[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

  • 17 September 2021
  • 720 reacties
  • 167928 Bekeken
[Info] Levertijden Apple iPhone 13 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

720 reacties

Hi,

Wij hebben zojuist de levertijden bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic!

Hoi, ik heb gister een order geplaatst maar geen email ontvangen van postnl, alleen een bevestiging van mn bestelling. Ordernr 69664600

Reputatie 3

@Rainieren vanaf betekende eerdere jaren ook echt vanaf. De eerste toestellen werden dan op die dag uitgeleverd. Of je daar bij zit is altijd afwachten tot je bericht krijgt deze week. 

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

als ze nu zich niet aan de levertijden houden (dus 2-3 weken vanaf mijn bestelling aangezien dat stond toen ik een bestelling plaatste), dan beeindig ik alle tmobile abbo's die ik heb!

Reputatie 1

I Ordered 13 pro max 256 GB Graphite ( zwart ) color at 28 September. It’s already 6 weeks and there is still NO  email from AMP for delivery.
I just speak with customer service now by phone and  told me that she doesn’t have any idea about  delivery time and she think that will take probably 1-2 weeks more:astonished::scream: !
I’ll be crazy  Because it will be 2 months  if I’ll wait 1-2 weeks more

That’s long! Maybe you can keep checking your order status, when AMP for your phone you can see it from the status. At least you know when AMP for your phone, usually you got sms very soon when the status changed to “they received it”. Other than this….. only can wait…

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sush176 

Je ontvangt binnen 3 werkdagen een mail van de koerierdienst om een bezorgafspraak te maken. Op deze pagina kun je je bestelling volgen. Ik wens je alvast veel plezier met je toestel!

@kornel Je hebt mij nog geen gegevens gestuurd dus ik kan niet met je meekijken. Ik zie ze graag tegemoet!

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn de levertijden van de iPhone 13 Pro Max Zilver 128 en 256 GB aangepast en de levertijden van de Pro Max Grijs 128 GB en 1 TB ook. De andere levertijden blijven hetzelfde als voorheen.

Wanneer er weer een nieuwe update te delen is dan horen jullie het weer!

Betekent dat dat de mensen die hem van 128 GB Grijs op vrijdag de 17e hebben verwerkt zijn? aangezien hij nu op de 18e staat.

Bij deze reageer ik met nuttige informatie inplaats van de onzin die hier onder allemaal staat.

 

Apple heeft problemen met de productie waardoor er maar een aantal telefoons op de markt liggen die wel wereldwijd verspreid moeten worden. Vandaar dus ook de langere wachttijden ikzelf heb hier helaas ook last van. Het is inderdaad zonde dat T-Mobile niks ervan laat weten dat Apple dit soort problemen heeft maar bij deze weten jullie het nu.

En van waar weet jij dat?

Dit werd eerder deze week verteld en staat onder andere in dit artikel: https://www.macrumors.com/2021/10/12/apple-iphone-production-cuts-chip-shortages/

Echter, iets later werd dat weerlegd door Apple’s leveranciers in onder andere dit artikel: https://www.macrumors.com/2021/10/13/apple-suppliers-iphone-13-production-report/

Goedemiddag allemaal,

Zojuist zijn er levertijden in de levertijdentabel aangepast. Je kunt dus in het eerste bericht de meest actuele levertijden van de iPhone 13 vinden.

Wanneer er een nieuwe update te delen is dan laten we het gelijk weer weten!

Ik wacht al sinds 13 okt op mijn iphone 13 pro max goud 128gb! Hoelang gaat het nog duren? 6 weken is al geweest!

Wat is de levertijd voor mensen die hem 22-09 of later hebben besteld ?

Net contact gehad met de klantenservice, die zeiden dat inderdaad de bestellingen van de 17e verwerkt zijn, alleen ik heb nog niks gehoord. Meer die dit ook hebben?

Reputatie 2

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Net weer gebeld met de klantenservice op aanraden van de shop en nog steeds geen duidelijkheid. Bijna 6 weken geleden besteld (13 pro max gold 128gb) en nog steeds geen mail van ANP.  Dit terwijl toen ik het toestel bestelde op 11 okt er een levertijd van 2a3 weken zou zijn. Het schuift steeds maar op erg teleurstellend. Hopelijk snel bericht want m'n geduld raakt zo langzamerhand op 😪

Is er ook een tijd vanaf wanneer we iphone pas op kunnen halen vrijdag of kan dat gewoon vanaf openingstijd?

Reputatie 7

Goedemorgen,

Je kunt de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus als je op maandag 20 of woensdag 22 september hebt besteld dan moet je daar het aantal weken uit bovenstaande tabel bij optellen die gelden voor de door jou bestelde iPhone.

Als er een nieuwe update over te delen is dan dan zien jullie ons weer verschijnen!

