[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167926 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Kijk, dat mijn iPhone 13 pro max weer is vertraagd vind ik jammer, maar kan ik jullie uiteraard niet aanrekenen. Wel kan ik het jullie aanrekenen dat de communicatie vanuit T-Mobile naar de klant waardeloos is omtrent deze zaak. Er wordt amper gecommuniceerd, en als er wat wordt gecommuniceerd is het een melding met een doorverwijzing naar dit onoverzichtelijk, niet veel zeggend levertijd-forum. Bovendien werd ik ook nog eens 2 weken nadat ik al had verlengd gebeld met het feit dat ‘of ik mijn abonnement nu wilde verlengen via de telefoon’, iets wat mij alleen maar meer laat afvragen of ik de telefoon op korte termijn ga krijgen.

 

Inderdaad vind ik de communicatie hierin erg slecht .. Ik heb zelf helaas niet zo heel lang geleden de pro max 256 besteld dus ik zal wel nog langer moeten wachten :’( 

Als het model van first-in-first-out gehanteerd wordt zou het misschien handig zijn dat we een nummer kregen ofzo en dat we konden zien jij hebt nummer 754 en t/m 640 is al uitgeleverd dan heb je misschien een indicatie hoelang het nog kan gaan duren nu hebben we enkel een forum met een indicatie en verder ook helemaal 0,0 communicatie over hoe en wat. 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Yes, gisteren was ook precies 5 weken wachten, en veranderd het natuurlijk naar 4-6 weken. Nog 1 weekje wachten dus voor ons! Hopelijk snel!

Reputatie 1

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...

Reputatie 3

ik bel net de klantenservice. aangegeven dat ik de 22ste besteld heb.

mevrouw geeft aan aan de telefoon dat vanaf 18-09 de 3 tot 4weken ingaan.  dus ik zal hem maximaal voor 16 oktober moeten hebben..

volgens mij weet zelfs het personeel niet wat ze moeten zeggen als ik hier de berichten mee lees

De 3-4 weken gaan pas in vanaf het moment dat jij hebt besteld dus ongeveer tussen de 13e en 20e kan je m verwachten

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijd van de iPhone 13 Pro Goud 256 GB en 512 Zwart is zojuist aangepast.De andere varianten behouden dezelfde data.

Reputatie 1

Ik zit al een week te wachten op mijn iPhone en belsimpel heeft het doodleuk WEL beschikbaar van T-Mobile notabene!

 

@David Denk dat ik wel een antwoord verdien!

Lieve mensen. Ik check dagelijks deze pagina, want ook ik wacht op mijn iphone 13 pro max goud 256gb. Maar ik wil toch even kwijt dat ik het belachelijk vind hoe dat jullie met de situatie omgaan.. Een situatie waar t-mobile in dit geval helemaal niks aan kan doen. Onmacht. De levering laat bij iedere provider op zich wachten en de dag waarop wij die prachtige nieuwe iPhone mogen aannemen komt echt wel 🙂 er zijn veel belangrijkere dingen gaande in de wereld, heb een beetje geduld. 

Reputatie 2

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Bel de klantenservice, er kan iets fouts gegaan zijn. Dat had ik namelijk op de dag van pre-order. Werd ik gebeld door t-mobile rond 14:10, had ik mijn bestelling gedaan echter heeft de medewerker niet mijn bestelling doorgevoerd. Kwam ik pas achter rond 19:00 toen ik de klantenservice gebeld had dat ik nog geen bevestiging had ontvangen, bleek dus dat de medewerker mijn bestelling gewoon "vergeten" was in te voeren. Dus dan maar rond 19:00 een "echte" bestelling geplaatst en wel een bevestiging gekregen. En dan nog moet ik 3 weken wachten...

Dat lijkt me sterk, ik heb echter wel dezelfde dag een mail gekregen van t-mobile zelf over de bevestiging van mijn bestelling met daarin een iDeal betaallink. Misschien heeft @Hajar @tmobile een andere levertijd voor de pro max series? 

