[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167928 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Reputatie 1

Onprofessionele klantenservice. Annuleert je bestelling als je te kritisch bent.

Gisteren gesproken met T-mobile klantenservice omtrent de levering van mijn toestel (13 Pro Max Sierra Blue). Deze bestelling is op 5 oktober gedaan en momenteel zit ik in week 5.

Medewerker 1: Aan de mevrouw van de klantenservice uitgelegd dat als mijn bestelling langer dan 6 weken duurt, dat ik dan mijn bestelling annuleer. Ik zit namelijk met een kapot scherm. Voorts heb ik aangegeven dat ik de communicatie vanuit T-mobile erg mager vind en niet duidelijk. Hierna verbrak medewerker 1 abrupt de verbinding…..

Medewerker 2: Omdat ik aanvullende vragen heb aan T-mobile, heb ik de klantenservice meteen teruggebeld. Ditmaal kreeg ik Nicole van de klantenservice aan de lijn. Zij liet weten dat de vorige collega mijn bestelling heeft geannuleerd. Ik heb haar gevraagd waarom dit is gedaan. Ik heb haar uitgelegd dat ik niets heb geannuleerd en dat ik dit alleen zou doen als de levering langer zou duren dan 6 weken.  Ik zit momenteel in week 5. Ik krijg nou sterk het vermoeden dat mijn bestelling expres is geannuleerd, omdat ik mijn ongenoegen heb getoond over zowel de communicatie als de klantenservice van T-mobile.  

Volgens Nicole kon zij niets voor mij betekenen, omdat zij niet aanwezig is geweest tijdens dat vorige gesprek, dus heb ik pech. Lekker klantvriendelijk. Zij kan alleen in het systeem de bestelling wederom invoeren, maar dan sta ik achter in de rij en hieraan valt niets te doen.

Nogmaals aan haar uitgelegd dat haar collega MIJ verkeerd heeft begrepen en dat ik niet meteen wou annuleren. Omdat Nicole onbegripvol overkwam, heb ik haar aangegeven dat ik door iemand anders geholpen wilde worden of de vorige collega. Want die was per slot van rekening wel diegene die mijn bestelling heeft geannuleerd. Volgens Nicole was er niets mogelijk en verbrak Nicole de verbinding.

Medewerker 3: Van voren af aan medewerker 3  de situatie uitgelegd. Deze medewerker was vriendelijker en heeft navraag gedaan. Volgens hem verlies ik helemaal niet mijn positie in de wachtrij, ondanks het feit dat mijn bestelling is geannuleerd. De bestelling is namelijk aan de naam gekoppeld en daardoor  behoud ik mijn positie. Maar is dit ook echt zo ? Kan ik er van uitgaan dat ik deze week van AMP bericht krijg ?

Kan ik een concreet antwoord krijgen ? Indien ik achterin de rij sta dan annuleer ik namelijk mijn bestelling en stap ik over naar een andere provider. 

 

 

 

Goedemiddag,

Ik leef al een tijdje op dit forum en heb ook meerdere gesprekken met t mobile gehad omdat ik sinds 27-09 al wacht & een leen telefoon heb nu waar ik droevig van wordt zo slecht.. @David en collega's hebben al meerdere malen aangegeven dat de winkel bestellingen zijn omgezet naar thuisbezorgen ivm de winkel overvallen. Daarnaast is duidelijk dat de mensen die dit hebben (waaronder ik) een annuleringsmail krijgen & dat de bestelling daarna 'nieuw' word ingeschoten voor bezorging. T Mobile bekijkt echter de eerste bestel datum en dus zal de wachtrij niet veranderen. Dit kost ze echter veel tijd, daarom dat updates deze week uitblijven. Maar nee, de plek in de wachtrij verlies je niet. Echter de levering van de iPhones is gewoon 1 groot raadsel ivm levering vanuit Apple.

 

Hopelijk is het wat duidelijker geworden, en hopelijk kunnen we allebei snel genieten van onze nieuwe iPhones

gisteren heb ik gebeld en ik heb 2 telefoontjes besteld.   Ik heb geen e-mail, sms, niets ontvangen ... Ik vraag je om hulp en status omdat het vreemd is

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Zodra er een nieuwe update van de levertijden is delen we die direct!

Yesterday it was 2 weeks to wait, now it is 4 more weeks 😕 I’m going to cancel my order and stop by an Apple Store.

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De levertijden in de tabel zijn zojuist weer aangepast. Wanneer er weer een nieuwe update is dan horen jullie het weer direct van ons.

Alvast een goed weekend toegewenst!

Reputatie 7
Badge +9

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!

Waardeloos gewoon! Ik heb echt spijt van mijn verlenging. Op 23/9 besteld maar tot op heden niks meer te horen gekregen. Je kan wachten tot dat je een ons weegt. Die bovenstaande tabel klopt ook van geen meter en niemand die behulpzaam is… Erg jammer dit! 

Reputatie 2

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!

Wat betekent dit voor de mensen die het de vorige week hebben besteld?

Wel goed van jullie dat het elke keer up to date wordt gehouden maar het zou wel fijn zijn om te weten wat het nou daadwerkelijk betekent.

Goedemiddag allemaal,

Op dit moment is er geen nieuws te melden over de levertijden in de tabel. Deze blijven vandaag dus onveranderd, maar zodra ik weer een update te delen heb dan laat ik het natuurlijk weer direct weten en zal dan zo spoedig mogelijk te tabel wijzigen.