Reputatie 1

ik bel net de klantenservice. aangegeven dat ik de 22ste besteld heb.

mevrouw geeft aan aan de telefoon dat vanaf 18-09 de 3 tot 4weken ingaan.  dus ik zal hem maximaal voor 16 oktober moeten hebben..

volgens mij weet zelfs het personeel niet wat ze moeten zeggen als ik hier de berichten mee lees

Reputatie 1

@2honest2myself dat zijn ze zowiezo want zowel telefonische als hier worden steeds andere dingen gezegt..

Ik snap niet waarom zij “afhankelijk” zijn van Apple maar geen direct antwoord kunnen geven op de vragen over wanneer de telefoons worden geleverd. 
 

Het enige wat ze doen is een indicatie aangeven van wanneer zij de leveringsdata inschatten. Ik vind dit persoonlijk heel storent want ik zou graag een volledig indicatie willen hebben over wanneer mijn telefoon ongeveer opgehaald of geleverd kan worden. 
 

Als je dan als telefoon bedrijf aangeeft telefoons zijn nu niet op voorraad maar worden bestelt moet je toch kunnen aangeven wanneer deze dan terecht zijn of komen bij het bedrijf??? Of ben ik nu gek. En dan via de forums en de telefoon worden ook allerlei dingen gezegd door werknemers waarvan ik aanneem dat ze t zelf allemaal niet eens weten. 
 

Communicatie is slecht en Leveringsdata indicatie is slecht. Je ordernummer moet je kunnen vertellen waar je staat als kandidaat en wanneer je telefoon ongeveer geleverd en of opgehaald kan worden. Niet het aangegeven tabelletje “ die en deze dag bestelt over 2-3 3-4 weken thuis” t slaat nergens op en t is frappant

inderdaad, T-Mobile doet maar alsof ze totaal geen inzicht hebben in hoeveel telefoons ze krijgen per week. Ik voel me als klant aan het lijntje gehouden terwijl Belsimpel gewoon netjes hun telefoons kunnen leveren, al mijn vrienden hebben precies mijn model later dan ik besteld en genieten nu volkomen van hun telefoon.

Communicatie is ver te zoeken bij T-Mobile, er wordt een of andere jpg geplaatst die niet eens dynamisch te veranderen is en denken “ja denk dat de klanten dit wel genoeg vinden”.

Als ik lees dat mensen bij de 11 pro Max hem pas november in huis hadden, raak ik wel erg geirriteerd van dit allemaal. No way dat ik twee maanden wacht op een pre-order.

Snapje wat ik bedoel. Ik heb zelf de iphone 13 pro bestelt maar niet pre-ordered. Ik ben net nieuw bij tmobile maar ik stoor mij mateloos aan het feit dat ik geen inzicht krijgt op mijn bestelling.. heb zoiets nog nooit meegemaakt

Ik heb net met een medewerker gesproken, mij werd gezegd voor de personen met 128gb zilver dat ze nog MAXIMAAL 2 weken moeten wachten! 
 

Nog even afwachten dus… 

Reputatie 1

@DaanSteensma

Zou je mij via een privébericht jouw ordernummer kunnen sturen? Dan kan ik controleren of het wel goed gaat met jouw bestelling.

@Momo1362

Could you send me a private message with your order number, full address, date of birth and last four digits of your bank account info. Then I can check if I can file a cancellation for your order.


Ik heb mijn bestelling ook geannuleerd.

Maar voor de rest geen response van t-mobile zelf ontvangen of het resterende bedrag van de pro Max gestorneerd gekregen.

Gaat toch om veel geld.

 

Is er ook een tijd vanaf wanneer we iphone pas op kunnen halen vrijdag of kan dat gewoon vanaf openingstijd?

Daar krijg je een SMS-bericht van. Dit staat als het goed is ook in je order-bevestiging of als je de status van je order bekijkt. Dus ik denk dat je hem pas kunt ophalen zodra je dat SMS’je ontvangt. Dit geldt niet als je de telefoon gewoon laat thuisbezorgen natuurlijk :D

Goedemorgen,

Je kunt de levertijden rekenen vanaf jouw besteldatum, dus als je op maandag 20 of woensdag 22 september hebt besteld dan moet je daar het aantal weken uit bovenstaande tabel bij optellen die gelden voor de door jou bestelde iPhone.

Als er een nieuwe update over te delen is dan dan zien jullie ons weer verschijnen!

Hoi David, ik heb Hajar al verschillende keren een privé bericht gestuurd maar ik hoor niks. Door een grote fout van T Mobile ben ik opnieuw achter aan in de rij geplaatst en met mijn klacht word tot dusver niks gedaan...

Heei allemaal, ik heb mijn "iphone 13 pro max black” besteld op 20 september. Na bijna 4 weken wachten heb ik nog NIETS te horen gekregen 🙂 Als ik naar klantenservice bel geven ze ook aan dat zij het niet weten. De onduidelijkheid maakt mij wel een beetje gek nu :( 

Ik moet nog 3 dagen wachten tot de 4 weken echt compleet over zijn, maar heb weinig vertrouwen dat ik binnen die 3 dagen een bericht krijg dat ik mijn telefoon kan ophalen. Voortaan dus echt bij Belsimpel bestellen.