Reputatie 2

@David Dus even voor de goede orde, want de communicatie is vrij onduidelijk: Als je zaterdag 18 september een order heb geplaatst en de levertijd toen nog gewoon op 24 september stond dan is dat nu 3 tot 4 weken geworden...dus dan heb je je iPhone pas uiterlijk 16 oktober? klopt dit?

24 september de iphone 13 max 128 gb zwart besteld

2 dagen geleden 1 maand dus  en vandaag krijg ik een smsje met dat de levertijden zijn gewijzigd van 4 tot 6 weken  klantenservice zegt alleen maar dat ik een sms zal krijgen als de tshop m binnen heeft ik heb nog heel sarcastisch gezegd dat sinterklaas m zal afleveren  en ja zei ze aan de telefoon 

Reputatie 3

Ik heb afgelopen zaterdag de pro max 128gb sierre blue besteld ophalen in de shop maar nogsteeds niks gehoord helaas

Reputatie 3

Ik zit al een week te wachten op mijn iPhone en belsimpel heeft het doodleuk WEL beschikbaar van T-Mobile notabene!

 

@David Denk dat ik wel een antwoord verdien!

Dat is idd raar ja? @David 

Ik wacht nu bijna 6 weken op de pro max 13 256gb goud. Duurt het nu nog lang? De 4 tot 5 weken zijn reeds ruim verstreken

Reputatie 7

@WesselmanJ

Als het om een privébericht gaat waar niet om is gevraagd, zoals je mij ook hebt gestuurd, dan wordt hier inderdaad niet op gereageerd. Zie hierover ook onze huisregels.

Ik begreep van mijn collega dat je ondertussen via Twitter contact hebt opgenomen, dus mijn collega zal je daar verder helpen.

@iFeelgoed 

Het kan dan zijn dat de bovenstaande levertijden voor jou gelden en dat er een langere wachttijd voor jouw bestelling geldt. Heb je wel een bevestiging van jouw order ontvangen of dat ook niet? Als je die ook niet hebt gekregen, dan wil ik dat graag even voor je nakijken. Kun je me dan een privébericht via mijn profiel sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN?

@CowboyHenk 

Dat klopt inderdaad. De leverdatum die er op zaterdag stond was vanaf 24 september en daarna is het afwachten hoeveel er van welke telefoon wordt besteld en hoeveel we die week geleverd krijgen. Aan de hand daarvan worden dan de levertijden geüpdatet zoals vanochtend is gebeurd.

@Joeystef 

Als je nog niets hebt vernomen vanuit de T-Shop dan kun je er van uitgaan dat de levertijden voor jou gelden die in bovenstaande tabel staan.

Wanneer krijgen jullie weer de iphone 13 pro max op voorraad?? Ik heb 24-09 besteld ik zou me toestel binnen 2/3 weken krijgen maar heb nog amper een afspraak kunnen maken om te laten bezorgen! Denk dat ik pas na een maand zal krijgen…

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

De levertijden van de iPhone 13 Pro Max Goud 256 GB en Zwart 256 GB en 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere levertijden blijven hetzelfde.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer van de meest actuele informatie voorzien. Tot de volgende update! 

Reputatie 2

27-09 besteld, 28-09 de bestelling bevestigd door de t mobile shop (mn afhaalpunt).. ben benieuwd of de telefoon inderdaad binnen 8 dagen nog geleverd word.. hoop het toch stiekem wel

ik moet hem deze week krijgen en begin zo wel mijn twijfels te krijgen hoor… laten we op het beste hopen

24 september de iphone 13 max 128 gb zwart besteld

2 dagen geleden 1 maand dus  en vandaag krijg ik een smsje met dat de levertijden zijn gewijzigd van 4 tot 6 weken  klantenservice zegt alleen maar dat ik een sms zal krijgen als de tshop m binnen heeft ik heb nog heel sarcastisch gezegd dat sinterklaas m zal afleveren  en ja zei ze aan de telefoon 

Hoop t toch niet dat t grapje zolang gaat duren dan mogen ze wel wat specifieker zijn met de levertijden.