Voor nu een fijne avond en jullie zien me vanzelf weer verschijnen!

@David zoals ik het nu lees zijn de levertijden al langere tijd niet aangepast. Komen er dan helemaal geen telefoons binnen? 

Reputatie 7

Hi @2honest2myself,

Voor de mensen die vorige week hebben besteld gelden ook gewoon de levertijden uit deze tabel. Als jij bijvoorbeeld op 20 september een iPhone 13 Pro Max Zilver 128 GB hebt besteld dan staat daar 2 tot 3 weken levertijd voor. Bestel jij diezelfde telefoon vandaag, dan staat daar ook 2 tot 3 weken voor en ontvang je de telefoon dus op een later moment dan de persoon die hem op 20 september al heeft besteld.

Houd er wel rekening mee dat de levertijden altijd een indicatie zijn van wat we verwachten en dat deze altijd kunnen wijzigen.

Reputatie 2

@Irisvs98 door de mensen van t mobile. ze zijn nj bezig met verwerken van de mensen die op 18de besteld hebben dus van af 18 besteld kan nu tot nog 4 weken duren.. ik heb zelf ook pas 22 besteld dus kan nog wel 2maanden duren zeggen ze

dan is david op deze forum maar wartaal aan het praten aangezien hij op mijn vraag had geantwoord dat het vanaf je bestelling 3-4 weken duurt.

Morgen 5 WEKEN aan het wachten op mijn iphone 13 pro max goud 128gb en wie weet hoelang het nog duurt, 21e besteld..

Pffff dramaaaa heb ook de goude 128gb besteld

Hi @kornel 

Wat is je ordernummer? Dan kan ik de status van je bestellingen bekijken? Je zou in dit geval 2 ordernummers moeten hebben. En anders zou je mij een privebericht kunnen sturen met de 06-nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cifjers van de IBAN? Graag ook het e-mailadres dat je hebt gebruikt. 

Ik hoor graag van je!

Ik heb niks gekregen waar iemand daar vragen mij alles dus ik heb netjes twee telefoontje besteld en ik denk alles in orde was toch niks wat is dat begrijp ik echt niet.

Ik  ben peracticuleer en wil ik  overstappen naar zakelijk en een toestel de bij nog 

Reputatie 2

Hi @2honest2myself,

Voor de mensen die vorige week hebben besteld gelden ook gewoon de levertijden uit deze tabel. Als jij bijvoorbeeld op 20 september een iPhone 13 Pro Max Zilver 128 GB hebt besteld dan staat daar 2 tot 3 weken levertijd voor. Bestel jij diezelfde telefoon vandaag, dan staat daar ook 2 tot 3 weken voor en ontvang je de telefoon dus op een later moment dan de persoon die hem op 20 september al heeft besteld.

Houd er wel rekening mee dat de levertijden altijd een indicatie zijn van wat we verwachten en dat deze altijd kunnen wijzigen.

dit dus….

Bij deze reageer ik met nuttige informatie inplaats van de onzin die hier onder allemaal staat.

 

Apple heeft problemen met de productie waardoor er maar een aantal telefoons op de markt liggen die wel wereldwijd verspreid moeten worden. Vandaar dus ook de langere wachttijden ikzelf heb hier helaas ook last van. Het is inderdaad zonde dat T-Mobile niks ervan laat weten dat Apple dit soort problemen heeft maar bij deze weten jullie het nu.

Ik zou graag mijn persoonlijke bestelautorijders willen kunnen inzien. Kreeg vandaag een sms’je, hierin stond dat mijn bestel status is gewijzigd.. prima.. maar wat nu en waar kan ik zien wanneer ik mijn nieuwe telefoon mag ontvangen?

Ben er helemaal klaar mee, zit al op 5,5 weken. 27 september 256 gb blauw besteld. Geen informatie gehad van t mobile dat t langer zou duren. Zogenaamd updaten ze elke dag bovenstaand schema 3-4 weken staat er?!?!! Nog steeds geen informatie gehad dat de iPhone nu verstuurd gaat worden ipv opgehaald kan worden in de shop. Waardeloos echt waar. Ik ga kijken naar andere providers en dan zijn ze een trouwe klant kwijt.

Reputatie 7
Badge +9

Hi,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Reputatie 7

Goedemiddag lezers,

De levertijden in de tabel zijn weer geüpdatet. Wanneer er weer nieuwe informatie voor handen is, laten we dat zoals altijd zo snel mogelijk weer weten!

Hi allemaal,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

En als je hem op maandag heb besteld?? Daar staat niks over

Bij deze reageer ik met nuttige informatie inplaats van de onzin die hier onder allemaal staat.

 

Apple heeft problemen met de productie waardoor er maar een aantal telefoons op de markt liggen die wel wereldwijd verspreid moeten worden. Vandaar dus ook de langere wachttijden ikzelf heb hier helaas ook last van. Het is inderdaad zonde dat T-Mobile niks ervan laat weten dat Apple dit soort problemen heeft maar bij deze weten jullie het nu.

En van waar weet jij dat?

Reputatie 2

I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO  email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and  told me that she doesn’t have any idea about  delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more:astonished::scream: !
I’ll be crazy  Because it will be 2 months  if I’ll wait 1-2 weeks more