Kan iemand mij de tabel rondom levertijd uitleggen? Wie snapt daar wat van? Al 20 jaar een tevreden klant bij tMobile maar de service rondom de levering van iphone 13 serie is dramatisch.  Ik heb een week geleden verlengd met een iphone 13 pro max 128gb. De tabel voor levering vind ik erg vaag en kan daar weinig concreet uit opmaken. Ook kan ik de status van mijn bestelling al dagen niet volgen via Tmobile. Amp groep heeft een opdracht aangenomen ter bezorging terwijl ze daar de capaciteit niet voor hebben. Is die vertraging van levering ook in de tabel hier op forum meegerekend? Ik weet absoluut niet waar ik op kan rekenen. Niet gewend van tmobile! 


 

De tijden die je ziet zijn vanaf tijden… dus stel er staat 11 nov 2021 en leverbaar in 3 tot 4 weken dan betekend dat. Als je vanaf 11 nov heb besteld dan is het op dit moment 3 tot 4 weken wachten, dus als je 15 nov hebt besteld dan wacht je volgens het tabel nog 3 tot 4 weken vanaf gister (want toen is het tabel aangepast) hier zit nog niet de levertijd bij AMP bij. Dus mensen die bijv op of voor 11 nov hebben besteld kunnen (sinds gister) over 4 weken een mailtje van AMP verwachten met een afspraak. Als je de forum leest duurt t bij AMP ook weer 2 tot 3 weken voor ze een vak open hebben om te kunnen leveren omdat ze ‘t ook druk hebben…  dus verwacht je telefoon binnen 7 tot 8 weken thuis. Met een beetje geluk 7, met veel geluk 5 tot 6…

 

ikzelf heb na ‘n week geannuleerd bij t mobile en bij belsimpel besteld.. na 10 dagen heb ik gister m’n iPhone binnen. Ik zie nu trouwens dat de 255gb pro max grijs uit voorraad leverbaar is bij Belsimpel!

 

 

Dat zou toch niet logisch zijn. Je zegt dan dat mensen die op 15 november hebben besteld even lang moeten wachten als mensen die 2 weken later hebben besteld. Is er iemand die de tabel goed kan uitleggen? 

 

Ik heb mijn 13 pro max 128GB zwart op 15 november besteld. Volgens de tabel was dat vanaf 11-11-2021 4-6 weken. Kan ik er dan vanuit gaan dat mijn bestelling van 15-11-2021 ook 4-6 weken duurt vanaf dat moment. Ik heb namelijk nog steeds geen bericht van AMP en er zijn al 4 weken voorbij. Aangezien ik her en der lees dat AMP zelf ook 2-3 weken duurt vanaf het moment dat de telefoon beschikbaar is ziet het ernaar uit dat de afgesproken levertijd niet gehaald gaat worden. Zeer teleurgesteld in T-Mobile voor het niet nakomen van hun afspraken. 

Je gaat hier alleen maar nog langer moeten wachten. Ik heb op de goude versie ook dik 7 weken zitten wachtend eindstand nog niks heb mn bestelling geannuleerd en via belsimpel verlengd. Dag erna in huis. Heb effe voor je gekeken jouwn model is op voorraad bij belsimpel. Dus als advies zou ik je willen geven annuleer je bestelling bij tmobile en verleng hem via belsimpel. Als je op amp moet wachten ben je dik 3 maanden verder. Zooitje ongeregeld bij tmobile. Is ook laatste keer dat ik rechtstreeks via hun ooit nog verleng. 

Wachten vind ik opzich niet zo erg maar ik wil gewoon duidelijkheid. Ik heb geen haast om mn nieuwe telefoon te krijgen aangezien mn huidige nog prima werkt, maar ik wil gewoon weten wanneer ik hem kan verwachten. Want het lijkt erop dat T-mobile niks geeft om hun klanten en alleen maar liegt over hun levertijd. Misschien toch tijd om die switch te maken naar Ziggo/Vodafone 

Goedemorgen, 

In de orderbevestiging staat dat er een mail wordt gestuurd door jullie koerier, als de iPhone op voorraad is bij jullie, om een bezorgafspraak te maken. Zijn de iPhones al bij jullie op voorraad en wanneer kunnen we een mail verwachten om een afspraak maken? Of kan die afspraak pas vanaf 24 sept gemaakt worden?  

Reputatie 2

Ik heb de dag van de pre-order zakelijk de iphone 13 pro max 128gb in het zwart besteld ( om en nabij 17:00uur ) tot op de dag vandaag (nog?) geen gehoor. Zowel geen sms

als een email ontvangen.. vaag allemaal. 
 

mvg

Reputatie 2

@2honest2myself Ik heb de pro max grijs 128g

ik krijg te horen dat max 23 oktober ik wat te horen moet krijgen