winkel op te halen, maar dankjewel voor de informatie.

@Niels0598 ook nog niks wacht op 2telefoons...

Oww jeetje.. nouja nog ff afwachten dan. Het kan niet anders dan dat we ze binnen nu en een week krijgen… anders kloppen de actuele levertijden ook niet